manga_preview
Boruto TBV 09

Láska, smrt a nenávist 6. Prokletí

Jak spolu bojovaly Hinata a Zetsu to začalo být vážné, Hinata dostávala od něj dost zabrat. Po chvilce si to všimnul Naruto a pravě když se otočil aby viděl jak je na tom jeho milovaná, všimnul si že jí vážně zranil a že moc dlouho se mu už neubrání.
V tom si Tobi sednul na větev a řekl mu.
„Nejdeš pomoct svoji přítelkyni? Vypadá to ze dostává pořádně zabrat.“ Naruta to naštvalo a rozběhl se ji na pomoc. V poslední chvíli se před ní postavil a zastavil několik přímo na ni letících kunayu.
„Hin si v pořádku?“ Hinata mu už ale neodpověděla byla totiž tak vyčerpaná z boje že ztratila vědomí.
„Lásko co ti je probuď se.“ řekl ještě jednou Naruto se strachem v hlase a smutkem v očích z toho jak viděl Hinata bezvládně ležet. Zmocnil se ho v té chvíli vztek.
„Tak za tohle mi zaplatíte.“ Zakřičel Naruto a bylo na něm vidět že se mnění na Kyuubiho, no teď to nebyl vztek který by se dal ovládnou, byla to doslova nenávist k těm co ublížili jeho milované.
To jeho proměnu podstatně zrychlovalo.
„Naruto teď to nedokážeme potlačit teď to bude vážné.“ Řekl mu Kyuubi.
„A co má být na co teď tedy vybuchne jenom musíme dát pozor na Hinatu aby se ji nic nestalo.“
V tom se to stalo ruda cakra obklopující Naruta začala formovat ocasy ne jeden ale rovnou tři.
V té chvíli se nestihl Zetsu skoro ani pohnou a Naruto byl už u něj, zasadil mu drtivou ránu jedním drápem a on proletěl několik kilometru přes stromy a skály.
V tom se ozval Kyuubimu známy hlas.
„A hele tak tohle jsem nečekal ze moje zvířátko bude tak silné.“
Tobi si dal dolu masku a ukázal svou pravou tvář.
“Uchiha Madara” procedil pres zuby Kyuubi a rozzuřil se taky on.
„Co, myslel sis že jsem už po smrti? Tak od toho jsem jak vidíš ještě moc daleko.“
„Tak je čas to změnit.“ Řekl společně s Narutem a v tom mu dorostly další ocas.
Narutovi se po troše začala pálit kůže a krev smíšená s cakrou začala Naruta ještě víc měnit na Kyuubiho.
To už bylo slyšet jenom strašlivé zařvání které zmrazilo taky Madaru a probralo Hinatu z bezvědomí.
Naskytl se ji strašlivý a bolestivý pohled.
Viděla svého milovaného jak se změnil na něco co už vůbec nevypadalo jako on, bylo to monstrum které viděla jenom jednou a viděla taky to co to provedlo s Narutem když se ho snažil potlačit v sobě.
Otočil se směrem k ní a jedním okem se na ni podíval, ona si toho okamžitě všimla.
Věděla jakou bolest má v sobě Naruto když je v něm zapečetěn Kyuubi. Tentokrát v těchhle očích neviděla lásku ani bolest ani smutek, viděla jenom jedno a to nenávist.
Pak zakřičela “Naruto nedělej to” a z očí se jí řinuli potoky slz a zdálo se jí že se jí něco pokoušel říct, ale slyšela jenom monstrózní řev.
V tom si uvědomila že tohle bylo možná to tajemství které měl Naruto před pár měsíci a nechtěl jí nic říct.
Už se jenom Kyuubi-Naruto otočil zpátky k Madarovy a ten se nestihnul ani uhnout Kyuubi-Naruto se na něj vrhnul s celou svou silou.
Když se po prvním úderu vzpamatoval, jen tak se začal uhýbat těm dalším. Věděl že jestli ho ještě jednou zasáhne takovouhle silou tak už z něj nezůstane nic.
Pak se Kyuubi-Naruto zastavil a začal mu v té chvíli růst pátý ocas.
Teď už se neovládal ani v kouskem svého těla nebo mysli. Rozzuřený Kyuubi mněl víc a víc navrch.
V té chvíli zařval znovu, ale silněji než předtím a začalo to vypadat jako kdyby krev a ruda cakra vytvářely světle rudý kožich.
Dokonce už nemněl ani oči svoje i tvař se mu změnila na Kyuubiho. V té chvíli si Madara uvědomil že neskončí dokud ho nezabije nebo sám nebude schopen bojovat dál.
Ale v tomhle souboji nemněl Madara vůbec žádnou šanci Kyuubi-Naruto se napřáhnul rukou a jedním máchnutím udělal obrovskou energetickou vlnu která Madaru zasáhla a smetla ho bůh ví kam z dohledu.
Kyuubi-Naruto seděl v malém kráteru který udělal a jen tak se díval směrem kterým odletěl Madara.
Hinata se jenom dívala na tuhle smutnou bytost ovládanou nenávistí, která byla jen před chvílí její milovaný.
Zetsu se posbíral a vydal se za Madarou, ten už stál na nohách a díval se směrem na Kyuubi-Naruta.
„Co teď uděláme můj pane?“ Zeptal se ho Zetsu.
„Nic, půjdeme pryč, teď nemůžeme dělat nic. A spolu zmizeli.
V tom okamžiku došly posily Yamato, Sakura a Kakashi.
„Tohle nevypadá dobře.“ Poznamenal Kakashi.
Sakura si hned všimla zraněnou a vystrašenou Hinatu a rozběhly se všichni k ní.
„Hinato co se stalo?“
Hinata se jenom na ne otočila se svýma uplakanýma očima a řekla.
„Naruto se mně pokoušel jenom ochránit předtím než jsem ztratila vědomí, pak jsem se probrala a už se změnil na Kyuubiho.“
Všichni se otočili zpátky ke Kyuubi-Narutovi a videli už jenom, zmenšeného Kyuubiho který mnél černě oranžový kožich, okolo nej byly jenom oblaky rudé a černé cakry.

Poznámky: 

tenhle díl je krátký ale skoušel jsem ho prodloužit jenom mně už nic nenapadalo

4.9375
Průměr: 4.9 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-11-27 22:16 | Ninja už: 5333 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Pěkný díl! Jen tak dál

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-02-08 01:13 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2008-12-18 15:41 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

rychle další díl!!!!!!!!!!!! tohle je opravdu napínavé jsem zvědavá jak to s Narutem dopadne!!!!!!