Šestý živel 17 - Jdu si pro tebe!
„Teď zkusíš mojí C-čtyřku! Jak jsi to říkal? Umění je ODPAL?!“ vykřikl Patejl a stiskl tlačítko detonátoru, který doposud svíral v ruce. Výbuch trhaviny, posílené o velice výbušný akumulátor, rozmetal vše v okolí. Když to skončilo, tak se Patejl šel přesvědčit, že je Deidara v dobrém rozpoložení. A opravdu byl - po polovině bitevního pole...
„Asi se dám na umění.“ prohlásil Patejl.
U Naruta:
„To dlouho nevydrží.“ tušil Naruto.
„Nějaké problémy?“ optal se Patejl, který právě přiběhl. Za ním přispěchal Hoshikage, Raikage a Yamato.
„Jo, celkem velký.“ odpověděl Naruto.
„Co to máš s očima?“ sledoval ho Yamato.
„Když o tom tak přemýšlím.... ani nevím. V jednu chvíli jsem ty schopnosti dostal. Můžu vidět skrz věci, vidím chakrové body, umím kopírovat techniky, vymýšlet je a vidím rychlejší věci než vidí sharingan. Vlastně jsem si to ani neuvědomil. Bylo to, jako bych ty schopnosti měl odjakživa. Asi to ještě ale nebude všechno.“ dořekl Naruto ve chvíli, kdy se kopule rozpadla a ven vyběhl jeden třicetiocasý démon. Všichni stáli tváří v tvář něčemu co se ani nedalo popsat jako nějaké zvíře.
„Vzdejte to! Alespoň to budete mít rychle za sebou! Třicetiocasého neporazíte!“ řval Pein.
„Já se nikdy nevzdám! Kuchiyose no Jutsu!“ zakřičel Naruto a přivolal Gamabuntu.
„Naruto, co po mě zase chceš?“ zahalekal Gamabunta.
„Nic moc, jen musíš támhleto monstrum chvíli zaměstnat.“ řekl Naruto a ukázal na třicetiocasého.
„Děláš si legraci? Toho nemám šanci zaměstnat ani chvíli!“ protestoval Gamabunta až mu málem vypadla fajfka z tlamy.
„Zkus to. Záleží na tom všechno!“ přemlouval žabáka Naruto.
„Za tohle u tebe mám flašku!“ řekl Gamabunta a skočil na třicetiocasého. Ve zlomku vteřiny letěl Gamabunta zpátky.
„Áááá! Zlomil mi mojí dýmku! Mojí památeční dýmku!“ řval naštvaný Gamabunta a díval se na to, co zbylo z jeho fajfky.
„Takhle to nepůjde! Musíš mě na něco přeměnit Naruto!“ skuhral Gamabunta, když se zvedal na nohy.
„Už na tom pracuju. Henge no jutsu!“ zakřičel a Gamabunta se přeměnil na Kyuubiho. Ten se na třicetiocasého vrhl znovu.
Gaara přivolal obrovského škorpiona a poslal ho do akce. Raikage na démona útočil bleskovými útoky, Yamato se snažil zastavit jeho ocasy dřevem. Připlazil se i Manda, kterého přivolal Sasuke. Sám se boje nemohl zúčastnit, protože se kvůli používání prokleté pečetě sotva držel na nohou. Jen co se Manda připlazil, zakousl se do třicetiocasého.
„Gaaro, jak jsi na tom s chakrou?“ ptal se Naruto.
„Nějakou ještě mám. Něco málo Shukakovy chakry jsem stačil zapečetit.“
„Skvělý. Já jsem taky zapečetil trochu Kyuubiho. Patejli, můžeš tu tvojí energii soustředit do rukou?“
„Nikdy jsem to nezkusil. Možná že to půjde.“ odpověděl Patejl.
„Teď se bude hodit!“ řekl Naruto a vyndal z kapsy rolničku od Shion a připíchl si jí na vestu.
„Kage Bunshin no Jutsu!“ vytvořil šest stínových klonů. Jeden přišel k Narutovi a ostatní poodstoupili. Naruto začal vypouštět svou chakru a klon se staral o tvarovou manipulaci Rasenganu. Potom Naruto uvolnil pečeť a vypustil Kyuubiho chakru.
„Gaaro teď ty!“ zavolal. Gaara přistoupil a vypustil Shukakovu chakru.
„Sumaru, potřebuju tě tady!“ zavolal Naruto a Hoshikage postupně vypustil do Rasenganu skoro všechnu speciální chakru, posílenou tréningem s hvězdou.
„Patejli!“ zavolal Naruto a jmenovaný přistoupil. Patejl se snažil soustředit energii z akumulačních orgánů do rukou a vypustit je do rotující koule. Chvíli mu trvalo, než na to přišel, ale potom se mu to povedlo. Po tom všem už byl Rasengan veliký asi tři metry. Patejl odstoupil a přistoupily zbylé klony. Každý se staral o přírodní manipulaci jednoho elementu.
„Tak a teď všichni pryč!“ zařval Naruto do vysílačky a přítomné. Yamato tedy musel zrušit Mokuton a dal se s ostatními na ústup.
„Budeš v pořádku Naruto?“ uslyšel z vysílačky. To byl Sasuke, který ho s ostatními z dálky pozoroval.
„To nevím. I kdybych tu zemřel, tak je mi to zrovna teď jedno.“ odpověděl. Sasuke věděl co tím myslí. Kdyby někdo něco udělal Sakuře, tak by na tom byl stejně.
Naruto ještě chvíli počkal, až se ostatní dostanou dost daleko. Třicetiocasý zrovna odhodil Gamabuntu, Mandu a škorpiona, kteří hned potom zmizeli. To bylo pro Naruta jako signál. Zrušil klony a rozběhl se na třicetiocasého. Ostatní ho jen z dálky pozorovali. Viděli, jak se Naruto s obrovskou koulí rotující chakry všech barev rozběhl proti obrovskému stvoření. Byl blíž a blíž. Doběhl až k němu, na poslední chvíli se uhnul ocasům, kterými na něj démon zaútočil a došlo ke střetu. I když se během boje přesunuli daleko od Listové, tak obrovský výbuch a tlaková vlna všechny u vesnice málem porazila. Na místě střetu zbyl jenom desítky metrů hluboký kráter, ze kterého se kouřilo.
„Sakra...“ uniklo Gaarovi.
„Sasuke, myslíš že to přežil?“ ptala se Sakura.
„No...když to tak vidím, tak o tom... dost pochybuju.“
„Tak to vidíš. Sice si zabil mého třicetiocasého, ale sám si to nepřežil. Ještě stále mám dost síly na zničení Listové. Jen jsi jim koupil čas.“ promluvil Pein směrem ke kráteru. Otočil se a málem dostal infarkt. Před ním stál Naruto. Sice trochu potrhaný, ale byl živý a bojeschopný.
„Kdo řekl, že jsem mrtvý?“ promluvil na Peina.
„T-ty! Jak...jakto že nejsi mrtvý?!“ koktal Pein a uskočil o dva metry zpět.
„Dárek od jedné mé kamarádky.“ ukázal zničenou rolničku od Shion, která ho ochránila před účinky speciálního Rasenganu.
„Rozumím. To ti už ale nebude nic platné.“ řekl Pein a okolo něj se objevilo pět jeho těl. Naruto se usmál a vytáhl z pouzdra pistoli od Patejla.
„Co s tím chceš dělat? Hodit to po mě?“ ušklíbl se Pein, protože netušil co to je.
„Hodit? Ne, něco lepšího.“ odpověděl Naruto. Nechal celou zbraní proudit větrnou chakru, aby posílil účinek kulek a přesnými ranami ustřelil těm pěti hlavy. Peinovi pomalu začalo docházet, co se vlastně stalo.
„Cos to udělal?!“ řval na Naruta.
„Udělal jsem s nima krátkej proces.“ odpověděl a vrátil pistoli do pouzdra. Pein udělal nějakou techniku a vypustil na Naruta hořící tornádo. Naruto vymyslel protiútok. Zkopíroval techniku a upravil podle sebe. Vyslal proti tornádu své z větru a vody. Když se tornáda střetla, navzájem se vyrušila.
„Jo, už je to tak. Stejně jako ty můžu vymýšlet techniky v reálném čase.“ řekl Naruto, když viděl Peinův výraz.
„Tebe jsem si nechal na konec. Tvoji lidé zabili mojí Hin! Všechno kvůli tobě, takže teď se těš!“ řekl Naruto a zmizel. Objevil se za Peinem a dal mu ránu až odlétl tak patnáct metrů.
„Kage Bunshin no Jutsu!“ zakřičel Naruto a vytvořil stínové klony. Všichni se rozběhli na Peina.
„U-zu-ma-ki Naruto Rendan!“
Pein dostal nakládačku a na nic se nezmohl. Než se zvedl ze země, už okolo něj stálo dva tisíce Narutů.
„Uzumaki Naruto Nisen Rendan!“
Až byl Pein narvanej v zemi po dvou tisících úderů, Naruto zrušil klony. Pein se zvedl, usmál a zmizel.
„Kam se sakra poděl?“ říkal si Naruto. Než se nadál, byl svázaný chakrovým vláknem.
„Myslíš, že se dám jen tak snadno?“ řekl Pein, který se tam zničeho nic objevil.
„Pojď sem a podívej se mi do očí. Možná by tě to mohlo zajímat.“ řekl Naruto. Pein přišel blíž a podíval se mu do očí. Skočil na to.
Objevil se na podivném místě. Zem byla černá a obloha rudá. Pein byl uvázán u kůlu a Naruto stát před ním.
„Tak co? Užíváš si moje genjutsu?“ ptal se Naruto.
