manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 7. časť

ospravedlňujem sa svojim milim čitatelom za dlhšiu neaktivitu a dúfam že sa bude siedmy diel mojej poviedky páčiť

Naruto po dlhom rozmýšľaní usúdil, že bude lepšie ak si nejako omrkne štruktúru Konohy aby vedel čo ho očakáva vo vnútri.
„Ale ako?“ Pomyslel si.
V tom ho to napadlo : „Henge no Jutsu“ (Technika premeny).
Zmenil sa na staršieho pána a išiel si prezrieť skrytú listovú aby zistil aspoň niečo.

Medzitým v pracovni Hokageho:
Tsunade si nechala zvolať tých najlepších, ktorý jej mali pomôcť s odchytením Naruta.
„Takže plán je taký, že sa presunieme za Konohu aby sme v dedine nenarobili bordel.“ Informovala svoj práve zvolaný tým Tsunade. V miestnosti sa nachádzali nasledovný shinobi: Lee, Gai, Neji, Hinata, Sakura, Sasuke, Kakashi, Shikamaru, Chouji, Jiraya, Shino a Kiba.
„A ako ho nalákame do priestorov mimo Konohy?“ Spýtal sa zvedavo Neji.
„Dáme do obehu informáciu medzi ľudí aby si o tom začali hovoriť a my si už len počkáme na svoj čas a chytíme ho.“ Prizvučila Tsunade.
V momente ako to dopovedala dala gesto na presunutie sa a v okamihu sa všetci dotyčný premiestnili za listovú a začali čakať na Narutov príchod.

Naruto pri obchádzke po Listovej započul práve tie klebety, ktoré nechala Tsunade rozbehnúť medzi ľudí.
„Aha Takže ju držia za dedinou.“ Ďalej rozmýšľal Naruto: „Ale určíte to je len pasca, ale nemôžem nechať Mei v ich rukách!“ V duchu premýšľal Naruto o svojom ďalšom kroku.

Naruto si počkal do zotmenia a potom sa potichučky a veľkou rýchlosťou vydal hľadať miesto, kde mal padnúť do paste. Ale mal smolu že bol na Stráži práve Neji, lebo ten rýchlo všetkých prebudil.
„Vstavajte všetci, plán sa dal do pohybu.“ Okríkol spiacich ninjov Neji.
Všetci sa v tom momente pripravili na akciu. Naruto po ceste postál na chvíľu a začal sa sústreďovať. Po sústredení otvoril oči a sprekvapením si v duchu povedal: „13 silných chakier?“
„Keď to prežijem budem rád.“ Podotkol potichu akoby mal u seba Mei.
Znovu sa rozbehol smerom, ktorým cítil Meinu prítomnosť. Keď sa dostal na miesto videl na zemi sedeť Mei a už k nej skákal, keď na neho Mei skríkla: „Utekaj zlato!“
Ale to už ho stíhal Lee a spoza chrbta naňhno zakričal.
„Konoha Senpuu.“: (Tornádo z Listovej)
Naruto sa stihol otočiť na útočníka ale nepodarilo sa mu úplne zablokovať Leeho útok a tvrdo dopadol na zem. Nestíhal sa ani postaviť zo zeme keď sa zapojil do boja Shikamaru: „Kage Shibari no Jutsu.“: (Technika tieňového spútania)
To sa už Naruto nevedel ani pohnúť. Niektorý si mysleli že už to majú pomaly vyhraté ale Naruto zavrel oči chvíľu ticho a nehybne stál a odrazu niečo Shikamara odhodilo a zrušilo to jeho jutsu. Naruto otvoril oči a už nemali čisto modrú farbu ale miestami mali červene škvrny.
V tom sa na Naruto rozbehol Gai s jeho nepremožiteľným Taijutsu. Ale na prekvapenie sa Naruto dokázal brániť a dokonca aj uštedril Gaiovi ranu a k tomu pridal v celku s naštvaným pohľadom ninjutsu: „Fuuton: Juuha Shou.“: (Živel vietor: Útok beštiálnou vlnou)
Gai to v celku pekne schytal a nanešťastie ostatný čo sa skrývali tým smerom, ktorým letelo Narutove jutsu museli opustiť úkryty. Naruto sa postavil do obranného postavenia a nabehol na neho Neji a Sasuke naraz. Naruto trošku vyčerpaný zaútočil ako prvý. Sasuke od prekvapenia nestíhal s jeho rýchlosťou a len v ďaka jeho sharingamu blokoval každý jeho uder. Každý, kto sledoval tento urputný boj od prekvapenia skoro ani nedýchal. Sasuke už padol únavou, keď išiel uderiť opäť Naruto tak tam priskočil Neji, ktorý použil svoj juuken a ktorý bol účinný. Naruto odletel par Metrov dozadu. Práve sa chcela zapojiť aj Hinata ale Neji na ňu skríkol aby ostala na svojom mieste. Keď bola Hinata zvedavá prečo sa nemôže zapojiť Neji jej to povedal až moc stručne a to tým že to je mimo jej schopnosti. Sakura ošetrovala zatiaľ každého kto utrpel zranenia. Naraz zoskočili na bojový pľac Jiraya a Tsunade.
Naruto už maximálne vyčerpaný po dlhom boji a Nejiho útoku postavil sa do divnej pozície zavrel oči a akoby nabral silu lebo po otvorení očí sa mu dýchalo oveľa ľahšie.
„Už teraz ti nič moc nepomôže a ty to moc dobre vieš.“ Preniesla Tsunade.
„Priznávam že som ešte proti takým silným súperom nikdy nebojoval ale nikdy nemôžeme povedať ako to dopadne kým to neskúsime.“ Povedal namyslene Naruto.
V tom sa jeho smerom rozbehla Tsunade s napriahnutou rukou. Priblížila sa k Narutovi až moc rýchlo a trafila Naruta presne do brucha. Naruto odletel dobrých päťdesiat metrov dozadu a skolil ale dvadsať stromov. Naruto sa postavil a odpľul si asi tak pol litra krvi a zamrmlal: „Ešte že som stihol kúsok odskočiť!“
Všetci s otvorenými ústami zostali stáť z úžasu že sa dokázal ešte vôbec po takej rane postaviť. Naruto bol už v koncoch a aj on sám si to uvedomoval. Už pomaly ani necítil prítomnosť svojej lásky a nie to ešte svojich súperov. Ledva stál na nohách a v tom spoza neho Vyskočil Jiraya a zasadil mu krutý uder zozadu nahromadenou chakrou. Naruto znova popoletel par metrov a už sa pomaly nevládal postaviť na nohy. Sakura práve doliečila Sasukeho a pozrela sa smerom k boju. To čo uvidela ju priam dohnalo k slzám.
„Prestaňte preboha konečne!“ Skríkla so slzami v očiach sakura.
„Vzdávaš to?“ Spýtal sa povýšene Jiraya Naruta.
Naruto sa len tak tak postavil na nohy a medzi odpľuvaním krvi preniesol namyslene: „Si sa zbláznil....práve...za-začínam!“
Akonahle to dopovedal sa Jiraya rozbehol smerom k Narutovi, ktorý už ani len nevnimal svoje okolie, a v ruke sa mu začal formovať Rassengan. Sakura sa chcela rozbehnúť ale Tsunade ju chytila a pošepkala jej do ucha.
„Musíš šetriť sily aby si ho mohla potom ošetriť.“
Akonahle to dopovedal pozrela sa smerom k dvom bojovníkom v akcii. Naruto sa zaprel a vyrovnal sa ale v tom momente ho zasiahol Jiraya Rassenganom. Naruto chvíľu udržiaval nápor tohto silného jutsu ale netrvalo to dlho a Naruto o dobrých tridsať metrov ležal bezvládne na zemi.

Akonahle k nemu pribehla Sakura začala mu podávať prvú pomoc. Po tom nastal presun Naruta do cely kde pokračovala jeho liečba.......

Poznámky: 

dufam že som tímto dielom nesklamal očakávania a očakávam komentíky každého typy...dúfam že sa diel páčil...

4.76744
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:06 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Takovýto bj jsem nečekala... boj je dobrá věc, ale cjtělo by to zapojit i ttrochu konverzace typu, ty fakt nevíš, kdo jsme?? Ale ty nám určuješ tempo a směr povídky...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 21:08 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvoja pripomienka je braná do úvahy a akceptovaná. samozrejme odstupom casu som si to vsimol aj ja ale cas je neuprosny a aspon si clovek pozrie ako mu to vypadalo v zaciatkoch.

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Ne, 2009-11-15 18:45 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

stále máš chyby...pravopis, skladba viet, opakovanie slov... vo vete kde Tsunade hovorí o vypustení klebety nie je nič napísane o Mei, vlastne vôbec žiadne info o akú klebetu ide a ešte k tomu súboju podľa toho čo som rozumel trikrát vstal keď už bol polomŕtvy, čo je, myslím, dosť blbosť a vykašľať pol litra krvi je trochu veľa nie?
príbeh je to celkom pekný, ale chyby sú strašné... Sad

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, So, 2009-06-20 12:43 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľmi zaujímavé ! Fakt super.
_______________________________________________________
Moje poviedky:
Cesta ninji I.
Sny sa raz splnia I.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-06-20 17:28 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no som poctený..díky.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-04-19 14:58 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

takže pre vás ktorý ma čítate a hlavne pre vás ktorý mi zanechávate milé komentiky mam spravu o tom že ôsma časť je na svete a už len čaka na schválenie.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-04-11 21:29 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

zajímaví příběh Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, So, 2009-04-11 20:08 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

úchvatné, jsem zvědavý jak se bude Naruto cítit až se probudí. Doufám, že pokračování tu bude co nejdříve Smiling