manga_preview
Boruto TBV 09

Here we are - VIII. Anděl

Zábava v podniku se začínala pomalu rozjíždět, když v tom dostal Kakashi, již značně omámen alkoholem, tak říkajíc geniální nápad.
„Hele chlapi,” zařval a opilecky rozhodil rukama. „Co takhle soutěž v hecování?”
Gai se jako jeho správný rival nenechal dlouho přemlouvat a přihlásil se jako první soutěžící. Další, kdo přibyl do řad aktérů tohoto šíleného návrhu byl překvapivě Shikamaru, jenž byl až nepříjemně hyperaktivní.
„To bude bájo!” vykřikl a připojil se ke Gaiovi, který se postavil vedle Kakashiho a vyřvával:
„Srabi! Srabi!”
Jakmile Lee zjistil, že jeho sensei se účastní, vyškrábal se na nohy a zakřičel na celý lokál:
„Pojď si pro hubana krásko.” Což bylo, jak později zjistil, mírně mimo téma.
Posledním aktérem byl Naruto, který, jak je známo nemůže nikde chybět. A už vůbec ne na vlastní rozlučce.
Všichni „vyvolení” se vyvalili z Ichiraku na potemnělou ulici. Chvíli se rozhlíželi, jestli by je náhodou nemohl někdo vyrušit a když usoudili, že je vzduch čistý, rozjeli zábavu.
„O co, že neobejdeš Ichiraku dvakrát kolem dokola, po rukou.” začal Gai směrem na Kakashiho.
Maskovaný ninja tedy zburcoval poslední schopnosti o udržení rovnováhy. Slavnostně se rozkročil, vzpažil a vyšvihl se do stojky. Jenže. Nepočítal s tím, že by se chodník mohl zvednout a praštit ho přímo do obličeje. S hromadou nadávek a řečí o spiknutí a podobně, se vyškrábal na nohy.
Gai i ostatní se ani nesnažili zakrývat smích. Kakashi se zatvářil mrzutě.
„Tak teď ty!” píchl prstem do vzduchu do míst, kde měla být Gaiova hlava.
„O co, že neoběhneš Konohu,”
„Pche, v klídku.” zatvářil se Gai uraženě.
„Úplně nahatej!” dokončil Kakashi a Gaiovi poklesla brada.
Chtě nechtě musel přijmout, přece by se nenechal zahanbit svým odvěkým soupeřem.
Pomalu, jen aby co nejvíce oddálil nadcházející okamžik si sundával svou kombinézu. Když stál přede všemijen ve spodkách mrknul smutně na Kakashiho, jako by doufal, že se nachá obměkčit. Kakashi se však jen odvrátil. Gai jen sklopil uši a odevzdal i svoje spodky.
Neji pocítil potřebu ujmout se role startéra a nakreslil tedy špičkou své nohy startovní čáru. Poté kývl na Kakashiho, jenž dokopal chudáka Gaie až ke startu. Neji se tedy postavil vedle svého senseie a odstartoval exibiční běh.
Gai si zřejmě uvědomil, že čím rychleji poběží, tím rychleji to bude mít za sebou, načež se rozběhl neuvěřitelnou rychlostí kupředu. K jeho smůle ovšem zastihl skupinu žen, jenž se vracely domů ze své dámské jízdy. Jakmile zahlédly obnaženého Gaie, každá se zachovala po svém. Ino si ho změřila pohledem od hlavy až k patě až jí očka zasvítila. Nastávající paní Uzumaki, jak už má ve zvyku, omdlela. Růžovovlasá kunoichi raději odvrátila svůj zrak, stejně jako TenTen, která navíc dělala, jako že přítomného pána nezná. Jediná Tsunde se zatvářila duchapřítomně a věnovala Gaiovi výhled na Konohu z ptačí perspektivy.
Ostatní členové mužské části přítomných uznali, že je možná na čase najít si jinou zábavu. Shikamaru byl velice rozmrzelý, protože se prý těšil na to vzrůšo.
Po několika dalších šílených nápadech se osazenstvo Ichiraku ramen rozhodlo vydat se domů. Když se všichni dostatečně rozloučili vydali se vstříc vyhřáté posteli.
Naruto se už těšil, jak se přitulí ke své milované Hinatě. Před domem uznal, že než by odemknul zámek, bude rychleší, když vyleze po střeše.
Mocně se vymrštil vzůru a dopadl na střechu. Opatrně zaťukal na okenici a čekal. Ale nic se nedělo. Zaťukal ted o něco silněji. Vevnitř se rozsvítilo a Naruto s napětím pozoroval postavu blížící se k oknu. Přes záclony nebylo jasně vidět, kdo to je, ale blonďáček neměl pochyb – je to jeho láska.
Když se okno otevřelo, na nic nečekal a vrhnul se vstříc své milované. Vší silou jí obejmul a sladce zašeptal do ucha:
„Moc jsi mi chyběla, lásko.”
Vzápětí uslyšel odpověď ovšem podstatně hrubším hlasem než Hinata obvykle měla:
„Ehm, zřejmě... sis spletl dům, Naruto.”
Jinchuuriki odstrčil postavu jež objímal a zakoktal se:
„I-Ibiki-san. Omlouvám se.” A s uctivými poklonami vycouval z bytu ven.
Udýchaně se zastavil před svým domem. Nejprve se ujistil, že se číslo domu shoduje a až potom vyskákal na střechu. Okno bylo otevřené, tak vlezl dovnitř.
Rozsvítil a rozhlédl se po pokoji, ale s hrůzou zjistil, že Hin tam není.
Ne, ne, ne. To ne! To se nemůže stát. Ne teď, těsně před svatbou! Rozběhl se ke stolu, kde mu obyčejně Hinata nechávala vzkazy. A opravdu! Na desce stolu byl složený malý papírek.

Naruto, dnes budu spát doma. Otec mě chce ještě poslední noc mít u sebe. Dokud jsem ještě Hyuuga.
S láskou, Hin

Naruto si oddychl. Je v pořádku. Unaveně se svalil na postel a okamžitě usnul.
„Naruto, Naruto vstávej!” Uzumaki zamžoural. Nad ním se skláněla postava celá oděná do bílého.
„A-anděl?” podivil se blonďák.

Poznámky: 

Tak tahle kapitola se mi zdá totálně praštěná, uhozená, trapná a bůhvíco ještě.
Snad vás teda neodradí a počkáte si na další, která bude určitě lepší Smiling

4.770835
Průměr: 4.8 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, St, 2010-02-10 01:14 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

já z toho nemůžu

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2009-08-11 00:46 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no, až moc mi to připomíná the simpsons-movie ... to hecování, nahota ...

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Út, 2009-05-19 17:09 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

*hrabe se z pod stolu po tom co četla část...* xD

Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Svitilka
Vložil Svitilka, Po, 2009-01-12 19:16 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

*škrábe se zpod stolu zpátky na židli* jeeeee xD když čtu tvoje povídky, tak si připadám jako bych pročítala svoje staré slohovky Laughing out loud stejný styl utváření vět a příběhu a poněkud podobné hlody xD jen těm cizím se člověk mnohem víc tláme Laughing out loud prý Ibiki-san xD spiknutí s chodníkem a hyperaktivní Shika Laughing out loud tohle je prostě geniální Laughing out loud přimluvím se za nobelovku pro tebe Laughing out loud

Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-09-21 17:55 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je kraaaaaaaaaaasne, chudaciiik narutko je v medzi svete to je hrozneeeee, dufam ze to prezije. ae zatial je to slubneeee a mozno z toho raz bude kniha tu by som si urcite kupila a citala kazdyyyy veceer.

Obrázek uživatele Shinay
Vložil Shinay, So, 2008-09-20 15:03 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Recepční v lázních

už se těšim na další

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, So, 2008-09-20 14:43 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný, jsem se zasmála, rychle další dílek!

Obrázek uživatele Shinay
Vložil Shinay, St, 2008-09-17 20:24 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Recepční v lázních

je to kráááásný ... Smiling
a Shikamaru je nej Laughing out loud

Obrázek uživatele minnato
Vložil minnato (bez ověření), St, 2008-09-17 20:12 | Ninja už: 19860 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

to je prostě skvělé.. na kdy vydíš pokráčko?

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-16 22:32 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

já vím co ještě: hlavně je super! ale ten další díl rozhodně chci Eye-wink

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Út, 2008-09-16 21:30 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

No tak to nema chybu Laughing out loud

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, Út, 2008-09-16 20:37 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

Chodník se zvedl a praštil Kakashiho do obličeje. Pak kakashi mumlal něco o spiknutí... Jaj! Z tohodle vážně nemůžu!!! Určitě honem další dílek!

Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, Út, 2008-09-16 20:20 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Jediný co bych mohl říct... Je to Megálně dobrý Laughing out loud Anděl bude hin ve svatebním Laughing out loud kdo jinej ? Ja to nebyl U Gaie sem si málem poprskal monitor.... není dobrý si číst povídky u večeře Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-09-16 19:49 | Ninja už: 19860 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

U vlkodlačí tlamy to snad nemyslíš vážně?!!! Shocked Co to má znamenat???!!! Puzzled Je to skvělý, tak co s tím furt máš?!!! Laughing out loud (Vítej do klubu!!! xDDD) Ne, vůbec, ani trochu neumírám nad Gaiem, fakt ne!!! Sticking out tongue Heh, teda, tak to jsem zvědavá kdo je ten "Anděl"!!! Eye-wink Pospěš si s dalším dílkem!!! Smiling

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-09-16 19:03 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Ne, ne ne ne ne!!! Není to totálně praštěný, uhozený, trapný a bůhví co ještě Laughing out loud . Naopak, Shiki a hyper? Gai a...ehemXDD nahej??? Dostávám infarkt....smíchu...překvapivěXDDD. Rychle pokráčko Laughing out loud !!!