manga_preview
Boruto TBV 09

Narutov návrat I. - chuuninská skúška 08.

Hanabi sa postavila do obrannej pozícii.
Udon sa na ňu rozbehol stále si hmkajúc.
„Musím sa uistiť, že nepoužije byakugan,“ upozornil sa v duchu.
Útočil no ona sa zľahka vyhýbala a aj mu zopár úderov uštedrila.
Odskočil a hodil pár shurikenov.
Niektorým sa vyhla, ale jeden ju zasiahol do stehna.
Chvíľu čakal ako jeho súperka zareaguje.
„Byakugan!“ šepla a navreli jej žilky pri očiach. Opäť nasadila obranný postoj.
„Sakra! Nemal som čakať,“ karhal sa za svoje džentlmenstvo, „No nič budem to musieť pozmeniť.“
„Kage Bunshin no Jutsu! (Tieňové klonovanie)“ povedal a vedľa neho sa objavili štyri klony.
„Yawaraka Hirate no Jutsu! (Jemné umenie dlane)“ skríkla Hanabi a neúprosne ničila jeden klon za druhým.
„On musí byť pravý,“ usmiala sa keď zostal iba jeden.
Rozbehla sa a udrela ho dlaňou do hrude.
„Juuken!“ vykríkla tesne pred úderom.
„PUF!“ klon sa vyparil.
Za chrbtom sa jej objavil Udon a odkopol ju, odletela pár metrov.
„Čo?... ale... kedy?“ vydýchavala úder a únavu.
Pozrela na svojho súpera, ktorý si stále hmkal.
„Aha,“ pochopila, „ako to len sensei...“ hľadala spomienku, sústredila chakru.
„KAI!“ uvoľnila genjutsu.
„Pochopila,“ usmiala sa Hinata, ktorá so svojimi kamarátmi sledovali ako pred chvíľou Hanabi udierala do vzduchu.
„Takže si na to prišla,“ usmial sa Udon.
„Tak rýchlo,“ žasol v duchu, „A som v pr*ely,“ dodal si pre seba.
„Fuuma Shuriken, Kage Fuusha! (Shuriken veterného démona, Tieňový mlyn)“ skríkol potom čo vytiahol spoza chrbta veľký shuriken.
Hanabi vďaka Byakuganu spoznala, že na ňu letia shurikeny dva, no napriek tomu sa im len tak-tak vyhla.
„Nemám inú možnosť musím to ukončiť rýchlo. S takou nohou dlho nevydržím a ešte k tomu mám málo chakry,“ uvažovala v duchu.
Zavrela oči a začala sa sústrediť na prenos chakry do nôh a pravej dlane.
„Soushuuha! (ovládanie letiacich čepelí)“ vykríkol a na končekoch prstov sa mu objavili chakrové vlákna, ktoré viedli k jeho shurikenom. Potiahol a jeho zbrane sa vracali na svoj cieľ.
„Čo to robí? Veď ju takto trafia,“ čudovala sa Sakura, keď Hanabi stála nehybne zo zavretými očami na mieste.
„Nechápem,“ dostala odpoveď od Hinaty a tak sa pozrela na jej senseia. Usmieval sa.
„Dívaj sa,“ jediné čo povedal, „Teraz to príde,“ dodal si skôr pre seba, ale dosť hlasno aby ho počuli aj ostatný.
Sakura svoj pohľad ihneď otočila na súperiacu dvojicu.
Keď boli shurikeny asi meter od svojho cieľa, Hanabi otvorila oči v ktorých mala stále Byakugan, odrazila sa a obrovskou rýchlosťou sa rútila na Udona.
„Yawaraka Hirate: Chuubu Shinkei! (Jemná dlaň: Nervová Paralýza)“ stihol zaregistrovať predtým ako ho zasiahla. Nemohol sa pohnúť a o pár metrov dopadol na zem.
Hanabi unavene padla na kolená a sťažka oddychovala.
„Zápas skončil, víťaz je Hyuuga Hanabi,“ vyhlásil Neji a rovnako ako zvyšok jeho priateľov tikal prekvapene medzi ňou a jej sensie-om, ktorý sa len usmieval a bol hrdý na svoju žiačku.

