manga_preview
Boruto TBV 08

Návraty ztracených: 20- Madara rozprášen aneb zbohem

,,Tentokrát tě zabiju.“křičel Sasuke na Orochimara ale Orochimaru se jen smál.
,,Jsi slabý Uchiho.“řekl Orochimaru
,,Myslíš!”křikl Sasuke a chystal se k dalšímu útoku. Udělal několik pečetí a z jeho úst se vynořila obrovská ohnivá koule obohacená o trochu Kyubiho čakry a pustil ji přímo na Orochimara. Orochimaru ale dokázal nějakým zázrakem uhnout.
,,K sakru tohle není možný.”zuřil Sasuke

,,Tentokrát ti už Kyubi nepomůže.”řekl Minato
,,To asi ne ale pořád jsem silnější než ty.”řekl Madara a pustil na Minata další ohnivý útok.

,,Co chceš dělat?”ptal se Kyubi Naruta
,,Použiji Amaterasu ale ty běž pomoct mému otci”řekl Naruto a Kyubi ho poslechl.
,,Bez démona nemáš proti mně šanci”řekl Pein
,,Myslíš?”řekl Naruto a začal se soustředit ,,Amaterasu”křikl a na Peina se řítil černý oheň. Zvedl se prach a nebylo nic vidět. Když prach ustál tak po Peinovi zbyl jen popel.

,,Né to né!”křikla Konan. Kushina využila její nepozornosti a svou katanou jí probodla srdce. Její mrtvé tělo spadlo na zem. Kushina se dívala na souboj mezi Madarou a jejím mužem.

,,Už nemám moc času.”pomyslel si Orochimaru když právě uhnul dalšímu Sasukemu útoku.
,,Už nemá moc síly příští úder ho zabije.”pomyslel si Sasuke. Křikl na Shikamara ,který byl poblíž. Shikamarovi hned došlo co má Sasuke v plánu ,,Kagemane no jutsu”řekl název techniky a Orochimaru se nemohl ani pohnout.
,,Sasuke teď!”křikl na Sasukeho a ten už se začal soustředit.
,,Chcípni Orochimaru! Amaterasu!”kříkl Sasuke a na Orochimara se hrnula obrovská hora černého ohně. Zvedl se prach ale pochvíli ustál a po Orochimarovi zbyl jen popel.

,,Já se o to postarám.” řekl Naruto když se postavil před jeho otce.
,,Dobře”přykývl souhlasně Minato a vzdálil se.
Naruto udělal několik větrných klonů a několik jich pustil na Madaru. Naruto taky zmizel a udělal se zbytekm klonů Futon:Rasen – shuriken a rozběhl se přímo na Madaru. Madara stihnul včas uhnout a udeřil Naruta i když ho neviděl do zad. Naruto se postavil na nohy a rozběhl se na Madaru. Madara dokázal odhadovat Narutovy útoky i když ho neviděl chvíli bojovali jen v taijutsu ale Madara kopl Naruta do břicha a odhodil pět metrů daleko. Naruto zrušil zneviditelnění. Postavil se znovu na nohy a začal přemýšlet.
,,Kyubi pojď do mně.”řekl Naruto a Kyubi ho poslechl. Naruto se začal soustředit ,,Amaterasu”křikl a poslal oheň na Madaru ale Madara uhnul bez problému.
,,To je vše co umíš?”ptal se Madara
,,Do hajzlu takhle to nejde....možná.”pomyslel si Naruto a podíval se na Hinatu.
,,Promiň Hinato”pomyslel si Naruto a dal se do skládání pečetí. Sasuke ,který ho pozoroval Sharinganem se rozběhl ho zastavit ale to už Naruto poskládal poslední pečeť ,,Shiki Fuujin”křikl Naruto název techniky a zapečetil Madaru do sebe. Narutovo tělo se sesunulo na zem. Sasuke ho ale stačil chytit a položil ho opatreně na zem.
,,Sasuke prosím postarej se mi o Hinatu.”řekl Naruto
,,Né to nesmíš!”křičela Hinata ,která k němu přiběhla. Kyubi vyskočil z Naruta a začal ho léčit ale nebylo to nic platné.
,,Kyubi prosím ochraň vesnici.”poprosil Kyubiho Naruto.
,,Zbohem Hinato.”řekl Naruto a naposledy se na ni podíval.
,,Nééééé a co naše dítě?”ptala se Hinata ale to už ji Naruto neslyšel.
,,Dítě?”divili se všichni. Sasuke začal Hinatu utěšovat ale bylo to k ničemu. Ani Kushina nedokázala potlačit slzy. Minato ji objal a přemýšlel.
Pak vzal kunai a dal si ho k hrudi.
,,Co to děláš?”ptala se ho vystrašeně Kushina.
,,Jdu si něco zařídit”řekl Minato a už se napřahoval ale v tom jeho ruku něco zachytilo. Byl to Naruto ,,Nedělej to nemá to cenu”řekl a zmizel. Minato se zkácel na zem.
,,Promiň nedokázal jsem tě ochránit”řekl Minato a dal se do breku. Sasuke vzal Narutovo tělo a vydal se sním zpátky do vesnice a ostatní ho mlčky následovali.

Druhý den se konal velký pohřeb. Hinata klečela u Narutova hrobu a brečela přesto ,že ji Sasuke s Minatem utěšovali tak se nedokázala uklidnit.

Kyubi si vzpomněl na dobu kdy ještě byli u boha smrti a Naruto se díval do jezera.
,,Proč...proč Naruto-kun proč zrovna ty......tolik jsem tě milovala“ brečela Hinata a nevšímla si toho ,že vedle ni je Minato ,který ji utěšoval.
,,Tak se mu to nakonec splnilo.”
pomyslel si Kyubi

,,Bratříčku neboj brzo se zase shledáte.”řekla tajemná postava schovaná v lese a zmizela.

Po devítí mněsících ležela Hinata v nemocnici a v ruce mněla malého chlapečka. Mněl modré oči a blond vlasy.
,,Jsi tak podobný svému otci škoda ,že tu není s námi.”řekla Hinata
,,Jak se bude jmenovat?”ptal se Kyubi
,,Jako jeho otec.”řekla Hinata a po dlouhé době se usmála.
,,To je pěkné jméno.”řekl právě příchozí Minato
,,To ano”souhlasila Kushina a dívala se z okna na synovu hlavu vytesnou ve skále.
_______________________
Co na to lidi z Konohy
,,A máme tu závěrečný díl a proto jsme se rozhodli ,že sem dáme váš oblíbený pořad a trochu vás pobavíme.
,,A dnešním hostem je náš milovaný Tobi.”
,,Takže první otázka Jaké jídlo máš nejradši?”
,,Sunar”
,,To jako fakt jo?”
,,Ano”
,,No dobře další otázka koho máš nejradši?”
,,No Deidara-senpai vždycky nechá všechno vybuchnout, Hidan-sama je moc sprostej ,Kaku-chan vždycky každého zabije ,Kisame-sama smrdí ribinou,.........No asi Konan-sama ,protože mi dělá Sunar.
,,Hm dobře tak další otázka Co říkáš na to ,že jsi ve skutečnosti Uchiha Madara?”
,,Všechny vás zabiju!”
,,Vážně tak ty jsi mi celou dobu lhal jo?!!”
,,Ma..Ma..Mami?”
,,Deidaro!”
,,Katsu”
,,AAAAAAAAAhhhhhhh”
,,Tak tohle mi bude trvat nejmíň mněsíc než to opravím. No nic loučím se s vámi doufám ,že se ještě někdy uvidíme”

Poznámky: 

A je tady závěrečný díl. Je trochu dřív a je trochu kratší ale taky jsem přidala rozhovor s Tobim.Doufám ,že se bude líbit. Asi tak za mněsíc by se tu mněla objevit další série navazující na tuto ale jen pokud budete chtít pokračování.

Celá moje FF

Pokračování tehle série.

