Svitky Dávných - / Úvod /
Úvod
Jak to vlastně začalo? To je dobrá otázka. Budu vám vyprávět příběh, co se stalo před lety …
Je to doba, kdy Naruto byl Hokagem už hodně dlouho. Oženil se z Hinatou. Avšak vztahy byly zamotanější, než by si to člověk dokázal představit.
Jak už se vědělo, Naruto s Hinatou se starali o dva své syny – Rinzua a Jiraiyu. Drželi však v tajnosti, že Rinzu je potomkem Naruta a Sakury. Nikoliv Hinaty. Jiraiya zas byl potomek Hinaty a Sasukeho. To se později oba bratři dozvěděli. Bohužel Jiraiya, který měl slabost pro temnou stranu, dříve.
Však nepředbíhejme. Listová byla celkem klidná, jelikož Naruto zbavil vesnice tehdejších Akatsuki. Bylo ticho a mír několik let, dokud se nenašli další, co nesouhlasili s hlavními vesnicemi a jejich vládou. Tajně se tvořila nová organizace nesoucí téže jméno se stejnými cíly jako ta předchozí. Akatsuki se opět objevili na scéně. Tahle nová generace byla silnější než předchozí a Naruto už byl velmi starý. V té době, kdy si bratři Uzumaki vyrostli do věku 16 let se vše zvrhlo. Pravda nevlastních sourozenců vyšla najevo. Naruto byl zabit svým nevlastním synem Jiraiyem a ten poté uprchl k Akatsuki v domnění, že jeho bratr Rinzu zemřel na obtížné misi. Když se Rinzu vrátil do Konohy, zuřil. Doneslo se k němu, že ho zabil vůdce Akatsuki Futeki. Přitom to nebyla pravda. Pravého vraha znal jen Jiraiya a malý okruh lidí.
Čas plynul dál a Akatsuki opět pomalu vyhlazovali shinobi z Listové. Rinzu si říkal Lovec Akatsuki. Svou přezdívku měl právem. Tréninkem zesiloval a zesiloval, až se mu podařilo pár členů organizace dostat.
Kromě zločinecké organizace nosící černé pláště s rudými oblaky se objevoval i někdo, kdo pálil vesnice. Lidé netušili z jakého důvodu,
jelikož všichni ve vypálených vesnicích zemřeli. Žádný svědek nebyl, který by jim vylíčil, co se vlastně stalo. Nikdo netušil, že zatím byl jediný člověk- dívka teprve 16 letá. Jmenovala se Aiko Minako a pocházela z Bleskové. Byla hledána jako extrémní ninja Třídy S. Byla chladná a toužila po pomstě. Připravovala se na den, kdy jí vykoná. Chtěla pomstít svůj rod za to, že jej nechal Raikage vyvraždit kvůli obavám z jeho síly. Patřila do váženého a silného rodu Minako, který dokázal kontrolovat démony mocné síly. Jen ty nejsilnější mohli démona rozvíjet na vyšší úrovně, které se dokázaly vyrovnat i samotným Bijuu.
Jen čistou náhodou Aiko potkala Rinzua a Kyoyu, když byli na misi. Zachránila Rinzuovi život aniž by věděla proč. Později jí došlo, že se do něj zamilovala. Jenže na to už bylo pozdě. Mezitím se toho událo hodně.Sám jejich vůdce Futeki jí nabídl místo. Konečně se cítila, že někam patří a zabíjení jí nedělalo problém. Už s tím měla zkušenosti. Rinzu jí vyznal lásku, svedl boj se svým bratrem Jiraiyou a zabíjel Akatsuki. Aiko ho odmítla. Odmítala si připustit, že někoho miluje. Byla tak chladná, že i přes to, co uvnitř sebe uchovávala, Rinzua odpálkovala. Ten se zhroutil z toho, že nedokázal Jiraiyu přivést zpátky a Aiko dostat od Akatsuki.
Na scénu nastoupil Madara o němž si všichni mysleli, že je mrtvý.
Zřejmě byl ale opak pravdou. Využil Rinzuova zhroucený. Sám toužil po Kyuubim, který byl zapečetěný do Rinzua díky Narutovi. Takhle to měl
lehčí a nemusel to z chlapce tahat násilím. Rinzu se přidal k Madarovi a celé tři dlouhé roky ho cvičil. Naučil ho ovládat Liščí sílu, aby jí měl pod kontrolou. Avšak Uchiha se pojistil do budoucna, kdyby mu mladý hoch chtěl utéci. Narušil pečeť svým extra Sharinganem tak, že si toho Rinzu nevšiml.
Nastaly dny, kdy hlavní vesnice mizely jedna po druhé z povrchu zemského. Nejdříve Suna, poté Kamenná, Travnatá atd. Dokonce i Blesková. Na té se podílela Aiko. Přes polovinu jí zničila a pomstila se muži, veliteli komanda, jež vyvraždili její klan.
Zbytek vesnice doničili ostatní Akatsuki. Jako poslední přišla na řadu Konoha. Akatsuki do ní vtrhli. Byli silní a Listoví ninjové neubránili bránu. Organizace vpadla dovnitř a ničila část po části. Aiko nechala vybuchnout celou severní část. Tam se střetla s minulou Akatsuki jménem Udino.
Byla to zároveň i Rinzuova a Jirayiova sestřenice. Udino byla dřív na pokraji smrti a lidé z Konohy jí zachránili. I přes to, že byla držena ve věznici, řekla vše co věděla o nynější Akatsuki. Jenže toho nebylo moc a nestačilo to na zabránění útoku na Listovou. Jejich boj přerušil Rinzu, který se po 3 letech objevil na scéně. Aiko na něj nezapomněla a myslela si celou tu dobu, že je vše ztraceno … když tam stál, nedokázala nijak reagovat. Tehdy si konečně uvědomila, jakou udělala hloupost, že se zamilovala. Věděla to jistěji než kdy dříve, ale nemohla už nijak utéci. Patřila do Akatsuki a to se nedalo změnit. Radši nechala boj Rinzua a sestřenice na nich a zdrhla. Probíhala Listovou, ale daleko neutekla. Riznu to rychle skončil a dohonil jí. Tehdy se poprvé políbili. Provedl teleportační jutsu a oni zmizeli.
Prožili spolu nádhernou noc ve Sněžné zemi někde sami v opuštěné krajině a přítulné chatce.
Čas plynul dál a Madarova pojistka Kyuubiho vyplouvala na povrch. Prý měl deset dní na to, než pečeť povolí a celý Kyuubi se vyvalí ven.
Jenže nikdo nepředpokládal, že to bude silnější. Známí se opět střetávají.
Jiraiya utíká od Akatsuki a potkává Kyoyu se svým novým studentem Hibikim z Bleskové, který utekl hledat lepší shinobi, který by ho mohli učit. Narazil na Kyoyu akorát když Kyoya zabíjel Madaru. Ten konečně umřel, ale stihl mu říct ještě o Kyuubiho narušené pečeti. Avšak nesdělil mu, jak jí znovu obnovit. Kyoya nedůvěřoval moc Jiraiyovi, ale nakonec neměli nevybranou. Aiko hledala spojence, když se pečeť začala rychleji uvolňovat. To už je potkali Jiraiya s Kyoyou. I přes vyčerpání všech se hnali do Konohy pro pomoc. Byl tam Minuto, Jiraiyův a Rinzův děda, který tehdy přežil. Jedině on mohl zabránit neštěstí. Dostali se do Listové, ale pečeť povolila o 8 dní dříve. Kyuubi i s 9 ocasy se vyvalil z Rinzuova těla a začal řádit uprostřed vesnice. Kyoya s Jirayiou se ho snažili zatím zaměstnat než Aiko najde Minata. Štěstěna jim přála a Minato začal pečetit. Tentokrát ovšem zemřel…
Rinzu byl v bezvědomí celých 8 měsíců a až poté se probral. Akorát na Aikiin porod.
Porodila dvě děti – Nano a Minato. Obě dvě děti byly Rinzuovi a Aikiiny jak je víc než jasné. Za tu dobu se vesnice pomalu obnovovaly a vzpamatovávali se z útoků. Aikiin dávný přítel a dřívější týmový partner Raito se stal Raikagem. V době, kdy pátral po zmizelé Aiko, mu jako pomocnicí byla dívka Kasumi Saiyo. Za těch osm měsíců se s ní velice sblížila. Jenže pár dní po porodu obdržela hrozný dopis od Raita. Kasumi byla zavražděna v boji, ale neví se kým. Slíbila si, že vraha najde a spolu s Raitem se postarají o jeho bolestivou smrt. Po další tři roky nic nenalezli a hlavně Aiko nemohla cestovat mimo Konohu díky potomkům. Musela se o ně postarat. Rinzu se mezitím stal senseiem svého Týmu 4. Se svým týmem splnil více než 150 misí typu D a C. Odehrála se taky smrt Rinzuova bratra Jiraiyi, který pykal za to, co provedl. Byl připraven na smrt a před očima Kyoyi se zavraždil.
To byla minulost … a přítomnost??? Povídka se bude odehrávat po těch třech letech, kdy Rinzu už je delší dobu senseiem, vznikají další Týmy a jedním vedoucím se stala i Aiko. Děti jí hlídá jedna mladá žena zatím co ona je pryč. Aikiin Tým 7 začíná …
A co je na tom všem nejlepší ??? Na scénu přichází nová organizace, sic ne se stejnými cíli, ale lačnící po Svitcích Dávných, kteří se po dlouhá staletí objevují ve světe.
Začíná honba za legendárními mocemi…
To je mé VÁNOČNÍ PŘEKVÁPKO ... takže se těšte!!!
Vaše Iriam
PS: Možná i Silvestrovské ... xD
DŮLEŽITÉ PODĚKOVÁNÍ !!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Jojo, já byl Rinzu .. To si ještě pamatuju ..
No Kyoya jsem já =)
Stejě jako Hibiky, Minato
Takže ano =)
Helemese To píšeš podle naší starý RPG ne?
woww .. super .. konečně něco nového a je to zajmavé.. sice jsem se trochu ztrácela v těch jménech ale to je jedno
Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď
Konecne zase nejaky ktery se mi libi. Nezbyva nez pochvalit bravoooo
Dík moc Teď bohužel jedu pryč a vrátím se až 2. takže dřív to tu nečekejte ... xD
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -
Je to při nejmenším zajímavé
Ups ... xD Díky
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -
co dodat