manga_preview
Boruto TBV 09

Týden jednoho Evendžra II.

Den druhý

Sasuke se s úlohou chůvy a domácí puťky pomalu, pomaloučku smiřoval. Neměl moc na výběr.
Hinata byla chytrá. Na svůj věk možná až příliš. Díky jejich úmluvě už měla slušný bonbonový byznys. Minulý den Evendžra seznámila s dosud neznámými věcmi, jako smeták, hadr, savo či obyčejný záchodový zvon. Sasuke se mírně zastyděl, když si uvědomil, co všechno pro něj Sakura dělá, zároveň už ale chtěl, aby byla jeho milá zpátky, hlavně když záchodovým zvonem vytahoval obzvlášť velké „poklady“. Na druhou stranu se Sasuke k práci stavěl opravdu svědomitě, takže okna a zrcadla se jen blyštěla a dosednuvší hmyz klouzal neznámo kam. Při práci si také procvičoval Sharingan, takže viděl i to nejmenší smítko prachu usedající na právě půl hodiny leštěných deset centimetrů kuchyňské linky. Pokaždé, když se tak stalo, ho chytil hysterický záchvat.

Evendžr se odhodlal zajít do obchodu. Chodil po bytě a zapisoval, co bude potřeba nakoupit. Jakmile tedy sebral peníze, děti a odvahu, chtěl otevřít dveře a pustit se do úkolu třídy S. Než však stačil vztáhnout ruku ke klice, do domu kdosi vtrhl a čelem mu narazil přímo do jeho inteligentní hlavinky...

----------------------------------------

Sakura na návrat zatím neměla ani pomyšlení. Skoro měla chuť si pobyt v lázních prodloužit. Válela si šunky v luxusním hotelu, kde dávají thajskou masáž a pusinky od italských hřebců (a kobyl) na dobrou noc zdarma.
Stejný veget tam s ní prožívali i Jiraiya s Orochimarem.
„Co ty tady, Oro?“ zeptala se hada první den.
„Jak to říct... Kabuto už mě omrzel, tak se dívám po novém materiálu,“ odpověděl a olízl se.
Sakura se znechuceně odvrátila. Chtěla se bavit aspoň s Erem, když ne s Orem, jakmile ale zjistila, kde ten zvrhlík hledá „inspraci“, radši od těch dvou odešla na přiměřenou vzdálenost.

-----------------------------------------

Stvoření spadlo na zem a když vstávalo, chrlilo takový vodopád rozmanitých, nechutných, nepřijatelných, urážejících vše živé i neživé, a dokonce neexistujících nadávek, že by Hidan nestíhal zapisovat. A možná by ani nechtěl, citlivka.
Když Sasuke zjistil, že to, co před ním stojí, je Hinata starší, ta stydlivá, koktající, neutrální a někdy, tedy většinou nudná osoba, nestačil se divit.
Hinata se vzpamatovala jako první:
„Ty v**e, si hraješ na chůvu nebo co? Kde máš Sakuru?“ zeptala se s úšklebkem.
Evendžr klesl na kolena a měl pocit, že se svět opravdu zbláznil. Vlastně to, že mu Sakura prchla do lázní bylo proti sebevědomé Hinatě úplné NIC. Tedy skoro nic.
„D******e, h***o, sakra, k***a!“ uvědomila si v duchu.
„Sebevědomost si přece nechávám na Naruta do postele, do p****e!“
„Sa-Sasuke-kun!“ pípla tiše, snažíc se získat zpět svou důstojnost.
„Eh...“ řekl Evendžr, vzpamatovávaje se z prvotního šoku.
„Tak už se sakra vymáčkni, leze to z tebe jak z chlupatý deky a to mi leze krkem!“
„Coooo?“ vykulil opět oči.
„A-Ale nic,“ stáhla se Hinata, „já jen...“
"No, ale co?" Vypěnil Sasuke.
"Ale hov... honím Naruta-kun po městě, mě zase honí knihovnice, protože Naruto už má několik let vypůjčenou Ramenjánu a jsou tu i další zájemci, jak řekla. Teda, né řekla, flusla mi to do tváře, nána jedna pitomá! Nevim jestli bude ta dezinfekce fungovat, prý zabíjí 99 procent bakterií, ale co to jedno procento? Bakterie jsou den ode dne odolnější, nějaká může proklouznout a já pak skončim s rozežranym ksichtem! A co pak? Na takovou operaci by tý náně jedný pitomý nestačil ani roční plat!“ řekla, tedy spíš prskla sebevědomá-nesebevědomá Hinata.
S nebohým Evendžrem to málem seklo. „Skvěle,“ pomyslel si, „Sakura mě tu na týden nechala s dvouletým dítětem, co má nadání na učení se sprostých slov, Hinata je najednou sebejistá a dělá synovi skvělýho senseie, dcera je... možná až příliš vyvinutá na svůj věk, já ty bonbony nemůžu kupovat věčně,“ a smutně pohleděl na svou evendžrovskou peněženku, „a já už jsem fakt asi blázen.“ Zahleděl se do dáli (v překladu do blba a ještě přesněji na levý palec u nohy, kde jak si všiml, měl pod nehtem trochu špíny a samotný prst byl dost nezajímavý (to jen, abyste věděli, kam Evendžři obvykle čučí a na co myslí, ono je vyčerpávající pořád jen hledět s mstitelským pohledem do krajiny, když se stejně chcete mstít jen nebohýmu nehtu, který prostě roste trochu rychleji a už vám proděravěl troje ponožky. Ale neodbočujme od tématu)).
"Naruto tu nebyl, není, a předpokládám, že se tu ňákou dobu ani neukáže," odpověděl Hinatě starší nakonec a přesměroval ji k jistému obchůdku, který prosperoval hlavně díky výdajům jistého člověka...

„Uf, že jsem tohle přežil, to nemůže být jen náhoda,“ otřel si orosené čelo, poděkoval všem možným bohům, které si za náboženskou dezerci znepřátelil a vymýšlel plán, jak se pomstít Sakuře a jak už definitivně dodělat toho odporně vytrvalýho bratra.

Zbytek dne pak procházel domem, kontroloval děti a staral se o své i jejich potřeby...
„Co jsem to jen...?“
„Tati?“ zatahala před spaním Hinata mladší otce za rukáv.
„Uch? Chech?“
„Kdy teda půjdeme nakoupit?“
„MÁM TO!!!“ zařval Sasuke, konečně zjistil, nad čím celou tu dobu hloubal. Plácl se do čela takovou silou, že upadl do bezvědomí. Poslední, co mu znělo hlavou, bylo:
„3x pytlík rýže, 2x...“

Poznámky: 
4.965515
Průměr: 5 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Út, 2016-11-01 12:42 | Ninja už: 4933 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Výborný dielik na zasmiatie, poznať Sasukeho v tomto smere je niečo lákavé a chutné.

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2011-03-08 13:58 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Takže. Zaprvé.Tenhle díl má u mě bod za to, že se zde objevila zmínka o Orochimarovi. *svítící vočička* Laughing out loud
Zadruhé, Hinatina "chara-change" (aneb z nesebevědomý na sebevědomou) mě jemně vyšokovala...
...a sklerotickej Uchiha? Ještě že má tu svou dcerušku...!
...celkově další paleček nahoru Smiling

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Ne, 2010-12-19 17:53 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Druhý díl a já umřela smíchy už v půlce. Teď mě kvůli tobě bolí břicho. A zaskočilo mi pití, takže mám monitor od vody. Nemůžeš psát upozornění, co nás čeká za záchvaty? Laughing out loud Já už nemůžu... Laughing out loud Bylo to perfektní. Ty válíš, Aki. Laughing out loud

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2010-08-17 18:21 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hinnie se nám pořádně rozjela xD. A to je dobře. Zvlášť pro moji bránici Laughing out loud.
Sasuke jako domácí puťka, to se nevidí jen tak. I když s tou pomstou by si mohl dát aspoň na chvíli oddech Laughing out loud.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2010-04-18 11:25 | Ninja už: 5395 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ten konec..Sasuke i začíná připomínat mě s tí čelem Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-09-16 18:04 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

aj mne sa páčila "seba/eistá" Hin :ň hlavne, keď zabúdala na to, že má koktať, atď. XD super diel Smiling letím na pokračko Laughing out loud

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Út, 2009-09-15 20:09 | Ninja už: 5469 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Nejlepší XD Právě jsem se milionkrát zadusila Laughing out loud No prostě bomba... Smiling

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, So, 2009-08-29 11:29 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Neboj, doplním Smiling

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-08-28 21:08 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

sakra, jen v prvním odstavci jsem se dvakrát málem zadusila toustovým chlebem, měla bys před tu povídku napsat nějaký varování(nejíst, nepít) nebo tak něco Laughing out loud

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, Čt, 2009-08-20 14:53 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

*utíra slzy, který vytryskly v záchvatu smíchu* Laughing out loud ... to by mě zajímalo, jestli je vážně možný "plácnout se do čela tak silně, až člověk omdlí" Laughing out loud *jde vyzkoušet* xD

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2009-08-20 14:38 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Nádherný XD
Já to prostě žeru! Je to úžasně nápaditý a originalání, vtipný... Těma poznámkama o palci jsi mě vážně dostala Laughing out loud

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, So, 2017-03-04 04:03 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Kdysi (tedy minulý rok) jsme brali starověkou Indii, a jako důležité knihy z té doby nám učitelka řekla např. právě Ramajánu, či jak se to píše. A já to mám zkomolené pro své potřeby Smiling

Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, St, 2009-08-19 22:35 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

O-o ta Hinata Shocked (stará). Pořád mě dostává evendžr.
(asi mi už z těch povídek o Hidanovi hráblo, ale směju se pokaždé, když to přečtu XD <---- psycho) :3
A Naruto čte Remajánu........ co to je za knihu smím-li se zeptat? :3