manga_preview
Boruto TBV 15

Narutov návrat I. - chuuninská skúška 03.

„Byakugan!“ Hinate navreli žilky pri očiach.
„Tak začíname!“ skričal Naruto a zmizol.
Hinata sa pousmiala rýchlo uskočila doľava a kopla vpravo za seba. V tej chvíli sa tam zjavil Naruto a schytal to. Letel vzduchom rozrazil strom a „PUF!“
„Klon,“ pomyslela si Hinata.
„Si dobrá,“ počula v ľavom uchu.
„Juuken!“ otočila sa a buchla dlaňou, Naruto sa prehol v páse „PUF!“
Pozrela pred seba. Tam stál Naruto a hodil shurikeny.
„Kage bunshin shuriken no jutsu!“ zvolal a na Hinatu teraz smerovala asi stovka shurikenov.
Trafili ju.
„PUF!“ ozvalo sa a Hinata sa zmenila na mráčik dymu.
„Nie si jediný čo sa naučil nové techniky Naruto-kun.“ počul Naruto za chrbtom. (pozn.aut. No v zápale boja nemala čas na koktanie Eye-wink)
„Kuchiyose no jutsu!“
„Juuken!“
Vo chvíli keď už mala trafiť Naruta, sa tam zjavila žaba, ktorá absorbovala celý úder.
Naruto odkopol Hinatu a ta sa zastavila o najbližší strom.
„Hinata si v poriadku?“
„A-Ano Naruto-kun môžeme po-pokračovať,“ odpovedala a postavila sa do obrannej pozície.
„Fajn. Gamakichi. Olej!“
„Hai!“ a obaja začali tvoriť pečate.
Gamakichi vypľul olej.
„Katon: Gamayuu Endan! (Oheň: ohnivá strela z ropušieho oleja)“
Hinata to sledovala a začala tvoriť pečate.
„Suiton: Ja no Kuchi! (Voda: Hadia tlama)“ skríkla.
Vodný had pohltil prúd ohňa a vyparil sa.
„Ty ovládaš živel?“ začudoval sa Naruto.
„No netrénovala som l-len s Nejim,“ usmiala sa.
„Musím ho odlákať od tých žiab,“ pomyslela si a začala tvoriť pečate.
„Suiton: Kaihoudan! (Voda: Tlakový kanón)“
Naruto a obe žaby odskočili a chvíľu na to na mieste kde stáli vznikol kráter.
„Je dobrá,“ pomyslel si Naruto.
Hinata sa rozbehla na Naruta a zmizla. Objavila sa pred ním „Hakke Hasangeki! (Drvič Hôr)“
Naruto zložil ruky do pečate pousmial sa a zašeptal: „Shunshin no Jutsu. (Technika preblesknutia)“ objavil sa pri Gamakichim.
„Gamakichi. Voda!“ žaba priskočila pred Naruta, ktorí dotvoril pečate a priložil Gamakichimu dlaň na chrbát.
„Fuuton: Gama Reppushou! (Vietor: Žabie veterné strely)“ šepol. [pozn. aut.: toto som vymyslel sám, tak sa nečudujte že to nikde nenájdete Eye-wink a neručím za to že je to správne… vynaliezol som to xD]
Na Hinatu sa hnal prúd vody, ktorý sa za chvíľku zmenil na mnoho väčších kvapiek a vpredu na každej z nich sa tvoril ľad.
Hinata, ktorá bola ešte ohromená zo Shunshin no Jutsu (Technika preblesknutia) sa len tak-tak spamätala a zaujala obranný postoj.
„Shugohakke Rokujyuu Yonshou! (Strážca ôsmich vešteckých pečatí: 64 úderov)“ Naruto len sledoval ako chakrou z rúk ničí každú jednu kvapôčku ktorá mieri na ňu.

Trochu zadychčaný pozrel na Hinatu ktorá na jeho radosť nejavila veľké známky vyčerpania sa vyrovnal a povedal: „Myslím že to by stačilo. Dáme chvíľu pauzu.“
„S-Súhlasím Naruto-kun.“
„Hej! To nás ani nezoznámiš?!“ skričal Gamakichi.
„Oh, prepáč. Hinata toto je Gamakichi,“ a ukázal naňho, „a toto je Gamatatsu,“ ukázal na druhú žabu ktorá mala na chrbte katanu a na opasku ďalšiu no o dosť menšiu, niečo ako nôž.
„Teší ma, ja som Hinata,“ predstavila sa.
Žaby len kývli hlavou na pozdrav.
„Myslím že si si to všimla, ale predsa ti to vysvetlím, tuto Gamakichi ovláda olejové a vodné strely, ktoré kombinujeme, a Gamatatsu,“ nasmeroval naňho prst, „no tak on nemá nejaké nadanie na tieto techniky tak sme ho učili obranu. Je schopný absorbovať všetko taijutsu a aj niektoré ninjutsu bez väčšieho zranenia,“ skončil opis schopností.
„Tak my padáme. Maj sa Naruto. Hinata,“ pozdravili a obaja zmizli v mráčiku dymu.
Potom oddychovali do obeda.
„Neviem ako ty, ale mne tak trochu vyhladlo,“ zazubil sa na ňu. „Nechceš ísť na rámen?“
Hinata sa začervenala.
„Á-Áno, ďakujem,“ prikývla.

U Ichiraku rámen.
„Dva extra porcie rámenu starček!“ skričal.
„Prepáč,“ ospravedlnil sa a dal si ruku za hlavu. „Čo si dáš Hinata?“ otočil sa na ňu.
„M-Misu rámen.“
„Ešte jeden Misu rámen, starček!“ dodal a sadli si.
„Ahoj Hinata,“
„Ahoj Kiba-kun,“ odzdravila.
„Nazdar Kiba,“ pozdravil aj Naruto.
„Ty si?“ spýtal sa Kiba.
„To už ma nepoznávaš?“ zazubil sa a dal si ruky za hlavu.
„Naruto?!“ skričal.
„To ma byť ten krpatý blbec?! Riadne sa zmenil,“ pomyslel si Kiba.
„A to je kto?“ Naruto ukázal na osobu vedľa Kibu. „Hmm... niekoho mi pripomína. Tie okuliare... No jasné!!! Ebisu-sensei? Prečo si schovávate tvár?“
„To je Shino,“ pošepkala mu Hinata.
„Nepoznal ma,“ povedal sklamane Shino.
„Veď kto by ťa spoznal keď ti vidno len čelo?“ namietol Kiba a zadíval sa mu do tváre.
„To je jedno. Mal by poznať spolubojovníka aj keď s ním nebol na TEJ misii,“ ohradil sa a nezabudol zvýrazniť TEJ.
„To si ešte stále nezabudol na tú misiu?“ začudoval sa Kiba.
„Akú misiu? No to je jedno. Viete už že s Hinatou ideme na chuuninskú skúšku?“ spýtal sa Naruto.
„Pred chvíľou sme zistili že si sa vrátil,“ poznamenal Kiba,
„Taký istý hlupák,“ pomyslel si.
„Aj ty Hinata?“ začudoval sa zatiaľ čo niekde v kúte zohnutý Shino sa utápal vo svojej depke.
„Áno Kibo-kun,“ povedala iste.
„Tak to sa prídeme pozrieť a povzbudiť, aj keď myslím že nebude treba,“ usmial sa na ňu a bol rád že sa konečne rozhodla bojovať.
„Majte sa,“ pozdravil ich a ťahal Shina za sebou.
Najedli sa a vrátili sa trénovať. Takto pokračovali pár dní počas ktorých Naruto postretával aj ostatných známych a veselo im oznamoval, že idú s Hinatov na chuuninskú skúšku.
Dva dni pred skúškami to prehnali a po celodennom tréningu si Hinata ľahla aby si odpočinula a zaspala. Naruto, ktorý nebol až tak vyčerpaný, si pomyslel že ju tu takto nemôže nechať, tak ju vzal k sebe domov. Uložil ju na posteľ a pozrel na ňu.
Usmial sa. Nikdy ju takto nevidel, nikdy ju nevidel ako ženu.
„Je nádherná,“ pomyslel si.
„Dlhá chvíľa,“ uvažoval, „päť rokov a až teraz som prišiel na to čo mi chýbalo najviac,“ posmutnel.
Chvíľu na Hinatu hľadel a potom si s novým, krásnym pocitom ľahol do spacáka, ktorý si predtým vybral zo skrine.

Medzitým v Sunagakure no Sato (dedina ukrytá v piesku)

„Zvolal som vás tu aby som vám oznámil, že o týždeň sa bude konať skúška chuuninov v Konohe a od vás chcem aby ste odporučili geninov schopných sa jej zúčastniť. Ja Sabaku no Gaara odporúčam Hisuke Kanio, Kainen Lenas a Shizunava Matsuri.“
„Ja Kankurou odporúčam Kanawo Daito, Kanawo Shuzi a Raitaky Mika.“
„Ja Temari odporúčam Kurizoky Sabi, Maniko Saite a Mashi Kutsa.“
Takto pokračovali aj ďalší, až sa napokon odporučili väčšina tímov geninov.
„Rozchod!“ zahlásil Gaara.
“Kankurou, Temari vy a vaše tímy ostaňte,“ a aj svojmu tímu pokynul aby zostali.
Počkal kým všetci odídu.
„Mám pre vás jednu informáciu,“ oznámil im, „ale mali by ste si radšej sadnúť,“ povedal a vytvoril kresla z piesku pre všetkých v miestnosti.
„No tak!“ zvolal Kankurou.
„Už nás nenapínaj a vyklop to,“ naliehala Temari keď už si posadali.
Kazekage chvíľu rozmýšľal ako im to povedať, nakoniec sa rozhodol že im to povie rovno.
„Chuuninskej skúšky sa ako jeden tím zúčastnia aj Hinata Hyuuga a Naruto Uzumaki,“ vyklopil zo seba.
„Len dvaja v jednom tíme? To bude ľahké,“ poznamenal Daito.
„To znamená, že keď budeme musieť bojovať máme si vybrať za súperov ich?“ spýtala sa Shuzi a tak ako ostatný pozrela na svojho senseia.
Jediný ktorý stáli a vyjavene sa na Gaaru pozerali boli jeho súrodenci a jeho prvá študentka, Matsuri.
„T-Ten Naruto?“ neveriacky sa spýtala Matsuri a jej tímový partneri na ňu hľadeli z nechápavým výrazom.
„Nie. Ak budete môcť zďaleka sa im vyhnite,“ informoval piesočný Kazekage.
„Prečo veď sú len dvaja?!“ rozčuľoval sa Kutsa a vôbec mu nevadilo že je v prítomnosti najvyššie postaveného človeka v Piesočnej.
„Ako to hovoríš pred Kazekagem?“ napomenul ho Kankurou keď sa spamätal zo správy.
„Pardon,“ ospravedlnil sa.
„Správna otázka,“ poznamenal Gaara, „Temari?“ vyzval ju odpovedať.
Kunoichi sa s toho šoku dostala až keď počula svoje meno.
„Čo?“ spýtala sa ako by len teraz vstala.
„Vysvetlíš prečo by sa im mali vyhýbať?“ spýtal sa Gaara a ukázal na všetkých žiakov.
„Ach,“ povzdychla si, „Kde začnem...?“
„Hinata Hyuuga, prvorodená dcéra vodcu klanu Hyuuga, klanu ktorý má kekkei genkai, jednu z troch očných techník. Byakugan. Je geninom už šesť rokov a chuuninskej skúšky sa z neznámych dôvodov zúčastnila iba raz, je na úrovni Jounin a vyššie.“
Všetci žiaci zostali ohromený.
„Naruto Uzumaki, nepatrí k žiadnemu klanu. Pôvod neznámy. Chuuninskej skúšky sa zúčastnil raz, pred šiestimi rokmi. Vtedy ako my,“ pozrela na svojho mladšieho brata.
„Dostal sa do finálnych bojov chuuninskej skúšky, vo finále porazil Nejiho Hyuugu, najsilnejšieho genina svojho ročníka a bratranca Hinaty. Mimo boje zatiaľ ako jediný porazil,“ odmlčala sa, „Gaaru.“
„Čože?! On porazil Kazekage-sama?!“ spýtali sa nechápavo a tikali očami medzi svojimi senseimi a Gaarom, čakali kedy vybafnú, že je to vtip, že ich len chceli postrašiť. Nedočkali sa.
„Myslím, že si im to nepovedala celé,“ upozornil smutne najmladší zo súrodencov.
„Naruto ho porazil aj keď vypustil Shukaku,“ začal Kankurou.
Žiaci pod návalom týchto informácii sa rozvalili na kreslách.
„Päť rokov sa túlal svetom a trénoval ho Jiraiya jeden z legendárnych sanninov Listovej,“ zakončil.
To bolo na geninov už príliš, nevydržali a odpadli.
„Myslíš že sme im mali povedať že je v ňom zapečatený Kyuubi?“ spýtal sa Kankurou.
„Nie, to nebudeme vešať na nos nikomu,“ rozhodol najmladší zo súrodencov.
„A čo niečo o tom že sa poznáme,“ odmlčal sa „no že sme priatelia,“ dodal bábkar (pozn. aut. česky loutkar).
„Takto to bude väčšia zábava,“ usmiala sa Temari.

Poznámky: 

Tretí diel dúfam že sa bude páčiť, je to trochu dlhšie tak dúfam, že nevadí... no a pridám aj pár viet ktoré ma napadli pri úprave pôvodného textu, nedal som ich tam lebo...*uhýna pohľadom* no bolo by to kruté.
Tu sú:
*text*
Uložil ju na posteľ a pozrel na ňu.
Usmial sa. Nikdy ju takto nevidel, nikdy ju nevidel ako ženu.
„Je nádherná,“ pomyslel si, „Vyrastie z nej silná kunoichi.“
*text*

a
*text*
„Dlhá chvíľa,“ uvažoval, „päť rokov a až teraz som prišiel na to čo mi chýbalo najviac,“ posmutnel.
„Rámen áno to je to čo mi chýbalo,“ zazubil sa.
*text*

no uznajte samy... xD
ďakujem moderátorom že to vôbec vydali Laughing out loud a dúfam, že tu nemám veľa chýb (možno žiadnu xD)
nabudúce: Hinatino prebudenie u Naruta ;-)

4.911765
Průměr: 4.9 (68 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Namikaze Naruto a Hyuga Hinata
Vložil Namikaze Naruto..., St, 2014-03-26 08:49 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

skvely diel ale mas tam nezrovnalosti pri treningu su skusky o 2 dni a medzi tym v piesocnej to je za 7 dni

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Čt, 2010-04-15 17:54 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

NO bolo to super a dufam že aj bude ... očne technyki ty si asi myslela sharingan,byakugan a rinnegan takže 1.aj ranmaru mal očné kekkei genkai. !POZOR!Spoiler 2.rinnegan nie je kekkei genkai je to v mange vtedy keď naruto bojoval s peinom (nagatom) nwm už ako sa tá čast volá PS:rád kritizujem XD ale inak supeeeeeeeer

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Čt, 2010-04-15 18:20 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

no, pokiaľ viem tak kekkei genkai je technika, ktorá sa dedí... a nikde nie je spomenuté, že sa ju Nagato naučil sám, proste ju mal... a tiež tam bolo niečo, že ho vďaka tomu považovali za priameho potomka pustovníka šiestich ciest, ale tiež si to veľmi nepamätám, tak to nepíšem s určitosťou... a Ranmaru nebol filler?
p.s: ja som chlapec Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-02-04 16:08 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tenhle díl uplně bombastický je to čím dál lepší .. skvělý rozhovor mezi narutem a kibou nebo mezi gaarou a studenty .. prostě super

Obrázek uživatele kliste555
Vložil kliste555, Pá, 2009-11-20 22:18 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

Scéna v písečné zatím nejlepší, neměla chybu Laughing out loud

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-11-10 20:48 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

ten konec byl nejlepší

supa ff

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, St, 2009-05-06 16:30 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

famozní!!!

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, Pá, 2009-03-27 17:16 | Ninja už: 6088 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

tak to je uplne ale uplne skvele... vzdy som rozmyslala ako by to bolo keby naruto isiel znova na chuuninsku skusku a toto je naozaj super... uplne skvele sa to cita.. hned idem na dalsie Laughing out loud len tak dalej!

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-04-08 18:34 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Som sa nasmial..."myslis ze by sme im mali povedat ze je v nom zapecateny Kyuubi?"....hahah Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, St, 2009-03-18 09:33 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Hned pudu na 4-ku ale nejdřív ji musejí admini schválit .. Sad . to je nuda xD.

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2009-03-17 22:30 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

super komenty!!! len tak ďalej, budem rád Laughing out loud
btw ďalšia časť už je nahodená, čaká len na schválenie... čo by malo byť zajtra medzi 19:00 - 20:00 Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-03-17 20:46 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

doufám že zítra či pozítří bude další Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Mokton
Vložil Mokton, Ne, 2009-03-15 23:57 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

pokracko peosim diky

http://img148.imageshack.us/img148/9610/sasukeenaruto3u.png

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, So, 2009-03-14 11:52 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

ryyyychhloo pokracko prosiiiimm.. Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Pá, 2009-03-13 16:30 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Honéém další, je to suprové xD .. když by byl další díl tak bych na něj ihned šla xD .. ale jak tak koukám tak si budu muset ještě počkat xD.

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2009-03-12 13:59 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je hustý!! Jen tak dál a co nejdřív pokračování!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2009-03-11 21:18 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Vážně skvělá série. Ale musim říct, že ty věty mimo mě teda vážně dostaly Smiling

Obrázek uživatele Mr.Raiton
Vložil Mr.Raiton, St, 2009-03-11 20:11 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

no musim rict ze tento dil je zatim ze vsech 3 nejlepsi (nejoriginalnejsi,zajmavejsi atd...) jinak omlovam se za hacky a carky sem tak zvykli psat Laughing out loud

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, St, 2009-03-11 20:20 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

diki... a tie chyby mi nevadia tiež som tak zvyknutý písať... len teraz sa to snažím obmedziť (hlavne na konohe kvôli FF)
a ak narážaš na to že som predtým opravil mato-2121 tak to preto že som práve dačo dopísal a hneď mi to udrelo do očí xD

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub