manga_preview
Boruto TBV 09

Vyvolená aneb ty jsi moje ségra?:06-Poslední zkouška

Kaia se zrovna převlékala do nového oblečení, které už zaplatila. Chtěla si ho obléct, aby už nemusela nosit roztrhané hadry. Oblékla si fialové tílko, na to černou vestu jakou nosili ANBU agenti. Na nohy si oblékla černé šortky a na ně bílou sukni. Sama musela uznat, že jí to sluší. Celou dobu měla na tváři masku, aby jí nebyl vidět obličej.
,,Tak já vezmu vyhodit to staré oblečení a počkám na tebe venku.“ Nabídla se Sakura a vyšla před obchod.
Kai to ještě chvíli trvalo, ale nakonec vyšla za Sakurou. Ta stála před obchodem a nevěřícně hleděla na Kainu starou košili, nebo spíš hleděla na to, co na ní bylo- znak Uchiha klanu. Sakra!! Pomyslela si Kaia, ale teď už nebylo cesty zpět. Sakura vzhlédla a nechápavě pohlédla Kai do tváře. To jen sklopila zrak.
,,Můžeš mi tohle vysvětlit?!“ Její hlas zněl trochu roztřepaně, ale byl naprosto chladný.
,,Asi bychom si na to měly sednout.“ Navrhla Kaia. Posadily se na lavičku a Kaia začala:
,,Poslouchej, já sem byla kdysi kunoichi. Pak mě, ale věznila jistá organizace. Pak mě ale osvobodil Sasuke a stal se mým učitelem. Dal mi svoje staré oblečení, abych měla v čem trénovat.“ Vysvětlila jí to Kaia.
„Takže, ty ho znáš?“
„Ano.“ Musela tiše přiznat Kaia.
,,Teď ti řeknu, něco co nesmíš nikdy nikomu říct, ano? Já a Sasuke máme jisté plány. Do nich se nesmí nikdo postavit, jinak by mohla být Konoha a celá Země Ohně zničena. Nemůžu ti říct, co to je, ale prosím tě, nikomu to neříkej a hlavně ne Narutovi. Sasuke mi o vás všech vyprávěl, znala jsem vás ještě před tím, než jsme se poprvé setkali.“
Kaia hodila po Sakuře prosebný pohled. Měla pravdu, kdyby tohle řekla Narutovi, šel by hned Kaiu vyslýchat a pak by utekl z vesnice Sasukeho hledat. Nejednou se vedle nich objevil v oblaku kouře ninja.
,,Saskura-san, ihned se máš dostavit do kanceláře hokage.“Oznámil jí posel.
,,Ale já….“chtěla mu odporovat Sakura.
,,Jen běž, stejně budu za chvíli muset jít, jen mi ukaž, kudy se dostanu do potřeb pro ninjy.“Přerušila ji Kaia.

Za chvíli už stála před malým obchodem. Potřeby pro ninjy. Vešla dovnitř.

Mezitím v kanceláři hokage
Právě dorazil žabí posel se zprávou od jednoho z legendárních sanninů. Naruto se po zprávě o smrti svého učitele úplně zhroutí, podrží ho však jeho přátelé a on se spolu s žabími vyslanci vydává trénovat k hoře Myoboku. Sakuře stále vrtá hlavou to, co jí její nová kamarádka prozradily. Když je Kaia tady musí být poblíž i Sasuke. Teď je však pro ni důležitější Naruto. Nechá to pro změnu zase jednou na osudu.

Kaia a Sasuke

Kaia prošla štítem, který je každý den i noc chránil před ninji a před nechtěnými pohledy při tréninku. Viděla ho sedět na louce. Jen tam tak seděl a díval se na mraky. Dívka vzala vak, který sebou tahala a za chvilku z něj postavila stan. Sasuke jako by nevnímal. Ani se neohlédl. Sundala si svůj cestovní plášť a masku. Rozdělala oheň, protože se už stmívalo. Za chvíli se obloha zatáhla a Sasuke tedy neměl co pozorovat. Sedl si k ohni a pozoroval dívku, kterou by málem nepoznal. Na sobě měla čisté, nové oblečení. Připadalo mu, že se změnila.
„Chceš večeři?“ Zeptala se ho po chvíli dívka.
„Ne díky, dneska si půjdu brzo lehnout. Koupila jsi stan?“Zeptal se jí.
,,Ano, v obchodě měli výprodej, tak jsem ho vzala, pod širákem jsem spala 2 týdny vkuse.
Sasuke zalezl do stanu. Kaia nechápala, co mu zas přelítlo přes nos. Ani ona se nenavečeřela. Ještě chvíli seděla venku u ohně. Za chvíli se však úplně setmělo a začal foukat vítr. Dívka se zvedla od ohně a vlezla do stanu. Sasuke tam seděl a přemýšlel. Pohladila ho po tváři a on se jí podíval do očí. Políbili se. Sasuke se však otočil tváří pryč.
,,Už mi řekneš, co se děje?“Zeptala se ho netrpělivě dívka.
,,Nechci nic začínat. Ty to vždycky ukončíš a odejdeš.“postěžoval si Sasuke.
Kai to došlo. Otočila se a zavřela stan na zip. Pak se mu znovu podívala do tváře.
„Když mě nenecháš utéct tak neuteču.“podotkla s úsměvem a posadila se Sasukemu na klín. Začali se vášnivě líbat. Sasuke jí něžně bloumal rukou po těle a Kaia slastně zavzdychala. Cítila jak je napjatý. Sasuke jí zajel rukou pod tričko. Za chvíli už na sobě neměla nic jiného než spodní prádlo. To se jí ale nelíbilo. Ona už byla skoro nahá a on byl pořád oblečený. Převrátila ho na záda. Oblečení z něj doslova strhla. Jejich vášeň vyvrcholila v toužené milování. Leželi vedle sebe. Sasuke usnul s blaženým úsměvem na rtech a s rukou na Kainem stehně.

Ráno se Kaia probudila jako první. Pohlédla na svou lásku, která se k ní tiskla, jako by ji už nikdy nechtěl pustit. Něžně ho políbila. On nakrčil čelo.
,,Tak takle líbáš svého milého?“ zeptal se dotčeně. Překulil se a ocitl se na ní. Začal ji líbat a ona mu jeho polibky s chutí oplácela.Ještě pěknou chvíli se po sobě váleli, div stan nezbořili.
,, Tak dneska bude závěrečná část tvého tréninku.“Oznámil jí Sasuke. Kaia na něj vrhla jen nechápavý pohled.
,,Budeš proti mně bojovat.“
Kaia se zatvářila ještě nechápavěji. Jak by se ona mohla postavit velkému Uchihovi. Nenechala se však odradit.

Boj začal. Kaia metala na Sasukeho jedno jutsu za druhým. Sasuke nechtěl zůstat pozadu. Byl nakonec donucen použít Itachiho sharingan i amaterasu. Nic však nepomohlo. Nakonec došlo na boj s katanami. Kaia vyrazila se svým mečem proti Sasukemu. Ten schytal několik menších ran, Kaia však zůstávala nezraněná. Nakonec se jí podařilo vyrazit Sasukemu jeho meč z ruky. S vítězným výrazem ve tváři ho s katanou na krku přitlačila ke stromu. Usmála se. Student překonal svého učitele. Kaia odhodila meč a vrhla se na Sasukeho. Ted se oba váleli v trávě a líbali se.

Během týdne se přemístili zpět do sídla Akatsuki. Tam se Kaia dozvěděla, že Pein zabil Jirayu. Měla sto chutí se Peinovi pomstít, ale ovládla se. Dozvěděla se, že Pein už vyrazil na Konohu, pro posledního jinchuurikiho. Kai se málem zastavilo srdce. Sasuke i Kaia okamžitě vyrazili. Byli ale od Konohy hrozně daleko, takže jim mohla cesta zabrat i několik dní. Bez jediného odočinku běželi stále dál, oba s myšlenkami u jejich rodné vesnice.

Poznámky: 

Tak po menší pauze je tady další dílek Laughing out loud Doufám, že vás tentokrát nezklamu Laughing out loud Moje nová FF kniha: TADY

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-01 00:32 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No ten Sasuke se fakt nezdá Laughing out loud ovšem parádá jako obvykle...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Sayu_Shiro_Chaan
Vložil Sayu_Shiro_Chaan, Ne, 2009-04-05 19:00 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

Super fakt dobra tesim se na dalsi

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-04-05 19:03 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Další vyjde dneska, ještě není schválený

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:17 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Hihi?Nemohla jsem si pomoct, Sasuke je divoch, ne?? Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:20 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Doufám, že sis všimla co se mi tam nelíbilo Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:21 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

vím, přísahám, že se polepšíma opravím to Laughing out loudLaughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:25 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Doufám že obě myslíme ten odstaveček z ...ALIVE ,ale nech to tam já jsme to taky od někud skopírovala Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:26 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

nene žádné takové nejsem kopírka !! ale když jsem to psala, bylo mi to nějak povědomé, fakt promiň vůbec jsem si to neuvědomila Laughing out loudLaughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:30 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No je to pro mě trochu zvláštní, není to poprvé, ale když píšeš Vyvolená aneb.... tak je to přesně tak jak jsme to plánovala. Jak bys to věděla a napsala jsi to za mě, stejně jako to s tou nemocí. Je to divný, možná si to neuvědomuješ, ale já pokáždý vím jak to bude následovat v tvých povídkách. Je to divný Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:34 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

nevím jak ty, já jsem hrozně divná Laughing out loud ale vážně je to spousta náhod najednou Laughing out loud huh..mám husí kůži...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:37 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

jsme dvě o mě to kamarádky říkají taky, mám odhedně života jen dvě zásady a těmi žiju Laughing out loud No mám z toho divnej pocit, jednou jsem ani nespala zdálo se mi to zvláštní. Já jsem si podvědomě vytváře tvoji podobu Laughing out loud ANi se mě neptej jak jsem si tě předtavovala , ale ot něco jiného. Je to fakt divný Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:39 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

si děláš srandu ne?já vždycky přemýšlím, jak asi vypadáš, když jsem nemohla spát, jak se asi chováš, jestli máš podobnou povahu jako já a tak..My jsme experti..jak by řekl jeden můj kámoš

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:41 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Jestli máš nějakou svou fotku tak mi ji pošli na email. Povahu ti klidně napíšu do vzkazu. Mám pocit, že jsme nějak propojení, musíme tomu přijít na kloub Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-03-28 20:42 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ještě aby to byla nějaká magie..jo fotky ti pošlu, tvůj mail mám Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-28 20:16 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Tal už se to stalo..hihi..byla jén otáyka času než se na ni Sasuke vrhne, ale něco mě strašně znepokojilo, no možná si to vědomíš, ale nezlobím se Laughing out loud. Těším se na další.