manga_preview
Boruto TBV 09

Mistrovství světa v jutsu, díl 4.

Zbývalo posledních osm ninjů, kteří čekali na svou první šanci zabojovat si v turnaji o Madarovu přízeň.
Naruto nervózně přešlapoval jak kdyby potřeboval na záchod(nutno říct, že do večeře mu Konohamaru přidal projímadlo).
Kabuto po včerejší fušce s elektronickou tabulí ještě dospával. Orochimaru netrpělivě stepoval před arénou už od brzkého rána a těšil se na Itachiho, který už něco tušil. TenTen si brousila sekery a jinou verbeš, kterou schovává po kapsách a Kankurou leštil loutky. Věděl, že po ostudě Sasoriho je on jediný, kdo může napravit pověst loutkařů. Shikamaru krmil Choujiho a Neji si neustále upravoval vlasy.

"Baf! A jsem tu zas! Váš vylepšený strážce mořských řas. Nečekaný vetřelec vašich snů a pán vašich dnů. Odpůrce všech bestií s ocasy a zastánce registrovaného partnerství. Vůdce organizace A-asociace K-kondomů A-aplikovaných T-tvým S-splašeným U-uchihovským K-kamarádům..." všichni, kromě zarudlých Uchihovců, se začali smát Madarově výstupu a křičeli, že je to fakt poděs. Madara už jen dodal:"...I-idioti jedni hnusní!!!".
Kdyby měl nějaké city tak by se určitě rozbrečel. Takhle jen uklidnil publikum a pokračoval.

"Poslední čtyři zápasy prvního kola jsou před námi. Pozabíjejte se konečně!" řekl naštvaně.

Orochimaru se olízl a ještě než začala fungovat elektronická tabule, tak vstoupil do ringu. "Jen pojď Itachi. Pojď k tatínkovi." mluvil na Itachiho.
Itachi naklusal do ringu.
"Proč mi nikdy neřekli, že sem adoptovanej! Nebo moje máma podváděla taťku s takovym plazem?" Itachi dál rozvýjel svoje myšlenky.
"Ty si fakt blbec. Nejsem tvůj táta." řekl Orochimaru a kroutil přitom hlavou.
"Nevadí. Stejně tě musim zabít!" odpověděl Itachi a zapnul svoje extra divný oči.
Než stačil Orochimaru zareagovat tak se ocitl v Itachiho virtuálním světě, kde bylo možné uplně všechno. Orochimaru ležel přivázaný k posteli a kolem něj běhalo hodně nahých Kabutů. Diváci viděli pouze Orochimara jak sebou škube o zem a řve. Itachi vypl své oči asi jako když zasnete světla u auta a nechal Orochimara, který se cítil jako zneužitý, být.
"Stejně ty tvoje oči jednou snim." řekl jen Orochimaru a pak zakřičel na Kabuta: "Kabuto jdeme pryč. Pudeš minimálně deset metrů za mnou." řekl opatrně.
"A-Ale pane já ještě nebojoval." zamumlal brejlovec.
"Mizíme odtud!"

Tabule se rozsvítila a ukázala další zápas. Kabuto vs. TenTen.
"Nastala nečekaná situace. Naštěstí má maličkost čeká i nečekané situace a tak jsem sehnal náhradu v podobě ehhm." zamumlal Madara a přemýšlel snad aspoň na 5%.
"Nooooo sehnal jsem..." mumlal dál a zvýšil na 10%.
"Prostě místo Kabuta bude bojovat..." navýšil na 15% a zakřičel bolestí: "Au, ku*va z toho mě bolí hlava!"
Okamžitě k němu přiběhl Sasuke se studeným obkládkem na čelíčko.
"TenTen vyhrála!" zvolal Madara a TenTen si jen odplivla a naštvaně schovala svou motorovou pilu.

Neji vs. Kankurou
"Na moje umění nestačíš ty slepej srabe." smál se Kankurou Nejimu asi z deseti centrimetrové vzdálenosti.
"On si snad myslí, že takhle vypadaj slepecký oči." divil se Neji.
Diváci se jen divili co ten kluk v té divné uniformě dělá.
Kankurou dělal různé pošklebky a furt se Nejimu smál, dokonce až tak že ho poprskal. Potom řekl svým loutkám aby si stoupli k Nejimu a chtěl si je vyfotit. To už Neji nevydržel a použil 64 lehtacích úderů na zneškodnění nepřítele. Kankurou se svalil k zemi tak vysmátý, jako by zhulil celý skleník mariuhany.

Poslední na řadu přišel Naruto se Shikamarem.
"Tenhle nepřítel neodpovídá mému inteligenčnímu koeficientu." řekl mladý Nara.
"Co-co-cože?" zakoktal se Naruto.
"Řikám, že máš malý IQ."
"IQ? Myslíš jako velikost toho tam dole jo, toho co mám v kalhotech jo? A jak to víš sakra?" ptal se Naruto.
"Pfff." udělal jen Shika a sedl si na zem, což byla jeho osobní chyba.
"Tak abys věděl! Nezáleží na velikosti, ale na technice!!!" zakřičel blonďák a i přes údiv publika vytvořil několik set klonů a společně zalehli Shikamara, z kterého zbyl jen mastný flek.

"Takže tim nám skončilo první kolo." řekl Madara a větvičkou se šťoural ve zbytkách z mladého Nary.
Ostatní se znechucením zavírali oči. Jen Gaara si šel pro vlastní větev.
"Zejtra bude osmifinále! Buďte připraveni!" řekl jen Madara a vzal Sasukeho za ruku a společně odešli z místnosti.

4.826085
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-08-25 21:28 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Orochimaru na posteli a okolo neho veľa nahatých Kabutov Laughing out loud Laughing out loud Gaara si šel pro vlastní větev... Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud *rehoce sa až ho bolí hlava"

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-11-29 21:48 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Kankurou se svalil k zemi tak vysmátý, jako by zhulil celý skleník mariuhany. * válí se na zemi asi podobně) Smiling
a TenTenina motorovka Laughing out loud
ou jé, už toho nééééééch ... *drápe se zpátky na židli a kliká na další)

Obrázek uživatele Yamamura_Itoe
Vložil Yamamura_Itoe, Út, 2009-07-21 18:24 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

"Ostatní se znechucením zavírali oči. Jen Gaara si šel pro vlastní větev."
Smála jsem se celou dobu, ale tenhle famózní konec mě vážně rozsekal. Laughing out loud

Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:32 | Ninja už: 5444 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Ta organizace "A-asociace K-kondomů A-aplikovaných T-tvým S-splašeným U-uchihovským K-kamarádům..." Z toho sem se chvíly nemohl ani zvednout

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2009-02-02 17:02 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xD *dusí se smíchy*
Tohle je jedna z nej parodií so jsem četla

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2009-01-22 21:24 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jooo,TenTen s motorovkou 4ever!!!ale Shikiho mi je lito=)

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, So, 2009-01-17 16:21 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jashine! xDD Představa TenTen s motorovou pilou je vážně děsivá xDD
____________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP