manga_preview
Boruto TBV 08

A vše se změnilo 07-Nejsi náhodou trochu přihrátej

Jen chvilku po tom co Sasuke omdlel následkem objevení pavouka za Sakuřinou postelí se Sakura rozhodla něco s ním udělat. Nejprve se ale musela vypořádat s náporem smíchu. Po dalším minutách, kdy se Sakura smála došla k závěru, že už je opravdu načase Sasuke probudit. Ovšem nic lepší ji nenapadlo a tak ho polila vodou. Povedlo. Sasuke nadskočil jako střelená srna. Ihned zkontroloval jestli se někdo v povzdálí neschovává nějaký pavouk nebo jiná havěť. Na to však nebyl čas, Sakura ho popadla za ruku a odtáhla ho k němu. Zbývalo jim několik málo minut k srazu u brány. Sensei sice chodil pozdě, ale nechtěli, aby měl Naruto nějaká podezdření. Nabalili si věci a uháněli k bráně. Sakura se celou tu dobu ještě vyrovnávala s návalem smíchu. Chvilku skutečně uvažovala o tom jestli u ní bude Sasuke vůbec spát. Na to co se stalo předtím než se objevil pavouk raději ihned zapomněla i když se ji to líbilo, chtěla ihned zapomenou. Ale ono to nebylo tak lehké. Teď však bylo načase řešit závažnější problém. Jak se blížili k bráně začala se vyjasňovat postava Naruta i Kakashiho. Sakura strnula, jen doufala, že si to nějak nedomysleli. Bez jakéhokoli varování vyrazili. Jejich úkolem byl jen předat nějaké dokumenty. Nic těžkého až na to, že na misi budou dva dny. Sakura zoufala, kdo ví co Sasuke plánuje, měl poněkud dobrou náladu a stále sledoval Naruta.
Po cestě se nic podstatného nestalo, všichni celou cestu mlčeli, to opravdové měla teprve začít večer. Nejprve bylo důležité rozdělit se do dvojic, které budou po celé dvě noci sdílet stan.
I to se obešlo bez zranění. Bez jakýchkoli námitek se Sakura nastěhovala k Sasukemu, ten ovšem odpor nekladl, právě naopak. Jakmile zapadlo slunce, bylo načase jít spát. Sasuke šel spát jako první. Jen potřeboval, aby všichni usnuli. To taky netrvalo dlouho, jakmile vyhasl oheň šli spát i ostatní. Nastalo ticho Sakura vedle něj tiše oddychovala. Nastal čas uskutečnit svůj plán. Všechno skvěle vycházelo, první si vzal hlídku Kakashi, on však za pár minut usnul u ohniště. Sasuke uznal, že je ta pravá chvíle na uskutečnění svého plánu. Pomalu vylezl ze stanu, potichu, aby nevzbudil Sakuru. Naštěstí spala tvrdě. Vyklouzl ven a namířil si to ke stanu, kde spal Naruto. Musel být opravdu opatrný, Kakashi se mohl kdykoli probudit a to by byl opravdu malér. Nejspíš by se mohl vymluvit na to, že byl na malé a spletl si stan. Jo to by šlo.
Přistoupil ke stanu a vlezl dovnitř, nějakou dobu se ještě překonával. Nejraději by ze stanu vyletěl ven, pohled na spícího Naruta nebyl zrovna nejlepší. Ovšem neměl na výběr, musí se Sakuře nějak pomstít. Zaťal zuby a dal se do toho. Naklonil se k Narutovi, modlil se, aby ho náhodou nepoblil nebo něco podobného, opravdu na něj nebyl hezký pohled. Naklonil se blíž a přiložil jeho rty k těm jeho. Naruto zbystřil na malou chvilku otevřel oči, ale hned je zavřel a přitáhl ho k sobě. Nejprve byl trochu překvapen, ale nemohl si to nechat jen tak ujít. Sasuke zoufal. Měl si to rozmyslet, měl krajní dojem, že si Naruto nečistí zuby.
Musel se nadechnout čerstvého vzduchu a v Narutově puse to nebylo zrovna nejlepší. Konečně se mohl odtrhnout, snažil se zachovat svůdnou tvář, ovšem nebylo to tak lehké, ale neměl na výběr.
„Teď si připadám jako teplouš,‘‘ pomyslel si Sasuke a znovu se vrátil do reality. Naruto nasadil potěšenou tvář jako, že chce ještě. Znovu si Sakuru přitáhl k sobě, ale najednou se roztáhli závěsy u stanu. Oba se zarazili a odtrhli se od sebe. Kdyby to byl Kakashi mohli by se nějak vymluvit, ale jak to vysvětlit Sakuře, no to už bylo horší.
„My jen … my jsme,‘‘ vymlouval se Ssuke, ale bylo mu to k ničemu. Sakura ho chňapla za ruku a vytáhla ho za ruku ven, někam daleko mezi stromy. Sasuke se bránil, ale nechtěl hlavně probudit Kakashiho. Toho však neprobudilo ani zemětřesení. Zatáhla ho mezi stromy a opřela ho o jeden v nich. Polekaně na ni hleděl, tušil co bude následovat.
„Ježiš co tě to napadlo, nejseš náhodou trochu přihřátém,‘‘ křikla na něj a jednu mu vlepila. Celá tvář mu zčervenala. Myslela si, že ho snad zabije, co víc ji však překvapilo bylo to, že to opravdu udělal, třeba je opravdu teplej.
„Nejsem teplej, ale mám krajní dojem, že si Naruto ani nečistí zuby,‘‘ poznamenal Sasuke a přihlouple se usmál. Jí to však tak moc směšné nepřipadalo. Ale správa o Narutově hygieně ji velice zaujala. Možná se ji i trochu navalilo, musel mít hodně odvahy, když to udělala.
Ale v křoví to zašustělo, oba měli strach, že je někdo sleduje. Sakura nakonec neměla na výběr, pevně uchopila Sakukeho za boky a přitáhla ho k sobě za boky, podivil se, ale nechal se ji osahávat. Sakura už opravdu neměla na výběr a začala Sasukeho líbat. Mu se to zalíbilo a přitáhl ji k sobě, bylo to stejně krásný jako u ni doma. Všem tentokrát je velice rušilo šuštění v křoví, v něj pak vylezl Kakashi a Naruto, oba měli stejný překvapený výraz.

Poznámky: 

Předposlední dílek. Další bude speciál!!!!

4.90278
Průměr: 4.9 (72 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rikka-chan
Vložil Rikka-chan, So, 2013-03-09 12:54 | Ninja už: 4096 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Pěstitel rýže

XD XD super povidka

Obrázek uživatele Hatake.Yasu-chan
Vložil Hatake.Yasu-chan, Út, 2010-03-16 13:12 | Ninja už: 5175 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

xD to se mi líbilo xDD

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Po, 2010-02-15 13:10 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

OMJ Laughing out loud

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-23 09:54 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tvl, jako to ne, na naruta ať zmetek nesaha!!!Laughing out loud

Obrázek uživatele mishka132
Vložil mishka132, So, 2009-01-17 10:53 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

aojky chcem sa ta spýtať či by som si mohla túto poviedku a ruže s písku zverejniť na mojom blogu samozrejme napíšem zdrojík pliis pisni mi na blog mám ho v profile

Obrázek uživatele horty8
Vložil horty8, Po, 2009-01-12 22:40 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

tak to je super,je to sakt dobry Laughing out loud

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Čt, 2009-01-08 21:25 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

super!!!uz sa tesim....uz to vidim...v sobotu bude hromadne citanie....


Obrázek uživatele mishka132
Vložil mishka132, St, 2009-01-07 16:55 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

joooo tešíím sa Laughing out loud

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2009-01-06 15:34 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Další díl bude 9.1

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Út, 2009-01-06 15:55 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

youhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Út, 2009-01-06 15:18 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

kedy bude dalsi? vyjde deviateho?

Obrázek uživatele mishka132
Vložil mishka132, Út, 2009-01-06 10:46 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

jo ja som tiež zvedava kto ich vymenil heeh a jako to dopadne ked už budu nazad Laughing out loud pliis rychlo dalsi diel

:)

Obrázek uživatele ZikyAcYanto
Vložil ZikyAcYanto, So, 2009-01-03 07:04 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Tak snad sem ani nic úchylnějšího nečetla XDDDDDDD prostě z některejch částí chcípam smíchy a válim se pod stolem - a to doslova XD
Až na pár pravopisnejch chyb to je božský dílo XD

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-01-03 10:24 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

já jsem tady někdy pod stolem, jen když to píši!!

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Út, 2008-12-30 23:07 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

total sugoi.....som zvedavaa na kakashiho a na narutovu reakciu a na to ako to cele skonci takze nech tu vidim novy dielik cim skor Laughing out loud


Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2008-12-30 21:09 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Další super díl rychle dodej další!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele wwwowww
Vložil wwwowww, Út, 2008-12-30 14:04 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

jako vždycky super...škoda že další bude předposlední Sad..no i tak kawaii

Obrázek uživatele LPfan
Vložil LPfan, Po, 2008-12-29 18:43 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Honem další!!!!!!!! už se nemůžu dočkat.....

Neboj se, už neodejdu - moje první FF

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Po, 2008-12-29 18:07 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

hmm pekne bude to pokracovat nie???

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-12-29 18:46 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Dnes už ne možná zítra!

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Po, 2008-12-29 15:28 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

super Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-28 22:21 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

To až zítra!!!

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Ne, 2008-12-28 22:00 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Dost dobrýýý!!!!Taky by mě zajímalo kdo je vyměnil!!!

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Ne, 2008-12-28 20:56 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

do prcic kua rychlo dalsiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a cem vediat kto im to spravil ze sa vymenili Laughing out loud