manga_preview
Boruto TBV 09

Papačka12 aneb A někdo, kdo tě rád nemá...

Tak jsme s Shikamarem zase jednou byli ve městě. Okolo lítaly děti a hrály si na různé schovky a honěné, maminky si povídaly o těhotenství a všude svítilo slunko. Byl hezký den, ale kromě mých přátel a lidí s dobrou náladou, tu byli i lidé, kteří dobrou náladu nemají a tak jí kazí těm druhým.
„Ale, ale! Přibelhala se k nám rostlinka! Kde máš květináč?“ ozvalo se za mnou. Otočila jsem se. Stál tam blonďatý, pihatý kluk s kšilem do strany. Žvýkal a hlasitě při tom mlaskal. Nebyl vysoký, byl dokone nižší než já, ale rozhodně to byl typ, co chce mermomocí naštvat každého, kdo vyčuhuje z davu. Byla jsem pro něj skvělý terč, protože jsem rozhodně z davu vyčuhovala a byla příliš stydlivá a nehádavá, než abych mu odporovala. Otočil si kšilt na druhou stranu a plivnul na zem.
„Co děláš ve městě? Tohle místo je pro ty, co jsou jako já! Měla bys jít pryč nebo-“
„Nebo co?“ řekl Černý nahlas. Kluk se na chvilku zarazil a zakoukal se do mého pravého oka.
„P-povolám si svoje kámoše!“ křikl kluk a snažil se nedat na sově znát strach. Černý udělal krok k němu a chvíli ho pražil pohledem. Za chvíli kluk ustoupil o krok zpátky.
„Jsi slabý...“ řekl Černý strašidelně. Kluk se rozběhl pryč a cestou křičel, že má silný kámoše a že mě dostanou.
„Díky!“ řekla jsem, ale nevšímal si mě. Potom řišel Shikamaru a on zmizel...

Další den jsem hrála s Černým šachy.
„Garde,“ řekl a posunul věží. Podrbala jsem se vlasech.
„Černý, pohybuješ mými figurkami...“
„DRŽ HUBU! JÁ SI MŮŽU DĚLAT CO CHCI!“ zařval, až jsem spadla ze židle.
„Dobře, dobře, když myslíš...“ řekla jsem a znovu se posadila. Černý otočil šachovnici a vyměnil barvy. Zase...
„Ty Černý, jak to děláš, že vždycky vyhraješ?“ zeptala jsem se naštvaně. Zvedl ke mně oči. Chvíli se na mě upřeně díval a potom mi jednu vrazil. Přepadla jsem i s židlí a držela si roseklý koutek.
„Pestaň s tím, nemám to rád,“ řekl chladně. Potom se zle usmál.
„Dneska tě naučím, jak pracovat s tvojí sílou. Pojď ven...“

Poznámky: 

Černý: Nebojte se, pod mým skvělým vedením z ní udělám opravdovou superhvězdu!
Bílá: A mimochodem: Jak se vkládají obrázky?! O-o?

4.583335
Průměr: 4.6 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele UzumakiKushina
Vložil UzumakiKushina, Ne, 2009-05-17 14:50 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 350 | Autor je: Prostý občan

je to fakt supr, jako vždycky obrázky se vklídaj, že dáš [img*]net. adresa [/img] bez hvězdičky a jako fanArt-no, jak už psala Akita


jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:

Obrázek uživatele Papačka
Vložil Papačka, Po, 2009-05-18 07:30 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Bílá: Mno jo, ale ten obrázek není na internetu zveřejněnej.
Černý: Vadí to?

Obrázek uživatele Rad007
Vložil Rad007, Ne, 2009-05-17 13:34 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

jo je to super

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, So, 2009-05-16 09:18 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Juj, nový dílek! Povedlo se ti to, akorát... zkus ty díly malinko víc propracovat, třeba aby se v každém díle stalo něco zajímavého nebo zásadního, víš...


Jinak se ti to moc povedlo, je to hezké a už se těším na další díl...

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, St, 2009-05-13 21:05 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

Pro oba: skvělej díl
Pro černého: nebi ji tolik sic ti to pak vrátí
Pro bílou: nenech ho aby si na tebe dovoloval