manga_preview
Boruto TBV 09

A vše se změnilo 02-Neosahávej mě!!!

„Bože.. cože,‘‘ vydechl Sasuke a dál vyjeveně hleděl na svůj odraz v zrcadle. Dlouhé růžové vlasy - ty určitě nebyly jeho, nemluvě i o dalších věcech, ono to totiž nekončilo vlasy, ono to pokračovalo níž: ramena, prsa a kdo ví, kde to končí.
„Hmmm… ani s ní nemusím na to rande,‘‘ pomyslel si a postavil se jako modelka. Napadlo ho, co se třeba kouknout i POD.
„Kdo by řekl, že pod tím červených ohozem schovává něco takového.‘‘
Na tváři se mu objevil blažený úsměv, litoval toho, že nešel spát bez trička, jak míval zvykem. Znovu si přejel přes některé určité části, bylo to jako by se jí právě dotýkal, jako by tu byla. Ale chtěl víc. Zanedlouho zmizel v koupelně, měl nutkavý pocit, že ho zase někdo sleduje, a nechtěl, aby to, co se právě chystal dělat, kdokoli viděl.
To Sakura měla taky příjemné stávání. Vše ji tlačilo, košilka která jí byla včera ještě velká, jí momentálně nahrazovala tričko. Zazoufala. To není zrovna dobrý začátek dne.
„Ježiš.. co jsem včera jedla,‘‘ zakňučela a prohrábla si vlasy. Byly poněkud kratší. Překulila se na bok a snažila se ten strašný pocit ignorovat, ale co nečekala, byl náraz do zdi. Podivila se, měla to vždycky vyměřené, tak co je špatně? I postel se jí zdála malá a peřina jí nestačila.
Teď toho měla právě dost, vyletěla z postele a pelášila k zrcadlu. Jakmile si však prohlédla svůj obraz v zrcadle, ocitla se v tu ránu na zemi.
Dveře koupelny se otevřely, ven právě vyšel Sasuke, oblečení měl pomačkané, vlasy rozcuchané a na tváři se mu rýsoval blažený úsměv. Odhrnul si pramínky vlasů z obličeje, slastně si vzdychl. Něco tak super ještě nikdy nezkusil a to už toho zažil dost. To, co právě dělal, ho natolik unavilo, že zalehl zpět do postele, zavrtal se do peřiny a začal si představovat určité věci, které musí rozhodně vyzkoušet. Šmírák za okny se nemohl vynadívat, nenapadlo ho, že si to bude Sasuke takhle užívat, raději zmizel. Kdo ví, co by mohlo následovat.
Sakura se zrovna vyšplhala zpět k zrcadlu, chtěla se vrátit zase dolů, ale dodala si odvahy a zůstala. Ani už se nedivila, proč ji vše tlačí, vždyť Sasuke může mít tak o deset kilo víc než ona. Stejně jako Sasuke začala své nové tělo zkoumat, avšak do některých míst se bála nakouknout, kdo ví, co by tam na ni baflo. Jak už sama pochopila, Sasuke si teď užívá v jejímtěle, sama ještě netušila, co s ním dělal. Rozhodla se ho jít hledat, naštěstí doma nalezla nějaké oblečení, do kterého se vešla. I když nechtěla, podívala se pod košilku. Udivilo ji to a slíbali si, že tam už se nikdy nepodívá. Hodila přes sebe plášť a zmizela.
Sasukeho taky napadlo se obléct, ale vstávat se mu nechtělo, měl chuť něco vyzkoušet, takovou příležitost nebude mít každý den. Ale tento nápad pro tuto chvíli zamítl, raději vyhledal nějaké oblečení po mámě. Znovu si stoupl před zrcadlo a rukama si začala přejíždět přes tělo. Dveře se však nečekaně otevřely S rukama na prsou se k nim otočil, zajímalo ho, kdo to může být.
„Neosahávej mě!‘‘ zakřičel na něj ten nově příchozí. Bylo to, jako by se díval do zrcadla.
Jakmile však uviděl sám sebe, dal ruce pryč, domyslel si, že někde pod tím vším se schovává Sakura.
Ta však nevěřícně hleděla na Sasukeho, oblečení, které měl na sobě, bylo na Sakuřin vkus moc odvážné. Sasuke se k ní natočil a zamrkal očima jako profesionální modelka.
Krátká sukýnka, tričko s velkým výstřihem, stačily už jen síťované punčochy a boty na vysokém podpatku a mohl jít šlapat.
Nechtěla ani vědět, kde to sebral, nebo co dělal, když se oblékal, ale i ona sama musela nakouknout. Sasuke trochu posmutněl, už si to nevyzkouší, ale doufal, že se mu někdy naskytne taková příležitost, něco takového se nedá do pořádku za jeden den.

4.958335
Průměr: 5 (96 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Čt, 2013-03-21 17:24 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ten sasan je najlepší XDXD

Obrázek uživatele ganja-smoker
Vložil ganja-smoker, St, 2012-03-21 00:01 | Ninja už: 4422 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

V Sasukem se probudily perverzní choutky jo?

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-23 09:33 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

já to věděla, sasuke je perverzní prase:D a sakura by se možná na šlapku i hodila Laughing out loud

Obrázek uživatele Death The Peace
Vložil Death The Peace, So, 2009-03-28 02:04 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 352 | Autor je: Prostý občan

Jéj,Gender Bender Laughing out loud Tak zas sa vykašlem na Bleach (Mangu) a idem čítať ďalší chapter tejto Fan Fikcie Smiling Je dobre vymyslená ;>

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, So, 2009-01-10 20:46 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

téda už jsem četla dvě povídky kde si vyměnili těla Sasuke s Narutem
ale sasuke a sakura. šmarjá já se válim. JE TO BEZVÁ

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2009-01-09 17:24 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Juva. Tak tohle je totálně nejlepší kravina kterou jsem kdy četla. Moc se mi líbí to tvé kouzlo jak udeláš z ohraného téma něco zcela originálního a tohle není výjimka.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2009-01-09 17:27 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Díky, máš pravdu je to naprostá kravina ani jsem nečekala takový úspěch.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Ne, 2008-12-07 13:40 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

to by som nepovedala na sasukeho ze si tak rad uziva...no...zacina sa to stale lepsie a lepsie takze som zvedava ako bude vyzerat ich rozhovor a naco sa nadovsetko tesim ked na to pride naruto..heheh....to bude...


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-07 14:09 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Naruto se doví až poslední, jen se těš jak se bude reagovat!! Ale víc neprozradím!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-07 00:21 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Heh, tak Sasuke si v tom doslova libuje, zajímavá myšlenka Laughing out loud

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-07 00:45 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Libuje, jen se teš co udělá pak!!!

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, So, 2008-12-06 23:29 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Moc, moc vtipný Smiling Kakashi YES

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332