Mistrovství světa v jutsu, díl 2.
"Vítejte u druhého dne soutěže s názvem: Chcete být poskokem?."
Mluvil do mikrofonu Orochimaru aby trochu pobavil ostatní před tím než příjde Madara.
"Už je tady ten starej úchy...Uchiha." řekl Naruto když se na něj Madara drsně podíval.
"Má pravdu teto." řekl Itachi směrem k Madarovi.
"Ty, ty, ty grázle jeden. Kdybych z tebe vždycky nedostal bolehlav, tak už jsem tě dávno zabil!" křikl Madara lehce podrážděně.
Mezitím se do arény přiřítil i lehce neupravený Sasuke.
"Dobré ránko." pozdravil všechny.
"Tak jsme tu už všichni. Kromě Hinaty a toho týpka se psem, ti jsou upoutáni na lůžko. Můžeme teda rozjet další část turnaje." řekl Madara a usedl do svého velitelského křesla. Zašmátral pro párečky, které včéra nestihl dojíst, ale nic nenahmatal. Podíval se na toho tlustýho kluka z Konohy Choujiho, který dělal jako že nic a jen zakroutil hlavou a řekl: "Prase, byli už prošlí." pod okem mu však tekla slza.
Na elektronické tabuli se objevilo první jméno -Sasori-.
Sasori vylezl ze své loutky a přitom mu z ni i omylem vypadli nějaké podivné erotické časopisy.
"Upsss." řekl jen do naprostého ticha. Časáky vrátil do loutky a šel do ringu. Myslel si, že svou loutku nebude muset v boji použít a navíc ji měl čerstvě nalakovanou.
Tabule ukázala druhé jméno -Kaguya Kimimaro-
Kimimaro se odpoutal od Orochimara, s kterým právě probíral jakou barvu melírů by si dali na vlasy kdyby do něj tenkrát Orochimaru vlezl a otráveně šel směrem k Sasorimu.
Sasori si začal mumlat něco o tom, že se vůbec neměl účastnit, že věděl že to bude nuda a takový ty loutkařský kecy prostě. Když viděl Kimiho v aréně, tak to zkoušel nejdřív nějak ukecat. "Hele, Kimimaro, já mám nový loutky a nechci si je zničit. Ty máš určitě taky naleštěný kosti a bylo by zbytečný si je kazit. Co myslíš nebylo by lepší kdybys to vzdal?" zeptal se Sasori Kimimara.
"No já nevim. Co myslíte pane Orochimaru?"
"Jestli mě obdivuješ tak ho porazíš!" řekl slizoun.
"Tak prej mám bojovat." řekl Kimi směrem k Sasorimu.
"Ok, takže nezbývá nic jinýho než abych to použil a rychle to ukončil. Použil to co jsem měl použít už dávno! zvolal Sasori a do ringu hodil své bílé trenky. "Vzdávám to." dodal.
Dav začal bučet, ale Sasori si z toho nic nedělal a zavřel se do loutky.
Na další souboj tabule vybrala Temari a Konan.
Obě kunoichi se pozdravili, zdrbali ostatní ninji a za půl hodinky byli ready to fight.
Konan začala na Temari házet papíry, což se Temari dost nelíbilo.
"Neházej na mě ten toaleťák!" vyhláskovala Temari, přičemž jeden z papírů spolkla. Rozeběhla se a svým vějířem jednu majzla Konan přes nos.
"To ti Pein oplatí." řekla zlověstně Konan a koukala po Peinovi. Toho však souboj vůbec nezajímal a prohlížel si s Narutem encyklopedii o ocasých démonech. Konan se rozbrečela protože si ji Pein vůbec nevšímal, sedla si na zem a v emo stylu si chtěla podřezat žíly. Temari, jelikož nemá ráda krev, ji pro jistotu praštila ještě do hlavy a uvedla Konan do komatu.
"Působivé." řekl Madara a zakuckal se protože měl plnou pusu popcornu.
Shino vs. Sakura. Ukázala tabule další souboj.
"Fůůůůůůůůj brouci." křičela Sakura a běžela pryč z místnosti.
Ino za ni křičela a smála se: "Pozor čelnatko aby si kvuli tý rychlosti neměla na čele mastný fleky od hmyzu!"
To ještě Ino nevěděla, že právě nadešel její čas. Na tabuli se objevilo její a Sakona jméno.
"Fůůůůůůůj ten kluk má dvě hlavy. Fůůůůj." ječela Ino a běžela směrem k východu. Sakon ji do cesty přivolal svoji obří bránu do které Ino napálila v rychlosti sprintera Bolta. Ležela na zemi a nad ni se už skláněl Kabuto se svými tzv. lékařskými nástroji jako je skalpel a vrtačka.
"Nech ji." promluvil Madara. "Prohrála a to je pro ni dostatečným trestem." řekl důležitě Madara, ale v duchu si představoval Sasukeho v tangáčích.
Madara se zvedl ze svého křesla a mírně si uprdl. Všichni dělali, že to neslyšeli. Jediný Naruto začal ječet, skákat a povykovat jako blb. Vyřvával že Madara je stejný prase jako Sasuke, že Sasuke taky vždycky v noci prděl když nad nim Naruto sedával a pozoroval ho jak spí. Všichni na něj divně koukali a TenTen už skoro tahala z kapsy sekeru.
"Sejdeme se tu zase zejtra vy šmoulíci moji." řekl Madara.
Kisame se smutně koukl do zrcátka jestli má zase tak modrou kůži nebo jestli to bylo na všechny.
"Jo zejtra tu budem Madaro. Jestli mě chceš porazit, tak mě musíš nenávidět!" řekl mu Itachi.
"Jo takhle to bylo. To byl ten návod na poražení Itachiho." vzpoměl si Sasuke a všichni se rozešli do svých ložnic. Někteří do společných ložnic...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Uchihovia prdia
ooo, podezřelé časopisy ... playboy? Sasan v tangáčích...??? *mírně se válí po zemi a sesbírává ty papíry z frájiny z kterých měla napsat ten úkol*
"Prohrála a to je pro ni dostatečným trestem." řekl důležitě Madara, ale v duchu si představoval Sasukeho v tangáčích. Tak to mě dostalo
*válí se pod stole smíchy*
To je super nejlepší byl ten Sasori
chichichixDDja se valela na stole,jak jsem to cetlaxDSasan v tangacich,to by me uvedlo do mdlob na hafo dlouhou dobuxD
ty vo*e já úplně brečím smíchy. SASUKE v tangáčích, to mě úplně dostalo
Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4
Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!
no když tohle po sobě čtu tak bych řekl že ten první díl byl lepší ale sem rad ze se vam i tohle libi
dalsi díl by mohl vyjit dokonce tejdne
Úplně Sasoriho chápu! xD Než aby si špinil ruce s Kimimarem, radši zalezl do svý loutky a četl si pornáče xDD U tohodle dílu jsem myslela že umřu xD Vážně perfektní :D
_____________________
Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!
Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP
Jashine to je skvělýýý!! Doufám že další díl bude co nejdřív!
K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)
...Ponořte se s námi do světa anime ...