manga_preview
Boruto TBV 09

Sasukeho pohroma-TCHÝNĚ 02:Bum! A kaše je všude

"Co ty tu tak pozdě?" zajímala se Sakura, otevřela dveře domu dokořán. Postarší žena vešla a přeměřila si celý dům pohledem, jako by snad něco hledala. Ta věc, kterou hledala, zanedlouho přišla. Ovšem tu věc představoval Sasuke.
Jakmile ti dva zahlédli jeden druhého, v místnosti nastalo dlouhé ticho.
"Co vy tu?" arogantně podotknul Sasuke a na tváři se mu objevil úšklebek. Paní Haruno měla na tváři ten samý výraz.
Jediné, kdo tuhle atmosféru přerušilo, bylo Sakuřino zakašlání. Neměla tyhle chvilky zrovna v lásce, vždy po sobě vrhali tak nenávistné pohledy, po kterých ji vždy naběhla husí kůže. Chvilkami to vypadalo, že se sežerou navzájem.
"Nepůjdeš dál, mami?" řekla Sakura, aby alespoň trochu uvolnila atmosféru. A to se jí taky povedlo, ihned se přestali na sebe dívat. Ulevilo se jí.
Pokračovali dál domkem až k jídelnímu stolu, kde spokojeně přežvykoval zbytek početné rodinky. Sasuke odešel dozadu, byl raději, když chodila Sakura k ní.
Jakmile vešly do místnosti, dětem se rozzářila očka. Daisake sesedl ze židle a vydal se babičce vstříc. Trojčátka zaznamenala povyk v místnosti a zvedla umazané obličejíčky z talíře. Kaši měli snad všude, kde se dalo, ale na tvářích jim pohrával usměv.
"Ne, to snad, ne!" zazoufala Sakura a s hadříkem v ruce přiběhla k trojčátkům. Ta začala po své mámě natahovat umazené ručičky, kterým se Sakura snažila vyhnout. Začala stírat rozmazanou kaši z Tsuki, ale moc to nešlo. Malá holčička si házela rukama zbytek kaše, která zůstala v mističce, Sakuře rovnou do klína. To však nebylo vše, to samé udělalo druhé děvčátko, tentokrát však miska spadla na zem. Sakura už se chytala za hlavu, ale nebylo to vše. Nakonec ještě do třetice všeho "dobrého" převrhlo třetí děvčátko svoji misku. Ta však skončila tentokrát v klíně Tadashimu. Chlapeček jen sklopil hlavu, jak si uvědomil, co mu spočinulo v klíně a začal nesnesitelně plakat. Sakura jen položila hlavu do dlaní a opřela se lokty o stůl. Už toho na ni začalo být krapet moc. Nakonec však na pomoc přispěchal Sasuke a vzal brečícího Tadashiho do náruče i přes to, že byl celý od kaše.
Sakura zvedla obličej z dlaní a několikrát si ho protřela. Nakonec si podala hadru a setřela si kaši ze šatů. Moc to nešlo, fleky na šatech jen tak odstranit nešly.
"Já jsem si to říkala," ozvalo se ze dveří. Všichni naprosto zapomněli, že je celou dobu sleduje ze dveří Sakuřina máma. Netvářila se zrovna přívětivě, jen svůj zrak upřela na nic netušícího Sasukeho. Neměl čas jí ten ledový pohled oplácet, stále byl zaměstnám Tadashim, ale slyšel ji velice dobře.
Nechápall, co tím myslela, stejně jako Sakura.
"Co prosím?" nechápal Sasuke, i když věta nebyla pronesena pro něj, spíš proti němu. Paní Haruno jako by byla předtím v tranzu, teď mlčela.
"Dám je spát," prolomila jako předtím Sakura ticho a odešla s jedním z trojčátek do pokoje. Když Sasuke uviděl její sklíčený pohled, vzal do náruče obě zbylá trojčátka a vydal se za Sakurou.
Ta seděla na židličce vedle postýlky a plakala, přitom držela za ručku malou holčičku, která spokojeně oddychovala v postýlce. On odložil holčičky do postýlek a pevně ji objal.
"Neplač, náhodou to byla sranda. To se stává," uklidňoval ji a pohladil ji po dlouhých vlasech. Měla je o hodně delší než tenkrát, když se stali týmem sedm. Teď jí sahaly až po pás. Zavrtal do nich dlaň a zhluboka se nadechl, aby nasál jejich nádhernou vůni.
Pomalu cítil, jak Sakura přestává plakat, a trochu se od ní odtáhl, aby jí setřel slzy. Jakmile to udělal, usmála se a vtiskla mu polibek. S chutí jí polibek vrátil a zavrtal znovu ruku hluboko do jejích vlasů. Nějakou chvíli ještě setrvali v objetí, dokud je nevyrušilo odkašlání. Odskočili od sebe a oba pohlédli ke dveřím. Stála tam Sakuřina máma s rukama v bok a přeměřovala si jako vždy Sasukeho pohledem.
"Jestli jste si to neuvědomili, čeká tam na vás druhá polovina dětí!" oznámila jim a zmizela z pokoje.

4.930235
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-10 12:37 | Ninja už: 4947 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Tak mať takú svokru tak si hodím mašľu. Chcíp Ale vážne sa mi poviedka nehorázne páči. Tú scénku v kuchyni, ako boli detúrence v akcií si viem, úplne živo predstaviť. Svokrička, asi naráža, že deti majú veľa a proste ich podľa nej nezvládajú.Ale čítať o Sasuke, aký je starostlivý otecko sa len tak nevidí a páči sa mi, ako ukazuje svoju lásku ku Sakure.

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2009-10-30 00:54 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Sice takhle mi ta matka příjde hrozná, ale já mít za zetě něco jako je Sasuke, tak se chovám nejinak...

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Pá, 2009-08-14 09:12 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

byť Sasukem tak tú svokru asi zabijem Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-01 00:41 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No, ale na druhou stranu parádní dílek a ta Sakuřina matka se fakt nezdá Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tsunadee-sama
Vložil Tsunadee-sama, St, 2009-04-01 18:58 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

¨super ja primo miluju pribehy na par sasuke a sakura tenhle je supeer je tak dal

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-04-01 16:30 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ojoj,ta babča není moc milá,není-liž pravda Laughing out loud ? ale ten polibek na konici= jééééé Smiling

Obrázek uživatele Sayu_Shiro_Chaan
Vložil Sayu_Shiro_Chaan, Po, 2009-03-30 21:29 | Ninja už: 5605 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

Fakt super povidka jen tak dal

Obrázek uživatele Mori
Vložil Mori, Po, 2009-03-30 19:57 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Recepční v lázních

hej dobrý normálne sasukeho nemusím ale zacíná mi ho být líto xD Laughing out loud

Tempora mutantur, et nos mutamur in illis
Mors principum est.

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Po, 2009-03-30 19:52 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Supéééér.To bylo strašně hezký,jak Z láskySasukeZ lásky uklidnil Z láskySakuruZ lásky!!!xDZ láskyZ láskyZ láskyZ lásky A ta baba ááá. Já být Sasukem, tak jí asi zabim!!!

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-03-31 00:26 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Naprostej souhlas, mýt takovou tchýni tak jí asi zabim a nebo spáchám sebevraždu Laughing out loud Jinak skvělej dílek, jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-30 19:47 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Je to super Amy!Já už jsem to sice četla 2krát ale stejně je to lepší a lepší!!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling