manga_preview
Boruto TBV 09

Alone…

Sama. Navždy sama. Chtěla bych vědět, kdo by tohle podstoupil. Byla, jsem a budu sama. Napořád. Ptáte se proč? Na to není odpověď… Vždycky to tak bylo. A mě to vlastně ani nevadilo. Proč? Vyhovovalo mi to. Nikdo mě o nic nežádal, nikdo mě neotravoval. Měla jsem podobnou povahu jako vlk. Byla jsem samotářská, mise jsem plnila výhradně sama. Pokud jsem byla donucena pracovat v kolektivu, ani jednou jsem se neozvala. Nikdy mě nic moc nezajímalo, ale u jedné věci jsem vydržela dlouho. To bylo psaní. Vždy jsem po večerech psala povídky. Bylo mi jedno jaké budou, hlavně že jsem psala. Jediný problém byl, že si je nikdo nemohl přečíst. Neměla jsem rodinu ani přátele. Proto jsem ty povídky po několika dnech pálila. Bílé, popsané papíry černaly a měnily se na popel. S každým papírem odešla další moje část. Ale zase vždy s každou novou povídkou se ta moje část rodila znova. Ani jednou mě ale nenapadlo, proč to dělám. Teď však vím, proč jsem to dělala. Utíkala jsem do svého světa. Do světa, kde jsem byla sama, ale kde byli i mí přátelé a rodina. Postupem času jsem si přátele začala získávat. Šlo to těžce, protože každý mě měl za tu divnou holku. Vždy jsem pro každého byla tou tajemnou osobou, která nikdy nedala nic najevo. Dokonce i když jsem musela zabít, ani jsem nemrkla. Možná jsem měla. Všechny pocity jsem utápěla v sobě. Nikdy jsem nic nedala znát.
Proč bych měla?
To jsem si tehdy říkala. Ale teď vím, že jsem je měla dát najevo. I přes to všechno jsem získala několik přátel. Ano, bylo jich málo, ale zato opravdových. Oni mě pomalu začali vytrhávat z toho samotářského světa a já se jim podvolila. Možná, že jsem neměla. Možná, že kdybych ty přátele neměla, bylo by to pro mě jednoduší.
Ale přátelé jsou důležití, řekla mi jednou moje dávná přítelkyně. Nejspíš ano, ale ne pro osobu, jako jsem já. Vždy jsem hledala odpověď, proč jsou ti přátelé tak důležití. Dnes jsem tu odpověď našla. Vždy podpoří a obětují svůj čas jen proto, aby mohli poradit, pomoci nebo jen potěšit slovem. Tohle dělají jen ti opravdoví přátelé. Rozdíl mezi mými přáteli a mezi těmi ostatními je, že mí přátelé nikdy tohle neudělali. Když jsem dostala rozkaz, zabij, zabila jsem. Nedala jsem své pocity najevo, ale v hloubi duše jsem věděla, že před svými přáteli to najevo dám. A taky jsem dala. Po každé vykonané vraždě. Oni mě ale nikdy neutěšili, nikdy mě nepodpořili. Nakonec mi zbyla jen moje nejlepší kamarádka. Ale i ta po několika měsících odešla. Teď, se srdcem plným bolest a s duší naplněnou zármutkem, opouštím ten svět, kde jsem se svými přáteli, kteří se mi měli stát i rodinou a navracím se do toho starého samotářského světa.
Přátelé přicházejí a zase odcházejí, uvědom si to.
Tohle mi právě řekla má takzvaná nejlepší kamarádka. Tím mi zabodla pomyslnou dýku do srdce a já jsem se opět musela stáhnout do svého pravého světa.
Vypadalo to, že mi všichni naznačují jednu a tu samou věc.
Sem nepatříš, táhni.
Dobře, když tedy mezi ně nepatřím, tak ať.
Neměla jsem se stát kunoichi. Nikdy…
I přes to, že podle nich nemám žádné city, cítím bolest. Nesnesu pomyšlení, že se zase budu muset vrátit do toho světa, odkud jsem přišla. Ale já své city a duši neposlechla a vrátila. Opět žiju samotářským životem. Teď už se ale k psaní nevracím. Tentokrát pálím vše, co jsem doposud napsala a nechala, aby si to jednou mohl někdo z mých přátel přečíst. S každým papírem tedy odchází část mé duše a tentokrát se již nikdy nevrátí. Nechci aby se vracela. Uzamknu své city na dno duše a nikdy je nenechám, aby vypluly na povrch. Již nikdy více. Již nikdy více nechci zažít tuto bolest.
Už nikdy se nenechám vytrhnout z tohoto světa…

Poznámky: 

Obrázek jsem našla na googlu, proto nevím, od jakého je autora.

4.772725
Průměr: 4.8 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Achiko-hime-yao-chan
Vložil Achiko-hime-yao-chan, Po, 2010-05-10 20:23 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Zadnou povidku jsem takhle neprozivala od prvni vety me to zaujalo je tezky zit bez pratel ale jeste tezsi je kdyz te tvi ´´kamaradi´´ odhodej.Zila v nadeji ze si jeste naky kamarady najde a ze si jeji povidky prectou ale......to dopadlo tak jak to dopadlo jak uz tady nekdo rekl jak kdybi to byl pribeh o me celtim se uplne stejne ale mam konohu a svuj mali sen dostat se do japonska.

tahle povidka si zaslouzi plnej pocet bodu ^_^

Obrázek uživatele Hacumomo Shizukio
Vložil Hacumomo Shizukio, Po, 2010-05-10 19:40 | Ninja už: 5109 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

moc se mi to líbilo

Obrázek uživatele ZuzusxP
Vložil ZuzusxP, Út, 2009-10-06 18:17 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné - úplně jako by jsi mi mluvila z duše...

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Út, 2009-05-19 20:40 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

... Čo napísať? Práve mám v hlave vážne poriadny zmätok, pretože nad tým všetkým, čo si do tej poviedky napísala - a že toho nebolo málo - musím rozmýšľať.. A bolí to.. Nie, to rozmýšľanie tentokrát nie.. Ale to.. Proste som cítila.. Cítila som, akoby si trochu tam písala aj o mne.. Síce niesom až tak sama, mám rodinu a pár priateľov, ale.. Nie je ich veľa.. Kami - sama.. Vážne.. Vážne som v úplnom omráčení, pretože toto som prečítala jedným dychom.. A.. Zase raz môžem s dobrým pocitom kliknúť na 5 hviezdičiek a nehanbiť sa za to Smiling
Krásna poviedka..

A ak si to naozaj písala z vlastných pocitov, vlastnéjo života.. Skús nájsť nejaké pekné veci Smiling I keď ja to hovoriť nemôžem, pretože sama som depkárila posledných pár týždňov, ale práve oni mi otvorili oči a ukázali mi, že proste dôvod na život je, aj keď si sama.. Premňa je ten dôvod konoha a ľudia v nej Smiling Držím palce... Keď budeš čokoľvek potrebovať, napíš mi.. Smiling

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Út, 2009-05-19 20:14 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

chjo Sayo-chan... to je tak... T-T chjoo...

můžu přiznat, že se tak někdy cítím...Co někdy, skoro pořád... Přátelé, existují ti opravdový, ale ty kvůli svým chybám ztrácíme, nebo jsou to spíš chyby osobnosti? Kdo je pro tebe opravdový přítel, nemusíš ty být pro něj... Víš, je to složité... Nemůžu říct, že nemám přátele, že nemám lidi, kteří by pro mě něco udělali... Mám jich tu pár opravdových, beru je jako starší sourozence i když je znám třeba jen chvilku...přesto jsou to moji přátelé, má rodina.

Řikala jsi, že je to o tobě, vážně se tak cítíš? Pokud ano tak... Ti pomůžu změnit názor ._.

Povídka se mi líbila fakt, že jo... Arigatoo neechan Smiling slečno Autorko...

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2009-05-19 19:57 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Na téhle fanfikci mě zaujal nejprve název - mám povídku, která se jmenuje téměř stejně.
A tak jsem četla... a teď - nevím, jsem celkem zmatená.
Na jednu stranu mi to přijde jako příběh ze života, jen naoko zasazený do narutosvěta, jako tvůj příběh.
Ale proč tedy psaný tak moc otevřeně? Jasně, taky jsem několikrát psala spíš o sobě než o těch obyvatelích konohy... ale... ale. Tohle je... až moc. Moc na to, aby to bylo zcela ze života, a málo na to, aby to bylo vymyšlené. Nemyslím tím příběh té kunoichi - vždyť, aby byla až takhle moc sama je lehce uvěřitelné, co ti budu povídat. Až moc lehce...
Ale prostě ta forma, tak tvrdá a přímá. Až neuvěřitelně.
Cítila jsem z toho, jakoby říkala - "Už je mi to jedno... ale stejně cítím lítost" jestli víš, jak to myslím... (v opačným případě tady ze sebe dělám blbce zbytečně xD) Plus navíc hodně neutrální poznámka... která ale zase umocňuje ten dojem, že to může být pravda... když si vezmu i tu zálibu kunoichi ve psaní povídek - až moc reálný a málo narutovský.
Tak... jak to nakonec je? Doufám, že dáš vědět, lámu si s tím hlavu už čtvrt hodiny xD

A ke konci... být ve vlastním světě je fajn, protože jediný pravidla, který tam platí, jsou ty tvoje. Tam ti nikdo nemůže říct - Nestojím o tebe. Ale taky nikdo nemůže říct - Mám tě rád/a... jen ty sama...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2009-05-19 19:37 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

To je... depresivní a smutný. Tak najednou na mě něco dolehlo a taky je mi tak... smutno. Obrázek všechno jenom podtrhnul. Dostalas mě, opravdu. Já ani nevím co psát...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...