manga_preview
Boruto TBV 09

Návraty ztracenných:12&13 - Speciál!

Díl 12 - Prohra nebo vítěztví aneb boje brzo začnou
Díl 13 - Přípravy na konečný boj započaly aneb zázrak jménem Kushina

„Kushino co to??“
,,Prosím nepoužívej tu techniku. Naruto tu za chvíli bude a vyřídí to s ním.“řekla Kushina a zmizela
Minato věřil Kushině a tak přestal dělat pečetě a zmizel najednou se oběvil přímo před Peinem mněl v Rinnegan v očích a nepálil obří rasengan Peinovi přímo do ksichtu ale on to byl klon. Minato se zhroutil na zem ,protože byl strašně vyčerpaný a díval se na Peina ,který se mezitím oběvil přímo před ním.
,,Tak to si říkáš Hokage když ani neumíš ochránit vesnici! To je tvůj konec!“ řekl Pein a chtěl Minata udeřit ale jeho ruku zachytil Naruto ,který ho rázem odhodil.
,,Hinato postarej se o ostatní bo tady to bude hodně drsný.“ řekl Naruto a Hinata udělala to co řekl.
,,Á tak Jinchuriki přece jen přišel“ řekl Pein a začal se těšit ,že už brzo bude všechny Biju.
,,Zabiju tě“ řekl Naruto ale Pein se začal smát.
,,To říkali všichni a stejně jsem živý.“
Naruto tuhle provokaci nevydržel a udělal dva větrné klony (Futon bunshin) a Pein se začal chlamat ještě víc ale smích ho hned přešel když Naruto zmizel ,a proto Pein aktivoval Rinnegan ale to už Naruto běžel přímo na něj a v ruce mněl Futon: rasen shuriken ale Pein zase uhnul jako by nic.
,,Hahahahaha to je všechno co umíš?“
,,To není možné jak mně mohl vidět a ty oči“
,,To není možné Rinnegan může mít jen člen klanu Namikaze ,že by byl“
pomyslel si Minato. Kolem Naruta začala nejednou začala vířit rudá čakra.
,,Konečně se ukáže jeho pravá síla“ pomyslel si Pein ale nejednou se začala před Narutem formovat postava ,která vypadala jako liška.
,,To není možné jak to!“vykoktal ze sebe Pein a před ním se objevil Kyubi ve zmenšené verzi.
,,Jak je tohle možné? Jak?“
,,No to je jednoduchý jelikož tady Naruto umřel tak já taky no a bůh smrti
se mně odstranil všechnu nenávist. No a tak mně může Naruto používat něco jako svolávací zvíře“ vysvětlil mu Kyubi a začal se chystat na útok.
,,Kyubi prosím postarej se o něho bo já se musím postarat o někoho jiného“řekl Naruto a odběhl.
,,Neboj tohle bude rychlý!“

Naruto mezitím odběhl až k Zetsuovi a pustil se na něho ale Zetsu uhnul a vytvořil v zemi kořeny ,které omotaly Naruta ze všech stran a Naruto se nemoh ani pohnout. Zetsu už chtěl Naruta zabít ale v tom se ozvalo ,,Puf“
a ukázalo se ,že to byl klon.
,,Ty aloe vera nic lepšího neumíš!“
,,Aloe vera? To schytáš!“řekl Zetsu a běžel přímo na Naruta ale ten najednou zmizel cože kde je?“

Kyubi si s Peinem docela chvilku hrál ale pak ho to přestalo bavit a hodil po Peinovi kouli čisté čakry a dvě Peinové těla byly na cucky a tak Kyubi zničil všechny až zůstal jenom samotný Pein. Pein začal skládat pečetě ,,Chibaku Tensei“ řekl a kolem Kyubiho se udělala obrovská koule ,která ho obklopovala ze všech stran.
,,Mám tě“