„Postúpime k ďalšiemu zápasu.“
„Hisuke Kanio a Shimuro Raitu.“
Obaja sa dostavili pred Nejiho zatiaľ čo Udona odniesli zdravotníci a Hanabi sa za pomoci senseia dostavila k svojmu tímu.
„Bola si úžasná,“ žasla Raki.
„Najlepšie bolo keď si mávala rukami,“ zasmial sa Ichigo.
„To som ti kývala aby si vedel koho máš sledovať,“ nedala sa.
„Gratulujem,“ ozvalo sa zrazu za nimi až všetci nadskočili.
„Nestraš Hinata,“ ozval sa sensei a chytil sa za srdce.
„To som ťa tak vyľakala?“ usmiala sa.

„Ony sú sestry?“
„Teeeeeeeda tebe to dnes páli Saite,“ ironizovala Sabi.
„Ja len ak je to jej mladšia sestra, ako to vyzerá tak to bude fakt problém.“
„Problém?“ zapojil sa Daito.
„No to je keď nemôžeš cez niečo prejsť, alebo len z ťažkosťami, to cez čo nemôžeš prejsť mi nazývame problém,“ vysvetľovala mu s úsmevom Sabi, „Ako keď ša nemošeš doštať š poštielky na dluhú štlanu kde čaká tvoj obľubený čumlík,“ šušlala akoby to vysvetľovala dieťaťu.
„Ja som chcel vedieť aký konkrétny problém má na mysli,“ precedil naštvane cez zuby.
„No ak má jej mladšia sestra takéto schopnosti, aké potom musí mať ona? Už len tá rýchlosť akou sa k ním premiestnila. Z nás na ňu nikto nemá, možno ani Matsuri a to študuje ako prvá pod Kazekage-sama. Na túto skúšku sa nedostala skôr len kvôli tomu, že nebola v žiadnom tíme,“ poznamenal Lenas.
„No aspoň vieme približne aké ma schopnosti a môžeme sa na ňu pripraviť, ale čo ten Uzumaki, o ňom zatiaľ vieme len, že je pekný,“ Sabi zažiarili oči a trochu sa začervenala.
„Krásny,“ pridali sa jednohlasne Matsuri a Mika.
„Ešte je tu to čo ukázal pred vstupom do Lesa Smrti,“ upozornil Lenas.

„Ste pripravený?“ Neji pozrel na súperov.
Prikývli.
„Môžete začať,“ odštartoval ich.
Kanio hodil pár kunaiov na súpera a rozbehol sa naňho.
Raitu sa im vyhol a pokojne čakal v obrannej pozícii. Vytiahol kunai aby odrazil Kaniov útok, keď sa ich útoky zrazili trochu to zaiskrilo a súperi od seba odskočili.
Kanio začal skladať pečate.
„Doton: Tsuchi shuriken. (Zem: zemné shurikeny)“ začali sa dvíhať kúsky zeme, tvorili sa v shurikeny, ktoré sa roztočili a zaútočili na Raitu.
„Je pomalší ako ja a k tomu tie jeho útoky,“ uvažoval kým naňho leteli shurikeny.
„Vyhral som,“ usmial sa pre seba.
Rýchlo vytiahol všetky shurikeny a kunaie, ktoré mal a hodil ich aby vyradil časť súperových. Zmizol.
„Čo? Ako je to možné?“ čudoval sa značne unavený Kanio.
Ucítil ránu do brucha, odhodilo ho pár metrov dozadu.
„Čo to?“ horko-ťažko sa dvihol a už dostal ďalšiu ránu.
„Čo robíš?!“ kričal naňho Lenas, „Takéto údery by znieslo aj dievča!“
Vyslúžil si vražedné pohľady od ženskej časti tímov.
„Veď viete, že som to tak nemyslel,“ snažil sa brániť no nepomohlo. Väčšinu zadržali senseiovia, ale Shuzi a Sabi mu dali takú ranu, že sa zastavil až o stenu. Skĺzol na zadok a odpočíval.
„Myslím, že je vyčerpaný,“ usmiala sa Sabi.
„Ešte niekto?“ spýtala sa jej Shuzi. Ona sa len poobzerala.
„Ostatný nevyzerajú žeby sa mali takto zosypať,“ odpovedala jej z úsmevom keď si všimla že nikto nemá námietky.
Kanio dostal ďalšiu ranu.
„To nie je možné, veď tie údery nie sú až tak silné,“ zas sa pokúšal vstať, ale nešlo mu to.
„Súboj skončil, postupuje Shimuro Raitu,“ ukončil Kaniovu snahu Neji.

„Je dobrý,“ poznamenal, „Mám pocit že nám neukázal všetko.“
„Tiež si to myslím Naruto. To určite nebolo všetko. Čo ty na to Hinata?,“ spýtala sa Sakura.
„Myslím že by to bol dobrý protivník, určite vyčnieva,“ povedala keď už jej pomaličky ustupovala jej očná technika.

„Kara Samiri, Shizunava Matsuri,“ prečítal Neji nové mená s monitoru.
„Zápas môže začať.“
Súperky od seba odskočili.
„To som zvedavá,“ pomyslela si Kara, „Koľko vydrží? Nevyzerá silno.“
Vyskočila a zmizla. Udrela Matsuri do chrbta, tá letela pár metrov. Zastavila sa až na Kara-inej pästi. Tvrdo dopadla na zem.
„Myslela som si že si aspoň trochu užijem,“ povzdychla si Kara.
Jej súperka ležala na zemi a nenápadne vytiahla pár shurikenov.
„Môžeš ukončiť zá...“ nedopovedala vetu Nejimu, keď na ňu leteli shurikeny. Po jednom jej zostal škrabanec na ramene.
Matsuri medzitým vstala a vytiahla svoju zbraň. Jej súperka zase zmizla.
Roztočila bodec na šnúrke.
„To má byť obrana?“ zasmiala sa Kara a udrela päsťou do chrbta.
„Auu,“ ozvala sa keď nečakane narazila na stenu chakry tvorenú zbraňou jej protivníčky.
Ešte párkrát skúsila udrieť alebo kopnúť, ale neuspela.
„Tak dobre. Ako chceš,“ povedala keď stála pred ňou a začala skladať pečate.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu! (Oheň: Veľká ohnivá guľa)“
Matsuri pred sebou roztočila bodák a pridala viac chakry, no útok to úplne nezadržalo a odletela pár metrov.
„Chyba,“ poznamenala keď vstala a usmiala sa.
„Katon: Housenka no Jutsu! (Oheň: Technika ohnivých gulí)“ rútil sa na ňu ďalší útok.
Matsuri utekala vo veľkom kruhu okolo svojej sokyne a uhýnala sa jej útoku.
„Katon: Karyuu-endan! (Oheň: Dračia ohnivá strela!)“
Tesne pred zásahom Matsuri zmizla.
„Kde? Ako?“ spytovala sa Kara a o chvíľu na to už letela vzduchom, potom čo Matsuri vyskočila zo zeme a udrela ju všetkou silou.
Postavila sa a začala tvoriť pečate, jej súperka zas na obranu roztočila bodec.
„Tak sa nebudem držať späť,“ rozmyslela si Kara.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu! (Oheň: Technika obrej dračej hlavy)“
„A je koniec,“ zaradovala sa a pocítila únavu z výdaja toľkej chakry.
„Doton: Kaiten daichi! (Zem: Rotácia pôdy)“ skríkla Matsuri a zo zeme sa dvíhali kúsky hliny ktoré sa lepili na jej zbraň.
Ohnivá technika zasiahla zemný štít a ozval sa obrovský výbuch.
„Doton: Gansetsukon! (Zem: Kamenná palica)“ zvolala v okamihu keď sa vynorila zo zeme a bodec na lanku sa premenil na tvrdú palicu, ktorou trafila súperku. Tá už nestihla vykryť úder a odletela pár metrov. Pomaly vstávala.
„Hovorila som ti, že si spravila chybu keď si odhalila svoju techniku tak skoro,“ poznamenala Matsuri, rozbehla sa na ňu a udrela. Chvíľu letela a chvíľu sa šúchala po zemi až zastavila.
„Zápas skončil. Víťaz je Shizunava Matsuri!“ rozhodol.

„Mashi Kutsa, Hare Moegi!“
Súperi pred seba predstúpili a kývli na znak že sú pripravený začať.
„Tak do toho,“ pobádal ich Neji.

Poznámky: 

A sú tu boje... musím povedať, že dajú zabrať...
no a nové postavy... tak tu máte pomôcku: Tabuľka
žltou sú označený tí čo prešli a sivou tí čo nie...

4.903225
Průměr: 4.9 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-02-04 20:49 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

zuper

Obrázek uživatele kliste555
Vložil kliste555, So, 2009-11-21 00:10 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

čekala jsem dobrou serii když jsem začinala čist, ale je to ještě lepší než jsem si myslela. A hlavně- tolik soubojů a každý originál... klobouk dolů

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, So, 2009-11-21 00:31 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

mno tie súboje dajú zabrať... a ešte keď mám pri nich myslieť, že sú to len geniny (povedzme si rovno, že tie súboje nie sú celkom na ich úrovni xD)
tak som zvedavý aký napíšem súboj na vyšších úrovniach xD
inak som rád za tento koment Smiling

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-11-10 22:51 | Ninja už: 6207 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good serie

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2009-05-05 19:49 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

dodal som ďalší diel ak by to niekoho zaujímalo Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Ne, 2009-04-19 12:46 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

pises fakt vyborne je to jedna z nej povidek ktery znam

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, Čt, 2009-04-16 20:07 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

no vyborne ! uzasne.. fakt... vidno,ze si na tych bojoch davas zalezat Smiling skvele su... (predstavivost pracuje na plne obratky,ked citam Laughing out loud ) a este aj tabulka... vyborne ! len tak dalej ! Laughing out loud uz sa tesim na dalsi... Smiling

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Čt, 2009-04-16 20:21 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

no som rád, že niekto pochválil aj tabuľku Laughing out loud
prve som ju robil pre seba...lebo ja a moja pamäť... no čo budem hovoriť strašné... a potom ma napadlo, že by ste to uvítali Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-04-21 21:42 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no vidíš já se v té tvé tabulce moc nevyznal Laughing out loud ale neva

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Tauremo
Vložil Tauremo, Čt, 2009-04-16 09:08 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Další Laughing out loud (fakt dobrej příběh)

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-04-15 20:12 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no co dodat Smiling pěkný

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-04-16 08:32 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Super diel....kedy bude bojovat Naruto???...a dalsi diel bude asi o tyzden vsak?

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Čt, 2009-04-16 10:49 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

no Naruta som s tých prvých súbojov vynechal... ale vo finále sa objaví Eye-wink
a jj o týždeň, len neviem ako to bude dlhé... nejak mi dochádzajú nápady... ešte som ani nedokončil tu budúcu časť, ale je zaujímavé, že viem ako to skončí a aj pár súbojov na konci...Puzzled

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-04-16 18:43 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Super...dufam ze sa Naruto poriadne predvedie Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, St, 2009-04-15 20:05 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Jak mě se tohle líbí Laughing out loud