4.704545
Průměr: 4.7 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, So, 2018-08-18 14:21 | Ninja už: 2257 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Mise L3: Wow! Shocked Pro mě skvělá příchuť zakončení! Kakashi ^_^ Skvělý příběh! Kakashi YES Zajímalo by mě, kdo je ta neznámá osoba. I když už jeden nápad mám. No, uvidím v další sérii. Kakashi ^_^ Jump! Už se moc těším až si ji přečtu. (Jak se tak teď koukám na název, už vím kdo je ta neznámá osoba. Chcíp)

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, St, 2010-03-31 20:11 | Ninja už: 5142 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ach jo, Naruto umřel... to nepřežiju. Jdu to obrečet Sad .... I tak to byl krásný díl a já se těším, že mi ho zase oživí

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-03-15 17:57 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

stále jsem doufala že Naruto to přežije ale co už i tak to byla skvělá co skvělá překrásná povídka Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-02-16 01:04 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff

Obrázek uživatele kliste555
Vložil kliste555, St, 2009-08-05 16:48 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

Tak ten konec byl dokonalý. Nechapu, že sem se k tehle povidce dostala az ted, ale cela serie byla super, takze sem proste musela nechat komentar.

Obrázek uživatele .Mates.
Vložil .Mates., Út, 2009-07-21 22:22 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

pribeh mas celkem dobrej ale mam tu pro tebe takovych par malych drobnosti vem si je k srdci...vsecko hrozne moc zkracujes a pak ten dil je takovej kratkej je v nem hrozne moc informacia neni to moc zazivny...zkus zapojit fantazii jak vsechno rozvest, popisovat detaily u nekterych veci...rozhovory at nejsou tak strohé, Laughing out loud se vykecaj a konec dilu pomale protoze ti prestanou jit napady Laughing out loud a udelej to priste napinavejsi, ziskas vic fandu a byla by skoda aby nekdo s takovymi napady je nevyjadril na 110% Smiling ale davat ti 5 bodu protoze jsi se od prvniho dilu celkem zlepsil...jde to hlavne videt v tomhle poslednim dile Smiling

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Út, 2009-07-21 12:27 | Ninja už: 5415 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

to je supeeeeeeeeeer

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, So, 2009-07-18 13:28 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Mám pro vás dobrou správu další sérii už jsem začala tvořit ale bude to ještě dost dlouho trvat než sem dám první díl.

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Čt, 2009-08-06 23:59 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Recepční v lázních

prosim ta kto je ta tajomna postava ktora howorila "bratricku,neboj brzy se shledate" - podla mna to mohol byt Itachi-san ale moze to byt aj niekto iny....Puzzled

...

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, So, 2009-07-18 13:16 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný ale smutný. Doufám ,že bude další série. Jinak ten rozhovor s tobim byl skvělý!

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Pá, 2009-07-17 16:29 | Ninja už: 5415 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

naozaj super a cheme dalsiu seriu

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Ajuswka
Vložil Ajuswka, Pá, 2009-07-17 11:48 | Ninja už: 5496 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Úplně super dílek, doufám že udeláš další sérii:) ale nevim jestli to měsíc vydržím. Až bude ta další série tak zase napiš. Ps. ten rozhovor s Tobim byl best Laughing out loud

Caycal se přejmenovala na Ajuswka (1 z mnoha důvodů je že si mnozí mysleli že jsem kluk:D )
Nejhezčí momenty mangy


Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Čt, 2009-07-16 23:16 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

je to fakt pecka pokracovanie pls??Laughing out loud

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Čt, 2009-07-16 22:46 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Na 100% pokračko chceme Smiling opravdu moc pěkná série Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-07-16 21:43 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Čt, 2009-07-16 21:30 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

super ten rozhovor s Tobim nemá chybu XD

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Čt, 2009-07-16 21:27 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

krása je to smutný moc smutný ale doufám že se to nějak ještě vivrbý co? Kakashi YES já ti věřím Laughing out loud



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Čt, 2009-07-16 20:50 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

wow sem zvědavej co se z toho vytento Smiling super toto


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-07-16 19:28 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super okamžitě pokračování a ne že ne jasný?