manga_preview
Boruto TBV 08

Uchiha family 04- Hlídání se komplikuje

"Narutoo! Vždyť to dítě zabiješ!!" zakřičela Ayame a vzala Sasánka od Naruta.
"Gomenasai, to je poprvé co hlídám dítě a navíc to dítě je k nevydržení!" řekl znuděně a naštvaně najednou.
"Žlutá opice! Žlutá opice!" křičel Sasánek, smál se a při tom ukazoval prstem na Naruta.
"Vidíš to?" dokázal Ayame Sasánkovu neposlušnost.
Ayame se zasmála.
"Naruto, nechceš se náhodou stát hokagem? Pokuď se takhle budeš chovat k dětěm, nikdy se Hokagem nestaneš!" řekla a podívala se na Naruta. Držela Sasánka na klíně a věděla, že tohle na Naruta zabere.
Naruto praštil penězma po stole. Došel si pro Sasánka a vzal ji ho.
Ayame jenom nevěřícně koukala, neměla ani páru co se stalo.
Cestou od Ichiraku se na Ayame Naruto podíval a dodal.
"Já se stanu Hokagem, tomu věř!" Ayame se na něj usmála.
"Naruto, Naruto!!!" někdo křičel jeho jméno. Naruto se otočil.
"Ayame?" viděl jak Ayame běžela za ním
"Naruto zapoměl sis žabku (peněženku)!" řekla udýchaně Narutovi. Podala mu ji a utíkala rychle zpět do Ichiraku.
Naruto se Sasánkem došli k parku s krásnou loukou. Držel Sasánka za ruku a začali se po ní procházet.Přitom ani jeden neřekl ani slovo. Vítr ovanul oboum vlasy. Bylo celkem teplé počasí, prostě nebyla ani zima, ani vedro.
"Tak tady chvilku zůstanem, co ty na to?" řekl po chvilce Naruto a podíval se na malého Sasánka.
"Hmm, tady ne, sednem si támhle!" ukázal Sasánek na místo pod stromem.

Ten kluk je vážně vybíravý!!!

Sedli si na trávu pod stromem. Za chvilku tam přišli nějaký děti a naruto se zvedl.
"Dojdu do města pro pití, zůstaň tu a hraj si s nimi!" řekl Naruto a šel do města.
Vstoupil do supermarketu a srazil se s Hinatou.
"Um, Naruto gomenasai," hned se omlouvala.
"H-Hnato?? To je v pohodě. Měl jsem dávat větší pozor," uklidňoval ji. Už mu začínalo totiž trochu lést krkem, to jak se Hinata furt za vše omlouvala. Ale i přesto mu nijak nevadila.
Jelikož Hinata nebyla už tak moc plachá, tak se po chvíli dali do řeči.
"Naruto a co tady děláš?" Optala se.
"Jsem tu pro nějaké pití. Hlídám Sakuře Sasánka bo jak se to dítě jmenuje,"
"Aha a kde ho máš?" zeptala seHinata a pozorně se podívala kolem sebe, jestli ho náhodou nepřehlédla.
"Na louce pod stromem sedí, nechal jsem ho tam s dětmi a už bych se měl asi vrátit. Nechceš jít se mnou?" zeptal se Naruto Hinaty a usmál se na ni.
"Ale jo, nemám zrovna nic na práci," usmála se též.
Tak teda vyrazili. Došli na louku a oba dva se dívali kolem sebe.
Nikde nikdo. Sasánek tam nebyl!!!!
"Naruto, opravdu si ho nechal pod tamtím stromem?" podívala se a hned na to se otočila za řvoucími dětmi.
"Hej, vy, děti pojďtě sem!" zakřičel na ně Naruto.
Děti se otočili a chvilku rozmýšleli jestli mají jít nebo ne. Po chvíli se rozhodli že za nima pujdou.
"Co chcete?" optal se jeden chlapec.
"Neviděli jste tu jednoho chlapce?? Nechal jsem ho tady ať si s váma hraje," řekl Naruto.
"Myslíte toho Uchihu?? Mnoo, možná víme kde je, ale proč bychom vám to měli říkat?"
Na to Naruto okamžitě zareagoval... Sebral toho kluka za tričko.
"Okamžitě mi řekni kde je, nebo se neudržim," řekl Naruto a pevně ho držel.
"Naruto !!! To nemužeš!!" křikla po něm Hinata.
Naruto toho kluka pustil. A nastavil otrávený obličej.
"Odešel s nějakým pánem!" Odpověděl kluk, hned po tom co ho Naruto pustil.
"S jakým pánem??"
"No prostě s nějakým pánem!" řekl zase ten kluk a začal od Naruta couvat.
"Ale nevypadal že by byl z téhle vesnice!" na to jedna holka (xD)
"A šli támhletím směrem!" ukázala. Byl to směr z Konohy. Naruto a Hinata se na sebe podívali.
A oba dva ve stejnou chvíli vyrazili. Běželi.
"Hinato, co mám dělat?" nevěděl co má dělat.

Co když se mu něco stalo? Nebo stane?

"Naruto, spolu ho najdeme" snažila se Naruta uklidnit. I když věděla co se stalo.
"Byakugan!!" ( Pokráčko příště Eye-wink)

Poznámky: 

ehem xDD .. no tak já radši.. mlčim.. =D snad se bude líbit Smiling

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

4.214285
Průměr: 4.2 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katarinaa
Vložil Katarinaa, Po, 2009-03-09 14:18 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

good povídka

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Čt, 2008-12-25 17:14 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

super díl tahle povídka mě baví Smiling
Šup sem další díleček Smiling

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, So, 2008-12-13 21:22 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Páni, nějak jsem zameškala vydání předchozích dvou dílů, tak jsem to narychlo přečetla a píšu koment až sem Smiling
Prostě skvělý, Kakashi YES a už se těšim na další díl táááákhle moc! Smiling

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Pá, 2008-12-05 20:36 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

No, teda zaujímavé... celkom ma to chytilo.
Len jedna drobnôstka... čo takto viac rozviť rozprávanie? Opis? je to také strohé, "povedal Naruto" a podobne. Trocha viac štavy do dotoho, nejak mi z toho nejdú emócie. Trebars nejakú tú myšlienku rozviť, ako sa asi cítil Naruto, keď mu zrazu Sasánek zmizol, čo si myslel, že sa stalo, proste to nejak rozviť. Smiling Nechcem byť zlá, ja len v doborom to myslím, inak dobrý nápad Eye-wink

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2008-12-05 21:17 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

jj díky Laughing out loud když já ve slohu nejsem dobrá, prostě mi to nejde Sad vždycky na něco zapomenu Sad ale moc dííky Smiling už jsem o něco chytřejší Eye-wink

Tak a jdeme na to.... xD