manga_preview
Boruto TBV 08

Prázdniny v Konoze 002

Prázdniny v Konoze pokračují. Dozvíme se konečně proč se vrátil Sasuke?

„Sasuke, co tu děláš?“ Naruto se pomalu vzpamatovával ze šoku.
„Ale řekl jsem si, že si trochu orazím.“ odvětil mu Sasuke.
„Ale počkej, neměl jsi být u Orochimara?“ divil se Naruto.
„Zabil jsem ho.“ usmál se Sasuke.
„A co tvůj bratr Itachi?“
„Ten si ještě chvíli počká. Už jsem na něj měl jít, ale místo toho nahodili do vysílání Kakashi Gaiden, tak mám volno.“
„Tak v tom případě bys měl čekat ve frontě na vlasové gely, nebo na lístky ke koncertu Tokio Hotel jako obvykle, ne?“ dráždil Sasukeho Naruto.
V ten moment to už Sasukeho emařské srdíčko neuneslo a chystal se vrhnout na Naruta plnou silou, ale při rozeběhnutí pocítil velkou zátěž na své pravé noze a málem upadl.
„Hele někdo se drží tvojí nohy Sasuke!“ začal se smát Naruto
„To je Karin, úplně jsem na ni zapoměl. Drží se mě takhle celou cestu sem.“
„Další ženská? Jak to proboha děláš?“ divil se Naruto.
„Používá deodorant na rozdíl od tebe. Smraďochu!“ ozvalo se zezadu.
„A ty jsi sakra kdo?“ nechápal Naruto.
„Říkej mi Suigetsu a podle té nevkusné oranžové teplákovky soudím, že ty budeš Naruto.“
„Ty jeden parchante!“
„Nechte toho!“ usměrnil oba Sasuke.
„Suigetsu pro tebe mám jinou práci. Juugo se zase ztratil, jdi ho najít nebo kvůli němu bude i tenhle les zcela bez veverek!“
V ten moment Suigetsu naštvaný odešel a potichu si mrmlal „Počkej, až si seženu Samehadu veliteli otravnej!“
Už to vypadalo, že Naruto zůstane se Sasukem a Karin sám. Jenže tu se odkudsi ozvalo vřeštění:
„Sasukééééé!“ byla to Sakura.
„Musím zmizet! Tak si to tu užívej Naruto!“ řekl Sasuke a rychle se rozeběhl pryč až za ním Karin (která se stále pevně držela jeho nohy) vlála.
K davu se za chvíli připojila i Ino a za chvíli pronásledovala Sasukeho většina dívčího osazenstva Konohy a tábor se tak podezřele vyprázdnil. Naruto tedy zamířil k Shikamarovu stanu, který jediný nezel prázdnotou.
„Ty se mi snad zdáš Chouji! Člověk tě ze soucitu vezme do svého stanu abys měl střechu nad hlavou a ty mi sníš hnedka všechno jídlo! To se nemůžeš aspoň trochu krotit?“ zuřil Shikamaru.
„Ale tak stále si můžeme nějaké jídlo opatřit! V rybníku určitě bude spousta ryb!“ snažil se zachránit situaci Chouji.
„Rybaření je taková otrava a navíc, stejně jsem ani nevzal prut.“
„Nějaký problém hoši? Jinak já prut mám.“ vložil se do rozhovoru Naruto.
„Naruto ty máš prut! To je skvělý, mohl bys nalovit ryby k večeři na dnešní večer?“ prosil Chouji.
„Jistě milerád!“ řekl Naruto a odešel ze stanu.
„Že jsem nedržel hu…pusu.“
Poté vzal Naruto prut, vlasec a háček a šel směrem k rybníku. Byl rád, že aspoň venku bylo hezky. Rozložil židličku a nahodil udici. U rybníka byl klid. Holt když všechny holky utíkaly za Sasukem… a zbytek chlapců měl naopak plno práce s broušením kunaiů, pro případ, že by se Sasuke vrátil a chtěl odvést všechny ženské znovu. Prostě po Sasukeho návratu moc lidí natěšených na koupání nezůstalo. Ale někdo tu přeci jen byl.
„Ahoj Hinato! Jakto, že jsi taky neutíkala za Sasukem?“
„No já… on mě Sasuke moc nebere. Víš mě se víc líbí…“ Hinata se začala červenat a pomalu vylézala z vody.
„Ale tak jsem rád, že tu někdo zůstal. Aspoň mi tu nebude smutno. Nechceš si ke mně přisednout? A jestli budeš chtít tak si budeš moct zahrát i s mým prutem!“
V tento moment toho na Hinatu bylo už příliš a omdlela. Naštěstí za chvíli přiběhli její týmoví kolegové Kiba a Shino a odtáhli Hinatu zpátky k jejímu stanu kde ji začali šetrně křísit kýblem vody.
„Beru to jako ne.“ usmál se Naruto a dál hypnotizoval prut svým pohledem.
V ten moment přišel k Narutovi Sai.
„Penis?“ zeptal se.
„Ne, ne Saii. Nudapláž je ještě o kousek dál.“
Sai se usmál a směřoval směrem který mu Naruto ukázal. Naruto tak opět osiřel. Ale ne nadlouho. Z dáli k němu přibíhal Sasuke.
„Proč za mnou zase běžíš Sasuke? Nemáš náhodou utíkat před holkama?“ divil se Naruto.
„Potřeboval jsem jít na místo kde se žádné holky nezdržují, ba které holky přímo odpuzuje, tak jsem si řekl, že když se budu držet u tebe Naruto, tak budu v bezpečí!“
Naruto uraženě otočil hlavu na druhou stranu.
„A kdepak jsi ztratil Karin Sasuke?“
Sasuke se podíval na svoji nohu a opravdu Karin někam zmizela.
„Asi jsem ji někde vytrousil, ale to je jedno. Stejně se mi zdálo, že od cesty ze severního úkrytu se už nehýbala. Jinak co tu děláš?“
„Rybařím!“ odsekl Naruto.
„Ale moc ti to nejde, jak tak koukám. Já ti s tím pomůžu, ať nejsi o hladu, ty mocný ninjo a chloubo Konohy.“
„Trhni si sharringanem Sasuke! Ty bys neulovil ani čudlu. A víš co? Když chytíš víc ryb než já tak budu celý den nosit ty Shinovy příšerný brejle!“
„Dobrá!“ usmál se Sasuke a začal se rozhlížet po okolí.
„Co to děláš Sasuke?“
„Koukám, jestli se v jezeře nikdo nekoupe…“
„A proč?“ divil se Naruto.
„Chidori!“ zařval Sasuke.
A tak začal vodu intenzivně probublávat silným elektrickým proudem. Výsledek se brzy dostavil. Všechny ryby v jezeře plavaly na hladině břichem nahoru. A břichem nahoru u hladiny plaval i Kisame. Ani Naruto nevěděl jak se tam Kisame k čertu dostal. Sasuke mezitím začal sbírat všechny své úlovky a házel je Narutovi k nohám. Nakonec popadl i Kisameho.
„C-co to s ním děláš?“ divil se Naruto.
„Tak přece se to nevyhodí.“ řekl Sasuke a hodil Kisameho na hromadu.
„Ale mé Uchiha smysly mi říkají, že někdo tu prohrál sázku!“ usmíval se Sasuke.
„A mé Hyuuga smysly mi říkají, že tu má někdo velký problém!“ ozval se Neji, který se z nenadání objevil za Sasukem.
„Takže to za tebou se rozeběhla TenTen dneska odpoledne?“ ptal se Neji.
„Počkej Neji. Neunáhluj se! Já s TenTen nic neměl! Přísahám!“ snažil se obhajovat Sasuke.
„To říkal Lee taky! A lhal, bastard jeden!“ zuřil Neji.
„Neji ale já bych s TenTen přece nikdy…“ Sasuke začal panikařit.
„Juuken!“
„Teda ty ženský dneska nic moc.“ Postěžoval si Jiraiya a odložil dalekohled zpátky do tašky.
„Kdyby tu tak s námi byla Tsunade…“ posteskl si Kakashi.
„No jo, jenže Tsunade s náma už na výlety nejezdí od té doby, co jsme s ní na chatce hráli naposledy strip poker. Víš přece jaký má štěstí na hazard.“ řekl poustevník a začal se potutelně usmívat.
„No to vím, a proto to taky stálo za to!“ řekl nadšeně Kakashi.
Poté si oba perverzní mistři plácli a začali se smát na celé kolo a vůbec si nevšímali toho, že je zpovzdálí někdo sledoval. Někdo v černém plášti s červenými mráčky a oranžovou maskou na hlavě. Tento hodných chlapec byl překvapený, že u rybníku někdo byl. Hned se tedy s řevem rozeběhl zpátky.
„Někdo tu už je Deidara sempaiiiiiii!“

Poznámky: 

Omlouvám se, že je tu pokračování až tak pozdě, ale neměl jsem teď přes týden mnoho času na psaní. To na další kapitolku se můžete s jistotou těšit už další týden. (dřív by to ani nešlo když je limit jedna kapitola ze série na týden Laughing out loud)

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2018-07-30 09:59 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise L3: Sasukeho příchod je naprosto stylový Laughing out loud Jen tak jsem si odskočil mezi dvěma vraždami, no... a celou cestu táhnu na noze ženskou, ale už jsem si toho přestal všímat Laughing out loud Je super, že se ti povedlo udržet laťku až do konce a pořád přicházet s novými vtípky. Ubohý Kisame, snad má aspoň chutné maso...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2009-09-18 19:19 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, já z toho někdy vážně nemůžu... Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, St, 2009-09-02 08:42 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hej, tak to je mazanééé xDD...ten Kisame nebo ten Lee xDDDDD

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mr.Raiton
Vložil Mr.Raiton, Pá, 2009-08-07 14:07 | Ninja už: 5550 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

a na hladinu vyplaval i kisame xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Pá, 2009-08-14 19:05 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

No na mě se nekoukej! Já nevím co tam dělal! Smiling

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Čt, 2009-08-06 13:48 | Ninja už: 5508 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

taK tento dííl je taky super..už se zase těšíím na dalšíí..Smiling

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Čt, 2009-08-06 20:36 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Tak to jsem rád Smiling

Obrázek uživatele Paia-Temari
Vložil Paia-Temari, Čt, 2009-08-06 11:36 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle bylo totálně LOL...Na začátku můj milovaný Suigetsu s geniálním nástupem,pak Sai a nudapláž a nakonec povedený lov ryb....Bravo!Laughing out loud

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, Čt, 2009-08-06 20:34 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Tak musíš uznat, že chidori je stylovější než dynamit Laughing out loud

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, St, 2009-08-05 20:46 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Nádhera už se těším na další.

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, St, 2009-08-05 21:00 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

tak snad další díl nezklame Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-08-05 20:20 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele P3tr
Vložil P3tr, St, 2009-08-05 21:04 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

No ono to tak úplně nebude společná dovolená. Eye-wink A vzhledem k tomu kolik tu je fanfikcí tu snad muselo být zpracovaný už všechno, takže je těžké přijít s něčím originálním Laughing out loud