manga_preview
Boruto TBV 09

Hoshigaki Kisame – Príbeh vraha

Písal sa deň 18. 3 a nad Dedinou skrytou v krvavej hmle sa ako obvykle vznášala hmla. No v ten deň sa stalo aj niečo neočakávané. Narodil sa čudný zjav. Matka a otec sa toho zjavu báli, a tak ho nechali napospas osudu a v košíku aj s odkazom, pre prípadného nálezcu, hodili svoje dieťa do mora.
O niekoľko dní, dieťa vyhladované a podvyživené, našli dvaja rybári. Starali sa oň dlho, no nanešťastie boli vážne chorí a navyše chudobní, aby si mohli zaobstarať lieky. No ešte predtým, než zomreli, mu dali meno – Hoshigaki Kisame. Malý Hoshigaki bol zase sám.
Niekoľko dní na to sa ľudia dozvedeli čo alebo skôr kto zostal žiť v chalupe sám. V dave sa začalo šíriť, že je to obluda, niektorí dokonca hovorili o zapečatenom chvostovom démonovi.
V zápale hnevu začali do chalupy, kde žil osamotený Hoshigaki, hádzať kamene, skalky a odpadky, no zrazu prestali, pretože pred dom sa postavil s rozpaženými rukami budhistický mních.
„Zastavte! Ľudia, zastavte! Povedzte, čo vám spravilo to dieťa?! Nikomu neublížilo ani nič nespravilo! Aký máte dôvod činiť toto?!,“ prehovoril mních, aby všetkých ukludnil. Dav skutočne nemal dôvod to všetko robiť, pretože dieťa naozaj nikomu nič nespravilo, a tak začali všetci postupne odchádzať. Mních vstúpil do chalupy a dieťa vzal.
Hoshigaki teraz žil v chráme. Všetci si žili skromne, no Hoshigaki tu spoznal pravý zmysel domova. Každý deň teplá strava, milí a láskaví ľudia a hlavne bezpečie. Nikto na Hoshigakiho nezanevrel ani ho z ničoho nevinil a nikto ho ani neodsudzoval za jeho vzhľad.
Prešlo pár rokov a z Hoshigakiho sa stal vynikajúci bojovník a tak nastúpil na akadémiu s úmyslom, že teraz bude on ten, ktorý bude niekoho ochraňovať.
Na akadémii bol však len priemerným študentom a nedosahoval to, čo chcel. Navyše ľudia v akadémii boli iní, než ľudia z chrámu, a tak sa Hoshigaki len ťažko presadzoval.
Odmaturoval a ako jediný aj prežil tú záverečnú skúšku, povestnú skúšku, kde medzi sebou bojovali študenti na život a na smrť. Hoshigaki to však mal jednoduchšie, než jeho neskorší známy, Momochi Zabuza, pretože Hoshigaki na akadémii nemal priateľov.
Keď sa však v chráme dozvedeli, čo sa na záver uskutočnilo, v chráme, ktorý bol len čisto orientovaný na mier, už nebolo pre Hoshigakiho miesto.
Z Hoshigakiho bol Genin, a tak už mal možnosť o seba sa postarať, keďže si mohol za plat z misií nakúpiť jedlo.
Ubiehali dni, týždne, mesiace a Hoshigaki nastúpil na Chuuninskú skúšku, ktorú úspešne zvládol a stal sa Chuuninom. Misie boli ťažšie, no Hoshigaki, ktorý už v tom čase začal prejavovať veľký talent na vodné techniky, nemal problém so splnením akejkoľvek z nich.
Jedného dňa dostal Hoshigaki misiu, aby sa dostal do prísne chránenej oblasti v jednom prístave a preveril to tam. To, čo tam zistil ho však šokovalo. V chráme, kde predtým žil, schovávali obrovské tajomstvo – legendárny meč Samehada. Hoshigaki na túto informáciu nikdy nezabudol, no rovnako sa s ňou ani s nikým, vrátane Mizukageho, nepodelil.
Veľa dní venoval premýšľaniu, čo taký legendárny meč asi môže dokázať a či bude správne, keď ho bude vlastniť on. Navyše v dedine sa začali šíriť reči o spolku nejakých Šermiarskych pánoch z Mlžnej.
Krátko na to sa odohrávala Jouninská skúška a Hoshigaki sa rozhodol byť jej účastníkom. Urobil aj tú a tak sa stal Jouninom v Mlžnej. Spĺňal jednu misiu za druhou, až bol zaradený medzi elitných Jouninou. No potom sa rozhodol, že už toho má dosť.
Bola noc a Hoshigaki bol pevne rozhodnutý. Samehada bude jeho. Vkradol sa do chrámu a za niekoľko minút našiel miestnosť, kde bola Samehada ukrytá. Nerobilo mu problém vyhnúť sa všetkým nastraženým pasciam, ktoré mali chrániť Samehadu a nakoniec odišiel z chrámu aj so Samehadou.
Krátko na to Hoshigaki vyhľadal Šermiarskych pánov z Mlžnej. Tí ho prijali, no neboli si istý jeho schopnosťami, aj keď vedeli, že je elitný Jounin. Hoshigaki ich však stále presviedčal, že je z nich najlepší a že im to môže dokázať. Šermiarsky páni sa teda rozhodli, že ak splní túto úlohu, ktorú mu zadajú, uznajú jeho schopnosti a Hoshigaki bude právoplatne najsilnejším Šermiarskym pánom z Mlžnej. Úlohu, ktorú však Hoshigaki dostal, by nečakal ani vo sne. Tou úlohou bolo zabiť feudálneho pána Zeme Vody.
Hoshigaki bol šokovaný. Mal však na výber, nemusel tú úlohu splniť, no mať uznanie od ostatných Šermiarskych pánov ho veľmi lákalo, a tak súhlasil.
Tri dni na to, Hoshigaki pevne rozhodnutý, odišiel z dediny, s tým, že má misiu, ktorá mu mohla trvať maximálne dve hodiny. Hoshigaki sa však stále nevracal. Pomaly sa schyľovalo k večeru a Hoshigaki sa ešte stále nehlásil u Mizukageho. Bolo to veľmi podozrivé, Hoshigaki bol elitný ninja teraz už nie Dediny skrytej v krvavej hmle, ale len Dediny skrytej v hmle a pravdepodobnosť, žeby bol zabitý počas tejto misie bola nulová.
Hoshigaki otváral dvere. Okolo feudálneho pána nebola žiadna stráž, feudálny pán si očividne myslel, že ju nepotrebuje. To Hoshigaki využil. Chopil sa Samehady a bolo počuť bolestivý výkrik. Hoshigaki zabil feudálneho pána.
Ešte v tú noc prišla správa do skrytej mlžnej, že feudálny pán ich zeme bol zavraždený. Hoshigaki dobre vedel, že všetky podozrenia vpadajú na neho a tak sa už neodvážil vracať sa ani do Dediny skrytej v hmle, ani do úkrytu Šermiarskych pánov z Mlžnej. Opustil všetkých a vydal sa pátrať po novej nebezpečnej organizácie – Akatsuki, ktorej sa neskôr stal aj členom.

Poznámky: 

Tak vám opäť prinášam nejaké to moje FF. Dúfam, že príbeh sa vám bude páčiť, nechal som si záležať Eye-winkLaughing out loud.

4.6
Průměr: 4.6 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele KisameandItachi
Vložil KisameandItachi, Pá, 2013-01-11 17:26 | Ninja už: 4169 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Slimáčí sliz

krása škoda že to nemá další díly.Bylo to i smutné,krásné,tajemné prostě všechno zároeň.Jen prosím (teď asi vypadám jako cvok) kdo je Feudální Pán?Děkuju
Příběh byl moc krásný!

Ataeru koto de, watashi wa sore ga ninja no watashi no hōhōdesu shinu koto wa arimasen.

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, So, 2013-01-12 15:45 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Vďaka za komentár, aj keď je to už dávno, čo som tento príbeh napísal.

Feudáli sú títo páni na obrazovkách:

Lepší obrázok som nenašiel, ospravedlňujem sa.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele KisameandItachi
Vložil KisameandItachi, So, 2013-01-26 13:56 | Ninja už: 4169 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Slimáčí sliz

aha.Arigato

Ataeru koto de, watashi wa sore ga ninja no watashi no hōhōdesu shinu koto wa arimasen.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-04-10 15:02 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

bolo to super a dosť ma to zaujalo... len...mohol si miesto Hoshigaki napísať niekedy aj Kisame Laughing out loud inak sa mi to veeľmi páčilo Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, Po, 2010-04-19 21:02 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Smiling. Kisame mi už prišlo otrepané Laughing out loud.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Pá, 2009-06-26 21:06 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

neviem take divne pocity ale za precitanie to stalo inak asi inspirované parfem pribeh vraha- vinikajuca kniha

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, Pá, 2009-06-26 22:46 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Nikdy som o ničom takom nepočul, sry Puzzled.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, Ne, 2009-06-21 00:05 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Ehm... toto je jednorázovka Laughing out loud. Ďalšie diely som pochopiteľne nepísal, lebo by to aj tak bolo len popisovanie niekoľkých vystúpení Kisameho v Narutovi. A ako dopadne nechcem písať, lebo ho pochopiteľne čaká smrť ako každého člena Akatsuki Sticking out tongue.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-06-20 23:39 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to zaujimavi pribeh a uz sa nemozem dockat jeho pokracka

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, So, 2009-06-20 22:02 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem všetkým za komentáre, som veľmi rád, že sa vám to páčilo Smiling.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), So, 2009-06-20 20:44 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavá poviedka.. Páčila sa mi Smiling

Obrázek uživatele Aladin
Vložil Aladin, So, 2009-06-20 20:40 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Velmi pěkně a poutavě napsané Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-06-20 20:18 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

zajímavé