manga_preview
Boruto TBV 09

Mistrovství světa v jutsu, díl 3.

U společné snídaně seděli ještě všichni, kteří mohli sedět. Snídaně byla ve stylu švédských stolů, na kterých byla veškerá možná jídla. Chouji se cpal zrovna hromadou ryb. Když ho spozoroval Kisame tak zmodral víc než je u něj zdrávo(úroveň šmoula) a málem omdlel. Naruto si pochutnával na svém oblíbeném ramenu. Dost lidí v místnosti pochybovalo o tom, že by Naruto mohl jíst i něco jiného. Písečný Gaara pozoroval z nechutí Naruta a přisipával mu do jídla nenápadně písek. Naruto musel konstatovat, že chutnější a křupavější ramen ještě nejedl a hned běžel do kuchyně pro recept. Lee zakřičel něco o síle mládí a lil si mléko do cereálií. Kimimaro si okusoval kosti a Shino měl plnou pusu broučích samiček(své chování odůvodnil slovy: "Hele klid jo, ty broučci mi jenom čistěj zuby!" dořekl a polkl).

Všichni dosnídali a na place, kde obvykle šéfuje Madara, se objevil Zetsu.
"Dobrý den ninjové." řekl a podíval se na snídaňový stůl, kde zbyla jen zelenina z jeho zahrádky.
Uraženě spustil: "Dnes jsem tady místo Madary. Nechtěl sice abych vám to říkal, ale že ste to vy tak vám to řeknu. Jel na výstavu očních čoček!" řekl a poslední dvě slova zdůraznil, tak jak může chodící rostlina zdůraznit dvě poslední slova.
"Ten grázl." řekli sborově Sasuke, Kakaashi a Itachi.
"A mě řikal, že pojede nakupovat něco do našeho společného domu." řekl smutně Sasuke.
"No taková je pravda, smiřte se s tím!" řekl Zetsu a turnaj mohl pokračovat.

Chouji vs. Kisame
Chouji přišel na místo boje s pytlem brambůrek a čekal na soupeře.
"To si ty ty šmejde! Teď zaplatíš za všechny ty sestry ryby co si sežral!"
Chouji se jen divně podíval a promluvil: "Shikamaru? Nevíš jak chutnaj žraloci?"
Shikamaru si jen líně zabručel, jak je v jeho stylu.
"Ty nenažranče tlustej!" zakřičel už opravdu naštvaný Kisame a v tom se z publika ozval ten šílený chlap.
"Kdo to je? Toho chlapa vůbec neznám! Co tady dělaj shinobi, které nikdo nezná?" křičel z tribuny Maito Gai.
To už bylo na Kisameho dost a tak přivolal svůj žraločí útok.
Chouji se zvětšil a Kisameho žraloka chytl za ocas. Pak ho je pustil do své obří tlamy.
"To byla moje mámá!" zařval Kisame s vodopádem z očí a utíkal na WC.
"Opustil arenu. Vítězem je ten tlustej kluk." řekl Zetsu a Shikamaru měl co dělat aby udržel Choujiho svým stínem. On totiž nebyl tlustý. Měl jen silné kosti.

Pein vs. Hidan
"Já ho zabiju!...Né já to budu!...No ty těžko, ty chudáku!" hádali se všechny Peinovy sféry a pustili se do menší potyčky, která skončila když se poslední dvě sféry svalily mrtvé na podlahu.
Hidan už to nevydržel a začal taky ječet: "Vy de*ilové zas*aný! Co tam ku*va děláte? Kde je hlavní vůdce těch sfér ku*va!?"
Zetsu zmonitoroval situaci a řekl: "Utekl oknem chcípák jeden."
"Naštěstí máme jednoho náhradního bojovníka. Neznám sice jeho jméno, ale dá se od něj očekávat opravdu obrovská síla." řekl pevně Zetsu.
Naproti Hidanovi se objevila menší postava v černám plášti s kapucí přes hlavu.
"Kdo to dop***leku*va je?" zařval Hidan.
Postava v plášti řekla jen tiše: "Oiroke no Jutsu - Onna no Ko Doushi."
Na scéně se hned objevili dvě nahé sexy slečny a Hidanovi začala stříkat krev snad ze všech možných míst.
"Pane Jashine, konečně ste vyslyšel mé představy! Děkuji vám!" řekl Hidan a sesunul se na zem.
"Konohamaru?" zakřičel Naruto a mával na svého kamaráda ať si jde k němu sednout.

Hatake Kakashi vs. Kidoumaru
Kakashi se došoural do areny se svou knihou, kterou za ty dva předešlé dny přečetl už devatenáctkrát. Tam už čekal kluk s nečekaným počtem paží.
"Vidím, že ses rodičům moc nepovedl co?" zeptal se Kakashi Kidoumara.
Kidoumaru, ale už dávno vypustil svůj smrtící šíp, kterému se Kakashi vyhnul jen za cenu obětování své knihy, kterou šíp zničil.
"To si ale škaredě pokálil a nebo spíš teprv pokálíš." řekl Kakashi svým úchylným hlasem a přeskočil Kidoumara tak že stál přímo za ním. Pavouk byl dost neobratný a Kakashi mu mohl v pohodě provést jeho nejoblíbenější techniku. Tisíc let bolesti!
Kidoumaru ječel jak Sakura a utíkal rychle na záchod. Kakashi si jen otřel svoje prsty, které musel použít jako anální sondu, od pavučiny a se slovy, že potřebuje novou knihu se vydal do nejbližšího marketu.

Kakuzou vs. Sai
Na bojiště nastoupili oba soupeři a najednou vypadl proud.
Trvalo dost dlouho než byl proud znovu nahozen.
Mezitím začali mizet peněženky, kunaie i shurikeny. Gaarovi chtěl dokonce někdo ukrást tykev, ale Gaara ho odhalil a na místě zabil.
Když se světla opět sprovoznili, tak se divákům odhalil opravdu hrozný pohled. Kakuzou si zrovna implantoval Saiovo srdce a druhou rukou mu prohledával kapsy.
"No teda Kakuzou co to vidím?" zeptal se Zetsu.
"Sorry, šéfe!" řekl Kakuzou.
"Máš štěstí že si domácí." řekl už jen Zetsu a Kakuzovi bylo odpuštěno, jelikož Saie stejně nikdo neměl rád.

"Tak tímhle menším incidentem končí dnešní turnajový den. Jestli si na mě budete někdo stěžovat tak bude k jídlu už jen zelenina." pohrozil Zetsu všem. Chouji a Naruto s hrůzou v očích okamžitě křičeli, že Zetsu je frajer, král, císař a tak dál.

"Typuju, že zejtra ti vemu oči Itachi. Vše už je zařízené." řekl Orochimaru a podíval se na Kabuta, který šplhal ke světelné tabuly.

4.88889
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:25 | Ninja už: 5446 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Skvělý a ten Zetsu...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2009-01-22 21:20 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ja nahodou mela Saie rada**uctiva jeho pamatku tim,ze se pokousi precist par knizek o lidskych vztazich a stejne se na to vykasle**a takhle dostat HidanaxDD

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Pá, 2009-01-09 16:06 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

díky za kladný ohlasy Laughing out loud
příští díl výjde až to bude možný Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2009-01-07 22:03 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jashine xD Shino požírající brouky?! xDD A Zetsu Kakuzovi nadržuje! To se řéknéééé xDDDDD
____________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, So, 2009-01-03 02:20 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Chcelo by to varovanie v zmysle ze netreba pri tomto srkat kakao lebo hrozi oplutie komplet celeho monitora Laughing out loud Bohove! Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele LovingGaara
Vložil LovingGaara, Pá, 2009-01-02 21:01 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Hej ty kr**o zase tu umírám smíchy, jen tak dál soelku

Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4

Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Pá, 2009-01-02 17:11 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Úchylnej KAKASHI??? Tak to nebylo moc vtipný!!
až na tuhle větší drobnost je to skvělej příběh! Jen tak dál!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Čt, 2009-01-01 20:42 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

"Vidím, že ses rodičům moc nepovedl co?" ROFL konec Laughing out loud Laughing out loud