manga_preview
Boruto TBV 10

Když ztratíš city! - 11

Naruto se probudil ve vyhřáté posteli a měl pocit, že je zase u sebe v posteli, v Konoze. Ale jakmile vstal a rozhlédl se po pokoji, jeho vzhled ho vyvedl z omylu. Stěny byli stejné jako ty jeho ale celý pokoj měl hnědé až zelené zbarvení a když pohlédl z okna spatřil na obzoru duny načervenalého písku. Naruto si povzdechl.
„Takže to byla pravda!“pomyslel si, protože od svého probuzení doufal, že to všechno byl jen sen. Rezignovaně zamířil do koupelny, kde se umyl a oblékl si vyprané oblečení od Smrtky. Nakonec se pokusil trochu učesat ale přestal, když se mu ulomily na hřebenu zuby. Trochu naštvaně vyhodil hřeben do koše a zamířil dolů do kuchyně.
„Naruto, jak jsi se vyspal?“zeptal se ho hned Soul, který seděl u stolu a snídal. Jeho oblečení bylo vyprané stejně jako to Narutovo.
„Docela fajn a ty?“optal se ho pro změnu Naruto. Soul se zamyslel jak odpovědět.
„No nebylo to nejhorší ale nic se mi nezdálo. Nevím jak ti to vysvětlit ale kdykoliv co spím, tak se mi o něčem zdá!“vysvětlil. Naruto chápavě kývl.
„Asi to bude tím, že jsi spal na neznámém prostředí!“navrhl Naruto a zakousl se do chleba. Soul se nad tím vysvětlením zamyslel ale pak toho nechal.
„Dobrý ráno Naruto-san, Soul-san!“ozvalo se ode dveří a Naruto se Soulem se polekaně otočili. Ve dveřích stál Gaara a Michi.
„Dobré ráno!“pozdravili oba uniso. Gaara a Michi si k nim přisedli a společně se najedly.

