manga_preview
Boruto TBV 09

Sasukeho pohroma?!-TCHÝNĚ:03-Mamííí,oni mi vzali kalhoty!

Sasuke se Sakurou na sebe pohlédli, ale okamžitě vstali a vydali se zpět do kuchyně. Tam na ně čekala katastrofa v podobě Tadashiho. Nahý běhal po celé kuchyni.
,,Tadashi kde máš kalhoty?“
,,Mamííí…. .oni…. vzali.“ Tím oni byli myšleni Daisake a Itachi, které po kuchyni honila paní Haruno. S Tadashiho kalhotami mávali jako s vítězným praporkem.

,,ALE DOST!!!“ Zařvala na ně Sakuřina matka. Všichni sebou polekaně trhli. Tohle od postarší dámy rozhodně nečekali.

Oba chlapci se polekali, dokonce upustili i kalhoty, ovšem nebyla to jediná věc, která se ocitla v blízkosti země. Sakuřina čelist popadla údivem skoro na zem. Tohle od své mámy nikdy nečekala. Sice si myslela, že věkem je člověk klidnější. Tohle však nebyl případ její mámy. Čím víc let jí bylo, tím to bylo snad ještě horší.
„Mami!‘‘ podivila se Sakura a sebrala kalhoty ze země. Tohle však na její mámu nestačilo.
Její máma jako obvykle svůj pohled upřela na nic netušícího Sasukeho. Tentokrát však vybouchl Sasuke.
„Tak co je? Mě už to vážně nebaví!‘‘ podotknul trochu zvýšenějším hlasem než obvykle.
Sakura, která už dávno oblékla Tadashimu kalhoty teď stála raději mezi mámou a manželem jako nějaká zábrana.

Sasuke vypadal, že každou chvíli vybouchne. Jeho obličej nabíral červenou barvu a tváře se nafukovaly.
,,Tati, ať nepraskneš,“ poznamenal Itachi. Jeho táta se na něj podíval vražedným pohledem a tak hoch rychle zmlknul.
,,Co proti mně pořád máte? Já jsem vám přece nic neudělal, vždycky, když příjdete, díváte se na mě jako na vraha!“ Osočil se na starší ženu.
,,Asi mám důvod!“ Vyjela po něm, jako vzteklý pes. Sakura byla ráda, že stojí mezi nimi, protože oba dva vypadali jako zuřiví býci, připravení každou chvílí vyrazit.
,,Copak nevidíš, že to ty můžeš za to, že se moje holčička trápí?“
Tentokrát to nevydržela Sakura: ,,Mami, o čem to tu mluvíš?“
,,O tom, že ty malé haranty nezvládáš. Podívej, jak jsou nevychovaní.“
Paní Haruno netušila, jak touhle větou ublížila nejen Sasukemu a Sakuře, ale hlavně Itachimu a ostatním dětem.

A nastalo dlouhé ticho, které rušilo jen tikání hodinek. Celá místnost byla cítit napětím, které nevěstilo nic dobrého.
Dosahovalo nejvyššího možného stupně.
„Tak je to,‘‘ oddychla si těžce Sakura a posadila se na židli s obličejem chovaným v dlaních. Okolí nechápalo její reakci až na její mámu. Ta se tvářila velice vítězně.
„Možná sis ale neuvědomila, že když Sasukeho urážíš, urážíš tím i mě,‘‘ ozvalo se od stolu. Sakura pozvedla hlavu. Po její tváři ji stékali slzy a dopadali na zem. Její mámu to trochu vyvedlo z míry. Měla pocit, že si to konečně uvědomí, ale tohle byla chyba.
„Ty nechápeš, že tohle je moje rodina!‘‘ zvýšila hlas a proti své mámě se dokonce i postavila.
Sasuke na ni koukal jak na svatý obrázek. Nikdy ji takhle neviděl. Stejně jako děti na tu scénu hleděli s otevřenou pusou. Ovšem nebyl to konec.
„Co se vůbec staráš, nemáš snad nic na práci! Tak vypadni!‘‘ vykřikla a ukázala na dveře, které vedou ven z jejich domu.

Tohle paní Haruno rozhodně nečekala. Jen na svou dceru s údivem a pootevřenou pusou hleděla. Napřímila se a s nosem nahoru vyšla ze dveří. Sakura se znovu posadila a Sasuke šel zavřít dveře po nečekané návštěvě.
,,Ještě jsme neskončili.“Sykla na něj žena při odchodu. Sasuke už chtěl něco dodat, radši však v duchu napočítal do deseti a zabouchl dveře.

Děti vycítily napjatou atmosféru a tak se radši odklidily do pokojíčku. V kuchyni nastalo ticho, přerušované sakuřinými vzlyky. Sasuke si přisunul židli vedle ní. Sakura se mu zhroutila do náruče.
,,Ššš, zlato to bude dobrý…“konejšil ji Sasuke a Sakura mu pohlédla do tváře.
,,Jsem ráda, že jsem jí to řekla. Už od malička jsem jí něco takového potřebovala říct, ale nikdy jsem neměla dost odvahy. S tím jak se ale navážela do mojí milované rodiny, to přehnala.“ Povídala tiše Sakura a pevně stiskla svému manželovi ruku.
,,Jsem na tebe pyšný, lásko,“řekl Sasuke a políbil ji na čelo.
Polibek mu vrátila s velkou chutí. Hned ji bylo lépe, jen jak cítila jeho teplo. To co se stalo před několika málo minutami ji donutilo přemýšlet ovšem, ale nechtěla si kazit tuhle radostnou chvilku.
Sakura se k němu víc natiskla. Teď jí stačil jen on a jejich šest štěstíček. Sladce ho políbila a pak v ruku v ruce vyrazili do jejich ložnice.

Poznámky: 

Tak tady je další dílek spoluautorské série, kterou píšeme s Amy-chan!Tenhle dílek jsme psaly společně, každá cca 6 vět na střídačku. Příští dílek píšu já a bude zase za týden.Užijte si čtení Laughing out loud

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-10 12:43 | Ninja už: 4947 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Sakura do toho, nedaj sa. V tejto poviedke ma Sakura skvelú osobnosť. Som rada, že sa postavila zoči voči svojej tyranizujúcej sa matky. To, ako ju poslala do hája bolo priam neskutočné a urobila tým nielen radosť Sasukemu, ale aj svojim detičkom, ktoré tak hrozne ponížila. Skvelý dielik.

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Pá, 2009-08-14 09:18 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

jaaaj ako dobre že jej už niečo povedala Laughing out loud už mi išla na nervy Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Út, 2009-08-11 23:35 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

juu kransny

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-01 00:43 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tenhle díl jsem si přečetla dvakrát, protože se mi děsně líbí Laughing out loud Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Godaime Kazekage
Vložil Godaime Kazekage, So, 2009-04-25 18:16 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Další další další Laughing out loud honem musím pořád číst jinak umřu xD

Obrázek uživatele Tsunadee-sama
Vložil Tsunadee-sama, Ne, 2009-04-19 20:45 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

hoolky jedny sikovny konecne nekdo udelal sakuru odhodlanou a silnou osobnost skorokazdej oni pise ze potrebuje zachranovat no ploste u me mate za jedna s hvezdickou

Obrázek uživatele Sayu_Shiro_Chaan
Vložil Sayu_Shiro_Chaan, Po, 2009-04-06 22:26 | Ninja už: 5605 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

Super!!!!! Sakura to konecne vzala do vlastnich rukou. Tesim se dal...

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Po, 2009-04-06 20:06 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Jé ten konec je stejně NEJhezčíZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ lásky........xDZ lásky

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-04-06 19:37 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

dobře Sakura-chan Laughing out loud krásně ji sprdla Smiling parádní to je a moc Kakashi YES

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-04-11 08:21 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

ajima:Sakura je tvrdá a odvážná holka Laughing out loud
...Sakura...Konec psala Amy-chan, asi si myslela tu ložnici Laughing out loud
SayuriChan003Jé děkujeme Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-04-06 19:34 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No super, sice to znám nazpaměť, ale můj komentík přece nemůže chybět.
Zkrádka si myslím, že se nám to velice povedlo, ikdyž jsme to psali jen pár minut (nepočítám přestávku na oběd Laughing out loud ). Taky se moc těším co vymyslíš ty.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-04-06 19:35 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

No to co vymymslím, jsem celkem zvědavá Laughing out loud Přece jsme tu přestávku na oběd potřebovaly, s prázdným žaludkem se šptaně píše Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling