manga_preview
Boruto TBV 08

Uchiha family 05 - menší akce

"Byakugan!" vykřikla Hinata a držela se hned za Narutem, který byl vepředu.
"Hinato?" podíval se na ni a zastavil se s doměním že se něco doví.
"Naruto-kun, nezastavuj!" okřikla ho Hinata.
"Jsou hned před námi," pokračovala a když tohle Naruto uslyšel, už byl zase před ní a Hinata ho stěží doháněla.
"Na deseti hodinách," ukázala a doběhla Naruta. Zastavili se na větvi stromu a dívali se dolů.
"Tak kde je tatínek?" křičel s brekem Sasánek a cloumal se sebou aby se únosci vyvlíkl.
"Sklapni!!" neznámý ho jenom okřikl a surově ho tahal. Naruto měl nervy v kýblu.
"Hééééj!" skočil dolů.
"Naruto-kun," šeptla si pro sebe Hinata a skočila hned za nim.
"Jéééé žlutá opice!" radostně vykřikl Sasánek, nečekaně se vytrhl shinobimu a běžel k Narutovi.
"Hinato postarej se o něj, já dám tomuto chlápkovi co proto," řekl a Sasánka postrčil k Hinatě.
"D-dobře," dostala ze sebe a vzala malého za ruku.
"HAHA. Snad si nemyslíš, že ti toho malého fracka nechám!" zakřičel ninja a vrhl se s mečem na Naruta. Objevil se nečekaně za Narutem a ... probodl ho do břicha. Naruto se v tu chvíli ale proměnil jen v pár bílých obláčků.
"Klon?" zamyslel se nahlas ninja a v tu chvíli vyběhl k Hinatě.
"Ha! Dej mi ho!" křikl na ni a už byl skoro u ni. Hinata aktivovala Byakugan a strčila malého za sebe.
"Jeho nedostaneš," odfrkla mu a když byl skoro u ni, vykřikla.
"Kaiten!" Vytvořila kolem sebe kruh z chakry a ninja rázem letěl 10m daleko. Neznámý únosce se sotva postavil, kdežto už Naruto na něj skákal s rasenganem.
"Co sis to dovolil? Já jsem tvůj protivník!" zakřičel na něj a vedle sebe měl klon, který rázem zmizel.
"Rasengan!" křikl Naruto a protivník měl za chvíli díru v sobě. Padl na zem. ... a bylo po něm.
"Uff, to bylo něco," řekl nadšeně Sasánek a vydali se všichni zpět do Konohy.

--- MEZITÍM ---

"Do háje, kde ten Naruto je?" bědovala Sakura a chodila po místnosti sem a tam. Sasuke jenom seděl za stolem s rucema opřenýma o stůl.
"Přestaň chodit pořád sem a tam! Znervózňuje mě to!" okřikl Sakuru Sasuke a opřel se o židli. Oba dva měli nervy na dranc. Teda jak vidno Sakura více, ale Sasuke ačkoli to nedával moc najevo, tak taky.
"Až Naruto příjde tak..-" opřela se o okno.
"Sakuro, klid. Sasánek je v pohodě. A ještě k tomu, když je s Narutem," uklidňoval nervózní Sakuru Sasuke a objal ji. To ji moc pomohlo
"Jo.. snad jo", objala ho taky a šla si udělat čaj.

Bylo už pozdě večer a Sasánek měl být dávno už doma.
"Na-Naruto-kun.. já už půjdu asi domů," loučila se s Narutem Hinata a vydala se cestou domů.
"Měj se," zamával ji Naruto a drgl loktem do Sasánka.
"Co je?" nechápal malý.
"No tak.. rozluč se!" připoměl mu slušnou výchovu Naruto.
"Aha... tak ČÁGO!" zamával Hinatě prcek a tahal Naruta za ruku s tím, ať už jdou domu. Hinata ještě těm dvou naposledy zamávala a zmizela za rohem.
"Tak pojď, půjdem domů," řekl Naruto a podíval se na Sasánka.
"Já už ale nemůžu," naříkal Sasánek a stál na místě.
"E?" nechápal Naruto.
"Ahááá... Tak pojď," došlo mu to a usmál se. Vzal malýho na ramena a vydali se zkratkou k Uchiha domu.

"Narutooooooooooooo !!" byl slyšel na druhé straně ulice Sakuřin hlas.
"Sa-Sa.. kuro-san," položil malého na nohy a pomalu ale jistě couval dozadu.
"Jsi v pohodě broučku?"(xDDDDD .... ) zeptala se malého, když si všimla jeho špinavého oblečení. Sasánek jenom přikývl na náznak, že je všechno v pořádku a podíval se na Naruta. Sakura tomu nechtěla věřit, ale nechala to být.
"Tak pojď, půjdeš se vykoupat," řekla a zatáhla ho dovnitř do místnosti. Přitom naznačila Narutovi ať jde taky.
"Běž do koupelny," přikázala malému a ten ihned běžel schody nahoru. Sakura šla do ložnice.
"Co se děje?" ptal se Sasuke, když ho Sakura tahala z ložnice.
"Chci aby jsi od Naruta dostal, proč přišel pozdě, mezitím co umyju Sasánka," pošeptala mu do ucha a dala mu sladkou pusu na tvář. Sasuke přikývl a sedl si ke stolu naproti Narutovi. Oddychl si a koukal na Naruta.
"Co je?" nevydržel už zvědavý Naruto a nasadil ksicht.
"Nic," odbyl s odpovědí Sasuke a opřel se o židli.
"Tak fajn... sakura chce abych z tebe vytáhl co se stalo, ale zrovna nemám náladu na kecání, tak to necháme být," vysvětlil a dal si ruce křížem.
"Hmm.. tu nemáš nikdy!" šeptl si pod nos Naruto a sklopil hlavu.
"Co?"
"Ále nic!"

"Sasukee," křičela z koupelny Sakura, když přestala nahoře téct voda.
"Co je?" zeptal se ji otráveně Sasuke a otočil se dozadu. Chvíli bylo ticho, pak Sakura přišla dolů. Přišla ke stolu a sedla si do čela. Začala klapat rukama o stůl.
"Tak a teď nám pověz, co se dneska dělo?" řekla a koukala přísně na Naruta.
"Hm? Kde je malý?" zeptal se Naruto.
"Neodbíhej od tématu! To děláš pořád, že ano?" pokračovala Sakura a její přísnost a zvědavost měla v obličeji.
"Ty vždycky když jde do tuhého, odbočíš od tématu!" ..
"Snaží se být vtipná?" zeptal se Naruto a podíval se na Sasukeho.
"Strejdo žlutá opice...Strejdo žlutá opice," ozvalo se ze shora a byly slyšet kroky, které si to mířily dolů ze schodů. Sasánek doběhl dolů a běžel k Narutovi.
"Dneska to bylo super, takový dobrodrůžo," začal povídat Sasánek. Sakura a Sasuke jenom poslouchali.
"Že mě bude moc hlídat i příště? Že mami?" zeptal se radostně a podíval se na Sakuru.
"Ale jak mě ten divnej pán vzal a ty jsi tam přišel s tou holkou a-" Naruto mu zakryl ústa. Sakura vytřeštila oči.
"C-Co? Jakej pán? J-Jaká holka?" nechápala Sakura.
"Snad mi nechceš říct, že jsi dal Sasánka někomu jinýmu zatímco sis s někým užíval!" vykřikla Sakura a stoupla si.
"N-Nee Sakuro-san, tak to vůbec nebylo!" ospravedlňoval se Naruto.
"Sasánku, běž spát, zítra jdeš na akademii!" přikázala malému. Sasánek se rozloučil s Narutem a šel si lehnout.

.... pokračování příště ....

Poznámky: 

OMG.. tak po dlohé době, další pokráčko Laughing out loud
mno myslím, že tato povídka nabírá novej styl xD páč už píšu.. snad trochu lépe jako předtím xDD tak si toho moc nevšímejte Eye-wink .. tak... kdyžtak ještě jestli můžu poprosit....
KOMENTÍKY!! Eye-wink xDD

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, St, 2012-12-12 05:47 | Ninja už: 4379 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

mne to pride ako keby si zo sasukeho a sakuri robila 30 ročných manželov ktorí sa stale hadaju Laughing out loud Smiling skoda ze tu nie je viac romantiky ale aj tak za 5* a do oblubenych Eye-wink

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-04-22 16:24 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

a pokráčko, bude kdy?

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2010-04-23 17:35 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

hele... no ja ho jeste nemam napsany xD nejak jsem na tuhle povidku zapomela... ale uz ho pisu a pak ho jen přepíšu Eye-wink

Tak a jdeme na to.... xD

Obrázek uživatele gaara11
Vložil gaara11, So, 2009-03-14 11:43 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

oki

NAJ videjko Smiling
http://ceknito.sk/video/118320

[URL="http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele gaara11
Vložil gaara11, Út, 2009-03-10 21:51 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

diky za tuto cast

NAJ videjko Smiling
http://ceknito.sk/video/118320

[URL="http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2009-03-13 16:50 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

nemáš zač Eye-wink

Tak a jdeme na to.... xD