„Tak co Gaaro! Už jsi to zařídil?“zeptal se Soul Gaari. Ten kývl a spolkl velký kus chleba co právě jedl.
„Jo ještě dneska můžeme odejít!“řekl. Naruto se zarazil.
„Lidi! Jak dlouho jsem vlastně spal?!“zeptal se opatrně. Michi se na něj usmál.
„Den a něco!“oznámil mu a Naruta málem kleplo.
„To jste mě nemohli probudit?!“začal nadávat.
„Klid Naruto! Zkoušeli jsme to ale kdykoliv jsme se tě dotkli něco jsi vykřikl a ohnal jsi se po nás pěstí! Tady Gaara do jednou hafo schytal do břicha. Doslova jsi mu vyrazil dech.“uklidňoval ho Soul. Naruto se po tom to výroku začervenal studem.
„Promin Gaaro! To jsem fakt nechtěl!“omlouval se hned Naruto. Ale Gaara ho zastavil pohybem ruky.
„To je v pořádku, jen by mě zajímalo co se ti zdálo, protože ani můj písek na to nestihl zareagovat!“zasmál se Gaara. Naruto zbrunátněl ještě víc.
„To radši nechtěj vědět!“pípnul Naruto a raději si kousnul do chlebu. Všichni tři ho trochu udiveně pozorovali a každý si představoval co se mu mohlo asi zdát. Všichni tři se po chvíli nahlas rozesmáli.
„Čemu se smějete?!“zeptal se udivený Naruto. Nikdo nebyl schopen slova pod návalem vlastního smíchu. Naruto nakonec pochopil, že se smějí jemu a zamračil se.
„Ha ha ha. To je fakt směšný at už se smějete čemukoliv!“bafl na ně Naruto a oni se rozesmáli ještě víc. Naruta to ovšem nechalo klidným a pouze udělal pečetě. Nikdo z těch tří to nezpozoroval a dál se prohýbali na židlích, kterým se najednou zlomili zadní nohy. Gaara, Soul a Michi žuchli bolestivě na zadek a překvapeně se kolem sebe rozhlíželi. Pohled jim spadl na Naruta, který se na ně vítězně šklebil a měl co dělat aby nevyprskl smíchy. Nakonec to ale nevydržel a vyprskl. O chvíli později se válel na zemi od smíchu.
„Kdyby...kdyby jste se ted viděli!“křičel mezi návaly smíchu. Michi a Gaara se při pohledu na něj znovu rozesmáli. Ale Soul byl nějak vážný. Najednou se i Naruto uklidnil a zvážněl. Gaara a Michi se divili co se děje, vypadalo to jako kdyby poslouchali nějaký hlas. Když jim znovu připadli duchem přítomni podívali se na sebe a pak na Gaaru. Naruto k němu s usměvem přišel a dotkl se jeho čela. Hned na to se Gaarovi na čele udělala podivná značka a kolem něj zavířil písek.
„Takže země!“promluvil Soul a zároveň podal Gaarovi oblečení. Gaara se na ně tázavě podíval.
„Co to je?!“zeptal se se zájmem.
„Jen si to obleč! Je to stejné jako máme my ale i tak trochu jiné!“vyzval ho Naruto. Gaara tedy zmizel ve vedlejší místnosti a Naruto s Michim a Soulem čekali. Asi po pěti minutách se k nim Gaara znovu vrátil. Na sobě měl stejné oblečení jako Naruto se Soulem. Dlouhé černé kalhoty a černé sandále. Na pravé nohavici stejné znaky ale s rozdílem v tom, že nebyli ani oranžové ani červené ale zelené. Stejně tak měl na pravé noze připevněné zelené pouzdro na zbraně. Také měl bílé triko, černou mikinu a černý plášt jen na nich měl zelený znak. A to stejný znak, který měl na čele. Znak lásky! Naruto s těma dvěma obdivně hvízdl.
„Sekne ti to tati!“vykřikl nakonec Michi a Gaara se usmál. Zelené barva na jeho oblečení byla stejná jakou měl oči a tak je ještě více zvýrazňovala.
„Díky Michi!“poděkoval Gaara a vzal ho na ramena. Tak co Naruto? Můžeme vyrazit?!“zeptal se se šibalským usměvem Gaara. Naruto se podíval na Soula. Ten s usměvem kývnul a Michi s Gaarou se šli sbalit. Vzali jen to nejnutnější a pak vyšli před dům. Michi se oblékl do černého aby tak trochu ladil s otcem, Narutem a Soulem.
Naruto udělal několik pečetí a přemístil je do stínu jednoho domu, hned u brány.
„Naruto! Zvládl by jsi nás přemístit až na okraj pouště?“zeptal se ho Soul. Naruto chvíli přemýšlel.
„Můžu to zkusit.“souhlasil nakonec. A v duchu si představil místo kde se Soulem vkročili do pouště. Hned na to složil znovu pečetě a v závanu větru zmizeli. Nějakou chvíli potom se objevili u lesa a zároveň na okraji pouště. Naruto si s úlevou oddychl.
„Uf, jsme tady!“
„Skvěle jsi to zvládl, Naruto!“pochválil ho Soul a Naruto se na něj vděčně usmál. Gaara přikývl jako, že má pravdu.
„Kam půjdeme ted?“zeptal se Gaara. Naruto vytáhl seznam zločinců.
„Do Mlžné!“
„Tak daleko?!“vzdychl Soul. Naruto přikývl a sbalil mapu.
„Ale tich zločinců je tam docela hodně! A s trochou náhody můžeme potkat dalšího člena naší skupiny!“řekl nakonec Gaara. Naruto se otočil na Michiho, který stál opodál a poslouchal jejich rozhovor.
„A tebe budeme po cestě cvičit!“oznámil mu Naruto. Michi se na něj rozzářeně podíval.
„Opravdu?!“zeptal se s nadějí. Gaara se Soulem se usmáli.
„Jasně!“přikývl Soul a Michi byl v tu chvíli nejštastnější kluk v zemi.

