manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 6. časť

Tak ďalšia časť s číslom 6.

Sasuke a Kakashi v celku doriadený sa zišli o veľký kus ďalej so Sakurou a ich návnadou.
„podľa vašeho výzoru to nedopadlo najlepšie.“ Provokatívne podpichla obidvoch zriadených spoločníkov.
„ to teraz nie je podstatne, musíme sa v dedine pripraviť na Narutov príchod a zatiaľ môžeme získať nejaké informácie od tu dotyčnej slečny!“ podotkol Kakashi a všetci štyria sa vydali naspäť do Konohy.

Po príchode do Konohy sa dostavili okamžite do kancelárie Hokageho.
„Čo to má znamenať Kakashi!!“ Skríkla Tsunade.
„To bolo iba menšie improvizovanie.“ Podotkol Kakashi a pokračoval: „Bolo to niečo neuveriteľné, nestíhali sme s Narutovou rýchlosťou a tak som navrhol, že vezmeme jeho spoločníčku ako takého rukojemníka a potom by sme Naruta ľahšie zajali tu v dedine.“ Dopovedal a s bojácnym pohľadom kukal na reakciu Tsunade.
„Nie je to podľa mojich predstáv, ale budiž.“ Vydýchla Tsunade „Aspoň sa dozvieme čo sa vlastne deje.“ Dodala.

Medzitým sa Mei prebrala v jej neznámej miestnosti spútaná bez možnosti úniku. V hlave sa jej rodili len dve otázky.
„Kde som to?“
„Čo sa stalo s Narutom?“
„Neboj sa on je v poriadku, vždy bude.“ Prehovorila neznáma osoba.
Mei zdvihla hlavu aby videla na osobu, ktorá k nej pravé prehovorila. Bola to kunoichi s peknými dlhými ružovými vlasmi. Keď Mei zaostrila oči zbadala ochrannú čelenku na ktorej bol znak Konohy.
„Takže Konoha!“ Nahnevaným tónom prehodila a pokračovala: „Čo odo mňa vôbec chcete!!“
„Nič moc, iba nejaké informácie.“ S kľudným hlasom podotkla Sakura.
V tom do miestnosti prišli ďalšie štyri osoby. Mei nasucho prehltla. Sakura sa zaradila za osoby, ktoré pravé vošli do miestnosti.
A Tsunade prehovorila.
„Ja som hokage skrytej listovej, a toto sú členovia týmu ktorý ťa zajal, sprava Hatake Kakashi, Uchiha Sasuke a Haruno Sakura, a tento pán je muž ktorý nám zabezpečí informácie, Morino Ibiki.“
„Odo mňa sa nič nedozviete!“ skríkla Mei.
„My toho od teba ani veľa vedieť nechceme.“ Namyslene prehovorila Sakura.

Zatiaľ ďaleko od Konohy sa Naruto rútil nesmiernou rýchlosťou do Komugakure no sato. Behom pol dna sa Naruto dokázal dostaviť pred bránu skrytej oblačnej. Pred očami mal len spúšť, ktorú on sám nechápal. Poobzeral sa po okolí a zacítil niekoho chakru pri Raikageho zničenej budove. Jeho presun vypadal skôr ako teleportácia než beh. Akonáhle pribehol zbadal Raikageho, ktorý dýchal s posledných síl.
„Kai!“ slabým hlasom skríkol Raikage na Naruta.
„Raikage!“ skríkol Naruto a okamžite priskočil k miestu kde ležal Raikage.
„Kai, čo sa stalo?“
„Kde je Mei?“ pýtal sa posledných síl.
„Raikage volám sa Naruto,“ Potichu povedal a pokračoval: „Mei uniesli shinobi z Konohy!“ trochu naštvaným hlasom prehovoril do neba Naruto.
„Naruto, tvoja posledná misia odomňa bude aby si šiel do Konohy zachránil Mei a odhalil svoju minolusť.“ Ledva dopovedal Raikage.
„Prečo to hovoríte?“ So smutným hlasom sa pýtal Naruto.
„Lebo toto je môj konec.“ Ako dohovoril tak stratil vedomie.
Naruto polozil telo Raikageho, postavil sa a zakričal do prázdna: „už idem!“
Zrazu sa Naruto zasekol otočil sa lebo ucítil príchod veľmi silnej chakry. Okamžite sa schoval o kusisko ďalej. Vystrčil hlavu aby videl prichádzajúceho do dediny.
„To je predsa legendárny sannin Jiraya.“ S údivom potichučky prehovoril.
„Radšej sa vyparím a zamierim do Konohy.“ Ustúpil a v momente sa vyparil.
Jiraya sa pozrel jeho smerom a pomyslel si: „Taká veľká chakra, a taká známa, už dlho som ju necítil.“
„Musím sa poponáhľať do Konohy lebo to nedopadne dobre.“ Prehovoril do neznáma a odišiel.

V Konohe zatiaľ proti Meinej vôli zistili, že našla Naruta asi zhruba pred jeden a pol rokom pri ich dedine a odvtedy tam s nimi žil. Tsunade videla, že je už ich návnada unavená a dala príkaz k ukončeniu výsluchu.
„To stačí, vieme toho dosť a viac vedieť ani nepotrebujeme.“ Akonáhle dopovedala odišli všetci preč.

Keď sa Naruto približoval k skrytej listovej začalo práve zapadať slnko a prichádzala noc. Tuším tu radšej prenocujem. Keď doskočil na zem pocítil niečo zvláštne, nevedel to popísať slovami, snažil sa to nevšímať si a uložil sa aby sa mohol prespať. Keď nastalo ráno a Naruto sa prebudil zbadal, že bol vlastne už pri Konohe. Keď sa prebral s údivu začal silno uvažovať ako sa dostať nepozorovane do dediny, zachrániť Mei a odísť. Vedel, že tam majú určíte veľa silných shinobi veď už sa nie raz s nimi stretol, a tam boli iba dvaja a nie celá dedina. Z jeho polo zamyslenej mysli ho vyrušila veľmi silná prichádzajúca chakra, ktorú ucítil v skrytej oblačnej.
„Ahaaa, takže som to stihol ešte včas!“ Pomyslel si Jiraya.
Akonáhle dorazil Jiraya do dediny vydal sa priamo k Tsunade.
„Zdravím ta!“ S úsmevom preniesol Jiraya.
„Zdá sa že tu začnú krušné chvíľky.“ Pokračoval Jiraya: „Keď som prichádzal do dediny pocítil som známu chakru, a nie takú slabú ako niekedy, táto mala silu.“ Dokončil si svoje Jiraya.
„Takže sa už dostavil, čóóó?“ Prehodila Tsunade skleslo.
„Neboj pomôžem ako len budem môcť.“ S úsmevom zahováral: „Veď som predsa jeho učiteľ, musím mu ukázať správnu cestu!“
„Ale nebude to ľahké,“ Pomyslel si.

Naruto po dlhom rozmýšľaní usúdil, že bude lepšie ak si neako omrkne štruktúru Konohy aby vedel čo ho očakáva vo vnútri.
„Ale ako?“ Pomyslel si.
V tom ho to napadlo : „Henge no Jutsu“ (Technika premeny).
Zmenil sa na staršieho pána a išiel si prezrieť skrytú listovú aby zistil aspoň niečo.

Poznámky: 

dufam ze som vas nijako nesklamal.cakam na kritiku ale mozno aj pochvalu.

4.90476
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:00 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To je prpstě mistrovské dílo!!! Máš talent držet nás napnuté. To se mi líbí... Naruto a stařec? Snad nenrazí na Leeho a jeho sílu mládí. Laughing out loud To by bylo něco Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 21:04 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no mistrovským dielom by som to nenazýval...ale človek musí uznať že máš vážne skvelé tempo. v tom naťahovaní ti poviem len tolko,...mam co to odcitane a viem ako to robis aj ty Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-04-12 00:03 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jsem za ta léta něco málo pochytila od mých oblíbených (nemyslím tady na Konoze) autorů. Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Po, 2009-05-04 22:08 | Ninja už: 5612 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

nemůžu od toho odtrhnout oči

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2009-05-04 22:10 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

To by se mi taky líbilo u mých FF Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Jinak musím pochválit ... pěkný díl. Zítra se hodlám pustit od začátku do této povídky ! Eye-wink

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Po, 2009-03-09 21:42 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Pekný diel a určite si nesklamal bude zaujímavé čo si ďalej vymyslel.