_____________________________________________________________________________

Naruto běžel přímo na Zetsua a v hlavě mu znělo ,,neboj brzo se vrátím......zabij Zetsua.“ přece tohle mu řekla jeho matka a teď to vypadalo jako by tam byla s ním. Zetsu byl hodně naštvaný ale taký neklidný ,protože viděl jak Naruto předtím zmizel a mířil si to přímo na Peina sice se tomu Pein vyhnul ale ta technika byla děsivá a Zetsu mněl ještě tu smůlu ,že nemněl Rinnegan a tak nemohl Naruta vidět. Najednou Zetsu dostal přímý zásah do zad Narutovou nejsilnější technikou. A Zetsu odletěl deset metrů daleko a poté se ozval obrovský výbuch a ze Zetsua nezbylo vůbec nic. Naruto se zhroutil samým vyčerpánim na zem.
Kyubi nevěděl co se to stalo ale najednou se začala obrovská koule zmenšovat ale Kyubi soustředil svou čakru do rukou a praštil jimi do stěny koule a ta se začala rozpadat.
,,Sakra takhle to nepůjde“řekl Pein a sledoval jak se Kyubi dostal ven.
Pein nakonec rozhodl ,že ustoupí a tak s Konan utíkali pryč od vesnice.
Hinata se rozběhla k Narutovi ,který ležel nehybně na zemi.
,,Prosím už ne“ říkala si v duchu. Přišla k Narutovi a viděla ,že Naruto pořád dýchá. Za chvíli tam dorazila Sakura z Minatem. Sakura Naruta zkontrolovala a pak všechny uklidnila.
,,Je jen vyčerpaný ale..ale jeho pravá ruka je zlomená“řekla Sakura
,,Dobře já vemu Naruta do nemocnice a vy se postarejte o ostatní“ řekl Minato a sebral Naruta do nemocnice a Kyubi šel za ním.
V nemocnici Tsunade Naruta prohlídla a pak se vydala na chodbu kde už čekali všichni Narutovi přátelé všetně jeho otce a Kyubiho.
,,Je mi líto......ale Naruto už nebude moct býti shinobim“řekla Tsunade a všichni zůstali stát jak opaření.
„Jak to myslíte“ptal se ji Sasuke
,,Naruto má zničený čakrový oběh a ten se nadá nijak nahradit.“vysvětlila mu Tsunade
,,A už o tom ví?“ptal se Kakashi
,,Zatím ne“
,,Já mu to řeknu“ řekl Minato a pak dodal
,,Škoda ,že tu není Kushina“
Nikdo nevěděl co tím myslel ,protože nevěděli jak by mu mohla Kushina pomoct.

Druhý den ráno už se Naruto začal probouzet a Minato se díval z okna.
,,Jak vidím asi bych si už mněl na nemocnici pomalu zvykat“řekl Naruto ale Minato neříkal nic a Naruto věděl ,že se asi stalo něco co se mu nebude líbit.
,,Co se stalo?“
,,Víš“ začal Minato ,,Už nebudeš moct být shinobi“sotva to řekl tak do se mu začaly drát slzy a Naruto nevěděl co má dělat.
Narutovi se začaly objevovat vzomínky z jeho tréninku jako tvrdě musel dřít aby se stal ninjou a teď už jim nikdy nebude moct být jeho sen se už nikdy neuskuteční a to jen kvůli jedné technice.
,,A moje matka?...už se vrátila?“ Minato tušil na co naráží
,,Ne ještě ne.....ale kdyby tu byla tak bys mněl ještě šanci“ s těmito slovy Minato zmizel. Naruto se díval na místo kde stál před chvilí jeho otec.
,,Mami prosím vrať se.“ s těmito slovy Naruto znovu usnul

Již poněkud zničenou bránou Konohy prošla nádherná žena s dlouhými rudými vlasy a mířila si to k domu Hokage.
Málokdo věděl ,že je to žena současného Hokageho. Jakmile došla ke kanceláři tak zeklepala ale z kanceléře se nic nozývalo ,,To už zase usnul při práci?“ pomyslela si a vešla dovnitř tam uviděla Minata jak je otočený k oknu a asi nad něčím přemýšlí.
,,Ahoj Minato dlouho jsme se neviděli“řekla a Minato zpozorněl ten milý hlas už neslyšel přes 15 let.
,,Kushino?“ řekl Minato a díval se na svou ženu.
,,Jsem to já.....něco tě trápí?“ řekla Kushina a láskyplně objala svého muže.
,,Jde o Naruta....Kushino musíš mu pomoct“
,,Já vím....tak půjdem?“řekla Kushina a tak se vydali do nemocnice.
V Narutově pokoji byli Sasuke,Sakura a Tsunade ale Naruto nepromluvil ani slovo. Do pokoje vešla Kushina s Minatem a Tsunade najednou oněměla a rázem se ocitla na zemi.
„Ta má nějak chabý nervy“ neodpustil si připomínku Sasuke a Sakura už probouzela Tsunade.
,,Mami“ řekl Naruto a Kushina se na něj usmála.
,,Mami?“ řekla Sakura a byla taky na zemi.
,,A další Tsunade padla“ neodpustil si Sasuke další připomínku.
,,Naruto ukaž ruku“řekla Kushina a položila své ruce na Narutovu a nejdnou Narutovu ruku obalila bílá záře. Záře začala pomalu ustupovat a Narutova ruka byla v pořádku.
,,Tak a teď byste mněli začít všichni trénovat ,protože za dva týdny příjdou Akatsuki i s Orochimarem a budou mít velkou armádu“
,,Chcete říct ,že?.....a jak to víte?“
,,Řekl mi to bůh smrti“
,,Aha....takže by jsme se mněli připravit?“
,,Ano“
,,Tak dobře jdeme na to!“ zařval Naruto tak hlasitě ,že se i Sakura s Tsunade probudily. Minato,Kushina a Naruto se pak vydali do Ichiraku ,protože mněli si toho hodně co povědět.

