manga_preview
Boruto TBV 08

Uchiha family 06 - tušení

Když konečně malý usnul, Sakura se vrátila zpět. Přišla do tiché místnosti. Sasuke se opíral znovu loktem o stůl a Naruto koukal na přicházející Sakuru. Sakura si sedla.
"Tak ... Naruto ..- Sasuke, co je ti?" podívala se na Sasukeho, který se tentokrát držel za hlavu.
"N-Nic, jen mě poslední dobou trochu bolí hlava," vstal a mířil do lékárničky pro prášek.
"Od té doby, co Akatsuki zaútočili na vesnici?" zeptala se ho Sakura.
"Hm.. Asi ano," odbyl s odpovědí.
"A nechceš udělat bylinkový čaj?" nabýdla mu Sakura. Totiž, vždy když bylo Sasukemu zle, tak mu udělala jeho oblíbený čaj.
"Ne, díky," řekl, vzal si prášek a šel si lehnout. To Sakuru trochu rozrušilo, normálně by si čaj dal.
Je to tím, že je tu Naruto? zeptala se sama sebe. Venku už byla tma, bylo hodně pozdě a Naruto byl tak trochu unavený.
"Uua-a-ah," zívl a protáhl se.
"Naruto, poslouchej, do posledního puntíku chci vědět, co se dneska při hlídání dělo!" řekla velmi vážně trochu rozrušená Sakura.
"Furt mi neleze do hlavy to, že Sasukeho ta pomsta nějak rychle opustila," řekl Naruto.
"Ale Naruto, to už je přeci hodně dávno!" našvala se Sakura.
"A Itachi ho snad už nezajímá?" bránil se. Sakura se na něho podívala. Měla pocit, že kouká na toho největšího blbce co může existovat.
"Naruto? Tobě taky není dobře, že?! To jsi zapomněl, že se Itachi vyboural na motorce??" (xDDD) odpověděla.
"Aghr.. Ty jsi zase změnil téma!" plácla se přes čelo. Naruto vstal. Byl trochu mimo.
"Už půjdu, dobrou noc," řekl a odešel.
"Naruto?" špitla Sakura. Po chvíli co jenom seděla a přemýšlela, se rozhodla, že půjde spát. Převlékla se do košilky, sedla si na okraj postele a začala si rozčesávat její polodlouhé, růžové vlasy. Potom si lehla a začala Sasukeho hladit po vlasech.
Ach Sasuke, co se to s tebou děje?

--------

"Mami, tati vstávat!" křičel Sasánek při běhu ze schodů, otevřel dveře a skočil jim do postele.
"Co se děje?" zeptala se ho ospalá Sakura.
"Je čas jít! Musím do školy!" řekl a začal skákat po Sasukem.
"Tati, tati co je ti?" přestal a koukl na tátu, který koukal do stropu.
"Ale nic, jdi se obléknout, odvedu tě," přemohl se Sasuke. Chtěl jít na čerstvý vzduch.
"A slez z té postele!" ještě dodal.
"A nezapomeň si umýt zuby!" přikázala malému Sakura.
"No Sasuke? To ses teda ukázal, malého si nevodil už ani nepamatuju," podivila se Sakura. Avšak Sasuke neřekl ani slovo a vstal. Za 20 minut už odcházeli. Sakura se krátce po nich vydala na návštěvu za Ino do krámku.

---------

"Ahoj Ino," vešla dovnitř a ovzduší se kolem ní zamořilo vůní květin. Od narcisů, slunečnic až po růží. Bylo to největší a nejznámější květinářství v Konoze. Teda od té doby, co konkurence byla poničená od útoku Akatsuki.
"Jé ahoj Sakuro," pozdravila ji Ino.
"Přišla jsi mi pomoct?" zažertovala.
"No... Vlastně proč ne?" odpověděla a vzala květináč, který ji podala Ino. Dala ho na místo kam patří.
"Tak co Sai? Dlouho jsem ho neviděla," zeptala se tentokrát Sakura.
"Ale jo dobrý, pozdravuje tě a..," zastavila se. Koukla na Sakuru, ktera se smutně dívala do země.
"Uh, ty jsi mi nepřišla pomoct, ani se zeptat na Saie, že?" zeptala se ji Ino. Sakura neodpověděla. Ino šla ke dveřím a cedulku OPEN vyměnila za CLOSE. Poté i dveře zamknula a vydala se se Sakurou do vedlejší místnosti. Byla tam menší kuchyňská linka a stolek akorát pro dva.
"Posaď se," nabídla Sakuře a nechala vařit vodu na čaj.
"Hele Ino," začala Sakura.
"Jaký chceš čaj? Bylinkový nebo ovocný?" přerušila ji Ino.
"Hm.. ovocný," odpověděla.. Jakmile Ino udělala dva čaje, sedla si naproti Sakuře.
"A co tvé zákaznice?" podívala se Sakura na Ino.
"Pff ty mi jsou ukradené," zasmála se. Sakura trochu také.
"Ino, Sasuke je poslední dobou strašně divný... mám pocit, že se ...," začala povídat Sakura.

... mezitím ...
Sasuke odvedl malého do akademie a vrátil se domů. Hlava mu stále třeštila bolestí a nevěděl proč.
"Do hajzlu!" zanadával a nalil si sklenku vody.
Ten nový z Akatsuki, může za to on? ptal se sám sebe. (později se všechno dovíte -.-")

----------

"A co máš v plánu dělat?" zeptala se Ino Sakury.
"Já-já opravdu nevím. Promluvím si se Sasukem. Hlavně to prosím nikomu neříkej!" řekla Sakura. Opravdu nevěděla co má dělat.
"Když myslíš Sakuro, doufám, že děláš správnou věc. Hele Sasuke je už dospělý, ten se o sebe dokáže postarat!" utěšovala ji.
"No jo, Sasuke byl vždycky dospělý a vždy ví co dělat," řekla do vzduchu a dopila poslední doušek čaje.
"No tak? Na co čekáš, utíkej za ním!" postrčila ji Ino a odemknula dveře.
"Um jo," řekla a vyběhla ven.

Poznámky: 

Další díl cca: za týden (dřív to ani nejde) xDD
Jsem moc ráda, že to aspoň někdo čte Smiling Arigatto
(ani netušíte, jakou radost mi děláte těmi komenty :-*)

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

4.6875
Průměr: 4.7 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Markolas-kun
Vložil Markolas-kun, Pá, 2010-05-07 19:29 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Sory že sem nedaval coment ale jaksi sem se začet dneska tak ho píšu až ted. BOOOOMBA NENI CO DODAT

Moje FF prosim vas kdyz uz si to prectete hodte aspon naky komentarik dik moc http://147.32.8.168/?q=node/75557

Obrázek uživatele Hatake.Yasu-chan
Vložil Hatake.Yasu-chan, Ne, 2010-05-02 11:15 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Jsem zvědavá na další díl, moc hezký Eye-wink

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 16:16 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

New Aka-člen? Dobrý Laughing out loud
Dobrý by to bylo i tak, jsem zvědavá na další Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2010-04-30 17:05 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

díky xD jsi ale asi jediná kdo to čte Laughing out loud

Tak a jdeme na to.... xD

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 20:23 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Nejsem xD
Máš tam pět hlasů a já ještě nehlasovala Laughing out loud
Jsem jen jediná kdo to komentuje Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)