-Monkey69.L-
Pátek, Prosinec 20, 2013 - 19:08
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)-Monkey69.L- se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Artů: 9Počet Fan Fiction: 17
Anime a Manga
Naruto, Death Note, Bleach, Bakuman, Fairy Tail, Kuroko no Basket, Dengeki Daisy, Hungry Joker, Sherlock, Vampire Knight, Kuroshitsuji
Naruto, Naruto Shippuuden, Naruto Movies, Death Note, Death Note Movies, Bleach, Bleach Movies, Fairy Tail, Kuroko no Basuke, Bakuman, Guilty Crown, Sword Art Online, Vampire Knight, Vampire Knight Guilty, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Kuroshitsuji, Kuroshitsuji II, Basquash!, Samurai Champloo, Date a Live, Code Breaker, Psycho-Pass, Black Rock Shooter, Love Hina, Shugo Chara!, Král Šamanů, Darker than Black, 5 Centimeters Per Second, D.Gray-man, Yozakura Quartet, Elfen Lied, Yoku Wakaru Gendai Mahou, Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, Monochrome Factor, Full Metal Panic?, Fullmetal Alchemist, Chrno Crusade, Soul Eater, Digimon, Digimon Zero Two, Digimon Tamers, Digimon Savers, Digimon Frontier, Pokemon, Pokemon World, Pokemon Johto, Pokemon Johto Champions, Pokemon Diamond and Pearl, Pokemon Diamond and Pearl-Battle Dimension, Beyblade, Beyblade V-Force, Beyblade G-Revolution, Metal Fight Beyblade, Blood+, Yu Gi Oh, Yu Gi Oh xD, Kaleido Star, Ynuyasha, Ben 10 Alien.
Naruto
Nindža karta
Nechci žít jen tak nadarmo.
Podpis
Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)