4.92771
Průměr: 4.9 (83 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, So, 2010-10-09 00:45 | Ninja už: 5094 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

zacina byt cim dal zajimavejsi xD

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Út, 2009-05-12 06:18 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Jako vždy:

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, So, 2009-05-02 17:55 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

subarašíííí

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Ne, 2009-03-15 11:56 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

hhezky i michi ma radost kkdo by nemel kdy by ho cvicili takovy borci

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2009-02-28 17:14 | Ninja už: 6085 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Další série za mnou a já jen mohu čekat na další díl. Doufám, že se ho dočkám co nejdříve Laughing out loud
Nevím proč, ale ten tvůj styl psaní se mi líbí a to dost. Nemůžu si pomoci, protože nápady, které ve svých dílech rozepisuješ jsem taky míval, ale nikdy bych je nerozvinul jako ty Eye-wink
Jen tak dál a s trochou štěstí se dneska dostanu ještě k nějaké další sérii Laughing out loud

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Pá, 2009-02-27 22:13 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Další!!

Obrázek uživatele Johnatan44
Vložil Johnatan44, Čt, 2009-02-05 23:20 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Pěstitel rýže

OMG ty tvoje povídky by se měly přeložit do Japonštiny a poslat Kishimotovi!! naprosto skvělý jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, So, 2009-01-17 21:29 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Úžasný díl ještě úžasnější povídky! Těším se na pokračování!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 14:00 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

úžasný díl nemůžu se dočkat dalšího

Obrázek uživatele -Monkey69.L-
Vložil -Monkey69.L-, Út, 2008-12-30 23:17 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

Znovu úžasný díl!

Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Po, 2008-12-29 04:41 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

len tak dalej:D

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, St, 2008-12-24 15:45 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

ja se na ten novej díl nemozu dockat Laughing out loud

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Út, 2008-12-23 15:54 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

WAUUU!!! SUPEEER Laughing out loud teším sa na ďalší diel SmilingSmiling moc super FF Laughing out loud

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-12-20 13:11 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

OK budu se snažit!! Eye-wink

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Pá, 2008-12-19 00:12 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

hinato-sempai kdy bude zase dalši diel:-):-* tahle povídka je proste uzasna....... jo a prsím dej tam hinatu zas Smiling

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Ne, 2008-12-07 19:39 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

fakt moc pekne

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Pá, 2008-12-05 21:54 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

strasne pekne jen tak dal. a skusili byste udelat z toho film samozrejme s neci pomoci?

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Pá, 2008-12-05 13:59 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

je to skvele ale chiba mi tam hinata Laughing out loud

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Čt, 2008-12-04 20:18 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

opravdu povedené, ale chtělo by to i Hinatu ta tu dlouho nebyla

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2008-12-03 18:50 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Sugoi! Jsi jednička Laughing out loud

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, St, 2008-12-03 18:02 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

tak to je hustý!!už bych tam chtěla něco o hinatě!!!!

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Milca
Vložil Milca, St, 2008-12-03 17:22 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

vážně super Smiling a sem opravdu zvedava, kdo se knim jeste pripoji!!

Obrázek uživatele naruto-sempai
Vložil naruto-sempai, St, 2008-12-03 14:23 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

nejnejnejnejnejnejnej jen nejnej

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-12-02 22:35 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Je fajn že se tu objevil další díl Smiling Vážně povedený Eye-wink
Jen by ses někdy možná mohla vrátit k Hinatě...

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Út, 2008-12-02 19:33 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

suprrrrrrrrrr je to vážne dobrý Kakashi YES jenom tak dál Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-12-02 00:18 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

neboj! Příští se mi snad povede a bude delší! Snad přes 2 A4! Eye-wink

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Po, 2008-12-01 23:35 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

celkem haluz ale mohlo to být trochu delší no Sad ale i tak to potěšilo Smiling dík aspoň za tohle Hin

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Po, 2008-12-01 21:21 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

pekny