manga_preview
Boruto TBV 07

Žít svůj život

Po rušné ulici se procházela dívka. Řekli by jste si, že je obyčejná, ale to, čeho se snažila dosáhnout, zas tak obyčejné nebylo.
Právě to odhodlání, které nosila v srdci, jí dávalo sílu jít s hlavou vztyčenou. Pevně a rázně si hledala cestu mezi davy vesničanů. Na jejich tvářích poznala, že je něco jinak, že je něco špatně. Donutila své nohy ke klusu.
Cítila, jak jí ledový vzduch proudí do plic. Tak ledový, že se musela zastavit. Jednou rukou si zakryla ústa a párkrát zakašlala. Chvíli jen tak stála a snažila se opět popadnout dech.
Všichni kolem ní dělali, jakoby se snad nic nedělo, ale ty jejich pohledu mluvily za vše.
Nevěřícně zakroutila hlavou. Vždyť lidé z Konohy byli odvážní a odhodlaní. Bránili vesnici a její obyvatelé za cenu svých životů. Kam se ta statečnost poděla? To jim je jedno, co se děje za branami jejich rodné vesnice?

Když poprvé přijela do Konohy, všechno jí přišlo normální. Lidé si žili své životy, jak nejlépe mohli.
Normální, dokud nenastal problém. Když si na to vzpomněla, ještě teď jí naskakovala husí kůže, ale ne ze zimy nebo strachu. Z té síly, kterou společnými silami vybudovali.
Jak jen tomu říkali…Ano, vzpomněla si, jak by mohla zapomenout.
Ohnivá vůle.

Porozhlédla se kolem, snad doufala, že s ní někdo půjde. Že někdo půjde na pomoc jejímu manželovi.
Každý od ní odvracel zrak, jakoby jí neznali. Bylo to od nich podlé, ale co by stejně zmohli?
Jen by stáli v cestě, proto se raději šli schovat, šli žít své životy.
Jí to taky došlo. Byla sice jounin, ale v téhle situaci se mohla tak akorát dívat. Dívat a čekat, jak to dopadne. Tahle bezmoc jí sžírala.
Tvrdě dopadla na kolena. Rukama bezvládně hladila zem.
„Co pro něj můžu udělat?“
Vzhlédla k nebi. Modlila se, aby to všichni tři přežili, aby byli šťastná rodina. Aby žili své životy.
Oblohou prolétl rudý záblesk. Nebo kouř? Nevěděla, co to je. Ale věděla, kdo to udělal.
Snažila se postavit na nohy. Po pár marných pokusech si i myslela, že jí někdo z legrace ty kolena k zemi přilepil.
„To je fakt blbá sranda! Nu tak, zvedni se!“ Zapřela se rukama a opět se pokusila postavit. Zatočila se jí hlava a zas padla k zemi.
Ležela jen tak uprostřed ulice a nabírala síly. Uslyšela z dálky dětský pláč. Nepřišlo jí to divné, vždyť i to malé děcko muselo poznat, že to, co se děje, není správné.
Pláč, provázen dupotem, se přibližoval. Dupot sílil a zrychloval své tempo.
Stále s hlavou položenou bedlivě pozorovala, až to proběhne.
„To snad…“
Zoufalství vystřídal vztek, který jí dal potřebnou sílu vstát. Ten muž, nesoucí malé dítě, mimino, se pomalu vzdaloval.
Pomalými a nejistými kroky se rozeběhla za ním. Tohle nemohla nechat jen tak.
Hnala se za dětským pláčem, nohy se jí motaly. Nemohla se vzdát, teď ne. Už byla tak blízko.
Studený vzduch vystřídal příjemně teplý, ale čím více se blížila cíli, tím byl teplejší.
Konečně ten muž zastavil. Sebrala poslední zbytky sil a dohnala ho. Už se neudržela na nohou a spadla. Doplazila se ke stromu, opřela se a vztekle napřáhla obě ruce k ninjovi.
„Dej mi ho!“
Ten se na ní ohlédl. Z jeho očí poznala, že to dělá nerad. Uhnul jejímu pohledu a vydal se dál do centra boje. Naposledy se na ženu podíval.
„Gomenasai, Kushino-sama.“
Jeho šepot však zanikl v bolestném výkřiku vysílené ženy. Už neměla sílu se znovu zvednout, na tož, aby ho opět dohnala.
Křečovitá bolest v břiše jí donutila schoulit se. Dlaněmi si hladila bolavá místa. Mohla si za to sama. Doktor jí říkal, že tak brzo po porodu by měla ležet, ale jak mohla jen tak zůstat na pokoji.
Snažila se na bolest nemyslet, vzpomínala na první chvíle strávené se svým mužem. Jejich první polibek, první rande. Věděla, že už se nevrátí, že už žádný polibek nebude.
To ji přimělo plakat. Slzy jí stékaly po tvářích, které byly zkřivené bolestí.

Najednou bylo ticho. Ani zmínka po boji, který byl ještě před chvíli slyšet až do vesnice.
Ticho, které bylo předzvěstí špatných zpráv. Tuto atmosféru podtrhoval ten samý dětský pláč, který se k ní opět blížil.
Otevřela oči. Z dálky viděla přibíhat toho ninju, který odnesl jejího chlapečka. Ale viděla, že nese ještě někoho. Srdce jí poskočilo radostí, vidí ho. Ale když ninja položil jeho bezvládné tělo na zem, tak se jen rukama odrazila od stromu a objala ležícího, mrtvého, blonďáka.
Zatínala své nehty do jeho oblečení, položila svou hlavu na jeho hruď a snažila se zachytit alespoň nepatrný náznak života.
Zvedla hlavu a podívala se na jeho obličej. Připadalo jí, jakoby spal. Měl ten samý výraz, který ráno viděla, když se vedle něj probudila. Vypadalo to, že se na ní usmívá.
Třásla s ním, bouchala do něj. Chtěla, aby se vzbudil, aby otevřel oči a usmál se na ní. Tenhle úsměv jí bolel.
Před očima viděly tu scénku, která se před pár hodinami odehrála. Ona ležící na nemocničním lůžku, on sedící na kraji toho lůžka. V náručí držel právě narozené miminko. Pozorovala ho, jak se na něj usmívá, jak ho hladí po tvářičkách.
Na tuhle chvíli nezapomene od konce života. Do konce, který se nemilosrdně blížil.
Opřela se zpátky o strom a natáhla ruce k ninjovi. Tentokrát jí vyhověl a dítě jí podal.
Pevně ho k sobě přimknula. Třásla se. Síly jí pořád víc a víc opouštěly.
„Tak tady asi dnes končím. Odpusť nám to, drobečku. Budeme na tebe dohlížet ze shora.“

Zahřmělo. První kapky dopadaly na jejich kůži.

Kushina se podívala na tělo svého muže.
„Vidíš, Naruto. I nebe pláče pro tvého otce. I samotná nebesa ví, jaký to byl hrdina. Jednou takhle budou plakat i pro tebe.“
Zadívala se do malinkých oček svého synka. Připadalo jí, jakoby jí rozuměl. Pozorně se na ní díval, vypadalo to, že hltá každé její slovo. To jí přimělo k úsměvu.
„Slib mi prosím něco. Nikdy se nevzdávej a bojuj za ty, které miluješ. Až někdy budeš smutný, tak si pamatuj, že štěstí je jako kapky deště. Lidé ho vidí, jen když prší, a proto si ani neuvědomují, jako štěstí mají. Chrání se před lijákem a stěžují si. Ty buď ten, který vidí každou kapičku. Ty buď ten, který jim sundá kapuci, odloží deštníky a vyžene je na déšť. Buď ten, který učiní lidi šťastnými.“
Políbila ho na čelo. Opřela hlavu o kmen stromu a zavřela oči. Bolest v břiše jí prostoupila do celého těla. Srdce jí bilo pomaleji a pomaleji. Sevřela malý uzlíček ve svém náručí.
„Sbohem, Naruto. Žij svůj život tak, abys ničeho nemusel litovat.“

O 16 let později:
„Naruto! Co zas zatraceně blbneš! Pojďme se schovat, vždyť leje jak z konve.“
„Sakura-chan, sedni si ke mně.“
Sakura chvíli stála a nevěděla, jestli si z ní dělá srandu, nebo jestli to myslí vážně.
„Nu tak, ta voda ti neublíží.“
Přisedla si k němu, zapřela se rukama a nastavila tvář nebi. Sama nevěděla proč, ale nelitovala toho. Vždyť jednou za čas neuškodí se nechat osvěžit přírodou.
Blonďák se jen usmál a dál nechal dopadat studené kapky deště na svůj obličej.

Poznámky: 

Takže ten, kdo to přečetl až na konec, má můj největší obdiv Laughing out loud
Nu, přesto doufam, že se líbí, smazat se to dá vždycky Smiling

4.68421
Průměr: 4.7 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Po, 2010-07-12 18:08 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Nedát pět, je v tomhle případě zločin... Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-09-24 11:01 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

ůžasné, kawaii, nevím jak to posat, pst dokonalost Smiling

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-05-11 19:03 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Já ti řeknu kdo ti tu 1 dal .. baka Smiling


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Po, 2009-05-04 17:14 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

úžasný:) docházejí mi slova ...(dneska je to nějak často xD)

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Ne, 2009-05-03 15:16 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

wau. Posledné týždne už nečítam FF, no keď mi kushina poslala na toto odkaz, tak som to začala čítať s tým, že zo mňa predsa neubudne. No tak to sa teda nestalo. Akurát mi ubudla ďalšia pochvala, ktorú fakt rada púšťam na slobodu. Bolo to krásne. Tak ohranú tému si dokázala fakt prepísať na niečo nové Smiling
(sorry za takýto koment, v poslednom čase mi uniká všetka šedá kôra mozgová)

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Ne, 2009-05-03 10:36 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

to bylo tak... být noc tak tu bulim Laughing out loud bylo to moc krásné jak jen to krásné může být. já osobně na dlouhý věci vůbec nejsem... ale tohle mi za to rozhodně stálo!!
PS: dala jsi mi menší inspiraci... no, menší... gomen jestli ti to vadí, ale já si prostě nedám říct Laughing out loud když už to v tý palici mám tak to prostě do toho počítače musim naťukat Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Ne, 2009-05-03 10:07 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Sakra!Mapíí...to si fakt nezaslúžim(aneb veselo porušujem 4.prikázanie..xD)
Ale bola to nádherná jednorázovka...až ma začalo bolieť pri srdci...bože ja neviem či ťa mám killnúť(Yosh,zase tie násilnícké sklony Laughing out loud ) alebo chváliť,ale radšej (pre teba) tú lepšie variantu: Bola to nádhera, a za venovanie sa to čoskoro odvdačím,to sa neboj Eye-wink

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-05-03 15:26 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Yamata no Orochi: Děkuju moc Smiling a musím se přiznat, že sem na tohle téma četla snad jednu povídku, takže pro mě to zas tak opakovaný nebylo Smiling
Akumakirei: Taková chvála mě dycky dokáže rozveselit Smiling Nejste na mě nějaký mírní?? dyť si takové skvělé komenty nezasloužim Laughing out loud
Memphisto:Díky Smiling a to sem si myslela, že se vam tahle nebude líbit, přestože mě se líbí moc Smiling
Kushina-hime: Sem moc ráda, že se ti to líbí :3 a odvděčovat se mi nemusíš!! mě stačí, když budeš dál psát Smiling
Kumiko--chan: Nevadí mi to Laughing out loud..nevim proč by mělo...sem ráda, že sem někomu vnukla nápad Laughing out loud a děkuju za koment Eye-wink
-_Nani-chan_-:Děkuju....já tu Kushí fakt killnu! Laughing out loud je na mě moc hodná..

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, Ne, 2009-05-03 00:19 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

fííííhaa ... tak tohle bylo něco, já si dovolím tvrdit, že to byla zatím tvoje nejlepší jednorázovka ... to je sugoi Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2009-05-02 20:16 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Vždycky, když klikám na tvůj příspěvek, říkám si, že to určitě nebude ztráta času. Opět jsi mi ukázala, že to tak je. Je pravda, že o tomhle se hodně píše, ale tentokrát se mi to moc líbilo. Fakt krásný, maklmape Eye-wink

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-05-02 18:54 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tvoje povídky se objeví jednou za čas, ale pokaždé stojí za přečtení. Ten tisíckrát opakovaný příběh jsi zase ukázala trošku jinak.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!