„Genjutsu? Z toho se dostanu jedna dvě!“ řekl Pein a snažil se přesunout všechnu chakru pryč z mozku. Naruto natáhl ruku směrem k němu. Peinovy ruce začaly hořet a rozpadaly se na popel. Řval bolestí dokud mu ruce neuhořely až u těla. Potom se znovu objevil celý. Naruto vytáhl kunay a vrazil mu ho do břicha. Dost si to užíval. Sledoval jak Pein řve bolestí. Po chvíli Pein přestal řvát a usmál se. Naruto se tomu divil. Jak se může v takovou chvíli smát?
„A teď já!“ řekl Pein a všechno potemnělo. Když se temnota rozptýlila, byl u kůlu přivázaný Naruto. Pein vytáhl katanu a vrazil jí Narutovi do břicha.
„Tak co? Užíváš si své genjutsu?“ vrátil Narutovi.
„Ne! Je to slabý! Budeš to muset ještě vylepšit!“ překvapil Naruto a vytlemil se Peinovi do ksichtu.
„Ty!“ naštval se Pein a začal Naruta zase kuchat. Naruto už řval bolestí, ale potom už ho to nebavilo a tak zase přestal.
„Už nemůžeš ani řvát co? Nevím co máš za oči, ale mým se nevyrovnají!“ chvástal se uživatel Rinneganu.
„Myslíš?“ usmál se Naruto a v mžiku byl rozvázán a stál u Peina.
„Dělal jsem si legraci! Snad sis nemyslel, že se nechám chytit v mém vlastním genjutsu?“ posmíval se Peinovi Naruto. Pein se zoufale snažil genjutsu zrušit, až se mu to nakonec povedlo.
„T-to je...!“ lekl se když se probral a viděl Narutovy oči.
„Tak proto dokážeš tak rychle vymyslet jutsu. Ale co? Teď jsi svázaný a ani s tvýma očima s tím nic neuděláš.“ pousmál se Pein.
„Nevím jak ty, ale já se se určitě nedám. Ty jsi zabil Hin a já tě teď zabiju její technikou.“ řekl Naruto a zavřel oči.
„Tohle je za tebe Hin.“ zašeptal a rozplynul se. Pravý Naruto už stál za Peinem.
„Shugo Hakke Rokujuuyon Shou!“ zašeptal a z rukou mu vycházely tenké paprsky chakry. Pein se na něj otočil a to bylo to poslední co v životě viděl. Během chvíle ho Naruto rozsekal na kousky.
Naruto klekl na kolena a ztěžka dýchal. Byl tak vyčerpaný, že se nemohl udržet na nohou.
Ostatní z dálky viděli, že už je po všem. Všichni měli radost.
Naruto klečel vedle toho co zbylo z Peina a přemýšlel co dál. Jak s tím má žít? Tolik mrtvých. Sai je mrtvý, Kakashi je mrtvý, Itachi je mrtvý, Lee je mrtvý..... A hlavně Hinata. A Bůh smrti? I kdyby s ním promluvil, jejich dohoda se týkala jen jeho a Kyuubiho.
To co chtěl udělat se mu nelíbilo, ale nebyla jiná možnost. Alespoň to zkusí. Vytáhl z pouzdra pistoli od Patejla a zadíval se na ní. Byl kompletně bez chakry, měl mnoho zranění a byl div, že pistoli vůbec udrží.
„Jdu si pro tebe Hin.“ zašeptal, přiložil si pistoli k hlavě a zmáčkl spoušť...
Já vím, že je to smutný, zvlášť tenhle díl, ale já jsem u toho měla totální výtlemy. Tenhle celý boj byl fakt delikátní, například slovní přestřelka měji Shukaku a pětiocasým. Nebo ten krátkej proces s Peinem XD Fakt hustý
ach jo, jinak nádhera sama o sobe a ten pein no proste to nemelo chybu
paraada
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
je to absolutně skvostný dílek.
Áá to vijmenovávání mrtovli si si mohl ušetřit (jeslli jsem ti zmněnil pohlaví srri)
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
Ty mě nepřestaneš překvapovat! Je to parádní díl...a ten konec...skvostné!!
to je ale sebevrah
Tak to mě dostalo!!!
tyyyyjo tak to je brutalně krutý faaakt superová povídka juj už se těším na další díl .-)
Super diel heh ale dúfam, že to neni posledný diel Naruto sa len tak zabije.
Opravdu sem nadšenej tvojí schopností a hlavně odvahou zakomponovat střelné zbraně do světa Naruta. Takhle něják by to asi v reálu dopadlo kdyby Naruto vytáhnul na Peina pistoli
GL & HF
Jak byste definovali osobu která začínala jako NaruSaku a teď nedá dopustit na NaruHina ? (Ztracená / Napravená duše )
Opět bezva díl. Tohle se bude ještě zajímavě vyvíjet
Pacilo sa mi ako filmoval ze ho Pain chytil v genjutsu :DDD
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>