manga_preview
Boruto TBV 08

A vše se změnilo 05 - Hluboko v hlubině

A tak se Sasuke vydal na cestu. Sice nevěděl, kudy má přesně jít, a šel, kam ho nohy vedly samy. Bohužel ho zavedly tam, kde to neznal. Takže nevěděl, kam jde.
Po dlouhém bloudění konečně nalezl její dům. Konečně. Nikdo doma, to je dobrá správa. Teď najít její pokoj, to nebylo tak těžké, v domě se nacházel jediný pokoj celý růžový. Jakmile vešel, raději zas rychle vyběhl ven. Růžová barva nebyla jeho oblíbená, ale nakonec to překousl.

To Sakura neměla zatím žádné problémy. Nejprve se vydala na průzkum, ale skončila v Sasukeho ložnici a prohrabovala mu skříně. Doufala, že nalezne něco zajímavého, a pak mu pěkně znepříjemní život. Šufle se spodním prádlem a ponožkami raději vynechala. Zaujala ji však krabice s nápisem NEOTVÍRAT. Udivilo ji, že ani nemá zámek, když se nesmí otvírat. Zákaz ihned porušila a nahlédla dovnitř. Nic zajímavého, jen deník, moc podezřelý deník. Celý popsaný neviditelným inkoustem. Ovšem už dávno věděla, jak se to má přečíst, takže stejně nemělo cenu psát to tím inkoustem. Dala se do čtení. Po chvíli toho raději nechala a vrátila deník na původní místo. Sasukeho hmmmm... soukromý život ji moc nezajímal. Ale dlouho to nevydržela a hned se do něj opět začetla.

Sasuke se momentálně zase promenádoval u zrcadla, znovu dostal chuť šáhnout si na něco pěkného. Rukama kopíroval křivky svého nového těla, dokud rychle nezaběhl do koupelny a nezamknul se. Její koupelna byla značně větší než ta jeho, ale o to líp.
Přistoupil k zrcadlu a pokračoval v předešlé činnosti, tentokrát bez oblečení, dokud ho nevyrušilo něčí volání. Lekl se, bohužel si prsty zarazil tak hluboko, kam se nikdy předtím nedostal, ani Sakura ne.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁuuuuuuuu!!!" zaječel. Celý dům se otřásl v základech.
Nějakou dobu se to ještě snažil rozdýchat, ale bolest byla nesnesitelná. Pomalu, co nejopatrněji, vyndal prsty, jen aby si neublížil ještě víc. Posadil se a chytit se za podbřišek, to už byly zespoda slyšet kroky, neúprosně se blížily ke koupelně. Přesto všechno se snažil zachovat klidnou tvář.

„Sasuke, ty jsi ale prase," povídala si Sakura jen sama pro sebe a obracela jednu stránku za druhou. Opravdu netušila, že má Sasuke tak zajímavý život. Deník se však neúprosně blížil konci a přibývaly samé ještě zajímavější věci. Ani ji v životě nenapadlo, že má Sauke s jistými věcmi takové zkušenosti, ani to, že se bojí pavouků. Tohle ji velice zaskočilo. Jak by se jen mohl ten sebevědomý Sasuke bát něčeho tak malého a bezbranného, jako je pavouček?
„Tohle rozhodně musím vyzkoušet," pomyslela si Sakura. Ale nakonec musela svůj plán na nějakou dobu odložil. Neúprosně se blížil čas jít na trénink.

Sasuke, který se před chvíli ocitl prsty v hlubině, teď vše rozdýchával. Sakuřina máma se neúprosně blížila, je na čase nastavit tvář tak, jakože nic. Co nejrychleji se oblékl, tentokrát do něčeho normálního, což bylo momentálně pyžamo pohozené u dveří a vyrazil z koupelny.
„Sakuro, děje se něco?" klepala na dveře Sakuřina máma, ale bylo zamčeno.
„Nic, jen jsem viděla pavouka," odpověděl Sasuke a začal hledat Sakuřino všední oblečení, už měl být dávno na tréninku.
Sakuřinu mámu to udivilo, Sakura se nikdy pavouků nebála, ale dál to neřešila.
Sasuke se nezitím dal do oblékání, šlo to dobře až na to, že zapomněl na svou nehodu a vytáhl si kalhotky o trochu výš, než je zvykem. Domem znovu otřást jekot. Pak už si dal pokoj, ale nejhorší bylo, že zranění mu nedovolovalo jít normálně. Snažil se, ale vždy jím projela prudká bolest. Měl dojem, že tam Sakuře něco udělal, ale to už bude její problém.
Každým krokem jím projela bolest, myslel si, že snad nedojde, ale nakonec konečně dorazil na místo setkání. Sakura už tam byla a snažila se tvářit stejně, jako se vždy tvářívá on. Zato Naruto na něj stále vrhal vražedné pohledy, jakmile uviděl, jak velice podezřelým krokem Sakura jde, vše mu do sebe zapadlo. Teď už přesně věděl, co se tam dělo!

4.97436
Průměr: 5 (78 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Čt, 2013-03-21 17:43 | Ninja už: 4181 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chudak sakura Laughing out loud

Obrázek uživatele lucathemeh
Vložil lucathemeh, Pá, 2011-08-19 20:22 | Ninja už: 4629 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Pěstitel rýže

Ten Sasuke je ale prase! Je mi Sakury líto..

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Ne, 2010-02-14 23:16 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

By jeden nečekal jaké je Sasuke nevymáchané prase, chudáček Sakura. Teď je mi jí fakt líto... Sad
Ale jinak je to fáákt doost dobrá povídka Smiling

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, St, 2009-12-30 21:50 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Moc hezká povídkA ALE SASUKE JE ČUNÍÍÍÍQ

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-23 09:45 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tvl, sasuke je větší čuně, než sem čekala

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Ne, 2008-12-21 16:16 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Ahoj chtěla jsem na další díl Pavouci utočí.Ale prý nemám oprávnění lozit na tu stránku!!Co mám dělat??Mám jim napsat nebo co???Jetli by to šlo prosím poraďte mi.Dík.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-21 16:51 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Neboj nic se nestalo, jen ještě není vydaný, bude to buď dneska večer nebo až zítra!!!

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2008-12-16 21:03 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tak to je sado! Jen tak dál!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Izumi Hitari
Vložil Izumi Hitari, Út, 2008-12-16 17:00 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

to bylo fakt boží jako Laughing out loud Pry sasuke se bojí pavouku jaaaaaj XD

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-16 17:16 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Tobiska: Nemůže být přece dokonalí!!!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-16 16:24 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

imbecil:A to ještě není konec
Kakashi42:Díííííííííííííík

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2008-12-16 16:19 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

tohle je k sežrání rychle další díl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-12-15 23:04 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

hehe...tentokrat to sasuke kapanek prehnal....muhehe...tesim sa na dalsie casti z tohto pribehu pretoze je to fakt narez


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-16 07:53 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

To mu patří!!!

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Po, 2008-12-15 22:12 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

mas velmi dobrou povidku kazdym dilem je lepsi a lepsi

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-12-15 20:37 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!