manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 12

Temní Archandělé slaví a Konoha zbrojí

V zemi blesku

V kanceláři Raikageho sedělo jedenáct osob.

,,Takže první krok k úplnému vítězství máme za sebou." řekl Kira.

,,Ano můžeme si dát volno a uspořádat večírek na odreagování." řekl Mello.

,,Uspořádáme slavnost a připravíme se na druhý krok. A já oznámím našemu bohu jak vše pokračuje." řekl Jack, šéf Temných Archandělů.

,,Výborně."začali se všichni radovat kromě Habiba, ten by šel na další krok hned. Stejně mu nikdo nezpůsobil ani škrábanec, tak proč čekat.

Konoha

Celá Konoha se připravovala na nepřátelský útok a nacvičovali evakuaci.

,,Minato, ještě nesmíš opustit nemocnici. Tvé tělo se ještě nevzpamatovalo z toho jedu. Vždyť ještě ani neudržíš pořádně příbor. Je mi líto, ještě tě nepustím."řekla Tsunade a opustila nemocniční pokoj.

,,Snad budu v pohodě v čas." řekl si v duchu Minato, oblékl se a přemístil se na louku nedaleko Konohy kde si lehl. Chakra fungovala na třicet procent, což bylo pro něj víc než dost. Víc nepotřeboval...tedy zatím, ale horší bylo, že měl malý cit v rukou, ale prý se to časem zase vrátí do normálu, aspoň v to doufal.

,,Hinato, nechceš jít se mnou vyvenčit Akamara?" zeptal se Kiba. ,,Tak dobře." řekla nakonec Hinata.

Kiba s Hinatou se procházeli lesem a vzpomínali na to, jaký byli kdysi dobrý tým.

,,Ale, ale, kdopak tu je! To je Hyuuga." usmál se Habib, který se šel pobavit zabíjením v zemi ohně. Chvíli se smál, a pak zaútočil.

Ti dva na nic nečekali a zaútočili taky.

Minato se probudil a cítil že se blízko něj bojuje. Vytvořil si na obličeji masku, aby ho nikdo nepoznal a přemístil se k místu kde se bojovalo.

Kiba, Hinata a Akamaru útočili na Habiba, ale zatím ho nezranili a oni byli už dost pomlácení. Kibovi to nedávalo smysl. Nikdo nebyl nezranitelný, ale tenhle tu logiku popíral. Habib vytáhl svou speciální katanu a sekl po Hinatě.

Na zem spadla trocha krve, ale ne z Hinaty, ale z dlaně někoho kdo tu katanu zachytil holou rukou.

,,Utečte proti němu nemáte šanci." řekla osoba v masce. Kiba kývl že rozumí vzal Hinatu, zavolal Akamara a běžel zpátky do vesnice.

Minato pustil katanu a odskočil od Habiba. Z dlaně mu tekla krev, ale to nevnímal, protože v dlani neměl tolik citu aby to cítil.

Habib se usmál a zaútočil. Minato na nic nečekal a zaútočil taky. Po nějaké době Minato pochopil, že proti tomuhle soupeři bude potřebovat víc chakry, ale tu neměl, tak se rozhodl zapnout kekkei genkai vytáhl kunaj a sekl.

Habib odskočil, podíval se na škrábanec, který měl od toho kunaje, chtěl zaútočit, ale něco ho zastavilo.,,Příště to dokončíme, podle toho říznutí tě najdu." řekl Habib a zmizel. Minato si sundal masku a teleportoval se do nemocnice.

Hinata se rozloučila s Kibou a zamířila do nemocnice za Minatem.

,,Chceš říct že Temní Archandělé byli blízko Konohy?" ptala se Tsunade Kiby, který přišel oznámit co se stalo v lese.

,,Ano Hokage-sama a někdo v masce nás zachránil a poslal pryč." řekl Kiba.

,,Dobrá můžeš jít." řekla Tsunade a Kiba odešel.,,Jeden problém za druhým, že Jirayio." řekla Tsunade na osobu schovanou za oknem. ,,Myslela jsem, že se nevrátíš kvůli tomu co se stalo Narutovi." řekla Tsunade.

,,Byl jsem u mudrce a dozvěděl jsem se že Naruto žije, tak jsem se vrátil podat zprávu co jsem všechno zjistil." řekl Jirayia.

,,Tak začni." poprosila ho Tsunade.

,,Tak dobrá dozvěděl jsem se......" začal Jirayia.

Sakura a Hinata si povídali s Minatem. Hinata moc nemluvila styděla se před Minatem. Nakonec Sakura odešla .

,,Proč se mnou nemluvíš?" zeptal se Minato.

,,Já...chtěla jsem se zeptat...no...od čeho máš tu jizvu na dlani?" Hinata sice věděla, že od té katany, kterou chytil protože ho poznala, ale chtěla vědět, co si Minato vymyslí.

4.933335
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-12-06 10:27 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Smiling moc dobrý

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Pá, 2008-12-05 21:57 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Zase bezvadné další díl můžeme očekávat kdy?

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Pá, 2008-12-05 23:06 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

hned zítra

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-06 10:42 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

To jsi mi udělal radost!