Doma v listí: kapitola 10. - Knihovna
„Takovejhle trénink mě snad zabije,“ mumlala si téměř vyčerpaná Iwahi cestou od květinářství Yamanaka do knihovny. Po tréninku se musela stavit doma na jídlo, protože od dopolední svačiny během týmového tréninku nic nejedla. Takže se dalo čekat, že když se potom stavila pro Inoko, potkala tam jen asi třicetiletou blondýnu s modrýma očima a ve tmavofialových šatech, která se jí představila jako Ino, matka Inoko a Inoteho, a poslala Iwahi do knihovny, že prý Inoko už odešla. Jen jednou se zeptala na cestu a po chvíli už zahlédla Inoko, kterak sedí na schodech knihovny a čeká na ni.
„Konečně!“ Inoko vstala a oprášila si kalhoty. „Když si uvědomim, že tu jsme kvůli tobě, a ty přijdeš pozdě... Tos asi pochytila od Kakashiho, co?“ neodpustila si rýpnutí.
„Omlouvam se, ale ten trénink mi dal dost zabrat. Asi si nedovedeš představit, co to je, muset mít takovou dobu zapnutej Sharingan. Kde je vlastně Saya?“ podivila se Iwahi.
„Ta už je vevnitř,“ Inoko mávla ke dveřím. „Chtěla si něco najít, než začnem hledat to tvoje. Tak pojď, ať něco najdem ještě dneska,“ vyzvala černovlásku a zamířila dovnitř. Iwahi ji beze slova následovala. Uvnitř knihovny byl příjemný stín a vonělo to tam knihami a svitky. Procházely mezi jednotlivými odděleními, kde si obyvatelé Skryté Listové vybírali materiál pro čtení, až došly doprostřed budovy, kde byla na vyvýšené plošině nad regály zbudovaná čítárna. Stropním oknem sem pronikalo dost světla, takže čtenáři nemuseli používat umělé osvětlení. V jednom rohu našli Sayu začtenou do nějaké objemné knihy. Když přišly blíž, vzhlédla. Oči měla mírně zarudlé.
„Ahoj,“ pozdravila s úsměvem, o kterém byla Iwahi přesvědčena, že je nucený.
„Ahoj, co se děje?“ zeptala se hned Inoko. „Přesněji, proč jsi brečela?“
Iwahi napadlo, že by mohla vyzkoušet Sharingan. Aktivovala jej a zaměřila se na pohyby v Sayině obličeji.
„Nic se neděje,“ odpověděla Saya. „Jenom když jsem brala z regálu tuhle knihu, tak se mi do očí nasypala spousta prachu. A našla jsem tu něco, je to teda až na konci a neni toho moc, ale možná by ti to mohlo pomoct,“ obrátila se na Iwahi. „Proč máš Sharingan?“ podivila se.
„Protože jsem chtěla něco zkusit,“ mírně se usmála Iwahi. „A podle toho, co jsem viděla, bych řekla, že lžeš a něco se stalo.“
„To vidim i bez Sharinganu, okamžitě to vypni,“ obořila se na ni Inoko. „Nemusíš tu předvádět svoje kekkei genkai.“
„Promiň, jen jsem to chtěla zkusit,“ omluvila se Iwahi a vypnula Sharingan. „Chceš nám o tom říct?“ pohlédla na Sayu.
„Píšou tady, že existuje jen málo lidí, co mají dvě kekkei genkai, protože rody se mezi sebou nechtějí kombinovat. Navíc to prý má nějaké vedlejší účinky, jako že ty kekkei genkai nefungujou úplně správně, nebo se vytvoří úplně jiné. A že takhle to nejspíš bylo se Sharinganem, kterej se vyvinul z Byakuganu...“
„Dík, ale tohle jsem nemyslela,“ Iwahi se na Sayu zkoumavě podívala, tentokrát černýma očima. Saya se zadívala do knížky.
„No tak, Sayo, nám to přece můžeš říct, ne?“ naléhala Inoko a letmo se ohlédla po Iwahi. „Nebo aspoň mně.“
„Tak já se jdu podívat, jestli o mně nepíšou někde víc,“ Iwahi se otočila k odchodu.
„Iwahi,“ zastavila ji Saya. „Já vám to neřeknu ani jedný. Inoko by to vykecala a ty bys mohla mít další záchvat.“
„Já to nevykecam!“ bránila se Inoko.
„Nejdřív to proberu s rodičema, a pak vám to řeknu, jo?“
„Tak jo, ale koukej nám to říct co nejdřív. To mam fakt hrozně ráda, když mají všichni přede mnou ňáký tajemství,“ Inoko zaťala pěsti.
„Jak všichni?“ podivila se Iwahi.
„Ty, ty, brácha, máma...“ vyjmenovávala blondýnka.
„Jaký já? Jestli myslíš to nahlížení do minulosti, tak o tom skoro nic nevim ani já. Krom toho, že to ani nedokážu ovládat...“
„No dobře, promiň,“ omluvila se Inoko. „Tak to pudem zjistit, ne? Co to je za knihu?“ zeptala se Sayi.
„Něco jako kronika křížená s encyklopedií. Jsou tu popsaný všechny kekkei genkai, o kterých se v Konoze dozvěděli. Vypadá to, že toho tu je docela dost, tak to zkusim projít, třeba tu bude něco užitečnýho,“ usmála se zrzka a z jejího obličeje zmizely všechny stopy předchozího trápení, ať už to bylo cokoliv.
„Fajn, já se kouknu do oddělení historie, a ty,“ obrátila se Inoko k Iwahi, „se podívej do mytologie. Tam určitě taky něco bude. Je to timhle směrem a pak vpravo, tam to najdeš.“
„Dobře, dík,“ Iwahi se vydala podle Inočiných instrukcích a za chvilku opravdu našla uličku, která nesla název Oddělení mytologie. Povzdechla si nad spoustou práce, která ji čeká, a začala hledat něco o kekkei genkai, a to tak, že četla názvy všech knih na policích. Po zhruba deseti minutách měla prohlédnutou jednu stranu uličky a vybrané dvě knížky, které se názvem blížily k vybranému tématu. Zrovna stála na stoličce a natahovala se pro knížku v jedné z vyšších polic, když ta jí vyklouzla z ruky. Iwahi se knihu snažila zachytit, ale jak se pohnula, ztratila rovnováhu. Už se připravovala na dopad na tvrdou podlahu, ale narazila do něčeho měkkého. To něco opravdu sprostě zaklelo, pustilo několik knih a i s Iwahi spadlo na zem.
„Au, to nemůžeš dávat pozor?!“
Iwahi se zvedla a podívala na příchozího: „Jé, promiň, Inote, já nechtěla...“
„Seš prostě nemehlo,“ naštvaně zabručel a začal sbírat své poztrácené knížky.
„Pomůžu ti,“ nabídla se Iwahi a vzala do ruky jeden svazek. Chtěla jej okamžitě podat Inotemu, ale upoutal ji název. „Úplný seznam a popis zakázaných náboženství, tohleto tě baví číst?“
„Do toho ti nic neni,“ odsekl, vytrhl jí knihu z ruky a vstal.
„Ani jsem nevěděla, že se tu něco takovýho dá sehnat.“
„Když víš, kde hledat...“ pokrčil rameny a otočil se k odchodu. „Jo, a číst mě to baví,“ prohodil přes rameno a odkráčel kamsi pryč.
Iwahi usoudila, že už se tu zdržela dost dlouho, tak sebrala své tři knihy a pospíchala zpátky do čítárny za Inoko a Sayou. Když vyběhla z uličky s mytologií, srazila se s mužem začteným do nějaké knížky. Naštěstí ani jeden z nich svůj náklad písemností nevysypal.
„To je zas den, tohleto! Moc se omlouvám, nechtěla jsem do vás vrazit,“ omlouvala se a o krok couvla, aby mohl pokračovat v cestě.
„Nic se neděje,“ usmál se poněkud divně. „Ty budeš ta nová Uchiha, že? Slyšel jsem, že kamarádíš s Inoko.“
„Jo, už to tak bude,“ naprosto nechápala, kam tím míří.
„Tak ji hlavně netahej do nějakých bláznivých nápadů, vypadáš dost divoce,“ prohlásil za stálého usmívání se. Iwahi zalapala po dechu. „Přeji pěkný den,“ rozloučil se a mávl jí knížkou na pozdrav. Ani nepotřebovala Sharingan, aby přečetla název: Jak porozumět dospívajícím.
Zavrtěla hlavou a tentokrát už klidnějším krokem se vydala do čítárny. Poté, co jí Inoko vynadala, že jde pozdě, jim vyprávěla svá setkání. O Inotem jeho sestra prohlásila, že je umění, něco z něj dostat, o svých aktivitách se nikomu nesvěřuje.
„Jo, to byl Sai,“ okomentovala Inoko druhé setkání. „Toho si nevšímej, je naprosto neškodnej, jen má občas blbý kecy. Já už jsem si zvykla, on totiž už přes deset let bydlí u nás, kvůli mámě.“
„Aha,“ Iwahi poznala, že není dobré se dál vyptávat. Položila knihy na stůl a společně se jimi začaly probírat. Nenašly toho o moc víc, než jim Saya řekla na začátku, tak toho po přibližně dvou hodinách nechaly. U východu z knihovny je zastavil asi šestnáctiletý mladík s čelenkou se znakem Skryté Vodopádové.
„Ahoj Sayo, nechceš nás seznámit?“ ukázal na Inoko a Iwahi.
„Ani ne,“ odbyla ho Saya a snažila se rychle odejít.
„Tak mohla bys bejt trochu milejší, když jsme v jednom týmu, ne?“ zastavil ji s úsměvem.
„V jednom týmu? Vždyť seš z Vodopádový, ne?“ zeptala se nedůvěřivě Inoko. Iwahi mlčela, ale také ji to překvapilo.
„Hm, to je ta věc, co nám chtěl Shikamaru-sensei říct,“ povzdechla si Saya. „Listová a Vodopádová nedávno uzavřely spojenectví. A protože Tesuma už je chuunin a nám tim pádem chybí na chuuninské zkoušky jeden člen, rozhodli se takhle to spojenectví potvrdit. Ale je to jen dočasný, po zkouškách ten tým hodně rychle opustíš,“ poslední větu směřovala mladíkovi.
„Jmenuji se Yasegawa Takimaro,“ představil se s mírnou úklonou, čímž dívky úplně zaskočil.
„Yamanaka Inoko.“
„Uchiha Iwahi.“
No, nejsu si tak úplně jistá, zda jsem tento díl neměla pojmenovat "Tajemství"... nu což, aspoň si ten název nechám na jindy, kdy se bude víc hodit.
Sepisování tohoto dílu se mi líbilo, tak snad se bude i vám líbit čtení.
A příště už se něco stane... ještě nevím co konkrétně (sice už to mám promyšlené tak na dalších 10 dílů dopředu, jenže detaily příštího mi jsou zatím neznámé), ale je potřeba trochu rozhýbat děj.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
„Misia Obl:“ Jeeej, máme na scéne už aj Ino V tejto kapitolke sa nám kadečo zamotáva. Čo Saya plakala? Nechce vyzradiť, čo sa jej stalo, lebo by to mohlo mať na kamošky zlé následky, vraj to prediskutuje s rodičmi, čo je správne. Knižnicu poznáme, aj jej tajnosti, ale tu uvidíme, čo bude. Veru, ľudí s dvomi kekkei genkai je málo, my sme videli u Kišiho aj s tromi. Inoko ide do histórie a Iwahi do mytológie, nuž z tej pochádza všetko. Hehe, zrazia sa s Inotem a ten teda má fajnové záľuby Inote je síce vrčadlo, ale nakoniec vždy trochu povolí, asi sa za tým niečo skrýva. Jéjda, konečne sa objavil Sai, vraj žije u Ino, ale dvojičky nie sú jeho. Saya zas stretne svojho nového tímového parťáka z Vodopádovej Yasegawa Takimaro. No Naruto chcel spoluprácu, tak sa tak deje Autorka naznačila viaceré tajomstvá, nuž budeme ich postupne odhaľovať
OOO ten Sai ... paráda . presne niak tak som si ho v budúcnosti predstavovala a teším sa na pokračovanie .. je zaujímavé na čo vštko lčovek zabudne a teraz ako to čítam si spomínam
Ah konečně! Začíná to být zajímavé.
Takže Ino si nikoho nevzala.
Z Inoteho nebude mít Shikamaru radost.
Na Sayu nemám dostatek informací.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Nebude ti vadit, když zareaguji na několik tvých komentů zaráz? Snad ne...
No, Iwahi se opravdu chová jak pako, to uznávam. Proč ji vlastně nepíšu jinak? Nevim...
Ano, s Tenten a Nejim mi to ujelo, potřebovala jsem, aby se naučila to povolávání ze svitků a nic lepšího mě nenapadlo...
Stejně tak uznávam, že mi to ujelo s Kakashim (nejspíš i s někým dalším), ale vždycky se můžu vymluvit na to, že ji nechal... Což je samozřejmě blbost, nenechal by si zničit knížku... Další omluva fanouškům.
A jak jsi psal, že v osmém díle je na začátek trochu pozdě, tak... když napíšeš, že v desátém to začíná být zajímavé, tak nevím, jak to mám brát...
Mimochodem, ne, Shikamaru nebude mít radost. :J
"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše
No tak ono to s tím začíná zas tak špatní nebylo, jenže až tady se to trochu rozhýbalo... Do té doby to bylo jen takové představování.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
dobrý díl jako vždy jen tak dál
Hmmm... Mne to v tejto dobe už nemyslí Tak to poviem skrátene : Peeeknučký dielik
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
není nutné vždy myslet, hlavě, že se líbí
"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše
Chválím ale zas moc jsme se toho nedozvěděli nevadí, aspoň nás čeká více dílů
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
Dík. Moc nedozvěděli, to je fakt... ale aspoň můžete hádat...
(jo, více dílů bude, neboj )
"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše
pekne, ale mohlas trosku vic rozvinout problematiku krizeni kekkei genkai. A taky mozna vic resit interakce mzi jednotlivimi postavami, takhle to je vzdy jen pokec na par vet, mohli se vic rozpovidat. Ale jinak dobre a tesim se jak to bude s tim novym spojenectvim + jak konecne das deji poradne tempo.
interakce mezi postavama, jo? to bych nejdřív musela sama umět mluvit...
Křížení kekkei genkai, myslím, není na této povídce to nejpodstatnější. Navíc v knihovně v Konoze taky nemusí mít všechno...
A pokud jsi to nezapomněl, tak ty víš, jak to bude s tím spojenectvím... ^^;
"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše