Poslední přání - 29. kapitola - Nibi no Nekomata
Ani jednoho z ninjů to nevzrušovalo. Šli za zvukem pomalými kroky a nepřekvapilo je, když se dostali až k jezeru, do jehož dna se kosa musela zabodnout. Naproti nim stála mladá žena. Zplihlé blonďaté vlasy měla stažené do koňského ohonu, rty rudé jako krev, ninjovskou čelenku se skrývat nesnažila. Oba muži si všimli, že má vypracované tělo, bude nejspíš dost mrštná a obratná. Černé oči zabodla do vetřelců, ve tváři měla vepsán vztek.
Kakuzu zabručel. Zůstali stát na místě a pozorovali ji. „Minuls, parťáku!“ uchechtl se maskovaný. Hidan si jeho sarkasmů nevšímal a dál vyzývavě hleděl na blonďatou kunoichi. „Máme nejvyšší čas!“ naléhal ninja s maskou.
„Ne tak zhurta!“ ohradil se bělovlasý. „Napřed se pomodlim!“
Kakuzu neměl daleko ke svým obvyklým výbuchům vzteku. Nejednou tak Hidanovi urazil hlavu. „Nemůžu pochopit, že těch blbostí nemůžeš nechat! Akorát tady ztrácíme drahocennej čas! A čas jsou prachy!“
Nesmrtelný spolknul, co měl právě na jazyku, a sevřel v dlani řetízek. Spokojil se s tím, že Kakuzovi naznačil, že kvůli němu nehodlá omezovat svoji víru.
Nezdálo se, že by byla cizinka vyděšená, právě naopak. K překvapení obou se usmála. „Myslíte si, že jste mě přechytračili? Omyl! Měla jsem v plánu dostat vás až sem!“ Spojila ruce a vzápětí stěna za ninji vybouchla a kameny zatarasily všechny východy. Byla si jistá svou převahou. „Teď když vím, že patříte k Akatsuki, nenechám vás odejít.“
Hidan znuděně pohlédl na svého týmového partnera. „Zdá se, že nás polapila, Kakuzu.“
„Takhle to bude aspoň snazší!“ opáčil druhý Shinobi.
Mladá žena znovu promluvila. „Přísahám, že já, Nii Yugito ze Skryté oblačné, vás zabiju!“
Hidan nemohl vypadat víc vztekle. Namířil na blonďatou kunoichi prstem. „Fakt? Ty chceš zabít mě? Todle mě fakticky dokáže vytočit, tyhle silácky bitevní řeči! A když já se naštvu, tak se ve mně začne vařit krev a to potom…!“
„Zavři klapačku, Hidane!“
„Hele, klídek, jo?“ Bělovlasý viděl, jak druhý ninja pomalu doutná potlačovaným vztekem. „Jenom jsem chtěl říct, že jak se ve mně začne vařit krev, tak mám sto chutí vykašlat se na Šéfa a udělat si to po svým!“
Takové tvrzení nešlo Kakuzovi pod nos. „Není nic důležitějšího, než poslouchat Vůdcovy příkazy!“ zahřměl.
„Víš ty co? Tenhle úkol mi fakticky nesedí. Musím kvůli tomu omezovat svou víru. Jashin chce čistou práci, takže určitě chápeš, že zabít někoho napůl mi zrovna dvakrát nevoní. Nejsem z toho zrovna dvakrát nadšenej. Hele, kočko, ty tomu asi moc nevěříš, ale já jsem děsně pobožnej člověk. A když už teda mám zakázáno tě zabít, co si o tom prostě jen pokecat?“
„Pokecat?“ Žena přimhouřila zrak. Nebyla vůbec nadšená z toho, že se tu musí vybavovat s těmahle dvěma.
„No jasně! Proč prostě nepřijdeš k nám a nenecháš se zajmout jako hodná holčička?“ navrhl Hidan, ale mohl počítat s tím, že jeho nápad nebude přijat s nadšením.
Kolem kunoichi se začal vytvářet slabý vodní vír. Předklonila se a ponořila ruce do vody. Gumička praskla a vlasy se rozježily. „Přestaň šaškovat!“ zařvala, oči se jí rozzářily podivným leskem a celá se před jejich zraky začala měnit.
Oba to zarazilo. „Tak tohle asi znamená ne,“ ušklíbl se Hidan.
Kakuzovi to ale tak směšné nepřipadalo. „Ty seš vážně nehorázně blbej!“ zabručel, zlostí se celý třásl.
Před jejich očima se zhmotňoval dvouocasý démon, divoká kočka, jejíž kůže byla azurově modrá. Tvor měl obrovské tmavé drápy a planoucí žluté oči. Srst zvířete byla poseta černými ornamenty. Obrovská šelma se nad nimi vztyčila.
Hidan se vzpamatoval první. „Ale ale, to má být jako všechno?“ utrousil jízlivě a s ledovým klidem zíral do otevřené kočičí tlamy. A stejně klidně zatáhl za provaz, který měl připevněný ke kose, aby ji mohl vrhat na velkou vzdálenost, a za chvíli už ji pevně třímal v ruce. „Tak tohle vidím prvně! Ta holka se se svým Bijuu úplně dokonale sžila!“ Přece jenom ho to trochu udivilo.
Bylo očividné, že kočka si nechce hrát. Zasáhla tlapou maskovaného ninju, který se pod její vahou svalil. Pak otevřela tlamu a z ní vyšlehla obrovská ohnivá koule. „Ksakru!“ Nesmrtelný měl co dělat, aby stihl včas uskočit. Budova se otřásla v základech. Ozvala se strašlivá rána a hned poté celá stavba explodovala. Zůstali jen sami dva proti nebezpečnému netvorovi, který se po nich sápal.
Jak je možné, že i v takovou chvíli dokázal ninja s kosou vtipkovat? „Hernajs, to je ale hic! A pak že prej kočky horko nesnáší!“ mumlal si pro sebe a schovával se za rozštípnutým balvanem. „Hm, tak takhle teda vypadá démon se dvěma ocasy, co mu přezdívají „žijící duch“. A já tu zůstal trčet. To je fakt vtipný.“
Kakuzu nikde neviděl, ale nepochyboval o tom, že jeho parťák ještě „nenatáhnul bačkory“. Dvouocasá teď zaměřila svou pozornost na něj. Lehkomyslně si pohvizdoval, což ji ještě víc rozdráždilo. Vrhl po ní kunai, uskočila a na to právě ninja čekal. Ve stejnou chvíli totiž mrskl po démonovi i svou kosu se třemi hroty. Zasáhla cíl, zabodla se obrovské kočce do boku. Zařvala a vytrhla ji z rány. Dopadla do vody, ale pro ninju nebyl žádný problém dostat ji zpátky. Šelma větřila. Bělovlasý nechal ukápnout trochu krve na svou ruku a pak po ní přejel jazykem. Ne nadarmo ho Kakuzu plísnil za takové nechutnosti. Ninja zaostřil, rozběhl se a zastavil se, až když posbíral několik kovových tyčí, které musely patřit ke zborcené konstrukci. Dvouocasá se ho pokusila napadnout, ale byla zastavena Kakuzovým jutsu.
„Teď to teprve začíná mít grády!“ pochvaloval si Hidan a začal se starat o přípravu rituálu. Během chvilky se pod ním vytvořil znak Jashina psaný krví, obrácený trojúhelník v úzkém kruhu. Zůstal v něm stát. Vyčkával na chvíli, kdy bude proces jeho proměny u konce. Vypadal nyní jako živoucí kostra, bez špetky masa a kapky krve avšak… žijící.
Kakuzu už utržil pár ošklivých ran, dvouocasá byla proti němu ve výhodě. Ohlédl se. „Hidane! Nepřežeň to!“ křikl na druhého ninju.
Ten se rozmáchl a trefil se kovovou tyčí, kterou už stačil naostřit, do jedné ze zadních tlap. Hrozitánsky zařvala. Kakuzu se k ní dostal z boku a také jí zapíchl ostrý předmět do těla. Bělovlasý sevřel další tyč a… vrazil si ji do břicha a hned ji zas vytáhl. Zasténal. Nezasáhl však jen sebe, zdálo se, že úplně stejné zranění utrpěla i Nibi no Nekomata. Zpanikařila a vrhla se do mnohem zuřivějšího boje. Musela se soustředit na ninju s maskou, který pro ni představoval mnohem větší hrozbu. Hidan seděl v kruhu a zplna hrdla se smál, přitom si vrážel různé ostré předměty do těla a pak je zas vyndával ven, zatímco sledoval, jak jejich kořist vrávorá.
Kakuzu se pokusil o nebezpečný manévr, který se mu ovšem nepodařil. Dvouocasá vycítila příležitost a skočila po něm. V tu chvíli si Hidan zabodl tyč doprostřed hrudi. Démonickou kočku bolest ochromila, zavrávorala a narazila do opodál se tyčící skály. Nesmrtelný zamířil a dalším ostrým kolíkem ji zasáhl a za oba ocasy, které se v tu chvíli protnuly, ji přišpendlil k tomu obrovskému kusu kamene.
„Blbče! Cos to zase vyved?“ Maskovaný se rozběhl k uvězněnému démonovi, ale v půlce cesty se zastavil a sledoval, jak se dvouocasá ztrácí a proměňuje se zpět v ženu s blonďatou kšticí. Kunoichi se nemohla hýbat, visela na skále, ostrý kůl jí propíchl dlaně.
„No bezva! Že to ale trvalo!“ odfrkl si Hidan, lehl si doprostřed kruhu s tyčí v hrudi a ještě na ni malinko zatlačil. Pod ním byla všude krev a skála, kde zůstala cizinka, jí byla také potřísněná. Ninja se chvíli smál, pak otevřel ústa dokořán a zůstal nehnutě ležet.
„Ne, že ji necháš vykrvácet! Roztrhnul bych tě jak hada a Šéf hned po mně!“ bručel Kakuzu, ale druhý Shinobi si ho nevšímal.
Uplynula nějaká doba od oné vítězné chvíle. „Nějak moc se s tím páráš! Dyť už je to skoro půlhodina! To si nemůžeš pohnout?“ rozčiloval se maskovaný a v očích mu zlostně žhnulo.
„Necháš mě ksakru bejt? Víš sakra dobře, že rituál se nesmí přerušovat!“ Hidan zvedl hlavu, z úst mu vytékal pramínek krve. Byl rozčilený, o tom nebylo pochyb. Přinutil se vytáhnout si kovovou tyč z břicha, odhodit ji za sebe a posadit se.
Kakuzu na něho hleděl mlčky, ale byla jen otázka času, kdy se pohádají. „Tohle děláš pokaždé! Co kdyby sis to aspoň pro jednou odpustil? Jen tady ztrácíme čas s těmi tvými kouzly!“
Hidanův hlas nabýval stále hlubší tóniny. „Je to moje povinnost, jasný? Odpustit? Co tím sakra myslíš? Dyť by to bylo rouhání!“
Kakuzu schoval obličej za mapu, kterou si už delší dobu prohlížel a obrátil oči v sloup. Hidan se usadil pohodlněji a vydechl si. Nebylo příjemné takhle si ničit tělo, ale… dělal to rád. Pro svou víru a především pro sebe.
Ufky, ufky... tahle kapča dala zabrat
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
O.O normálně jsem na straně kočkovytých šelelem (když je moje nej zvíře bílý tygr..) ale protentokrát jsem na Hidově straně Musím uznat a pochválit, ten souboj jsi pěkně přikořenila
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
Kočkovytych šelelem =D n__n
Dattebayo...ttebayo...ttebayo...Dattebayo...ttebayo...Dattebayo....=D =D
=D
Dattebayo...ttebayo...ttebayo...Dattebayo...ttebayo...Dattebayo....=D =D
Úžasná povídka, četla sem i ty předchozí, takže musim říct, kawaii. Akorát teda jestli podle mangy.., to znamená že Itachi umře . Poslední dobou jsem si ho nějak moc oblíbila . No každopádně jsem moc zvědavá na další dílek..
Nairobi-chan: Hádáš správně, ale jsem si jistá, že si ty poslední díly užijete i tak
EvanaxDmka: To tedy ano
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Hustý těším se na dlší pokráčko
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
jestli planujeě pokračování tak se mociik těším
Sylvik-chan: Až si nastuduju mangu, bude
Luchia_Uzumaki: Bude
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Dyť to by bylo rouhání. No LOL. To mě dostalo. XD Super díl, ostatně jako obvykle.
to byl skvělej díl ^-^ a ten souboj jak byl popsanej...paráda
dA
Yeah, ten souboj byl faktys grandiózní!!! ^^ *ňami xD*
Sice sem narazila na pár překlepů ae jako ta dýlka to dokonale vynahrazuje. x)
Cheche, ten Hidan se ae má... Tak drzej a dycky mu to projde. xP xD
Úctyhodnej dílek Lei-chan, poved se ti! ^^
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
himiTsume: A nebude to třeba tím, že je Hidan nesmrtelnej?
Dingo93: To jsem moc ráda, že se líbil
mollyhana: Jo, tenhle dílek byl trochu těžší na psaní
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Parádní dílek a ten Hidan mě nikdy nepřestane udivovat. Mě by humor přešel a jeho ne skvěle popsán souboj... užívala jsem si ho...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
pochybuju že by ses bál kdybys byl nesmrtelnej a k tomuhle dílu je to dobrý
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...
Hmm, jsem holka, ale máš pravdu
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Heh to jsou ti dva škada že zemřou já je tak měla ráda.
http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.
Sukey Hosokoawa: To my všichni, neboj
Deva: Díky
Yuki Kaze-san: Jsem ráda, že souboj se líbil
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete