manga_preview
Boruto TBV 15

Vyvolená aneb ty jsi moje ségra?:03-Tajemný balíček

Kaia na Sasukeho udiveně pohlédla. Byl zadýchaný, asi běžel. Nebyl rozčílený, spíš nervózní.
,,Můžeš mi laskavě vysvětlit, co se děje?“ Netrpělivě si Kaia namotává pramen svých dlouhých hnědých, až zrzavých vlasů, na štíhlý prst. Sasuke vešel do pokoje a zavřel za sebou dveře.
,,Vysvětlím ti to.“ Sasuke si sedl do křesla a Kaia na postel.
,,Právě se vrátil Madara, tak jsem ho šel navštívit.“
V dívce hrklo. Snad mu to neměla říkat. Teďka byl určitě všechno vyslepičit Madarovi a její osud byl zpečetěn.
,,Ne, neboj nic jsem mu neřekl.“Uklidnil dívku Sasuke. ,,Teda až na něco.“
,,Požádal jsem ho, abych tě mohl vzít sebou na misi a spojím to s tvým tréninkem!“ Vyklopil to všechno Sasuke a čekal na dívčinu reakci.
Kaia chvíli vstřebávala to, co jí řekl a pomalu si začínala uvědomovat, co pro ni Uchiha udělal. Nevěděla, co na to říct. Místo toho se Sasukemu vrhla kolem krku. Ten chvilku přemýšlel co udělat, ale nakonec si ji přitiskl pevně k tělu. Kaia se od něj odtrhla a s rudými tvářemi mu pohlédla do očí. On se začal utápět v těch jejích modrých kukadlech. Dívka tohle nikdy nezažila, ten krásný pocit, že má někoho na blízku. Už z toho nemohla vybrousit, tak se místo toho k Sasukemu s vášnivým polibkem přivinula.
Tohle jsem rozhodně nečekal. Něco jsem k té dívce cítil. Když jsem byl s ní, myslel jsem na věci, na které jsem nikdy ani nepomyslel. A teď? Teďka s ní byl v jejím pokoji a ona mě z radosti začala líbat. Ale jakmile jsem její rty ochutnal, už jsem nedokázal přestat. Bylo to jako droga. Pomalu si sedla na můj klín. Nevěděl jsem, co mě to popadlo, ale už v tuhle chvíli jsem věděl, že ji jen tak nepustím. Ona však po chvíli odtrhla své rty od těch mých. Potřebovali jsme se nadechnout. Pohlédl jsem jí do očí a viděl jsem v nich nejistotu možná i strach, ale rozhodně ne nedůvěřivost. Kaia ze mě slezla a šla do skříně, kde měla své věci. Byla ke mně celou tu dobu zády a já jsem netušil, jak se usmívá. Začala svých pár věcí balit do šedého batohu. Za okamžik měla sbaleno. Přešla ke křeslu, chytla mě za ruku a krásně se na mě usmála.
,,Hotovo?“
,,Si piš!“ Pohotově odpověděla a oba dva, ruku v ruce vyšli ze dveří.
,,Kam to jdeme?“ Zeptal se Sasuke po chvíli, když kráčeli znovu do sklepení, směrem k jejímu bývalému příbytku. Vešli do dveří. Kaia se však hned u trámů dveří zastavila a začala počítat kroky.
,,Raz, dva, tři, čtyři.“ Spočítala čtyři kroky a na místě, kde došlápla, se zastavila. Dřepla si a na zem přiložila dlaň. Bylo vidět, jak začala do ruky shromažďovat čakru. Podlaha jako by začala čakru vsávat a najednou se objevilo něco jako poklop nebo kachlička. Dívka opatrně poklop otevřela a sáhla dovnitř. Z díry vytáhla vak s nějakými věcmi. Poté kachličku uložila zpět na své místo a podlaha se opět zacelila. Sasuke na ni jen nechápavě zíral. Ona však neměla chuť mu ukazovat, co v tom záhadném balíčku bylo, uložila jej do batohu k ostatním věcem a vydala se chodbou zpět. Sasuke šel za ní s trochu podmračeným pohledem. Před vchodem sáhla do batohu a vytáhla z něj typický plášť Akatsuki s červenými mraky. Sasuke udiveně zíral, kde vzala plášť. Radši to už dál nerozebíral.
Před vchodem do sídla už čekal celý Sasukeho tým. Karin si Kaiu nedůvěřivě prohlížela. Zbylí členové jí nevěnovali vetší pozornost. Jen je udivilo Kaino oblečení, její plášť a taky bývalé Sasukeho oblečení, které měla na sobě. Nikdo se na nic neptal, jen Karin si pořád Kaiu měřila svým pohledem přes brýle. Vyrazili.

Byli na cestě celý den, bez jediné přestávky. Nato, že Kaia už téměř tři roky neměla žádnou misi, si vedla skvěle. Když slunce zapadlo Sasuke zavelel k přestávce. Rozdělali oheň a usadili se kolem něj. Sasuke začal s předáváním informací.
,,Takže, útok na Konohu je plánován za přibližně tři týdny. Můj tým má speciální misi. Velitele týmu nebudu určovat, je to zbytečné. Hned zítra ráno vyrazíte.“ Informoval svůj tým Sasuke a mapu předal Karin. ,,Tady na mapě je označeno místo vašeho setkání s velitelem naší armády. Je to asi sto kilometrů odsud. Měli byste tam být v poledne. Vaší misí je vybrat nadějné vojáky a vycvičit z nich speciální jednotku, schopnou vyronat se ANBU agentům. Já a Kaia máme jinou misi s tou seznámeni být nemusíte.“ Dokončil svůj výklad Sasuke.

Poznámky: 

Ahojte!Tady je další kapitolka...hlavně pište komenty, ať vim jestli se vám to líbí...

4.942855
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-06-30 21:55 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vida, ten Sasuke se nezdá, ale tak uvidíme co se z toho ještě vyvrbí Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, Ne, 2009-06-21 18:44 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

super Smiling jen ať se nic nestane Konoze Sad

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Ne, 2009-06-21 18:05 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Úžo !! Jdu na další Laughing out loud

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele sakura171
Vložil sakura171, So, 2009-05-02 13:20 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

jo je to fakt moc hezky idem sa kuknut na dalsi dielik!

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Út, 2009-03-17 20:12 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Hezkýýýýýý.

Obrázek uživatele klarusha
Vložil klarusha, So, 2009-02-28 20:08 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

moc jsem se těšila na další díl téhle povídky! moc se mi líbí Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-03-01 06:26 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

díky moc..takovéhle komenty mě vždycky potěší:D

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-02-28 19:30 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Supr..je tu další dílek. Páni strašně se lepšíš. O Proti prvnímu dílu, tohle je užsé. No snad jim to vyjde!! Jen tak dál:-D

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-03-01 06:27 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

No ja mák ráda netradiční páry takže jim zřejmě vyjde...teda doufám, záleží jakou mám náladu..Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling