manga_preview
Boruto TBV 09

A vše se změnilo 04-Nečum, chceš pětikačku

Dveře se pomalu otevřely, ten neznámý opatrně vešel. Pozorně se rozhlédl kolem a zamířil si to za těmi zajímavými zvuky za dalšími dveřmi. Zaposlouchal se.
„Přitlač, jo to je ono,´´ kvílel někdo za dveřmi. Zarazil se, podle zvuků už začal odhadovat, co se tam děje. To vše ale nekončilo.
„Už jsem tam,´´ zakvílel další hlásek a pak jen následovalo spokojené vydechnutí. Několik dalších minut nic. Ten neznámý váhal, zda má vůbec vstoupit, nebo raději co nejrychleji zmizet. Ale jeho zvědavost byla tak silná, až nakonec uchopil kliku a pomalu otevřel dveře.
Vevnitř se mu naskytla zajímavá podívaná. Na prahu se zastavil a nevěřícně hleděl na to představení, které se odehrávalo uvnitř.
„Naruto, to není tak, jak to vypadá,´´ vymlouvala se Sakura, ale bylo jí to k ničemu. Jak jen mohla něco takového vysvětlit. Vůbec to nevypadalo jako zapínání podprsenky. Dokázala si představit, co se mu teď honí hlavou.
„Já… nebudu rušit,´´ řekl Naruto a raději zmizel pryč.
S blaženým usměv se Sasuke přetočil k Sakuře. Ta momentálně pukala vzteky, vše to byla jeho vina.
„Bože, kdybys nebyl takový tele, tak by se nic nestalo,´´ vykřikla na něj Sakura, ale on se jen pousmál.
Co je na tom tak směšného, vždyť je teď ztrapní na celý život. Tentokrát měla opravdu takový vztek, málem mu i jednu vrazila, ale udržela se.
„Ty si z toho děláš srandu co?!´´ vyštěkla na něj, úsměv mu však nezchladl. Pomalu jí docházela trpělivost, ale Sasuke se příjemně bavil.
„Nečum, chceš pětikačku?´´ vyštěkla na něj znovu, nereagoval.
„Nebo co,´´ odpověděl jí a víc se k ní přitulil. Vůbec netušila, oč mu jde, ale raději se vzdálila. Neměli teď na nic takového čas.
Sakura pohlédla na hodiny, opravdu už bylo tak pozdě? Je na čase vyrazit na trénink.
Sasuke však neměl potřebu někam jít, lehl si na postel s rukama na prsou a na chvíli zavřel oči.
„To si snad už nacvičuješ ležení v hrobce?´´ zeptala se jen tak ze srandy Sakura. On se pousmál.
„Někdy už dokonce chodím spát s pytlíčkem hlíny na hrudi, abych si začal zvykat,´´ odpověděl, Sakura se neubránila smíchu. Možná nebyl špatný nápad si to vyzkoušet. Měla chuť mu pytlík přinést.
„Ty seš fakt magor, víš to?´´ odsekla a pomalu se zvedla. On pomalu pozvedl hlavu, chtěl se podívat, kam vůbec jde.
„Kam jdeš?´´ zavolal na ni. Ona se otočila. Připadala si, jako by ji snad hlídal.
„Promiň, ale já potřebuji na záchod,´´ odsekla a zamířila za dveře. Pár minut ještě přemýšlela, jak to má vlastně udělat. Nejprve měla strach, že se netrefí, ale nakonec přišla na to jak se s tou věcí vlastně míří. Povedlo se. Musela uznat, že to nebylo tak lehké, jak myslela, ale příště se trefí pokaždé.
Sasuke už na ni čekal, během těch několika minut, které tam strávila, mu došla trpělivost, kdo ví, co tam dělala.
„Co jsi tam dělala?´´ptal se se zájmem Sasuke a dal ruce v bok. Podle jejího úsměvu si vše dokázal domyslet, ne, že by on nic podobného nezkusil.
„Jejiš, nezblázni,´´ odsekla a dala ruce stejně jako on. Několik minut na sebe nevěřícně hleděli.
„Co bych nebláznil, vždyť ty sis tam normálně užívala,´´ řekl a vykročil k ní. Nechtěla se mu přiznat, sám to určitě zkusil. A jestli jo, tak to ihned, jakmile se vymění, pozná.
„No a co tys tu dělal, určitě sis taky užíval co?´´ podotkla a přistoupila k blíž k němu. Stáli jeden od druhého tak pár centimetrů. Hleděli si do očí a snažili se jeden druhého zastrašit. Nešlo to.
„Víš, raději se vrátím domů, jo?´´ ukončila vzájemné probodávání pohledem Sakura a otočila se.
„Počkej, počkej, ty zůstaneš tady a já musím k tobě,´´ navrhl Sasuke a vydal se za ní. Na malou chvilku naprosto zapomněla, že je v jeho těle.
„A doufám, že si tam nebudeš užívat,´´ zavolala ještě za ním, ale to ji už neslyšel, s úsměvem vyrazil k ní domů.

Poznámky: 

Příští díl bude speciál, takže bude dvojnásobně delší.

4.9875
Průměr: 5 (80 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-23 09:42 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tvl tak to je moc, já bejt na sakuřině místě, ani se neodvážim stáhnout kalhoty:D

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Čt, 2009-03-12 20:02 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Bože ta představa xd ... oni dva xD .. UMÍRÁM xD

Obrázek uživatele Weroniqe
Vložil Weroniqe, Po, 2008-12-15 18:46 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

super povídka! XD a kdy bude další díl? sice tam vidím odkaz ale hlásí mi to "přístup zamítnut" Sad...

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-12-15 19:19 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Weroniqe:čeká na schválení

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-12-15 16:25 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

heh...za teraz som si vsimla ze tu mas rovno dve nove casti...ti poviem je to fakt narez..som zvedava ako sa to bude vyvijat dalej.


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-12-15 16:52 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Díky moc, jsem rádě, že se to líbí. Čekala jsem propadákov, ale je to snad nejlepší co jsem napsala.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-14 09:14 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

imbecil:díky, další díl, hmmm nevím kdy bude!!
wwwowww:dík za pochvalu, vážím si toho!!!
Tomon:Dobrý nápad....hmmm že by něco takového i bylo...hmmm... to je překvapení!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-14 01:53 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tohle nevysvětlí Laughing out loud No vážně by byla sranda kdyby takhle zůstali napořád. Třeba jen scéna kdyby do tohohle přišel Itachi, asi by nechápal proč se ho ta růžová věc snaží zabít a "ubohý malý bratříček" nejeví zájem Laughing out loud

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Ne, 2008-12-14 01:44 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

pekny nic srandovniho sem necetl at uz je tu dalsi

Obrázek uživatele wwwowww
Vložil wwwowww, So, 2008-12-13 20:36 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

super díl..jako vždy..musím tě opravdu pochválit..super povídka