manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdinovia v akcii! Deidara a Tobi zachraňujú svet pred Akatsuki!

„TOBI!!!“ bolo počuť celým sídlom Akatsuki. Čo to spôsobilo? To sa dozviete za chvíľu.
„Čo hľadajú moje boxerky na tvojej hlave!“ zúril Pein pripravený Tobiho kedykoľvek zabiť.
„Tobi sa hral na superhrdinu so sempaiom!“ odvetil Tobi.
„Čo to táraš za blbosti?“ oboril sa na neho Pein.
„Hovorí pravdu.“ Dodal znechutene Deidara.
„Vám to načisto preskočilo? Čo hľadajú Kristepane Konanine tanga na tvojej hlave!“ zhrozene pozeral Pein na Deidaru, ktorý sa do superhrdinstva zažral, ale priznať si to nechcel.
„Hej, čo to trepeš za blbosti! Čo si to pre Jashina vyslovil za slovo?!“ vybehol po schodoch Hidan rozhorčený Peinovími slovami Kriste pane.
„Čo tu do pekla hučíte?! Bože, moje tangá!“ vyletela z izby zhrozená Konan.
„A zase ponižujú Jashina!“ naštvane zareagoval na vyslovenie božieho mena Hidan, ktorý sa od nervov pokúšal prebodnúť sa vidličkou.
„BUĎ TICHO!“ zvrieskla na neho, od nervov celá červená, Konan. „Čo hľadá moje spodné prádlo na tvojej hlave Deidara?!?“
„Nekričte na sempaia! On len pomáhal ľuďom!“ zapišťal Tobi na Konan.
„Ja mu dám také pomáhal ľuďom, že poletí von oknom!“ hučala po Tobim Konan.
Pomaly sa stihli na chodbe pozbierať všetci členovia organizácie.
„Tobi to celé vysvetlí! Len nezabíjajte sempaia!“ pišťal Tobi v strachu, že skončí ako jediný žijúci superhrdina. Deidara sa od hanby začal červenať ako paprika a capol si po čele, vedel, že to, čo príde, bude horšie než smrť.
„Tak hovor, Tobi!“ zvreskol na neho nervózny Pein.
„Dobre, dobre, Tobi vám povie všetko!“ posadil sa a začal vykladať, čo sa vlastne stalo, Deidara sa ho snažil zastaviť, no Konan ho veľmi rýchlo usadila.
„Deidara sempai večer pozeral film! A boli tam lietajúci superhridnovia! Tak Tobiho napadlo, že aj mi by sme mohli zachraňovať svet! Tak mi sempai povedal, aby som vám vzal spodné prádlo!“ začal Tobi svoju historku.
„Hej, to nie je pravda!“ odporoval Deidara, no Konanin vražedný pohľad ho okamžite umlčal.
„Pokračuj Tobi!“ zavelila Blue.
„Tak vám Tobi vzal spodné prádlo, ako dobrý chlapec, a potom som si ho natiahol na hlavu, tak ako sempai! Potom sempai urobil vtáčika a leteli sme preč zachraňovať svet!“ dokončil Tobi, na čo sa všetci začali na Deidarovi, zalezenom v kúte, smiať.
„Ako zachraňovať svet?“ vyzvedal smejúci sa Kakuzu.
„Pred zlom!“ povedal hrdinne Tobi.
„Veď my sme zlo!“ odfrkol Hidan.
„No veď to! Tobi a sempai zachraňovali svet pred vami!“ odvetil natešene Tobi, na čo sa Deidara už schovával v plášti.
„To, to, to myslíš ako?“ zakoktal sa Pein.
„Tak že sme zachránili Banku! Leteli sme nad mestom a tam zrazu sempai uvidel Kakuza, ako sa snaží dostať do Banky! Tak sme zleteli dole a napadli ho! Sempai urobil sochu veľkého policajta, ktorá nevybuchla, aby nás nikto nespoznal, ale kopla Kakuzu do zadnice tak silno, že sa zľakol a ušiel preč!“ hrdinne prehlásil Tobi. Deidara sa snažil po špičkách zdrhnúť a vyhnúť sa tak hanbe na celý život, no tento krát ho zachytil niťami Kakuzu.
„To ste boli vy?“ pritiahol k sebe Deidaru a zahučal mu do ksichtu.
„No, no, no...“ nestihol dopovedať Deidara a už ho prerušil Tobi.
„Ale to nie je všetko! My sme zachránili aj nevinného človeka! Videli sme, ako Hidan mučí nevinného chlapca, tak sme mu pomohli! Urobil som mu genjutsu, pri ktorom sa mu zdalo, že videl Jashina! Tobi je dobrý chlapec, tak to zrušil skôr, ako sa Hidan zadusil vlastnou kosou a sempai zatiaľ odletel s chlapcom do bezpečia!“ pokračoval Tobi vo vysvetľovaní.
„Vy...vy...vy!!! Ste totálny magori! Ja vás zabijem! To nebol nevinný chlapec, ale Naruto! Posledný jinchuriky!“ zúril Hidan a prevzal Deidaru od Kakuzu a začal ho škrtiť sám. „Ty primitív, čakal by som to od Tobiho, ale od teba?!?“ hučal po dusiacom sa Deidarovi Hidan.
„Hej sempai len pomáhal bezmocným! Ako napríklad malému šteniatku v parku! Leteli sme okolo a sempai uvidel, ako Sasori týra šteniatko! Snažil sa ho rozporcovať a spraviť z neho bábku! Tak sme so sempaiom zohnali mamičku toho šteniatka! Potom sme zistili, že to nebolo šteniatko ale lev!“ zahriakol Tobi Hidana.
„Moja ruka! Ten lev mi odtrhol moju dokonale prepracovanú ruku!“ zúril Sasori. „Ja si spravím bábiku z teba, ty blonďavé hovädo! Vieš koľko práce mi dalo toho leva ukradnúť zo Zoo a vymyslieť, ako z neho urobiť dokonalú bábku Konan k narodeninám!“ pokračoval Sasori, ktorý sa nepríjemne blížil k Deidarovi rozčapenému na dlážke, ktorého mu hodil pod nohy Hidan.
„Nechajte sempaia! On zachránil aj malé dievčatko pred smrťou! Videl, ako padlo do pasce Zetsuovi, ktorý ju začal jesť, tak mu sempai hodil do úst mydlo, a on pustil dievčatko a odviedli ho do nemocnice kvôli prevencii pred besnotou!“ dodal Tobi víťazne.
„Grrrr! Ja vás obidvoch zožeriem!“ začali zúriť Zetsu, ktorý mal v sebe ešte stále napichané infúzie a kadejaké náplasti, a už zvieral Tobiho hlavu v ústach. „Pusť ho, veď sa otrávim!“ hučala čierna polka po bielej, ktorá usúdila, že má pravdu a vypľul Tobiho, ktorý stihol odpadnúť na zem.
Deidara bol rád nakoľko nestihol dokončiť ich superhrdinský príbeh, ale vedel, že ho všetci pekne zrevú.
„D-d-d-deidara?!? Ty-ty-ty ty si horší než Tobi! Ja ťa roztrhám!“ reval po Deidarovi Pein, ktorý sa už staval že ho zabije. Deidara rýchlo zareagoval a vyhodil jedného ílového vtáčika.
„Katsu!“ zreval a rozbehol sa k oknu s polomŕtvym Tobim pod pazuchou a vyskočil von. Dopadli na veľkého ílového vtáka, ktorého stihol Deidara vymodelovať.
„Pravý hrdinovia nikdy nezomierajú!“ zahučal Deidara a odleteli preč. Zvyšok organizácie nechápavo čumel cez okno za nimi.
„Tak nakoniec nebol Tobi ten debil.“ Dodal Pein a čumel s ostatnými ďalej von oknom.
„Aspoň nám mohli vrátiť spodné prádlo.“ Dokončila Konan z výrazom *čo to do pekla malo celé znamenať* a snažila sa ovládnuť tik v oku.

Poznámky: 

No ja neviem čo ma toto napadlo Laughing out loud ale je to totálna blbosť Laughing out loud Je to len tak pre zábavu Eye-wink

4.84
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-12-04 21:15 | Ninja už: 2684 dní, Příspěvků: 3007 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PZ:“ Schválne som zabrúsila do starších vôd, a tak som skazená humoristickými FF a paródiami o Akacuki, že keď pozerám Naruta, vnímam ich ako komikov hihihi Tobi je prototyp komedianta. Páni, natiahol si na hlavu Peinove boxerky a Deidara Konanine tangáče Hehe... Jémine, to je vysvetlenie: „Deidara sempai večer pozeral film! A boli tam lietajúci superhridnovia! Tak Tobiho napadlo, že aj mi(my) by sme mohli zachraňovať svet! Tak mi sempai povedal, aby som vám vzal spodné prádlo!“ Mrk A odleteli na vtáčikovi zachraňovať svet pred zlými Akacuki. Hehe, uchránili banku pred Kakuzuom Laughing out loud A Hidanovi zabránili mučiť chlapca - Naruta. Sasori zas týral šteniatko - levíča, lebo chcel urobiť bábkového spoločníka pre Konan. Ja sa zjaším, Zecu roznáša besnotu, nečudujem sa, že zúri, lebo vieme, aká je liečba a prevencia desivá Ehh... jasně... hehe... Najviac sa mi páči Peinova hláška: „Tak nakoniec nebol Tobi ten debil.“ Laughing out loud Dúfam, že nemali len to spodné prádlo, ktoré im dvaja prchajúci super-hrdinovia zabudli vrátiť hihihi Autorka už sem dávno nechodí, ale pobavila som sa na jej FF Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-02-15 18:59 | Ninja už: 4322 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

uper Laughing out loud Ale chudák Deidara Smiling Kakashi YES

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele boti
Vložil boti, So, 2011-09-10 22:39 | Ninja už: 4609 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

to so je takto som sa nenarehotala uz pekne dlho
to je supeeeeeeeeeeeeer
Smiling

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, St, 2011-08-10 11:43 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

tak toto je neskutočné Laughing out loud...Bohovské Laughing out loud...thumbs up Kakashi YES



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-02 19:23 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Heh, naša slávna dvojka Laughing out loud Som rada, že im ušli Laughing out loud
Dobre som sa zabavila, Pon-chan xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, So, 2009-08-22 18:54 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Hahaha Smiling túto poviedku fakt zbožňujem Laughing out loud Už len tá predstava Smiling No looooooooool Laughing out loud Som celý tento dej opisovala svojej kamoške, obidve sme sa rehotali uprostred kaviarne, ľudia na nás vyplešťovali okále a my sme skúšali chytať kyslík.. Smiling Fakt bomba Laughing out loud Som netušila ale, že tá poviedka je už taká staručká Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-07-23 10:29 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sakra som jediná, ktorá namiesto pritiahol čítala "pretiahol"? xD Chudák Deidí xD Super Laughing out loud

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Po, 2009-06-08 19:37 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

No to nemá chybu - len mi vysvetlite ako môžem byť zloduch a superhrdina zároveň?! Laughing out loud Super Laughing out loud

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Čt, 2009-02-05 23:10 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

je to blbost... ale haluz Laughing out loud

_____________________________________

Obrázek uživatele Charlie
Vložil Charlie, Po, 2009-02-02 22:00 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 642 | Autor je: Prostý občan

Jeee xD tak to je prča xD čo mám robiť aby som sa konečne prestala rehotať xD DeiDei sa nezdá xD ako aj mna by občas mohli zachrániť pred fyzikárom xD fakt super xD

Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!

Obrázek uživatele Tatsu
Vložil Tatsu, Út, 2009-01-20 14:29 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 748 | Autor je: Recepční v lázních

u jashina prej pravý hrdinové nikdy neumřou XD to bylo dobrý zasmála sem se

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2009-01-12 20:15 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Fakt totálna blbosť Laughing out loud
Ale zasmála jsem se Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!