manga_preview
Boruto TBV 08

Gaaro!Osud nelze změnit 19: Pomsta kazekagemu

Prohodil svými dlouhými blond vlasy a zatvářil se velice uraženě. Nevlídným očkem, které nezakrývala blond patka koukl na svého společníka a snažil se tak dát jasně najevo jak je pro něj celá tahle věc zbytečná. Jeho druh si ho ale naprosto nevšímal a jaksi zadumaně jen kráčel vedle něj.
„Áááá Sasori-sama,“ neudržel se konečně a protáhl svým až překvapivě mužským hlasem.
Jeho týmový společník na něj jen velice pomalu otočil hlavu.
„Netvař se jako kus hnoje Deidaro,“ zavrčel, ale v jeho hlase byla známka po pochybnostech.
„Yuti mě zabije,“ pípnul zoufale Deidara. V jeho tváři se bleskla jasná, viditelná známka strachu.
„Rozkaz je rozkaz,“ odbyl ho Sasori a stále postupoval napříč poušti.
Vítr čechral zrnka písku a tvořil tak menší víry všude kolem nich. Jejich klobouky je chránily, ale ve větru se jim velice špatně postupovalo.
„A výčitky jsou výčitky,“ doplnil ho Deidara uraženě.
„Přesně tak, ale s tím se musíš jako člen Akatsuki naučit žít.“
„Myslím, že moc času mi do konce života nezbývá,“ protáhl Deidara sarkasticky.
Společně postupovali prázdnou pouští. Jejich úkol byl jasný: chytit jednoocasého jinchuurikiho a dovést ho do úkrytu pro vyjmutí démona uvnitř.
Vlastně by to byl naprosto obyčejný, ničím neovlivňovaný úkol, který by bez sebemenších výčitek mohli splnit. Ale při jejich smůle tady byl člověk, jim všem blízký a tolik spojený s jednoocasým jak jen to bylo možné. A právě kvůli tomuto člověku se zmocňovaly jejich ubohé dušičky výčitky.
„Dostal jsem nápad,“ ozval se po chvíli Deidara. „ Utečeme do hor, aby nás Pein nenašel a vykašlem se na chytání kazekageho. Všichni tak budou spokojení a všichni zůstaneme živí,“ navrhnul s kapkou naděje.
Okamžitě když ale postřehl pohled svého společníka, bylo mu jasné, že tento nápad je předem zavržen.
„Přestaň blbě kecat. Prostě půjdeš a chytíš ho, počkám tě dole před branou vesnice,“ oznámil otráveně Sasori. „A pohni si, víš jak nerad čekám.“
„Počkat, počkat!“ zaprotestoval jeho přítel trochu vyděšeně. „Jak je to myšleno, že půjdu a chytím ho?! To jako, že mám jít a celé to dobrovolně hodit na sebe?“
„Přesně tak jsem to myslel.“
„Odmítám!“
„Nic neodmítej a padej,“ odsekl Sasori, když konečně stanuli před branou písečné vesnice.
Vysoká, tvrdá zeď se nad nimi tyčila a oproti ní si připadali jako dva maličcí panáčci, které jde jen lehce zašlápnout.

Kolem tváře jí šlehaly stromové větvičky, obrostlé zeleným listím. Uháněla lesem tou největší rychlostí, kterou ze sebe mohla dostat. Cítila, že jí popadá únava, ale s každou další myšlenkou na ní zapomínala a znovu se vracela k soustředění na cestu.
Seskakovala z větve na větev. Byla neopatrná a plašila tak okolní zvěř, ale její smysly tomu nedávaly moc velkou váhu.
Jen se chtěla co nejdříve dostat na to místo. Ještě zdaleka nevěděla co přesně podnikne, ani co přesně se bude dít. Dokonce z toho měla i trochu strach. Černý plášť s obláčky kolem ní vál a vydával jen nepatrný šustivý zvuk. Měla na sobě zase to staré oblečení, které po celou tu dobu schovávala ve skříni. Už dávno ho chtěla vyhodit, ale vzpomínky jí to nedovolily. Teď se docela hodilo. Hlava se jí točila. Ten neusměrnitelný tok myšlenek se jí v hlavě převracel samovolně a nevytvářel tak nic smysluplného. Zatřásla hlavou jakoby to všechno chtěla zahnat, ale ani ona sama nevěřila, že by se to snad povedlo.
Nepříjemné tlačení v oblasti prsou nepovolilo a ona měla pocit, že tam snad vytváří velkou bezednou díru a její srdce se v ní za chvíli ztratí.
Bylo tak těžké udržovat všechny své smysly pohromadě. Vůbec bylo těžké nenechat se přesvědčit vlastním druhým já, aby to otočila a vrátila se zpět hezky poklidně domů.
Nic špatného by na tom vlastně nebylo. Vlastně by jí to nikdo ani nemohl mít za zlé.
Bůh ví jestli vůbec dokáže něco udělat.

„Kde je Yuti?“ Hluboký, příjemný a autoritativní hlas kazekageho Písečné vesnice.
„To já nevím. Nejsem tady kvůli ní,“ odpověděl mu Deidara.
Byli teď naproti sobě. Deidara na svém velkém jílovém ptákovi a Gaara na obrovské vlně písku ve vzduchu.
Stál tam se založenýma rukama a svůj pohled zabodával do tváře protivníka.
„Yuti už k nám nepatří a ani spolu neudržujeme kontakt, ale to bys měl vědět, když si jí navštívil,“ mluvil dál Deidara.
„Zdá se, že vy jste informováni o všem co se kolem děje.“
„Tak trochu,“ pokrčil blonďák rameny a na jeho tváři se mihl jen nepatrný úsměv.
Vlna zlatavého písku se jen o píď zvedla. Deidara ovšem zpozorněl a jeho tvář trochu zvážněla.
Ve svém vlastním nitru bojoval s nutkáním prostě utéct. Ne, že by se bál kazekageho, jen prostě nechtěl připustit, aby ho - i když ztracená kamarádka- ještě dlouho nenáviděla.
Taky nechtěl, aby s ní snad musel za nějakých důvodů bojovat.
Povzdechl si a sklonil hlavu ke svým dlaním. Spokojeně si přežvykovaly bílý jíl.
Ještě pořád si nebyl úplně jistý jestli má udělat to, co má udělat.
Pak si ale v hlavě vytvořil nový důvod proč s ním bojovat. Vytvořil si důvod, který mu pomůže se pak zbavit vinny.
Pomsta.
„Za to, jak musela Yuti kvůli tobě trpět, tě zabiju,“ řekl konečně na adresu Gaary.
Slova jeho protivníka ho překvapily.
„Cože?“
„Neslyšel jsi?“
„Ona mě odmítla a ty se mi chceš mstít?“ zeptal se nevěřícně.
„Chci se ti mstít za to, co jsi z ní udělal. Obyčejnou prázdnou skořápku, trosku, která přestala milovat život jen kvůli tobě. Kvůli tobě od nás odešla někam, kde nikdo neměl ponětí. Kvůli tobě nás přestala mít ráda. Kvůli tobě se vzdala svého dosavadního života. Všechno jen kvůli tobě. A já ti říkám, že za to zaplatíš!“
Deidarovy ústa v dlaních konečně vyplivly várku přežvýkaného jílu. Chvíli se prohmatal v ruce, aby vytvořil jeho ze svých uměleckých děl

4.906975
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-04-06 18:51 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ty me chces asi odrovnat, ze?? Takhle napinave to skoncit!! No jo syndrom skonceni v tom nejelepsim se tady stava beznou zalezitosti, ale at jak to bude pokracovat jakkkoli, tak stejne tahle serie je dokonalost sama a je mi lito, ze ji docitam az ted....

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2009-04-05 19:56 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

á, chudinka Gaara, Yuti ho opustí a Deidy se mu za to chce mstít, běžně sice proti Deidimu nic nemám, ale teď..., doufám, že bude trpět Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2009-03-29 21:11 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Krása...tak a už mi před očima běhají všemožné verze pokračování...a já chci vidět tu tvojí! xD Honem! xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Waleria
Vložil Waleria, Ne, 2009-03-29 19:59 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Kráááááásný díl jako vždy žeano Smiling Dávám ti pětku Sticking out tongue

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, So, 2009-03-28 23:42 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc za vaše komenty Smiling To víte, tuhle sérii mám nejradši tak si dávám záležet Laughing out loud

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Dantuška
Vložil Dantuška, So, 2009-03-28 23:39 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud moc pěkný dílek Smiling týjo ty mi pořád připomínáš ságu S. Meyerové Laughing out loud já nevim proč, ale příjde mi, že píšeš stejným (nebo podobným) stylem Smiling takže- to se mi lííbíííí Laughing out loud
btw. gaara je drsňák.. miluju Gaaru drsoně Laughing out loud napínavéé Laughing out loud dál dál Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:04 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Super další dílek Laughing out loud 5stars

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling