manga_preview
Boruto TBV 15

Skryté má zůstat skryté a nebo ne? 033: Proč?

Venku nebylo zrovna hezky. Reina proto strávila celé dopoledne v obýváku. Buď četla nebo psala. Pokusila se i odreagovat kreslením, ale pořád kreslila jeho. Všechny pokreslené papíry vzala a hodila je do koše.
„Proč já mám zase takovou náladu.“ Zaklela.
„Hele, to my nevíme.“ Pokrčil rameny Hidan. Reina se na něj s úsměvem ve tváři otočila.
„Já se tě, ale neptala Hidánku.“ Mrkla na něj. Hidan se na ní užasle. Chtěl jí něco odpovědět rovnou od plic, ale zadíval se jí očí a nemohl mít žádnou námitku, a proto sklapl pusu.
„Já se nudím…“ vzdychla Reina a unaveně se protáhla.
„No a?“ odvětil Sasori, který právě zprovoznil loutku, která byla trochu pochroumaná z poslední mise.
„No b.“ kývla hlavou a hned chytila záchvat smíchu. „Jen tak se ptám jestli nechcete o něčem debatovat nebo jen si povídat a tak.“ Rozmáchla rukama. Omylem tedy sejmula Deidaru, ale tomu se okamžitě omluvila.
„No pokud přestaneš máchat rukama.“ Pokrčil rameny Sasori a provokativně se usmál.
„Co bych pro tebe neudělala.“ Mrkla na něj. Sasori se zazubil a nechal loutku loutkou.
„O čem chceš mluvit?“ zeptal se Kisame, který se též zapojil do debaty.
„Já nevím…něco vyberte…“ pokrčila rameny. „Cokoliv. Jen se nechci nudit.“
„Umění…“ zašklebil se Deidara. Reina jen protočila oči v sloup a poslouchala hádku Sasoriho a Deidary.
„Umění je výbuch.“ Pravil Deidara.
„Umění není výbuch ale loutky.“ Kývl hlavou Sasori.
„Musíte se hádat?“ podívala se po nich znuděně Reina. „Nudíte mě.“
„Ne.“ Zavrtěli hlavou naráz. Potom se po sobě vražedně podívali. Reina protočila oči v sloup a dál si četla. Protože poslouchat jejich hádky jí nebavilo.
„Myslel jsem, že si chceš povídat.“ Podíval se po ní udiveně Hidan.
„Taky že ano, ale s vámi to nejde.“ Pokrčila rameny.
„A to jako proč?“ podíval se na ní.
„Jen se hádáte. Poslouchejte se taky chvíli.“ Zavrtěla hlavou. „S vámi si povídat prostě nejde.“
„My se nehádáme.“ Bránil se Deidara. „My si jen vyměňujeme názory.“ Sasori pokýval hlavou.
„Tak ne no.“ Ušklíbla se. „Vždyť je to jedno…S vámi se o normálních věcech nedá mluvit.“ Zamumlala. „Znáte vůbec slovo zodpovědnost? Asi ne co?“
„Já náhodou jo. Maminka mi říkala, že mám být zodpovědný.“ Ušklíbl se Deidara.
„No jo a tys maminku neposlechl viď?“ zašklebila se na něj Reina.
„Ne, neposlouchám nikoho takže ani maminku.“ Zasmál se.
„No a to je ta chyba, kdybys býval maminku poslouchal nemusel bys být zlý.“ Mrkla na něj.
„Já jsem zlý?“ dělal nechápavého Deidara. Reina kývla hlavou.

I když se snažila být nezávislá nevedlo se jí to. Pořád přemýšlela nad tím co by se stalo, kdyby zůstala v deštné. Měla tam šťastné vzpomínky. Bylo to nejkrásnější období celého jejího života. Ale nemohla to srovnávat s obdobím, kdy byla s Itachim. Proč? Ptala se pokaždé když na něj myslela. Trápil jí tím. Její život s ním nabral jiný směr a on jí opustí. Měla by ho nenávidět, ale to ona nedokázala. Dokázala to leda tak říct. A to jen potichu. Začali jí pálit oči, proto rychle zamrkala. Nechtěla aby viděli, že pláče.
„Děje se něco?“ ozval se Deidara.
„Ne, nic.“ Zavrtěla hlavou a pokusila se o úsměv. Vyšel z toho však nějaký úšklebek.
„No tak nám aspoň nelži.“ Podíval se jí do očí Kisame.
„Promiňte…Nechci o tom mluvit.“ Pousmála se. „Nevadí vám to?“
„Ne to je dobrý.“ Usmál se Sasori. „Až o tom budeš chtít mluvit, promluvíme si.“
„Děkuji.“ Špitla. „Jste vážně moc milý.“
„Neděkuj nám. My to pro tebe děláme rádi.“ Usmáli se.
„Jsem ráda, že tu s vámi můžu být.“ Usmála se. „Mám vás ráda kamarádi. Půjdu si lehnout.“ Kývla hlavou a vydala se do pokoje.

Vešla do pokoje. Itachi seděl na posteli a koukal do zdi.
„Chci jít spát.“ Zamumlala.
„No tak jdi no.“ Pokrčil rameny.
„Pokud dovolíš tohle je i můj pokoj a byl bys tak neuvěřitelně hodný a nechal mě tu samotnou?“
„Klidně.“ Pokrčil rameny a vyšel z pokoje ani se na ní nepodíval. Vadilo jí na něm to, že byl chladný. Jako by spolu nic nezažili. Rozčílilo jí to. Odešla do koupelny spáchat očistu. Osprchovala se, umyla si obličej, rozčesala si vlasy a i když bylo něco kolem čtvrté hodiny odpoledne usnula. Když usnula Itachi se potichu vkradl a posadil se na židli vedle postele. Jen seděl a díval se na ní. Reina na sobě ucítila něčí pohled a proto otevřela oči. Itachi to zpozoroval a tak se otočil aby nezjistila, že ji celou dobu upřeně sleduje.
„Děje se něco?“ zamumlala rozespale.
„Ne, mělo by?“ zeptal se jí. „Spi dál…“
„Už nemůžu spát.“ Zavrtěla hlavou.
„Tvůj problém.“ Pokrčil rameny.
„Proč jsi na mě takový?“ podívala se mu do očí. Ucukl.
„To je jedno…“ otočil se k ní zády.
„Pro tebe, ale ne pro mě.“ Zamumlala. „Co jsem ti udělala?“
„Tys to stále nepochopila Re?“ prohlásil tvrdě. „Nerozumíme si…“
„Jak jen to můžeš říct? Byly jsme spolu pět měsíců…“ povzdechla. „Nebylo to snad kvůli dětem viď že ne.“ Prosebně se mu podívala do očí. Tentokrát neucukl. Z jeho očí se nedalo nic vyčíst.
„Na tohle ti nedokážu odpovědět…“ zavrtěl hlavou.
„Jak nedokážeš?!“
„Nevyznám se sám v sobě…“
„Jsi zbabělec! Nedokážeš mi říct pravdu do očí.“ Sykla na něj.
„Tohle si myslíš?“ upřeně se na ní díval.
„Jo to teda myslím.“ Odsekla mu. „Chci být sama.“
„No a co? Je to i můj pokoj!“
„Můj! Tys dříve bydlel na pokoji s Kisamem.“
„Taky že budu i teď. Sbohem.“
„Jdi si! Nepotřebuji tě!“
„Já tebe taky ne!“
„Vypadni!“
„Taky že už jdu!“
„Nevypadá to tak.“
„Nerozčiluj mě!“
„Já tě rozčiluju?“
„Jo!“
„A jak prosím tě?“
„Nebudu se s tebou bavit.“ Vyštěkl a vyšel z pokoje. Reina se za ním udiveně dívala. Nechápala proč se s ním začala hádat. Nevěděla proč to udělala, ale už jí to bylo jedno. Nechtěla být ta jediná, která se vždycky omluví. Měla svou hlavu a proto se rozhodla, že pokud se bude chtít usmířit bude to muset být on, kdo se omluví.
„Hej!“ ozvalo se u dveří. Reina natočila hlavu a uviděla Uchihu.
„Co chceš?“ zeptala se ho znuděně.
„Své věci.“ Odvětil.
„Máš je ve skříni.“ Povzdechla si. „Potřebuješ mě ještě na něco?“
„Už ne..a děkuji.“ Zašeptal a vytratil se z místnosti. Reina se na něj s úsměvem podívala.
„Nemáš zač.“ Ve dveřích se na ní otočil a po dlouhé době se na ní zase usmál. Byla šťastná, ale i smutná. Co to mělo být? Chce aby byli jenom přáteli nebo i něco víc? Nevyznala se v něm.A to ji trápilo. Usadila se do tureckého sedu na posteli a zavřela oči. Chtěla být na chvíli sama.

4.892855
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-12-18 11:46 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jýá se v nich nevyznám oba se amají rádi ale jsou tak tvrdohlavi, no vlastne tak je to i v normalnim zivote, budu jen doufat ze si to mezi sebou urovnaji driv nez bude konec Smiling jinak další úžasný díl

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Pá, 2009-03-27 14:42 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Jop .. ať to skončí dobře .. pls .. Laughing out loud. Smutku tam je dost, samé hádky tad ..

Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Ne, 2009-02-08 20:25 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

božee jouuu kasnyyy mocccc už se těším ..čte se to moc hezky povedlo se ti to ...užasnéééééééééé:-d prosím happyy end... smutne už je to dosttt (slza ukápla)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-02-08 20:27 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

díl bude, hmmm. Zítra Laughing out loud Happy end neslibuji já na ně moc nejsem Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Čt, 2009-02-05 21:04 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

vtipné i smutné, holka tohle mi nedělej, nevím jestli se mám smát, nebo být smutná, že došli až tak daleko, že se Itachi odstěhoval, a jak to vypadá s dětmi? bude to chlapeček a holčička? Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Čt, 2009-02-05 21:14 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Nebudu říkat pohlaví dětí, ha vím co to bude, ale neřeknu. Děti Reiny mě poprosily o to, abych vám to neříkala XD Jinak děkuji, v pondělí bude předposlední díl a ten je myslím na 5 A4 Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2009-02-05 12:26 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

achjo dej ty dva dohromady je mi znich smutno a rychle přidej novou kapču

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Čt, 2009-02-05 21:15 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

V pondělí, ctím pravidla Smiling Je ti z nich smutno? ksoo, takže asi žádnej špatnej konec nemá být, co?

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, St, 2009-02-04 19:47 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Uff *kryje si uši* manželská hádka.. brrr!! Laughing out loud *otriasa sa* vážne dobré ^^ jasné, pokračko chcemeee! (vražedný pohľad po zástancoch iného názoru) Sticking out tongue Prečo nie?? Laughing out loud

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, St, 2009-02-04 19:54 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

říkám něco? O O XD Manželská? Oni manželé nejsou XD Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud