manga_preview
Boruto TBV 15

Here we are - IX. Kdo pozdě chodí...

„Naruto, Naruto vstávej!” Uzumaki zamžoural. Nad ním se skláněla postava celá oděná do bílého.
„A-anděl?” podivil se blonďák.

„Houby anděl, ale jestli sebou nehodíš tak budeš mít tu čest je potkat.” zuřila ta bílá osoba.
Blonďák vystrašen náhlou hrozbou tryskově vystřelil z postele. První, co ho napadlo udělat, bylo hrozbu zneškodnit. Rozběhl se tedy do kuchyně, kde popadl první věc, která mu padla do ruky a s řevem se vrhnul na hrozbu. Poslední co zpozoroval byla jakási černá šmouha, jenž ho okamžitě poslala k zemi. Když se po několika minutách probral zahlédl Sakuru, jak mu připravuje sako a usmívá se na něj.
„Dneska je tvůj velký den, Naruto.” promluvila k němu.
Shinobi chvíli přemýšlel, co tím myslí. Po chvíli mu všechno došlo, včerejší rozlučka, to sako, Sakura v bílém - dneska se žením! Při tomto zjištění se znovu svezl k zemi.
„A já si tak říkal, co vás může spojovat,” prohlásil mladík stojící ve dveřích, „teď už to vidím. Sakuro, co takhle uzavřít sázku, kdo z těch dvou před oltářem omdlí dřív?”
Sakura po něm střelila zenchuceným pohledem.
„No dobře, dobře, byl to jen návrh, nemusíš být hned naštvaná.” ucouvl před jejím pohledem černovlasý shinobi v dobře padnoucím obleku.
„Kdybys místo těch tvých šaškáren pomohl Narutovi. Už tak je na tom dost bídně a ty ho ještě schazuješ.” řekla nezvykle vlídně Sakura.
„No to se nesmíš divit, když to náš hperaktivní ninja včera trošku přehnal a soupeřil se Shikamarem a Gaiem o nejstupidnější nápad. Nakonec to vyhrál překvapivě Shika, když ho napadlo ukrást každému ve vesnici levou ponožku. Ten si teď z nich může postavil lítací balón a obletět s ním svět.” ušklíbl se Sasuke.
„Aaeerghcggh.” ozvalo se náhle ze země.
Sasuke pohlédl na tu černo-oranžovou hromádku a pomohl jí na nohy.
„Neboj Naruto, nebude to tak hrozný, jenom jako dostat rasenganem do hrudníku.” zachechtal se Sasuke, načež Naruto chytil odstín křídově bílé a znovu se mu podlomila kolena.
„Sasuke, jestli toho okamžitě nenecháš, tak poletíš se Shikamarem kolem světa. Ty ovšem nebudeš mít to štěstí vlastnit balón.” obořila se na něj znovu Sakura.
Sasuke jen přikývl a pomohl Narutovi posadit se na postel.

„Tak kde jsou?”
„Už to mělo dávno začít.”
„Že se nestydí nechat lidi čekat!” šeptali si lidi přítomní v sále, kde se měla svatba odehrávat.
Najednou se prudce rozletěly dveře a do sálu vběhnul šedovlasý muž s maskou.
„Omlouvám se, že jdu pozdě a ruším tento obřad, ale na cestě jsem... Moment, ten obřad... ještě nezačal?”
„Ne!” ozvalo se z davu.
„V tom případě, se nic nestalo,” ušklíbl se ninja a usadil se.
„Až jednou někam přijde včas, tak budu týden nosit podprdu.” pošeptal Izumo Kotetsovi.
„Dobře, beru to jako sázku!” vykřikl druhý ninja až se všichni v sále otočili.

„Takže si to projdeme znovu. Hluboký nádech, hluboký výdech.” začínal už být Neji poměrně nervozní. „Jaké je jediné slovo, které řekneš?”
„A-an-ano.” vykoktala Hin.
„No výborně to bychom měli. Teď jenom zařídit abys nám neomdlela.” ušklíbl se a i Hinata vypadala, že ji to pobavilo.

„Tak jsme tu!” vykřikl Sasuke při vstupu do sálu.
„No to je dost, víte jak dlouho tu čekáme?” spustil Kakashi.
Všichni se po něm podívali a Kakashi se jen zavrtal hlouběji do sedačky načež všichni propukli v húrónský smích.

Poznámky: 

No comment .... Radši

4.965515
Průměr: 5 (58 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Út, 2012-06-05 18:30 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skvelé další prosím ....

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, St, 2011-08-17 02:41 | Ninja už: 4897 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Yes,yes, yes, yes... tyhle povídky tohohle typu mám ráda. Takový kde mají některý postavy alespoň trochu odlišnou povahu od normální.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-06-09 16:41 | Ninja už: 4928 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Prostě jedním slovem... BOŽÍ!!! Laughing out loud jen tak dál,nemám k tomu co dodat

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Ne, 2010-01-24 14:44 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hehehe xD Moc dobrá povídka.Hmm už se nemožu dočkat dalšího dílu...Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-12-03 16:54 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

dokonale fakt som sa na tom zasmial ale aj ma zaujal cely pribeh

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Út, 2009-05-19 16:17 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

* sbírá se ze země a udiveně kouká na monitor* svůj komentík u prvního dílu ruším Sticking out tongue je to supeer Kakashi YES prej...

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele pLcEk
Vložil pLcEk, So, 2009-02-14 23:19 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Další díl asi nebude...? Sad

Obrázek uživatele Shinay
Vložil Shinay, Čt, 2009-04-09 12:32 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Recepční v lázních

jé já doufám že bude, protože je to vážně krásný .. naspaný, nápad ... prostě super Kakashi YES

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, St, 2009-02-04 21:49 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Parada,jen se fakt nemuzu dockat dalsiho dilu,sem chodim kazdy den a zadnej odkaz na dalsi dil.

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele shimimi
Vložil shimimi, So, 2009-01-17 11:45 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

výborní dilek Smiling i cela seria, tie vzpominky bili dobre. tak ich skoro dokoncit a vratit sa k k duchovi narutovi

Obrázek uživatele Svitilka
Vložil Svitilka, Po, 2009-01-12 18:20 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

hlasuju za to, zařadit tuhle sérii i do kategorie Humor xD

Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2009-01-05 20:07 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Takže kde mám začít. Poslední díly. tedy ty vzpomínkové byli docela vtipné a měli i nápad. Je jasné, že občas se člověk musí uchýlit k jakýmsi klišé (oběhnout něco nahý je nápad starý jako oblečení), ale to většinou nevadí. Tedy pokud jich není nahromaděných moc na jednom místě pak to spíše vypadá na výběr nejtrapnějších momentů z amerických filmů. Což u tebe neplatí. Co se týče děje předtím tam bych měl pár výtek. Jednak to jsou výtky, co jsem ti psal už předtím. Pak taky ona nelogičnost chování Naruta. Proč se hned neběžel podívat do Konohy kdo přežil. Jestli se něco nestalo Hinatě, či jeho synovy. To se sice dá svést na Kakashiho, ale co pak. pak jak si psala hodiny a hodiny poslouchal rozhovor přátel? Zrovna Naruto? Chápu kdyby to byl Shikamaru a řekl by "otrava" a čekal co se stane, ale Naruto. No nic. Taky smrt Sakury byla pouze na okrasu, příběh nikam nedovedla spíš mě přišlo že tam byla jen proto že sis přála někoho zabít, nebo na úvaze typu je tam smrt i s posledními slovy bude se to víc číst(což je bohužel fakt, protože jinak nedokážu vysvětlit záplavy jednorázovek s tématem něčí smrt popřípadě sebevražda).
Jinak to celkem nebyla špatná povídka, i když si zasluhovala větší díly(však oni si čtenáři počkají a ty když se nebudeš honit tak výsledek bude lepší). Dokonce se jí nebojím označit za nadprůměrnou, protože co se tady občas objeví. Stejně však vidím místa kde by se dala tahle povídka vylepšit, protože má docela hezký děj ze kterého by se dalo čerpat.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2009-01-05 19:03 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

uzasne uz nech je pokracko inak dostanes Laughing out loud

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Čt, 2009-01-01 18:10 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Konečne pokračko,krásne ako vždy Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Út, 2008-12-30 11:48 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

konecne pokracovanie....ale stalo za to cakat

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue