manga_preview
Boruto TBV 13

Týden jednoho Evendžra I.

Den první

Sasuke si vzal Sakuru. Ne, to není sranda, to je fakt. Už spolu nějakou tu dobu žili v idylickém manželství. Měli dvě děti, holku a kluka, Hinatu a Naruta. Hinatě bylo pět let, mladšímu sourozenci dva roky.
Jenže jednoho dne už vedení domácnosti milou Sakuru dožralo, děti na týden hodila manžílkovi na hlavu a prchla do luxusních lázní (za Jiraiyou...?). Překvapený Sasuke pak ráno našel narychlo napsaný vzkaz (ve skutečnosti Sakura přemýšlela přes tři hodiny co na ten pitomý papír hodit, nemluvě o ekologické katastrofě).

Miláčku!
Jistě víš, jak je vedení domácnosti těžké! Ne, vlastně ani netušíš, jak!
Rozhodla jsem se proto, že by sis měl na týden vyzkoušet, co to znamená starat se o děti! No jistě, pan důležitý Uchiha Evendžr si nemusí denně prát zpocené oblečení, nemluvě o fuseklích! A co teprve když usneš u večeře a já z tebe pak musím sundavat spoďáry! Ano, o jídle jsem se ještě nezmínila! Já se s tím vařím, a ty ať už máš volno nebo ne, tak si po sobě ani neuklidíš! Nemluvě o zasunutí židle. Nemysli si, že když sis ty děti neporodil, že se nemusíš podílet na jejich výchově!. SHANNAROOO!!! Od teď je to na tobě!

Pár rad pro natvrdlé tatínky:
- děti se samy nepřebalí
- jídlo se samo neuvaří
- alkohol až od osmnácti!
- ať Hinata nespadne při čurání do záchoda!
- prádlo nošené více jak tři dny opravdu smrdí!
- pomsta počká, děti ne!

Tvoje milující
Sakča

Sasuke-Evendžr vyděšeně dočetl a zdrceně dosedl na židli těsně za sebou.
Kdyby tam nebyla, asi by skončil na zemi.
„Panebože,“ vydechl. Pročetl si dopis ještě jednou a pro absolutní jistotu ještě pětkrát.
„Sakuro,“ a dramaticky zvedl ruce k nebi, přičemž shodil vázu,“ jak jsi mi to mohla udělat?“ Rychle se však vzpamatoval. (Ta hodina ani nestála za řeč...)

„Dobře,“ řekl s novým odhodláním v očích,“ pokud si neporadím se dvěma malými dětmi, nemůžu porazit ani svého bratra!“
Rozhodl se udělat snídani. Pokusil se najít kuchařku - jaksi nepochopil, že asi nebude nejlepší hledat na poličce mezi motoristickými ročenkami a časopisy s... ehm... pochybným obsahem. Když ji tedy šťastně našel, zkusil vybrat nějaký recept.
Rozhodl se pro maki sushi.
„Rýži mám, řasy taky...“
Pustil se do přípravy. Dal vařit rýži, připravil si ingredience na náplň...
Kmital jako šílený a podle toho kuchyně taky vypadala. Každou minutu kontroloval hrnec s rýží, pak jestli se už nevzbudily děti. Za půl hodiny byla rýže hotová a Sasuke zlitý potem vypnul sporák.
„Ty ženský na to musej mít nějakej trik, že se ani nezapotěj,“ řekl si vyčerpaně.
„Děti, vstáváme!“ zachraplal a vešel k nim do pokoje.
Hinata vyskočila a jala se probouzet mladšího brášku. Tatínek si hned všiml, že dcerka maličko pokulhává, na rukou má modřiny a nad okem podlitinu.
„Panebože, co se ti stalo?“
„Ále...hlála jsem si venku,“ řekla neurčitě a pokrčila rameny.
„-ane--že!“ zopakoval otcův výrok Naruto.
„Panebože, první slovo mělo být mama nebo tata!“
„--nebo-e!“ vyprskl kluk znova a pak ještě několikrát, vždy v obměně. Pak roztáhl pusu do širokého úsměvu a slastně obrátil očka ke stropu.
„Co mu je?“ zajímal se nyní-otec-na-plný-úvazek.
„Bláška se počůlal,“ konstatovala Hinata a zkušeně pokyvovala hlavou.
„A nevíš, kde jsou plínky?“ Zeptal se Sasuke, pak si uvědomil, že to asi těžko bude vědět pětiletá holčička, vzápětí ale dostal šokojící odpověď:
„Ta skšíňka nalevo, tšetí šuplík odspoda.“
Vyvalil na ni oči, ta malá se však tvářila jako by to pro ni byla každodenní rutina. Uznale pokýval hlavou a pak rezignovaně jednu vytáhl. Odešel k Narutovi, rozepnul mu pyžamo a sundal plínku. Štítivě ji držel dvěma prsty co nejdál od těla, a tvářil se přitom tak zhnuseně, že kdyby ho viděl Itachi, tak zemře buď hrůzou, nebo smíchy.
Hinata si povzdychla, jako kdyby Sasuke nebyl její rodič ale ona jeho, plínu mu vzala, vyhodila, utřela Naruta, umyla mu „pokakané“ a „počůrané“ místo, dala mu novou plínu a se zručností chůvy ho zase oblékla.
„Ty v**e,“ řekl Evendžr, neschopen ničeho jiného. Přidal tak druhorozenému dítěti další slovo do rychle se rozrůstajícího slovníku. Poraženecky pak synka vzal do náruče a chystal se dodělat snídani.
„Tati?“
„Hmm?“
„Potšebuju vyčůlat!“
„Tak běž.“
„Ale se mnou chodí maminka!“
„Ale ty už jsi přece velká holka, ty to zvládneš!“
Upřela na něj psí pohled, pak to ale vzdala a na nebezpečnou cestu se vydala sama.
„Jsem příkladný otec,“ řekl si pyšně novopečený táta v domácnosti. Došel do kuchyně a snažil se vylít vodu z hrnce do dřezu. Půlka rýže skončila v nenávratnu.
„Sakra práce,“ ulevil si, ale tak potichu, aby to Naruto neslyšel.
Poté se snažil rýži spolu se zbytkem ingrediencí zarolovat do válečků a ty poté nakrájet na kolečka. Kupodivu se mu to povedlo bez úhony. Najednou zbystřil.
„Žbluňk,“ ozvalo se. Rychle koukl do dopisu s výčtem předpokládaných pohrom a zděsil se.
„Hinááátóóó!“
„Tatííí!“
„Už běžím!“
Doběhl na záchod a vytáhl zděšenou dcerku z mísy.
„Už chápu, proč s tebou chodí maminka...“
Osušil ji od slz a záchodové vody a poslal do kuchyně. Sobě a Hinatě nandal sushi (ale nepochopil, že malé dítě nespořádá tolik co dospělý) a začal shánět mléko pro syna, protože pochopil (naštěstí), že kojit asi přece jen nedokáže, i kdyby se přetrhl.
„Kde je mlíko?“
„V lednici,“ odpověděla Hinata, která se v kuchyni orientovala o mnoho lépe.
„Aha... samozřejmě.“
Vyndal krabici a mléko nalil do sklenice. Tu strčil Narutovi pod nos a snažil se ho donutit pít. Syn plival a prskal po celé kuchyni, otec se zhroutil na zem, začal o ní hlavou mlátit, z úst mu létaly sliny a nadávky toho nejtěžšího kalibru, a že „takhle to dál nejde“, „zemřu nebo zešílím, to vyjde na stejno“, „Sakura bude litovat té osudné chyby“.
Hinata útrpně zavrtěla hlavou, sedla si k němu a jako zkušený pedagog mu položila ruku na rameno.
„To bude doblé, jestli chceš, tak ti, tati, pomůžu.“
„A jak?“ zeptal se vynervovaný otec. Už chápal Narutova slova: „Sakura je vrah.“
„Můžu ti ladit a pomáhat.“
„Díky.“
„Ale chci zaplatit.“
„A čím jako?“
„Bonbóny.“
„Kolik?“
„Uvidíme,“ usmála se vychytrale.
„Beleš?“
„Tak jo,“ rezignoval Sasuke.
„A začneme hned teď, šikulo?“
„Jo. Bláška chce pít z lahvičky. Ta je za tebou v tom šuplíku...“

„To bude dlouhý týden,“ povzdychl si Sasuke, „ale nemysli si, Sakuro!“
Ďábelsky se usmál. V hlavě už se mu začínal rýsovat plán pomsty...

Poznámky: 

Takže, první den Sasukeho utrpení máme za sebou Smiling
Co se stane dál? Poruší další z pravidel?
Co nebohá Hinata? Zvládne svého "svěřence"?
To vše příště Smiling!

Můj FF Seznam

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Út, 2016-11-01 12:35 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Dokonalé a veľmi zábavne. Neviem prečo , ale mám pocit, že som to už čítala.

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2011-03-08 13:51 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak si tu tak projíždím různými FF seznamy...a co nevidím? Zmínku o povídce, kde někdo mučí Sasána? Jasné, to je něco pro mě! Dávám palec nahoru Smiling uvidíme, co mu uděláš dál...*jen do něj! JO!*

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Ne, 2010-12-19 17:47 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ty mě jednou zabiješ. Laughing out loud Já málem chcípla smíchy. Zvláště u zmínky o Itachim a jeho chcípání ze Sasukeho. Laughing out loud Asi se budu muset smířit s tím, že ty mě nikdy nepřestaneš překvapovat. Smiling
Takže jsem se posbírala zpod stolu a můžu jen chválit a chválit.
(Nenávidím se za to, že jsem tuhle povídku našla až teď! Padám okamžitě na další.) Eye-wink

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2010-08-17 18:04 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já jsem to už jednou četla xD. Tak jaktože tady není můj komentář? No, radši se tím nezabývat.
Dostal mě úvod. Už první dvě věty, jej, to bylo skvělý xD. Pak mě rozesmály děti ala Hinata s Narutem Laughing out loud. No a dopis, úvodová třešnička na konec.
Sice mi vrtá hlavou, jak může být malá Hinata zdatnější než její o xxxlet staší nemotorný xD otec, ale v konečném stavu je to bomba Smiling.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Ookami Mia
Vložil Ookami Mia, St, 2010-06-23 17:02 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

Perfektné!! ^^

Obrázek uživatele akatsuki15
Vložil akatsuki15, So, 2010-04-17 21:17 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

to by nebyl Sasuke kdyby nechystal nějakou pomstu ať proti Itachimu a nebo Sakuře xD fakt moc pěkná povídka xD

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Út, 2010-03-16 14:49 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Jaktože jsem to ještě nečetla?!?! DOKONALÉ to s tím přebalováním bylo nejlepší!

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., So, 2010-03-06 22:13 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

"Sakuro," a dramaticky zvedl ruce k nebi, přičemž shodil vázu, od té doby jsem se řechtala non-stop Laughing out loud Itsan umírá smíchy pši pohledu na přebalujícího Sasana, Sasan vaří, to je prostě boží Laughing out loud Upně nej bylo jak mu malá Hinátka konci dala jako skušený pedagog ruku na rameno xD Pádluju na další, Ku..a, takhle se napínat, mám já to za potřebí ? xD

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-09-16 17:54 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

LOL tak to bolo dobré Laughing out loud som brutus zvedavá jak to Evendžr zvládne, hehe Sticking out tongue

Obrázek uživatele _Aiko_Uchiha
Vložil _Aiko_Uchiha, Út, 2009-09-15 20:02 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Dokonalý Laughing out loud Parádně jsem se bavila ...Smiling

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-08-28 20:57 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

XD dokonalý

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Čt, 2009-08-20 14:42 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

*výtlem* to je super... Laughing out loud

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2009-08-20 14:31 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

To zní výžně báječně XD
Skvělý nápad, na obzoru se objevila nová, moooc dobrá série Laughing out loud

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, St, 2009-08-19 08:37 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

Chudák Hinča, spadnout do záchoda... fuj Laughing out loud
No každopádně jsem se při čtení tohohle smála na celý byt, ehm xD tákže jednoduše za 5 ^^

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, St, 2009-08-19 05:29 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Díky, díky Smiling

Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, Út, 2009-08-18 23:11 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Hinata chytrá, na to že je jí sotva 5 ^^ A taky už pěkně vypočítavá potvora, po kom to má? XD
Ale líbilo se mi to, proto taky za 5 ^^