manga_preview
Boruto TBV 08

A vše se změnilo 09-Zabiju tě(END)

Ráno, raníčko, slunce vyšlo, ptáčci zpívali a do toho jim ještě do rytmu pochrupoval Jiraiya. Nu, den jak vyšitý. Ovšem ne všichni to brali tak radostně. Sakurou ještě nějakou dobu lomcoval vztek. Málem si okousala všechny nehty. Sasuke ji nejspíš zabije. Ten však nevnímal, co se kolem něj děje, a spokojeně si pochrupoval. To ji velice štvalo, a tak raději vylezla ze stanu vzbudit toho opilce. Jiraiya si dál pochrupoval, ani nátlaky Naruta, který se chtěl otočit na bok, nevnímal. Sakura roztáhla závěs a surově drbla do spícího Jiraiyi. I přes to, jakou sílu a úsilí vynaložila, Jiraiya ne a ne se probudit. Místo něj se probudil Naruto a schoulil se do rohu stanu, aby unikl Sakuře. Opravdu mu naháněla strach.
Mezitím co Sakura řádila ve stanu, Sasuke pomalu ale jistě vylezl ze stanu. Nějakou dobu mu trvalo, než otevřel oči, a po té, co identifikoval okolí, vyrazil za Jiraiyou. Po cestě ještě nějakou tu chvilku přemýšlel, zda si má nechat tělo vyměnit, užil si přece tolik legrace. Ovšem jak se pomalu blížil ke stanu, ve kterém Sakura brutálně bila Jirayu, začal zpomalovat.
„Možná bych měl utéct, dokud můžu," problesklo mu hlavou. Ale na útěk bylo už pozdě, Sakura ho v nestřežené chvilce vtáhla do stanu. Teď už na útěk ani nepomyslel, prostě se s tím bude muset smířit. Ale i tak si může dál užívat se svým tělem. I když ho být Sakurou velice bavilo, byla s jejím tělem mnohem větší práce. A jestli si má vybrat, zda vstávat v šest nebo o hodinu později, raději si pospí. Ve stanu to bylo celkem nepohodlné. No, zkusit nacpat do stanu pro jednoho čtyři osoby je docela problém, nemluvě o tom, kolik místa zabíral Jiraiya. Nedostatek místa způsobil, že se nevědomky Sasukeho ruce ocitly na hmm… některých místech Narutova těla. Naruto se, i když nechtěl, začal červenat, což neuniklo Sasukeho pozornosti. A tak ho zmáčkl ještě víc.
„Co …to …..je?" zamžoural Jiraiya a přitáhl k sobě nejbližší věc z okruhu deseti centimetrů, což byla jedině Sakura. Jí se to moc nezamlouvalo, a tak mu dala jednu facku. Jako zázrakem ho tahle facka ihned probrala k životu. Jakmile si toho povšimnuli ostatní, začali na něj chrlit nejrůznější nadávky.
„Hned nás vrať zpátky," naléhala Sakura, div že z něj nevytřásla duši. Sasuke ji raději od něj odtrhl.
„Dobře, dobře, uklidni se," řekl Jiraiya a pomalu se postavil. Ovšem neodhadl velikost stanu, a tak se jim stan na místě sesypal. Někdo uvnitř začal pištět, ovšem kvůli hluku, který vydávali ostatní, nešlo identifikovat, kdo to byl. Nakonec hluk utichl, už byly vidět jen čtyři hroudy, které se kolem sebe motaly a hledaly východ.
Místo toho však všichni ošahávali jeden druhého.
„Počkat, tohle nikam nevede," zavelel Naruto a tři hroudy se zastavily a otočily se k němu. Pak se na sebe všichni čtyři podívali a začali se smát.
„Tohle bychom měli natočit. Naruto přemýšlí.‘‘ zasmál se Sasuke a drbl do něj.
„Je načase nás konečně vyměnit, mě už to nebaví," dodal a vrátil se zpět k Sakuře.
„Ale právě ty sis to nejvíc užíval.‘‘ Usmál se Jirayia, ale protože nevěděl, kde se nacházejí, tak drbl do Naruta. Tohle hašteření pokračovalo ještě několik dalších minut, dokud je nevymotal Kakashi. Nakonec se všichni patřičně uklidnili, nejvíc asi naprosto vysmátý Jiraiya, a tak se tedy mohlo začít. Samotná výměna měla trvat jen pár minut, ovšem kvůli velice netrpělivé Sakurě to trvalo mnohem déle. Nakonec se vše zdálo v pořádku. Jakmile ukončil Jiraiya znamení rukou, Sasuke a Sakura stáli chvilku jako opaření. Nějakou dobu se ještě prohlíželi a nakonec všem radostně oznámili, že jsou zpět.
„Sakra, proč mě tak bolí břicho?" Zaskuhrala Sakura a pohlédla Sasukemu do tváře. On se začal trochu strachovat z toho, co přijde.
„To asi nebude břicho," špitl a raději od ní několik kroků odstoupil. V téhle chvíli nedokázal zcela přesně odhadnout její reakci.
„Já tě zabiju.‘‘ Řekla a otočila se k němu s napřaženou rukou. Sasuke začal couvat.
„To…to byla nehoda….‘‘ Vymlouval se.
„Zabiju tě.‘‘ Pokračovala Sakura a rozběhla se proti němu. Sasuke se dal na zběsilý útěk. Celou cestu na něj Sakura chrlila nejrůznější nadávky. Sasuke byl zcela smířen se svou smrtí a jen se modlil, aby to měl rychle za sebou.
Naruto a Jiraya na ně vysmátě hleděli, i když ani jeden netušil, co se vůbec dělo, ovšem pohled na prchajícího Sasukeho jim bohatě stačil.
„No jo, co se škádlívá, to se ráda mívá,‘‘ prohlásil Naruto a vrátil se zpět do stanu, aby se konečně v klidu prospal.

Poznámky: 

Tak poslední dílek ne však doslova. Díky velkému ohlasu jsem se rozhodla napsat pokračování. Napíši ho teprve až dokončím rozpsanou sérii.
Pokračování zde!

4.92208
Průměr: 4.9 (77 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, So, 2017-11-18 00:47 | Ninja už: 2345 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Hahaha ani nemôže normálna dichat toto sa ti fakt povedlo neprestaval som sa smiať it's good

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Ne, 2013-06-09 14:25 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Super som sa nasmial, ale aj tak si myslím že sa z tak haluzného nápadu dalo vyťažiť viac... som zvedavý čo bude zač to pokračko ak ho nájdem Laughing out loud no ak to bol ten Polepšovák tak na tom som sa kosil tak že asi suseda trafí šľak, večná škoda že si s tým sekla Laughing out loud

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, Ne, 2012-05-20 18:51 | Ninja už: 4980 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

tak toto bolo dobre trhlé, ale strašne dobre som sa pri tom zabavila Laughing out loud

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, St, 2011-02-09 18:58 | Ninja už: 5412 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, Út, 2010-02-09 11:09 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

skvělí (škoda že si nerozepsala tu nakládačku na konci co dostal Sasuke)

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, St, 2010-01-27 08:27 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-09-25 21:57 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Já xD sem z toho nemohla xD fakt podařený

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-23 10:02 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tvl, sasuke to musel schytat, dobře mu tak:D

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Čt, 2009-07-23 20:03 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Vážně super Laughing out loud a Polepšovák je vážně taky super Laughing out loud už se těšim na další díl Smiling

Obrázek uživatele WombattheWiki Lestrange ĐBlack
Vložil WombattheWiki L..., Po, 2009-07-13 14:10 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Yay tak to je fakt supeeer-ultraa zabavneee xDDDD

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Čt, 2009-07-09 16:13 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

Já mále spadl ze židle je to uplně dobrý!!!

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, St, 2009-06-10 19:21 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Já myslela, že umřu smíchy. Perfektní prácička.

Obrázek uživatele neitus
Vložil neitus, Čt, 2009-04-30 12:27 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

boze ja asi umrem nist lespie tu asi ani nebolo

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Čt, 2009-03-12 20:23 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Bože ... já zase umírám xD ..

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2009-01-23 20:11 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Oznámení: Další seri se bude jmenovat polepšovák

Obrázek uživatele mishka132
Vložil mishka132, Pá, 2009-01-23 21:51 | Ninja už: 5583 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
už sa tešíííííííííím som happy strašne mooc ARIGATOOU Amy-chan si skveláá

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2009-01-23 22:08 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

mishka132: Moc děkuji. Určitě splním všechna očekávání!! Bude to nářez. Všechny informace o další serii jsou v mé FF knížce.

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Pá, 2009-01-23 20:08 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Pokráčko jupíííí *skáče po obejváku*

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., St, 2009-01-21 16:05 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Kráááása jako vždy!!!xD Kakashi YES Kakashi YES Kakashi YES

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, St, 2009-01-21 15:26 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

super!!!


Obrázek uživatele mishka132
Vložil mishka132, St, 2009-01-21 09:56 | Ninja už: 5583 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

páni to bolo bohovské a je super že bude aj druhá séria jupiiiiiii

Obrázek uživatele pLcEk
Vložil pLcEk, Út, 2009-01-20 21:37 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

jupiii bude pokrackooo Smiling