manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 13

Zkoušky, ON přišel

,,Prostě jsem se chytil něčeho ostrého a to mě do dlaně řízlo, ani jsem si toho nevšiml, cit do rukou se mi vrací pomalu." zalhal Minato.

Hinata se usmála. Věděla, že si to vymyslí. Vzala jablko a nožem ho začala krájet. Když ho nakrájela začala krmit Minata.
Dva dny na to Minata pustili z nemocnice se slovy, ať si příště dává větší pozor.

Minato zrovna šel ulicí, když na něj vylétly shurikeny. Bez problému se vyhnul a podíval se na ninju, který zmizel za rohem. Minato pokrčil rameny a přemístil se před utíkajícího ninju.

,,Kakashi-sensei, mě přezkušovat nemusíte." řekl v klidu Minato.

Kakashi se proměnil do své podoby. ,,Jak jsi mě poznal?" zeptal se Minata.

,,Úplně jednoduše kvůli vašim pohybům nikdo totiž nemá úplně totožné pohyby, jako někdo jiný, i kdyby jste se snažil někoho napodobit, nikdy se vám to nepovede stoprocentně." řekl Minato.

,,Výborně prošel jsi, zítra buď před akademií co nejdřív." řekl Kakashi a zmizel.

Druhý den se Tým sedm sešel před akademií, kde se měly odehrávat první zkoušky. Když vešli uviděli hromady ninjů a Sakura s Hinatou se strachovaly, protože tihle ninjové vypadali dost silně.

Minato se usmál ,,Tak kdo z vás bude asi nejsilnější?" zeptal se v duchu Minato a začal se rozhlížet. Pohled mu padl na jednoho chlapce ,,Ty!" usmál se.

,,Jak si může dovolit sem přijít?" zuřila Tsunade.

,,Je členem vesnice ukryté v mracích nemůžeme s tím nic nadělat." řekl ANBU.

Sakura se dívala na jednoho sedmnáctiletého chlapce a nemohla uvěřit svým očím ,,Co tady dělá ON?!" začala zuřit a chystala se, že ho zabije, ale zastavil jí Minato ,,Teď není správná chvíle se mstít, to můžeš udělat až v lese smrti." řekl Minato a díval se na chlapce s nenávistí a potěšením v očích ,,Sasuke Uchiho ty tu jsi nejsilnější a proto tě zničím." pomyslel si Minato.

Před tabulí se zjevil Ibiki Morino.

,,Každý z vás dostane test, ale otočí ho až řeknu jasný?!" Zařval.

Všichni si vzali test a sedli si. Nikdo z nich ani nedutal jenom čekali až dá Ibiky povel.

,,Začněte!" zařval a všichni otočily testy a začali je vyplňovat jenom Minato čekal, až to genjutsu začne. A opravdu, najednou se zřítil strop a zvenku zaútočili nějací ninjové. Minato se usmál, udělal nějaké pečetě a objevil se ve třídě, kde všichni spali, vstal, probral Hinatu a Sakuru a společně vešli do jiné třídy.

,,Výborně tým sedm prošel!" řekl Ibiky a zapsal si je na papír.

Prošlo ještě několik týmů společně s týmem Sasukeho.

,,Sasuke patří k Temným Archandělům, tak nevím co tady dělá a jaký má sakra plán." řekl Kakashi.

,,Nejspíš se chce zbavit co nejvíc našich geninů, jakožto další generace." řekl Shikamaru.

,,Kakashi nebojíš se o svůj tým?" zeptal se Jirayia.

,,Ne, nebojím jsou silní, teď jsem si vzpomněl, chtěl jsem mluvit o Minatovi, nevím co si o něm mám myslet. Má zvláštní sílu."řekl Kakashi.

,,Minato?To je nějaký nový student?" zeptal se Jirayia.

,,Ano, přišel hned po tom, co jsi odešel, musel jsi ho potkat." řekla Tsunade.

,,To je divné celý den, co jsem odešel z Konohy jsem nikoho nepotkal. Co o něm víte?" zeptal se Jirayia.

Les smrti

Týmy dostali své svitky a byly puštěni do lesa s tím že musí najít druhý svitek zemský nebo nebeský.

Tým sedm dostal zemský svitek.

,,Běžte rovnou k věži já seženu ten svitek a sejdeme se tam." rozloučil se Minato a odběhl do lesa.

,,Co si o něm myslíš Hin? Je hezkej a silnej, hned bych se do něj zamilovala." řekla Sakura.

,,Já...mě se taky líbí." řekla Hinata a zčervenala jako rajče.

,,Mám nápad co kdybychom se o něj vsadili?" řekla Sakura.

,,No...já nevím..." zaváhala Hinata.

,,Neboj. Tak já ti to vysvětlím." a Sakura začala Hinatě vysvětlovat sázku.

,,Sasuke, jakého týmu se zbavíme nejdřív?" zeptal se Kiefer.

,,Ten, který potkáme první." řekl Sasuke. Celou dobu měl aktivovaný sharingan.

Dorazily k mýtině, na které stál nějaký tým a mezi nimi stál Minato.

Minato zvedl ruku a najednou se v ní objevil nebeský svitek ,,Dík že jste ho vydali bez boje takhle to pro vás bude lepší." řekl Minato..

Ale tým ne něj zaůtočil. Minato jen hnul rukou a celý tým se skácel v bezvědomí na zem. Nakonec Minato zmizel.

,,Ten je sakra rychlej, ani sharingan ho neviděl, co je sakra zač?" pomyslel Sasuke.

4.966665
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-07 01:40 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jsem zvědav kdy už se konečně dozvíme zda je Minato Naruto či nějaká jeho část, nebo jak to vlastně celé je Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-12-07 00:30 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

pěkný ale jsem zmatená! Sad Podle mě má Minato něco společného s "Minatem" ale nevím co? Třeba ten hlas s kterým si povídá!! není to Naruto? Nebo já nevím! Mám z toho hodně smíšený pocity ale i přes to se mi to líbí! Eye-wink

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-12-06 22:54 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Ty jsi zlý Laughing out loud Já už jsem se tak těšila na pokračování a ty to zase takhle ukončíš Smiling Ale nevadí, ráda si počkám na další.

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-06 21:35 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Tak proč nedáš další?Laughing out loud Nenapínej, nebuď zlý!!!

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, So, 2008-12-06 21:38 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

nemůžu, na svůj komp se dostanu jenom na chvilku a pak mě vyženou.
v druhým díle na mým blogu můžeš vydět jak vypadá Minato

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-06 21:39 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Zkus stihnout sem vložit alespoň příští díl prosím prosím zkus to těším se jak malé děcko na Vánoce!

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, So, 2008-12-06 21:45 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

možná zítra uvidí se

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-06 21:48 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Budu doufat přesto díky píšeš skvěle!

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-06 21:28 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Moc hezky napsáno máš talent! Moje obvyklá otázka : Kdy bude další díl?

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, So, 2008-12-06 21:33 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

nevim možná v pátek jak to budu stíhat.
ale už mám napsaný všechny díli a bude jich 21.