manga_preview
Boruto TBV 09

Co by bylo kdyby? 03 - Zkouška

„Ježíši kde k sakru trčí?“ Rozčiluje se Sakura, když už tři hodiny čekají na svého sensee.
Všichni tři na něj čekají a každý je položen do svých myšlenek. A tak ubíhá čas dál až konečně v deset hodin se před týmem zjeví jejich učitel Hatake Kakashi.
„Jdete pozdě.“ Vyjede na něj Sakura. Zbylí dva na něj koukají s nic neříkajícími výrazy.
„Promiňte, ale přes cestu byl žebřík a já pod ním nechtěl projít.“ Omlouvá se jounin.
„A ještě ani nemáte pořádnou omluvu.“ Kroutí hlavou.
„To je jedno hlavní je, že jsme tady všichni a můžeme začít. Takže tenhle budík je nastaven přesně na dvanáct hodin. A do té doby mi musíte vzít tyhle rolničky.“ Položí budík na kamen a ukáže jim dvě rolničky.
„A co se stane když je nezískáme?“ Zeptá se Naruto.
„Dobrá otázka. V tom případě vás přivážu ke kůlu a naobědvám se před vámi. A ještě tím, že mi je nevezmete nesplníte úkol a vrátíte se na academii.“ Říká s úsměvem.
„Takže až napočítám do tří začínáme.“ Řekne a rozhlédne se po jejich výrazech.
„Musím jí získat nemám čas ztratit rok.“ Honí se Sasukemu v hlavě.
„Jestli jí nezískám tak nemám ani tu nejmenší šanci ho porazit.“ Myslí si zase Naruto.
„Jestli jí nezískám tak nebude se Sasukem v týmu a to nemůžu připustit!“ Honí se prozněnu v hlavě Sakury.
„Připraveni?“ Zajímá se.
„Tak dobrá. Tři.“
„Dva.“
„Jedna.“ Všichni se připraví.
„Teď.“ Ukončí odpočítávání a po nikom z našich genínů není ani stopa.
„Tak schovat se opravdu umí.“ Usměje se.
Když v tom na něj najednou letí ze tří stran kunae. Bez problémů se jim vyhne, ale to na něj letí už znova. Takže opět uskakuje až se dostává pod strom. Ze kterého na něj skáče Naruto a chce mu vrazit jednu pěstí do hlavy. On si toho, ale všimne a uskočí. Naruto na nic nečeká a znovu na něj běží. Vyskočí a pokusí se ho kopnout. Opět útok odrazí a sám zaútočí, ale to má stejný efekt jako útoky našeho nebohého Uzumakiho. Takto tam spolu chvíli bojují.
„Nejsi zase tak špatný.“ Pronese kakashi. Ale v tom ho něco chytlo zezadu za nohy a potrhlo ho. On se jenom nevěřícně podívá na Narutův klon jak šahá po rolničce. Ale v tom se jeho sensei promění v oblak kouře.
„Takže klon jo.“ Řekne si pro sebe. Ale to ho už jeho sensei pořádně nakopne až odletí někam do houští lesa.
„Pane bože.“ Rozčiluje se. „Už jsem ho skoro mněl.“ Ale na nic nečeká a rychle se ho vydá hledat.
Po cvičišti běhá už něco půl hodiny a ještě ho nenašel. Ví že mu moc času nezbývá, proto přidá na snaze ho najít.
Najednou kolem něj začne vířit listí, ale za chvíli to přestane.
„Co to sakra zase bylo.“ Řekne si pro sebe, ale nevěnuje tomu pozornost. Chce jít dál, když z křoví naproti němu vyjde Sasuke celý probodaný kunai.
„Na..na..Naruto.“ Vysouká ze sebe.
„Prosím pomoz mi.“ On, ale jenom stojí a dívá se na něj.
„Hm. Dobrý pokus, ale abyste mně zmátl tak to nestačí sensei. Kai.“ Řekne na konec a genjutsu zmizí.

Po dalším hledání narazí na Sasukeho a na Sakuru v bezvědomí.
„Co jí udělal.“ Zajímá se.
„Nevím takhle jsem jí našel.“ Pohrdavě odpoví.
„Asi jí chytil do genjutsu.“ Zkonstatuje Naruto a probere jí. Ta sebou jenom cukne a zmateně se rozhlíží, ale jak vidí Sasukeho a Naruta v pořádku tak jim skočí kolem krku.
„Co to má znamenat?“ zajímá se Sasuke.
„Eh. No promiň.“ Dostane ze sebe nakonec a omluvně se na oba dva dívá.
„Tak co Sasuke už jsi dokázal získat rolničku?“ Je zvědavý Naruto.
„Ještě ne.“ Odpoví po pravdě a zadívá se někam mezi stromy.
„No nerad to říkám, ale asi bez tvé pomoci ji ani já nedokážu získat.“ Mluví rozpačitě Naruto.
„No bohužel máš pravdu, ani já ji sám nezískám, ale musíme na něj jít všichni tři.“ Zhodnotí to. Sakura se na něj jenom vyděšeně dívá.
„Jo to máš naprostou pravdu.“ Souhlasí blonďák.
„Tak honem jdeme dokud je ještě čas.“ Rozhodne Uchiha a všichni se za ním vydají.

Po chvíli ho opravdu najdou.
„Vzpomínáš na naše tréninky?“ Zajímá se Uchiha.
„Jasně vím na co myslíš.“ Potvrdí mu to blonďák. A oba na něj zaútočí.

„Tak jsem zvědaví co mají v plánu.“ Přemýšlí Kakashi a dělá, že o nich neví. Najednou na něj oba dva zaútočí. Sasukemu se stihne stěží vyhnout, ale Narutův kop byl přesný a svůj cíl zasáhl. Ale to už se musí vyhýbat dalším útokům od obou dvou kluků. Sakura stojí jenom v zadu a celou situaci pozoruje. Poté se pomalu vplíží za senseovi záda a rychle vystartuje. To co zamýšlela se povedlo. Jakmile kolem něj proletí tak drží dvě rolničky. Ale v tom samém okamžiku slyší pouze názvy dvou technik. „Fuuton: Kamikaze“ a „Katon: Goukakyuu no Jutsu“ a řítí se na něj ohromná ohnivá koule ještě zesílená o větrný útok. Jen tak, tak stačí Kakashi uskočit. Sakuru najednou popadne Narutův klon a i s ní uskočí pryč aby neschytala tento silný útok.
„No musím říci, že jste mně překvapili,“ Začne Jounin. „Použít tuto kombinaci živlů a ještě k tomu je již ovládat. Opravdu musím posmeknout. Jinak jste prošly všichni.“ Dodá s úsměvem.
„Cože?“ Vyjekne Sakura, „Ale neříkal jste, že jeden z nás se vrátí na academii?“
„Ano to jsem říkal, protože jsem chtěl otestovat jestli půjdete jako skupina nebo samostatně.“ Vysvětlí jim to.
„Takže jsme všichni prošli jo.“ Ujišťuje se radši Naruto.
„Jo a musím říci, že jste první kteří tuto zkoušku složily. Všichni před vámi šli proti sobě a nepracovali jako tým. Až vy.“ Řekne s úsměvem.
„No tak to se teda můžu jít najíst.“ Zeptá se opět kdo jiný než Naruto.
„Jo máte rozchod. Zítra v osm před academii.“ A s těmito slovy zmizí v oblaku koře.
„Tak já jdu na rámen.“ A s těmito slovy se Naruto otáčí a odchází.
„Počkej.“ Zavolá najednou Sasuke.
„Co chceš?“ Nechápe.
„Jestli ti to nevadí tak já půjdu s tebou jo?“ Zajímá se.
„Jak chceš.“ Pokrčí rameny a oba dva odchází a Sakuru tam nechaly stát bez povšimnutí.
Ona se jenom vydá za nimi. Nejde k nim, ale je tak daleko aby slyšela všechno co si řeknou.
„Takže ty jsi už konečně ovládl svůj živel jo?“ Konstatuje Sasuke.
„Jo. Chvíli po mámině pohřbu.“ Dodá a rapidně mu klesne nálada.
„Co je?“ Zarazí se nad jeho náhlou změnou chování.
„Nic.“
„To jak jsi včera říkal, že zabiješ jednoho člověka tím jsi myslel...“
„Jo tvého bratra Itachiho.“ Skočí mu do řeči nenávistným hlasem.
„A co je to za ten slib který jsi chceš dodržet?“ Dál se zajímá.
„Tak do toho ti nic není. „ Odsekne, ale tyto dvě věty už Sakura neslyšela.
Stála na místě celá zkoprnělá a v hlavě se jí ozývala jenom Narutova poslední věta „Jo tvého bratra Itachiho.“
„Ten tón jakým to řekl, bylo v něm tolik nenávisti.“ Říká si až se celá zachvěla.
„Moment já myslela, že Sasuke je poslední z klanu?“ Diví se a znovu se dá na cestu tentokráte domů.

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ayahi-san
Vložil Ayahi-san, Pá, 2009-12-25 21:53 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

myslim ze budem hovorit za vsetkych ak poviem We want moore . Kedy bude dalsi diel ?

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-09-23 20:15 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

kurna já ti asi uříznu ptáka jestli sem nedáš další díl zače dobře a pak se na to vysere to muže udělat fakt jen mentál!

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Ne, 2009-09-13 19:25 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

jo to mu mužem říct eště asi milionkrát ale dokopat ho k tomu to je nadlidskej výkon nake skus to bože!bože muj a všech dokopej ho k tomu

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, Po, 2009-08-31 15:06 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Souhlasim se vsemi, chtelo by to novy dilek.

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-08-19 19:34 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

tak aspon snad 1 díl do roka ne?

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Po, 2009-07-20 22:14 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

je to super povidka ale další díl už by to chtelo... moc pěkně se to vyvíji Smiling

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Ne, 2009-07-05 20:58 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

presne tak nech uz je dalsi diel

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2009-06-20 19:09 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

NO, na začátku jsi psal, že jeden díl jednou týdně a tady se na další díl čeká už pár měsíců??
Jinak to začalo velmi dobře a doufám, že to někdy bude i pokračovat.

Obrázek uživatele meda
Vložil meda, So, 2009-06-20 18:25 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

prosim další x-(

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Út, 2009-05-19 22:21 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

chtěl bych se zeptat jestli plánuješ ještě pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-04-21 23:18 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Jéééééé kdy bude další dílek ?? Už je to docela dlouho Sad

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Ne, 2009-04-19 21:12 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

mas to moc pekny ale kdy bude dalsi dil

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, So, 2009-03-21 00:52 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Až teď sem narazil na tadyten novej díl Smiling a musim říct, že to bylo opravdu suprový, tadyta série se mi moc líbí, už aby tu byl novej díl Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2009-03-10 17:29 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Smiling moc povedený taším se na příště Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-04-21 11:12 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Podareny diel...tesim sa na dalsi...kedy bude dalsi diel?

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, Po, 2009-03-09 16:03 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé, prostě úžasné, musím taky smeknout Smiling!

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-03-08 21:04 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

suprový Kakashi YES

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-03-08 20:56 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Dokonalý,jako vždy Smiling moc se tešim na pokráčko...