manga_preview
Boruto TBV 07

Dvaja bratia a jedno dievča 1 - Šokujúce vyznanie

Ružovo-vlasé dievča sa rozbehlo k domu Uchihov. Chodieva tam často. Prečo?
Lebo čiernovlasí chlapec z čiernymi očami Uchiha Sasuke je jeden z jej tímových partnerov a kamarát. Kedysi sa jej veľmi páčil ale ignoroval ju tak to vzdala a začala sa orientovať na svoju kariéru medika ninji.
Sasuke teraz býva spolu zo svojim starším bratom Itachim. Všetky nedorozumenia minulosti si Sasuke a Itachi spolu vyriešili a žijú v mieri v Konohe. To znamená že Itachi šiel do tzv. dôchodku a opustil Akatsuki (nezvyčajne že tuto spoločnosť niekto opustil živí). No dnes nešla sama ale s ich tretím členom týmu - blonďatý Uzumaki Naruto.
„Sakura, veď spomaľ trocha! Chceš ma ubehať k smrti?“ vykríkol na ružovlásku Naruto.
„Naruto, keby si nezhltol tých desať ramenov naraz, tak by si sa nevláčil ako slimák!“ a už už sa ledva ovládla aby mu nedala päsťou. Naruto sa automaticky začal kryť rukami, tak ho prekvapilo že nedošla žiadna rana. Kým sa stihol spamätať Sakura už bola pred ním dva metre a snažila sa ho popohnať.
„Naruto pohni sa lebo nedojdeme na čas na tréning a to ešte musíme vyzdvihnúť Sasukeho.“ A už ho ťahala preč.

Sakura zaklopala na dvere a čakala. Zatiaľ došiel Naruto a oddychoval od toho ranného šprintu. Za chvíľu sa otvorili dvere a vo dverách stál starší Uchiha.
„Ahoj Sakura, Naruto.“
„Čau, Itachi.“ odvetila Sakura a milo sa naňho usmiala. Itachi sa jemne začervenal vo svojom vnútri ale navonok nedal nič poznať.
„Ak správne hádam tak asi čakáte na Sasukeho. Za chvíľu zíde dole. Môžete ho počkať v izbe.“ A odprevadil ich dnu.
„Kde ten Sasuke tak dlho trčí? Kvôli nemu prídeme neskoro na tréning.“ netrpezlivo reptal Naruto už asi po stí raz a Sakura mala čo robiť aby sa premohla a jednu mu nevrazila.
Zrazu začujú zvuky na schodoch a všetci sa automaticky obzrú a uvidia Sasukeho cupitať dole.
„Čo ti nešiel naniesť gél na vlasy?“ neodpustil si Naruto a nahodil svoj vyšker. Sasuke ho len spražil vraždiacim pohľadom a ďalej pokračoval svoju púť smerom k dverám. Sakura radšej na to ani nereagovala. Bola už na to zvyknutá pri tých dvoch že sa neustále podpichujú. Len sa zdvihla a išla smerom k dverám za Sasukem. Naruto ju nasledoval.
„Tak dovidenia Itachi-san“ rozlúčila sa Sakura s úsmevom a zavrela za sebou dvere. Itachi len do prázdna potichu zašepkal:
„Dovidenia Sakura.“

„Kde je zas ten Kakashi? Už naňho čakáme hodinu. To som zas zvedaví s akou výhovorkou príde tento raz.“ Skonštatoval Naruto a ďalej sa venoval otravnej muche ktorá nie a nie prestať ho obletovať.
Vtom sa zjavil sivovlasý muž z maskou cez tvár a zakrytým ľavým okom.
„Sorry sorry, ale cestu mi zatarasil slon a ja––“
„Nevyhovárajte sa Kakashi-sensei“ zhúkli naňho Naruto zo Sakurou naraz. Sasuke sa len pousmial. Kakashi nikdy neprekypoval dochvíľnosťou.
„Tak aby sme začali s tréningom nie?“ odvetil nevinne Kakashi a začali
trénovať.

„Tak to by sme mali na dneska asi všetko. Za poslední čas ste sa veľmi zlepšili. Všetci.“ Zhodnotil tréning Kakashi a vyparil sa v kúdole dymu.

„Tak čo spravíme z načatím večerom?“ spýtal sa Sasuke Sakury.
„Ja dneska nemôžem. Musím ísť ešte za Tsunade vybaviť nejaké veci.“
Sasukeho pohlaď prešiel na Naruta.
„Ja tiež nemôžem. Idem ešte za Hinatou. Sľúbil som jej že jej s niečím pomôžem. Ale potom môžeme zájsť na ramen keď skončím.“ Záhadne sa zatváril a už bežal smerom ku sídlu klanu Hyuuga.
„No tak teda keď už nič iné môžem ťa aspoň odprevadiť Sakura. Aj tak nemám nič lepšie na práci.“ snažil sa to povedať tým jeho obvyklým tónom, ale nemohol sa ubrániť a trocha sa začervenal.
„Fajn. Prečo nie.“ odpovedala Sakura, ktorá si nič nevšimla a vydali sa spolu smerom k budove Hokageho. Zavládlo medzi nimi dusné ticho.
„No...... tak ako ide práca u Tsunade?“ snaží sa nadviazať konverzáciu Sasuke.
„Nič zaujímavé. Len samé papierovačky. Hrozná nuda.“
Po chvíľke ticha.
„Sakura?“
„Áno?“
„Mám taký problém. Vieš, začala sa mi páčiť jedna baba, ale neviem, ako jej to povedať. Veď ma poznáš. Bojím sa, aby ma nevysmiala.“
Sakura sa začudovane zatvárila, lebo ju prekvapilo, že by sa Sasukému niekto páčil. Nesedelo jej to naňho. Ale ani jej nenapadlo premýšľať o tom o kom to Sasuke hovoril.
„A odo mňa chceš radu?“ spýta sa ho Sakura.
Sasuke sa zatváril trocha sklamane, ale nedal na sebe nič znať.
„No vieš, chcel by som ju pozvať na rande, ale neviem ako jej to povedať.“ a veľavýznamne sa na ňu pozrel.
Sakure to stále nedošlo a žila v presvedčení, že hovorí o niekom inom.
„A kto je tá záhadná žena, o ktorú sa jedná? Možno, keby som ju poznala, mohla by som ti lepšie poradiť.“
Sasuke sa najprv zatváril trocha rozpačito, ale potom sa pomaly otočil smerom k nej a venoval jej vysvetľujúci pohľad. Sakure to konečne doplo. To dievča je ona.

Poznámky: 

Takže prvý diel je už na svete. Ja viem, že Sasuke mal byť u Orochimara ale akosi sa mi to nehodilo tak sa budeme tváriť, že tam ešte neodišiel. Ako ste si asi mohli všimnúť tak sa to celé odohráva keď už sú dospelí a ak ste si to nevšimli tak už to teraz viete.

Ešte by som chcela dať jedno venovanie človeku bez ktorého by táto poviedka nevznikla. Rika, len tebe za to môžem ďakovať pretože tvoje poviedky ma očarili natoľko že som aj ja chcela niečo napísať.

Tak už to nebudem zbytočne predlžovať len oznam všetkým čo ste si to prečítali- kritika vítaná a každý komentík ma poteší.

EDIT YnO: Protože se povídka "ztratila," proto budou vydány všechny tři díly najednou, tak aby se někdo nedivil ;)

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Pá, 2009-10-02 14:07 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Já ji hledala jak pitomec a ejhle! Ona je tady! Vím, že jsem ti ji komentovala, já jen, abys na mně nezapomněla Eye-wink

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Út, 2009-10-06 19:57 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

diky moc, kazdy koment ma potesi a som rada ze si na mna este niekto spomenie.