manga_preview
Boruto TBV 10

Osud v Listí,1.kapitola

...Aiko,„dítě lásky“, má podobný život, jaký měl donedávna jeden známý blonďatý chlapec. I ona má v sobě monstrum. Rozdíl mezi ní a jim-Ona nemá pouta. Nikdy nepoznala lásku, něhu rodičů, přátelství… Namísto toho měla jen utrpení. Každý je z jiné vesnice, každý si žije svůj život. Ani jeden o tom druhém neví. Oba dva jsou rozdílní, ale zároveň stejní. Co se tedy stane, když se společně potkají na jedné z misí?...

Jen jeden z mnoha psychických smutných příběhů.

Paprsky rozzářily nový den. Mlha ustupovala, po Kumě se začaly otevírat jedna okenice za druhou. Děti začaly tahat své maminky na dětská hřiště, kde si mezi sebou hrály na ninji, kteří jednou zachrání celou vesnici. Opodál na lavičce seděla se sklopenou hlavou a smutným kukučem malá dívenka,věku sedmi let. Nikdo si s ní nechtěl hrát- Byla jiná. Měla v sobě desetiocasého.
„ Vidíš ji? “
„ Jo, to je ona... “ Opáčila druhá žena.
„ Bez pochyby. Je to takhle lepší. Když se naše děti s ní nebudou bavit, nedostanou se do žádného průšvihu! “ Sykla bezcitně, arogantní škleb jí nechyběl.

Lístky,opadané. Pověste mi, jak mi bude?.. Kdy slunce zapadne. Zbaví mě utrpení, bolesti.... kdy mi bude zase lépe... ?
Lístky, opadané. Zteskním pro vás ..... Ať už zemřu .. prosím vás . .

Kapka dopadla na zem a na místě jí propálila v malý ďolík.
„ Nesnáším tě ... Ale jsi jediný, koho mám.. “ Povzdychla dívenka a pohladila si svůj trup. Se slzami v očích z lavičky vstala, malátně dobelhala se smutkem v srdci pryč.

Za osm let se toho moc neudálo. Prostě vše při starém obrazu... Alespoň tedy pro osamělou brunetku. Ale byl to její osud. Nemohla si přec vybírat. Ti lidé se nikdy nezmění… Pořád zde budou ti, kteří jí budou chtít vyhnat, nejlépe zabít. Otec jí mlátí, matku nemá, vesničané se k ní neznají… Ano, musel to být její osud. Proč by jí jinak Bůh takovým utrpením žehnal?
Vždycky přišla domů, otec na ní zařval, aby ze něj alespoň na chvíli opadla ta potupa, že zrovna ona je jeho dcerou. Už si zvykla. Jakmile stála čelo čelem svému otci a on chtěl, aby se mu dívala do očí, jen sklopila hlavu k zemi. Napřáhl ruku a uhodil jí tam, kam každý den- Do pravé tváře. Vždy spadla, hlava se jí otočila do profilu. Ale už necítila bolest. Prostě to tak bylo, byla tichá, bojácná, zamlklá, žila si svůj život.
„ Prosím tě, vypadni! Zmiz mi z očí! “
Sebrala se ze země a na potázanou se dobelhala k sobě do pokoje. Byly tam tmavé chladné zdi, jedno malé okno propouštějící jen malé zbytky slunečních paprsků, jedna postel. Spíš to připomínalo věznici pro zločince, nežli dětský pokoj. Sedla si na tu tvrdou postel, hlavu si opřela o kolena a koukla se přes to malé kulaté okénko. Všichni ostatní v jejím věku by trucovali, brečeli, utekli by …Ona ne. Už neměla city.
Ráno jí nevzbudil otcův výhružný hlas, nýbrž jeden z shinobijů, který jí nesl zprávu. Okitawa, otec Aiko, ho pustil k děvčeti do pokoje. I když bylo ráno, stále tam nehybně seděla a upírala svůj zrak ven z okna. Vypadala jako omámená, opravdu jako robot bez citů.
„ Aiko, Raikage má pro tebe misi. “Ani neodvrátila hlavu, jen zavřela oči.
„ Očekává tě za půl hodiny u sebe v pracovně. Jsi jeden z nejlepších ninjů v Mračné vesnici. Mise je tipu B a půjdeš na ní sama. Ostatní podrobnosti ti řekne kage. “
„ Mise? ! Ještě ani neuklidila! “ Ozval se Okitawa při doslechu. Ninja odvrátil svůj pohled od pohublé dívky na rozčileného muže, kterému vrásky vyplnily čelo.
„ Je to důležitá mise. Aiko nebyla už na tří, protože vám to nevyhovovalo. Nemůžete jí tu do nekonečna věznit, Okitawo. Ta dívka na tu misi půjde. “
Otec jen zlostně zamručel a máchl rukou.
„ Aiko, večer si to vyříkáme! “ Zavelel hořce a vytratil se z místnosti. Po chodbě šlo slyšet jen jeho tvrdé průlomné dupání po schodišti.
Aiko ani nemrkla. Rozevřela víčka a zůstávala nehybna. Ninja z místnosti neodešel a sedl si vedle ní. Vypadala ztrápeně, ale jakoby jí nic a nikdo nezatěžoval. Nejspíš byla zvyklá na tu každodenní rutinu, ten stereotypní život. Byl to žalostný pohled.
„ Nemusíš to dělat. Ten muž tě jen využívá. “
Aiko zůstávala pořád neotevřená. Byla nečitelná, grimasu měla jen jednu. Ninja se na ní smutně díval, ale po minutě ticha promlouvání vzdal. Zvedl se a kráčel ven z místnosti, u rozevřených dveří se zastavil.
„ Nevím, zdali jsi tak silná, nebo tě život prostě omrzel. Ale tohle, co žiješ, život není. Radím ti, uteč. Pokud opravdu nechceš dopadnout jako hračka. “ Dořekl a ztratil se. Aiko přimhouřila lítostivě oči.

...Možná by to nebyl ten nejhorší nápad...

Poznámky: 

Je to spíše taková začáteční předmluva. Doporučuji si k tomu zapnout tuto píseň: http://www.youtube.com/watch?v=_bM19ZpI8VE

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, So, 2010-07-24 22:33 | Ninja už: 5138 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

super už sa teším na ďalší diel Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Ne, 2009-09-20 14:46 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

tak tento zaciatok je naozaj uzasny... nemozem sa dockat dalsieho dieliku

Obrázek uživatele Yondaime-The fourth Hokage
Vložil Yondaime-The fo..., So, 2009-09-05 14:51 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

jj je to fakt pekny.. je to tajemny a zajimavy..muze z toho byt super povidka..to by si ale musela zacit psat dalsi dili Smiling prosííím

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Ne, 2009-07-05 15:37 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

naozaj krasne

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., So, 2009-05-09 22:27 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné Smiling už se těším na další díl

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Kikkawa-san
Vložil Kikkawa-san, Ne, 2009-04-05 18:21 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Krásné.

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, Po, 2009-03-30 21:03 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

Nalákalo mě to... Kdy bude další díl? Zní to zajímavě, uvidíme, co se z toho vyvine Smiling

Obrázek uživatele Alchemi-chan
Vložil Alchemi-chan, Ne, 2009-04-05 13:41 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Pokračování to bude mít doufejme do týdne Eye-wink

Jsem naivní a zasněná holka.
Ale ta naivita je sladká. Smiling
Z láskyZ láskyZ lásky By the way... SasuSaku & NaruHina fan! Z láskyZ láskyZ lásky

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2009-03-27 20:33 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Hm, tak to je moc pěkný Smiling Začíná to zajímavě Eye-wink Nejvíc mě uchvátily ty slova... Lístky,opadané. Pověste mi, jak mi bude?.. Kdy slunce zapadne. Zbaví mě utrpení, bolesti.... kdy mi bude zase lépe... ?
Lístky, opadané. Zteskním pro vás ..... Ať už zemřu .. prosím vás . .

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-03-27 20:14 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Záčiná to lákavě Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling