manga_preview
Boruto TBV 08

Gaaro!Osud nelze změnit 13: Citlivý kazekage

Byla to sotva chvíle, co kazekage dorazil zpět do své vesnice. Byla temná noc a vál příjemný vánek. Stanul před bránou a zvedl hlavu směrem k nebi, na kterém se třpytily malé, jasné tečky. S bolavým tělem a ztěžklým srdcem se po pár minutách objevil ve své prázdné a studené kanceláři. Tiše se posadil do svého křesla a hlavu schoval v dlaních. Zhluboka si povzdechl a protřel si oči. Teď by měl odpočívat. Natáhnout se na pohovku ve svém pokoji a nechat volně plout myšlenky. Místo toho seděl a vzpomínky se mu zabodávaly do mysli jako čepele ostrých nožů.
Zatřásl hlavou jako by se snažil zapomenout na onu dívku. Na dívku, kterou mu v této místnosti připomínalo úplně všechno. Místa, na kterých stála. Slova, která říkala svým úchvatným hlasem. Dokonce měl pocit, že i ta květinová vůně se pořád drží v těchto prostorách. Nedokázal ani zdaleka popsat bolest, která mu neřízeně proudila srdcem. Jako jed, na který není protilátka. Byl si téměř jistý, ano zemře na otravu láskou.
Kdo by si ještě nedávno pomyslel, že je schopný natolik se zbláznit do jedné osoby.
Proč zrovna ona? Proč se to stalo? A co si vůbec myslel?
Opřel se v křesle a ztěžka vydechl. Myslela na její zradu. Zase si s ní někdo hrál. Využil jeho slabosti, jeho víry, jeho naděje, kterou mu vnukla svým příchodem.
Zavřel oči, aby si alespoň na chvíli odpočinuly od neustálého sledování okolí.
Zase ty oči. Uviděl zase ty její oči. Dokonce ani v podvědomí mu nedali pokoj. Pronásledovaly ho. Její úsměv, vlající vlasy ve větru a roztomilé dohadování, které spolu vedli. Tolik ho to bolelo. Všechno co se událo v jedné jediné zpropadené chvíli.
Všechno bylo krásné a pak? Ta bolestivá pravda, byla jako úder do hlavy.
Gaara nevnímal okolí. Nevnímal nic kolem sebe. Jen seděl a přemýšlel. Sám sebe nutil uvěřit faktu, že doopravdy k té dívce nic necítil, ale jeho emoce byly silnější.
Vstal a pomalu přešel k oknu. Zadíval se na hvězdy. Byly klidné a jasné. Zdálo by se, že je všechno v pořádku. Že doopravdy se nic neděje. On byl ale přesvědčený, že nikdo na světě teď necítí tolik bolesti a utrpení jako on. Že Yuti teď spokojeně někde sedí a na něj během té chvíle už zapomněla. Zády se sesunul po našedlé stěně a zůstal sedět opřený. Lokty se opřel o kolena a schoval hlavu mezi ně. Tiše mu kapaly slzy. Sám se podivil co se děje. Naposledy plakal jako malý kluk. Už dávno zapomněl jaké to je.
Někdo zaklepal. Dveře se pomalu s tichým skřípotem otevřely. V místnosti byla tma a tak jí světlo z chodby jen malinko ozářilo. Dovnitř vklouzla mužská silueta a chvíli zrakem tápala po kanceláři.
„Gaaro?“ zkusil to muž nejistě.
„Jsem tady Kankurou,“ ozval se Gaara svým hlubokým hlasem.
„Strážní říkali, že tě viděli přicházet. Proč jsi nedal vědět?“ zajímalo jeho bratra.
„Chtěl jsem být sám,“ odbyl ho kazekage tvrdě.
„Cestovali jste tři dny, měl by sis odpočinou. Yuti už spí?“ vyzvídal Kankurou a posadil se do křesla na jedné straně místnosti.
Zase to jméno, které na něj působilo jako čepel ostré zbraně. Zavřel oči, aby nabral sílu odpovědět.
„Není tady. Vrátil jsem se sám,“ vysvětlil mu tiše.
Kankurou pozvedl obočí. Chvíli hleděl směrem, kde seděl jeho bratr.
„Jak to myslíš sám?“ podivil se Kankurou.
„Prostě sám.“
„Něco se stalo?“
„Jsem obyčejný hlupák. Nic víc, nic míň,“ zahučel Gaara a pohrdavě si odfrknul. „Klidně mě nechá se do ní zamilovat a pak mi řekne, že je z Akatsuki.“
Bratr kazekageho vyvalil oči. Nejdříve jen otevíral a zavíral pusu, než se přiměl něco konečně říct.
„Ty..co..ty chceš..chceš říct, že…že ona byla..špeh?“
„Byla nasazená zabít mě a okrást o písečné svitky,“ vysvětlil mu Gaara s hořkostí v hlase.
„To není možné,“ vydechl jeho bratr.
„Je to tak. Nechci se o tom bavit. Odejdi prosím a postarej se, abych nebyl zbytečně rušen,“ přikázal kazekage neoblomně a postavil se. Přešel místnost a ztratil se ve dveřích vedoucí pryč z kanceláře.
Kankurou seděl a poslouchal dokud neuslyšel klapnutí dveří pokoje svého bratra.
Se žhavými novinkami, které mu sdělil se okamžitě musel pochlubit své sestře.

Bylo ráno, se kterým přišly i povinnosti vůdce vesnice. Gaara ovšem stále ležel na své posteli s rukama za hlavou, sledujíc šedý strop pokoje. Nehýbal se. Bylo mu jedno kolik papírů má dnes podepsat, nebo kolik jednání má obejít. Prostě jen ležel a přemýšlel.
Jeho tělo jakoby rezignovalo. Odmítalo ho poslouchat a nejhorší bylo, že jemu samotnému se to zamlouvalo. I přes to, že už druhý den nic nejedl, neměl ani pomyšlení cokoliv strčit do úst.
Bylo mu jedno jestli ho někdo bude hledat nebo kolikrát mu někdo bude klepat na dveře. Všechno v tu chvíli bylo nepodstatné. Všechno, krom ní. Znovu ucítil ten závan květinové vůně, který se ho ne a ne pustit. Směle by ho přirovnal k otravnému hmyzu, který vás pronásleduje dokud nedosáhne svého.
„Co po mě pořád chceš. Proč mi jí pořád připomínáš,“ zašeptal si sám pro sebe. „Prosím zmiz už.“
Ani na jeho prosbu vůně nezmizela. Naopak, jakoby ještě zesílila a linula se přímo k jeho nosu, aby jí dostatečně cítil.
Kdosi zaklepal na dveře jeho pokoje. Chvíli se neozýval dokud klepání nepřešlo v bušení.
„Co je?“ zavrčel nevrle.
Klika dveří se pohnula, ale jelikož byly zamčené, ani se nepohnuly. Ženský hlas za nimi hlasitě zaklel.
„Řekl jsem, že nechci být zbytečně rušen Temari,“ zamručel Gaara, nepřestávajíc hledět na strop.
„Ale máš povinnosti jako vůdce vesnice,“
„To je mi fuk. Jdi pryč.“
„No tak Gaaro. Musíš vylézt a odvést svou práci jako kazekage,“ snažila se ho přesvědčit sestra.
Nastalo ticho. Pokud ho bude kdokoliv přesvědčovat, rozhodl se, že to bude prostě ignorovat.
„Pusť mě dovnitř,“ ozval se po chvíli sestřin hlas.
„Řekl jsem, že chci být sám,“ protestoval Gaara.
Po chvíli se dveře rozletěly dokořán, přesně jak očekával. Lhostejně se podíval na její tvář.
Mísil se v ní vztek a lítost, kterou vůči němu pociťovala. Taky jistá nenávist vůči té zrádné dívce, která popletla hlavu jejímu mladšímu bratrovi a udělala z něj jen prázdnou skořápku.
„Vstaň a chop se povinností,“ přikázala mu Temari rozhodně.
On se ani nehnul a znovu se zadíval na strop. Připadal mu tak jiný než obvykle. Možná proto, že se na něj nikdy pořádně nepodíval.
Chvíli na to se kolem jeho sestry obtočil písek, který jí surově vyhodil ven z pokoje a na místě, kde předtím stály dveře, vytvořil písečnou clonu, přes kterou se nikdo nemohl dostat.
Den běžel pomaleji než kdy dřív. Slyšel na chodbách ten milý, drzý smích a začínal si myslet, že skutečně blázní.
Ta budova jí byla plná. Na každém rohu byla na ní vzpomínka. Byla všude kolem něj a nejvíce v jeho zbědované mysli.
K večeru vyšel na jeden z kopců na okraji vesnice. Sedl si na jeho vrch a tiše pozoroval západ slunce. Vítr mu rozcuchal vlasy a jemně se otřel o jeho tvář.
Bylo to příjemné. Nic ale nemohlo vynahradit Její polibky. Nic na světě. Znovu zavřel oči a ponořil se do myšlenek.

4.88095
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AngeLove
Vložil AngeLove, So, 2012-12-01 23:42 | Ninja už: 4158 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

bože šak ja tu len roním slzy Sad :´(

I am ANGEL !!!

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Po, 2009-03-16 18:14 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

krásné, dojemné, romantické, tahle smůla musela potkat zrovna Gaaru, toho který těm pocitům ani pořádně nerozumí, protože léta žil jen v nenávisti, potkal dívku do které se vzájemně zamilovali a pak v nedobrém rozešli a Gaara, chudák který tohle nikdy nezažil, se s tím teď musí vypořádat, ale myslím, že jsi jeho pocity vyjádřila dobře Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2009-02-13 15:28 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Úplnou náhodou jsem v posledních příspěvcích klikla na seznam tvých FF...a popis téhle povídky mě zaujal asi nejvíc. Tak jsem se začetla (s prachovkou v ruce to jde blbě, ale nakonec jsem se an ten prach vykašlala xD) a dočetla až sem. A dál už to nejde! Takže se přidám k davu chtivých čtenářů - já chci další!
Tohle je moc pěkná FF, procítěná, nepíšeš o týmu 7 (díky bohu), zasadilas do děje i novou postavu, což mám moc ráda a navíc...jsem taky romantik xD Takže se mi to vážně líbí Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Pá, 2009-02-13 15:43 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc za tvůj komenář Smiling Jsem ráda, že se ti libí a budu se snažit nepokazit "úroveň" téhle FF Smiling Laughing out loud

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Dantuška
Vložil Dantuška, St, 2009-02-11 23:26 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Booožíííí *-* *spadla jí brada a bouchla se o stůl.. au* prostě.. nevim co na to říct.. mocko se mi to líbilo.. no... těším se příště!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2009-02-11 15:36 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc krásný pokračování jako vždycky Cinklí! Ty pocity jsou popsaný prostě úžasně. Všechna ta bolest, zklamání, smutek... popis byl vynikající jako ostatně všechna tvoje tvorba Eye-wink


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-11 01:37 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

tak opět jsi mne nezklamala....výbornej výčet všech pocitů, které mohl pociťovat...a to by mohl být důvod, proč to nenechá být tak, jak to je Smiling dřív nebo později z toho baráku zdrhne podle mě a začne ji nevědomky hledat Smiling...ale třeba ne...třeba to bude ještě daleko zajímavější Smiling ...miluju love story a pro Gaaru mam občas taky slabost, kluk jeden střapatá Smiling))

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-02-10 22:33 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No téda, ty pocity, to je prostě něco úžasného, mám teď citlivé období a všechno mě rozbrečí. TAk jsem si s Gaarou poplakala a úplně jsem cítila tu Gaarovu bolest, která mnou proudila jako živá, a já se těm slzám neubránila. Ani to nešlo. Tak se těším na další díl Eye-wink moc pěkná série

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Út, 2009-02-10 21:56 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Děkuji mockrát vám oběma Smiling
Waleria:Gratuluju k prvnímu komentu Laughing out loud
Hyuuga Azran: Děkuju moc za komentář:) cením si názoru dobrého autora Smiling

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Út, 2009-02-10 22:47 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Není za co děkovat... pěkné dílko zaslouží pochvalu Smiling

Jde tam navíc poznat že k postavě Gaary máš nějaký vztah-stejně jako z té jednorázovky o něm co jsem od tebe nedávno četl Smiling. A to je jenom dobře Smiling! Jsem rád že hlavní hrdina je Gaara a ne třeba Naruto a nebo někdo z týmu 7. Tenhle námět je už těžce ohraný Smiling. Takže GO Gaara GO!

A já a dobrý autor Laughing out loud? Zatím jsem si nevšiml... já jsem zatím jenom nováček Smiling, který sem tam do světa vyplivne nějakou tu šílenost Laughing out loud. Každopádně jsi potěšila mé ješitné mužské ego Sticking out tongue Laughing out loud!

Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Út, 2009-02-10 20:41 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Pěkné Smiling takhle Gaaru moc neznáme Sad protože od jeho "rehabilitace" ze spáru šílenství a Shukaku se nám ukázal jenom tehdy když ho lovil Deidara Sad (zatracený Kishimoto)

Určitě by ale takový byl... Smiling kdyby dostal šanci

Obrázek uživatele Waleria
Vložil Waleria, Út, 2009-02-10 20:28 | Ninja už: 5587 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Jak jinak nez famozni dil !! Krasa ty Gaarovi pocity ... Dokonale jako vzdy fakt krasa Smiling Kakashi YES konecne mam prvni koment Laughing out loud