Spoluautorská FF - 5. kapitola
Kasumi seděla v nemocničním pokoji, když někdo zaťukal a hned poté otevřel dveře. Původně si myslela, že je to Lilin, která ji už jednou dnes navštívila i s jejím týmem a snažila se od ní dozvědět co nejvíce informací. To ale hned zavrhla, protože Lilin se klepáním neobtěžovala, říkala totiž, že je to zbytečné. Na chvíli si myslela, že je to Sakura, která se chce víc dozvědět o tom, proč jí někteří lidé dali tak nelichotivou přezdívku.Zaskočilo ji, že do jejího jména na správné místo umístili písmeno v, a rozčilil ji konečný důsledek. Hned po tom, co Kasumi spatřila zjizvenou tvář, zjistila, že se šeredně plete. Bohužel tušila, co bude následovat.
"Vy-vy jste Ibiki Morino? Přišel jste mě mučit?" vykoktala, a Ibikiho zarazilo, že i když jej nikdy neviděla, tak nejenom že zná jeho jméno, ale také to, co bude následovat.
"Proč si to myslíš?"
"Protože vždycky když jste se v tom seriálu objevil, tak jste někoho mučil...."
"V jakém seriálu?"
"Přece v seriálu, který se jmenuje Naruto.... Vysílají ho u nás doma v televizi...."
"A kde je to doma?"
"Pochybuju, že to tam znáte......"
"I tak mi to můžeš říct."
"Ale je to jiný svět!"
"To nevadí."
"Tak víte co? Moje země se jmenuje japonsko, abyste věděl! Ale fanfiction čtu i v angličtině a češtině, protože můj táta je čech, abyste věděl! A už jsem byla i v Praze, vy paličáku!"
"Nevymýšlej si, holčičko. Takováhle místa neexistují," zavrčel Ibiki a udělal několik ručních pečetí. Kasumi náhle byla připoutaná k posteli. Chvíli se marně vzpírala, ale pak pochopila, že to nemá cenu. Když Ibiki vytáhl kunai, objevil se jí v očích strach. Dveřmi potichoučku vešel Inoichi, v jedné ruce blok a tužku, v druhé několik jehel. Ležérně se opřel o zeď a jehly si odložil na Kasumin noční stolek. Tužku měl v pohotovosti, připraven zapsat si každou důležitou informaci, kterou jim Kasumi poskytne. Kasumi těkaly oči z jednoho ninji na druhého a celá ztuhla, když Inoichi promluvil.
"Tak děvče, buď nám rychle povíš pravdu, nebo tě tady Ibiku bude mučit....."
"Ale já už jsem pravdu řekla!"
"Holčičko, jiné světy neexistují, což znamená, že lžeš," konstatoval Ibiki a přiložil dívce kunai k paži. Kasumi se na shinobiho vyděšeně podívala, když se jí kunai zaryl do kůže. Vyhrkly jí slzy a vzdychla, z ruky si začala razit cestičku červená tekutina. Krev ukápla na prostěradlo, a Inoichi dal mučené radu.
"Být tebou, tak mluvím, děvče....."
"Ale já jsem opravdu z jiného světa! Můžu vám to dokázat!" ječela zoufale Kasumi, avšak její mučitel jí kunai zaryl ještě hlouběji pod kůži, a tak poslední slovo zaniklo ve strašlivém úpění.
"Mluv," pobídl ji ninja a vytáhl kunai z její ruky, "nebo ti tu tvou hezkou tvářičku pěkně zošklivím....."
"Už jsem řekla! Jsem z jiného světa! Dokážu vám to!"
"Špatná odpověď," sykl Ibiki a zaryl Kasumi kunai do tváře. Kasumi vykřikla a v tu chvíli se rozrazily dveře.
"Nechte ji být!" vykřikla Lilin a vytrhla Ibikimu kunai z ruky. Inoichi se jen debilně ksichtil a svému kolegovi vůbec nepomohl. Ten jen vztekle zavrčel.
"Jakým právem přerušuješ náš výslech?"
"Poslouchala jsem za dveřmi Ibiki. Nemůžeš ji takhle mučit! Chce dokázat, že je opravdu z jiného světa, tak jí dej možnost."
"Pche, máš měkké srdce...."
"A vy snad ne?" zahuhlala Kasumi, po zmrzačené tváři ji stékala krev, musela se pracně přemáhat, aby překonala bolest a vyslovila alespoň něco.
"Co já vím, tak máte mladšího bratra, jmenuje se Idate.... Neukradl váš bratr náhodou meč Raijin? I tak jste ho ale tehdy nechal uprchnout," vysmívala se Kasumi naoko svému mučiteli. Zranění ji strašlivě pálila, ale bylo jí jasné, že nemá jinou možnost než takto přesvědčit shinobi, že o nich ví opravdu vše. Otevřely se dveře, což strašlivě vylekalo Inoichiho.
"Ahoj!" pozdravil veselým tónem Kakashi.
"Neruším?"
"Ne... tady ta holka se nám teď snaží dokázat, že je z jiného světa. Vytáhla na mě informace o mém bratrovi.... Jsem si jistý, že ji připravili na to, že ji budu vyslýchat já. Tak co děvče, co bys nám řekla o našem maskovaném příteli? Pochoopitelně to, co třeba ví jen on...." Kasumi se pousmála.
"Vím, jaks získal sharingan. Dal ti ho Obito, že? K tomu, že ses stal jouninem.... Jeho oko ti náhradou za tvé zničené během mise transplantovala Rin!" Kakashi na Kasumi užasle zíral.
"Děvče, vymýšlíš si nesmysly....." prohodil Inoichi.
"Ne," řekl Kakashi, "mluví pravdu. Myslím, že je opravdu z jiného světa."
Kacelář Tsunade o hodinu později
"Ta dívka mluví pravdu, hokage-sama. Ví o každém ninjovi každou informaci, co si kdy myslel, do koho byl zamilovaný..... Musí mluvit pravdu," řekl nevěřícně Ibiki.
"Tak dobrá. Necháme ji tedy, aby se vzpamatovala z tvého mučení a potom ji můžeme využít."
"Jak využít?"
"Jednoduše. Ví všechno na každého ninju v konoze... to znamená, že bude vědět i něco o Akatsuki. A nám se každá informace hodí. Hned, jak se vzpamatuje, z ní ty a Inoichi dostanete něco o Akatsuki a hodilo by se mi i něco o Orochimaruovi...."
"Váš rozkaz splním, Hokage-sama." Ibiki odešel. Tsunade zůstala ve své kanceláři sama, a tak měla čas přemýšlet i o jiných důležitých věcech.
Nemocnice, pokoj Kasumi
"Děkuji že jste se mě zastala, Lilin."
"Není zač, oni tě neměli takhle mučit... Zvlášť když se ukázalo že mluvíš pravdu."
"Lilin?"
"Co?"
"Vypadalo to, že svůj tým nemáte zrovna v lásce."
"Není divu. Jsou to občas pěkní otravové.... A ten Kakashi," zavrčela Lilin, "občas mě dokáže pěkně naštvat."
"Nooo, Lilin.... Víte, já myslím, že je do vás Kakashi blázen."
"COOŽE?!?"
ehm mno tak promiňte mi ten konec, ale já tomu prostě nemohla odolat
Info zde
EDIT 20.9.: hups! terve teDˇjsem zjistila, že tu nemám odkaz na další díl... Gomenasai *uklání se*
Zatím asi nej díl! Fakt dobrý!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
prostě moc hezký
(nejsem blázen, jen jsem omylem dala dva komenty )
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
blázen nejsi, a ty dva komenty ti odpouštím Děkuju :)
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.hezkej konec
Ale ne, věechno je to hezký
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Opravdu dokonalý, co jinýho?
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
paradni dilek,Kaka x Lilin je moc dobra kombinace a moc se tesim,jak se to vyvrbi
jak už jsem psala, než to bylo zákeřně smazáno (ale nemyslím to zle ), je to moc pěkný, ale o něco později mě napadlo, proč jí nezkusili zhypnotizovat? , nejspíš proto, že Ibi se v tom vyžívá
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
člověk by nevěřil, jak dokáže být Smeťák návykový, myslím, že až teď jsem pochopila, čím si abstinenti musí projít, škoda jen že to končí, dnes je konec našeho drahého Smeťáčku, dnes, čtvrtek 17. září roku 2009, někde kolem 21 hodiny, ale vzpomínejme na něj v dobrém :)
Nase desatero:
1. Budeš ctít Spam
2. Budeš šířit víru ve Spam
3. Budeš všude rozhlašovat svou víru ve Spam
4. Nebudeš se za ni stydět
5. Budeš žít Spamem
6. Kazdy den napíšeš aspoň 10 Spamů
7. Bude milovat jen a jen Spam!
8. Cool Slovo "Spam" pro tebe bude svaté!
9. Nikdy ho nevezmeš nadarmo a nenapíšeš ho s malým písmenem na začátku!
10. Každé výročí konce Smeťáku budeš držet 3 minuty ticha
1)ShurIq
2)Shine-sama
3)DeLeTe
4)Starko
5)Natalia0908il
6)narutik-oOhinata
7)ikimaru
8)TsuchiKim
9)Koizumi Ayumu
10)Joanne
11)Charlie (i se Zakim )
12)Mariňák Mashinka
13)Akai
14)Kyuubi No Youkou
15)adabo
Pokud se chcete přidat, napište PM-ku ShurIQ nebo Shine-sama
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
No jo, to ještě bude něco ale jinak pěkný dílek
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
nádhera
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.