__________________________
Rozhovory s lidmi z Naruta

,,Tak nejdřív abych se představil jsem Uzumaki Naruto a po každém speciálu co vydá Tamara bude přidaný rozhovor. A mým dnešním hostem je jediná žena v Akatsuki Konan!
Tak Konan první otázka. Jaké to je být jedinou členkou Akatsuki?
,,No je to hrozné ,protože všem musím vařit,prát,žehlit,uklízet,vymněňovat Tobimu plínky a starat se o ně když mají kocovinu je to pěkná makačka a stejně to nikdo neocení a ještě ke všemu Kakazu pořád nadává ,že mu beru peníze na jídlo.
„Dobře dobře a jaké to má výhody?“
,,Žádné o kterých bych věděla.“
,,Další otázka co je tvá nejhorší noční můra?“
,,No tak moje nejhorší noční můra byla když byl ještě Orochimaru v naší organizaci tak se převlékl do plavek přemněnil se na Kisameho a začal se mu posmívat ,že si z něho brzo udělá žraločí steaky.“
,,No fuj tajxl“
,,Cože máš něco proti rybám“
,,Kisame ty jsi ještě nebyl pozván tak snad příště“
,,Ne teď tady nejsem kvůli tomu Deidaro!
,,Katsu!“
,,Proč vždycky já!.........Loučím se s vámi a určitě se těště na příští rozhovor bude totiž s Uchihou Sasukem.

Poznámky: 

Tak a je tady slíbený speciál doufám ,že se vám bude líbit.Těším se na Komentáře.Další díl bude za týden.

4.755555
Průměr: 4.8 (45 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Pá, 2018-08-17 21:01 | Ninja už: 2273 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Mise L3: Aloe Vera? Vyměňovat pleny Tobimu? Já myslela že umřu. Chcíp Máš ale štěstí, že jsi Naruta nezbavila postu shinobiho! Jinak bych si nakráčela do tvého snu a dala ti ochutnat tvé medicíny! Jump!
Jinak super díl! Moc se mi líbil. A ten speciál je super nápad! Jump! Už jsem jsi představila jak dělá Naruto rozhovor se svým klonem. Chcíp

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Po, 2012-09-17 10:21 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

trochu mi mrzí, že je to napsáno hopem. některé scény by chtěli rozvést, a dodalo by to na příběhu.

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-08-04 12:34 | Ninja už: 4663 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

vyměňovat Tobimu plínky Laughing out loud Laughing out loud zabité

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, St, 2010-03-31 14:42 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

super, začíná to být zajímavé

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-03-14 22:16 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nádhera fanfiction s minatem, narutem a kushinou miluji .. píšeš nádherně ale dnes už musím bohužel končit Sad jinak je to opradu okouzlující Smiling

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Út, 2010-03-02 16:39 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hahahahahahahaha (vali se na zemi ) ty aloe vera nic lepšího neumíš? to bylo boží hahahhhahahahahahhaahhhahhahahahaha

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2010-01-15 20:13 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý díl

Obrázek uživatele .Mates.
Vložil .Mates., Po, 2009-06-01 20:56 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

tak jako pises celkem dobre ale strasne spechas Laughing out loud...treba takovej kishi by ti z tohohle udelal tri dalsi dily Laughing out loud...zkus psat trochu napinaveji a rozvadet boje a vubec vsechno...budes pak mejt vic ctenaru pokud se ti to povede.. Smiling

Obrázek uživatele maychidori
Vložil maychidori, Pá, 2009-05-29 23:08 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

fakt dobrý Smiling

Obrázek uživatele Ajuswka
Vložil Ajuswka, Pá, 2009-05-29 22:53 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

suprovej díl, tenhle jsem si fakt užila...až budeš mít další tak mi pls zas pošli odkaz Smiling díky

Caycal se přejmenovala na Ajuswka (1 z mnoha důvodů je že si mnozí mysleli že jsem kluk:D )
Nejhezčí momenty mangy


Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Pá, 2009-05-29 15:26 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Sůůpééŕ Laughing out loud bomba


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-05-28 20:40 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

skvělá věc ten rozhovor a jinak dobrá FF.