manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 8. časť

takže je tu už v poradí ôsma časť tejto poviedky.tak prajem príjemné čítanie.

Akonáhle k nemu pribehla Sakura začala mu podávať prvú pomoc. Po tom nastal presun Naruta do cely kde pokračovala jeho liečba.......

V Konohe:
Naruto už dva týždne ležal v cele, do ktorej ho preniesli po tom ťažkom súboji. Neustále sa pri Narutovej posteli striedali Sasuke so Sakurou a prihovárali sa k nemu. Naruto bol síce už plne vyliečený ale stále nenabúdal vedomie.

V pracovni Hokageho:
Stáli tu presne štyri osoby Tsunade, Kakashi, Yamato, Jiraya, ktorým v hlavách blúdila iba jedna myšlienka, ale nikto ju nechcel nejako vysloviť. Až napokon prehovorila ako prvá Tsunade.
„Ako je možné, že sa ešte stále neprebral!“
A na tuto veľmi znepokojujúcu otázku nevedel nikto odpovedať. Zrazu sa ujal slova Jiraya.
„Započul som zvesti o tom že v kamennej zemi žije Šamanka, o ktorej vie iba zopár jedincov.“
„A čo to má s ňou spoločné?“ skočil mu Kakashi do reči. Jiraya sa naňho škaredo zazrel a pokračoval.
„Táto Šamanka ževraj dokáže odstrániť s tela väčšiu časť démonickej sily, a ako to tu tak vypadá tak sa u nej Naruto zastavil a ona z neho kyyubiho vybrala. Ale s toho čo som počul ešte sa jej nepodarilo odobrať celú silu čiže počítam s tým že mu niečo s kyyubiho chakry zostalo.“ Dopovedal Jiraya.
„A preto sa teda už tak rýchlo nezotavuje?“ Opýtal sa nesmelo Yamato.
„Áno. To bude najskôr dôvod prečo ho už Kyyubi neuzdravuje.“ Skonštatoval na záver Jiraya.

V Narutovej cele:
Práve pri Narutovi sedela Sakura a rozprávala mu príbehy z dôb, keď ešte tvorili spolu tým sedem. Keď v tom sa otvorili dvere do cely. Sakura sebou iba trhla a zbadala ako Sasuke vezie neznámu kunoichi do cely.
„Čo tá tu robí!“ Skríkla Sakura smerom na Sasukeho.
„Poprosila o návštevu u Naruta.“ Odpovedal kľudným hlasom Sasuke.
Sakura po dlhej chvíli prikývla na náznak súhlasu a spolu so Sasukem odišli z cele von. Mei si spútaná prisadla na stoličku pri Naruta a chytila ho za ruku. Chvíľu na neho iba hľadela a začala potichučky plakať. V tom ju Narutova ruka chytila silnejšie. Mei prestala plakať a s úsmevom plným nesmierneho šťastia sa pozerala na Naruta.
„Čo taká posmutnená tvár zlato?“ s nesmiernou bolesťou v hlase prehovoril potichučky Naruto.
Chcel Mei pohladiť po tvári lenže zistil že je pripútaný.
„Nenamáhaj sa ešte toľko, oddýchni si ešte trochu.“ S bojazlivým hlasom presvedčila Naruta aby zostal kľudný.
„Mei ja....ja si začínam spomínať pomaly čo som a kto som.“ Prehovoril Naruto na Mei, ktorá sa s menšími obavami na neho zahľadela a s obavami sa spýtala: „A čo to pre nás znamená?“
„Na mojich citoch k tebe vôbec nič miláčik, ty si jediná ktorú ľúbim.“ S presvedčivým hlasom zhrnul Naruto. Mei sa v tom momente rozplakala hodila sa na Naruta a dala mu sladkú pusu lebo slovami nevedela vyjadriť to čo by chcela.

Predo dvermi k Narutovej cele:
„Čo tu vy dvaja robíte?“ spýtala sa prísnym tónom Tsunade, ktorú nasledovali Kakashi, Yamato a Jiraya.
„Kto stráži teraz Naruta?“ položila Tsunade ďalšiu otázku znovu s tým hrôzostrašným tónom.
„Naša druhá zajatkyňa požiadala o návštevu u Naruta.“ S kľudným hlasom odpovedal Sasuke.
Všetci prítomný sa naňho iba zadívali a išli ďalej smerom ku dverám.

V Narutovej cele:
Mei bola ešte stále nalepená na Narutovi keď sa v tom otvorili dvere. Ani jeden si toho nevšimol čiže prichádzajúcim sa ponúkal pekný výhľad na dve hrdličky. Po chvíli ignorácie príchodu Tsunade hlasito zakašlala a naše dve hrdličky sa od seba rýchlo odlepili.
„Konečne si sa prebral.“ Prehovorila po trápnej chvíli ticha Tsunade.
„Áno, som pri vedomý.“ Odfrkol Naruto, čo Tsunade len vytáčalo, lebo akoby počula toho starého Naruta.
„Mám na teba niekoľko otázok?“ pritvrdila rozhovor Tsunade.
Mei iba so strachom v očiach sledovala to napätie, ktoré sa tvorilo v danej miestnosti.
„Keď sa zotavím tak ti kľudne všetko porozprávam Tsunade-bachan.“ S úsmevom na tvári povedal Naruto. To každého v miestnosti zarazilo.
„A..ako to?“ prvá prehovorila zo všetkých Sakura.
„Neviem prečo práve teraz po tom dlhom čase, ale nejako som sa začal rozpamätávať.“ S ťažkosťami prehovoril k prekvapenému publiku, ktoré sa pozeralo na Naruta s otvorenými ústami.
„Aj keď nám tu síce tvrdíš, že sa ti pamäť postupne obnovuje, tak ťa pustíme až keď nám to po zotavení dokážeš.“ Oznámila Tsunade Narutovi, ktorý očakával týmto vyhlásením jeho prepustenie.
Mei odniesli opäť do jej väzenia a Naruta nechali v cele samého. Všetci prítomný sa dohodli že sa po dlhej dobe pôjdu trochu prespať a aj tak urobili.

O 2 týždne neskôr:
Naruto sa už plne zotavil a v sprievode Anbu sa dostavil do kancelárie Hokageho.
„No môžeš spustiť svoj príbeh.“ Spustila na Naruta Tsunade.
Naruto začal rozprávať svoj dlhý príbeh od vtedy ako ho uniesli Akatsuki, ako sa im stratil a ako stratil pamäť, cez jeho nájdenie až po ten osudný deň, v ktorom sa stretli proti sebe.
Tsunade len s údivom hľadela na svojho niekdajšieho genina. Nemohla priam uveriť tomu čo jej práve Naruto celé vyrozprával.
„A teraz, keď sme si to všetko vyjasnili by som rád pre mňa, ako shinobiho zo skrytej dediny v oblakoch a moju spoločníčku požiadal o azyl vo vašej skrytej dedine v listoch.“ Dopovedal svoj prednes Naruto. Tsunade úplne udivená s toho čo počula od Naruta neprítomným hlasom zavelila Anbu čo tam stáli: „Choďte po druhého uväzneného a to okamžite!“
„Takže súhlasíš s mojim návrhom.“ Opýtal sa zvedavo Naruto.
„Nemám na výber, ako Hokage tejto dediny by som nemusela prijať ale ako Tsunade ťa nemôžem odmietnuť.“ Dopovedala s úsmevom Tsunade.
„Ďakujem ti.“ Dokončil Naruto.
V tom sa objavili v kancelárii Hokage dvaja Anbu a priniesli so sebou uväznenú.
„Takže akoby som....Tsunade toto je Mei moja spoločníčka a moja láska v jednom a Mei toto je Tsunade Hokage tejto dediny a pre mňa skoro ako rodina.“ Predstavil ich navzájom Naruto.
„Veľmi ma teší.“ Obidve si naraz podali ruky.
„A kde budete bývať?“ Spýtala sa prekvapivo Tsunade.
„Veď predsa v mojom byte.“ S kľudom informoval Naruto jak Tsunade tak i Mei.
„Dobre teda, týmto vás teda vítam v Konohe.“ Prehlásila Tsunade.

V tom sa otvorili dvere do pracovne Hokageho, v ktorých stála Sakura a Sasuke a neverili svojim vlastným očiam. V pracovni za svojim stolom sedela Tsunade a pred stolom v objatí stáli Naruto a pre nich neznáma. Naruto si všimol ich údivu a okamžite zareagoval.
„Zdravím Sakura, Sasuke rád by som vám predstavil moju spoločníčku a priateľku Mei.“ Predstavil ju Naruto....

Poznámky: 

je tu ďaľšia časť, ktorá sa vám dúfam páčila a podla toho očakávam vaše komentíky.

4.857145
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:12 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ty to na nás pěkně chrlíš, jen, co je pravda. No nic, jdu na další...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 23:14 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No snažil som sa.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 15:41 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no díky moc všetkým za vaše milé komentáriky k mojej začiatočnej poviedke a dúfam že sa vám bude páčiť až do konca

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-05-16 14:17 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Krásný dílek i celkově zajímavá série....nwm co bych ti měla ještě napsat o tom jak je to super...prostě je to SUPER!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Po, 2009-04-20 19:12 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

celkom pekná poviedka

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-04-19 22:30 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Jéééé další moc povedenej dílek Smiling už aby byl další...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-04-19 22:24 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

velmi, velmi zajímavé Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.