manga_preview
Boruto TBV 09

Když ztratíš city! - 10

Naruto se opřel o zed a vydýchával se.
„No to bylo něco!“řekl zmoženě Soul a hlasitě zívl. Naruto přikývl.
„Už je půlnoc! Tři hodiny a ještě nejsme hotový!“řekl naštvaně Soul. Naruto se zmohl jen na přikývnutí. Měl strašný hlad a tak byl už ted vysílený.
„Kam ještě musíme?!“zeptal se zmoženě. Soul se rozhlédl kolem sebe.
„Počkej! Skočím si na střechu!“řekl Soul a zmizel. Naruto si povzdechl a také vyšel ven. Zhluboka se nadechl nočního vzduchu a rozhlédl se po Soulovi. Spatřil ho na střeše. Po chvíli za ním Soul zase seskočil a né moc nadšeně se na něj podíval.
„Musíme až na druhý konec měste! Tam se zbytek!”řekl trochu otráveně a Naruto také ne moc nadšeně přikývl. Líným krokem se vydali až na druhou stranu města a tam znovu pobyli všechny. To už se ale vyčerpáním svalili na zem. Nešlo o to, že by byli slabí ale koho by nevysílilo plahočit se celý den pouští a pak hned na to bojovat celou noc? A navíc ani jeden mezitím nejedl ani nepil!
A tak jak tam leželi tak usnuli.

Naruto a Soul se ráno probudili zároveň! Rozhlédli se kolem sebe a chvíli přemýšlely co dělají na zbořeném domě se samí mi mrtvolami! Nakonec jim všechno docvakalo a rychle se zvedli! Nebylo by dobré kdyby je tady u toho někdo viděl. Nikdo tu naštěstí nebyl a tak se pomocí Naruta přemístila úplně někam jinam.
„Tak to bylo těsně!”oddechl si Soul a Naruto pod kapucí pouze přikývl.
„Naruto-san?!”ozval se za nimi nevěřícný hlas. Soul a Naruto se polekaně otočili a před sebou uviděli Michiho a
„Gaaro!”zašeptal Naruto a hleděl na mladého Kazekageho. Ten na něj hleděl vytřeštěnýma očima! Sice měl Naruto kapuci ale Michi velmi šikovně a nahlas řekl Narutovo jméno.
„Naruto? Jsi to ty?!”vydal ze sebe nakonec Gaara. Naruto a Soul váhali zda mu to mají říct nebo ne. Ale Gaara se k němu už pomalu vydal a šáhnul mu na rameno aby se ujistil, že nevidí přelud. Naruto sebou poděšeně cukl ale najednou se stalo něco neočekávaného. Znamení na Narutově tváři se rozzářilo! Zarazil se a pohlédl na Soula, který to cítil. Kývli a pomalu si sundali kapuce. Gaara se na ně uhranutě díval. Sice chvíli doufal, že by to mohl být Naruto ale nevěřil, že to může být opravdu on!
„A-ahoj Gaaro!”řekl trochu nesvůj Naruto. Gaara se na něj ukřivděně podíval.
„Já myslel, že jsi zemřel!”řekl trochu naštvaně. Naruto se na něj omluvně podíval.
„No to je pravda! Umřel jsem ale tady Soul mě v pověření smrtky oživil a dal nám za úkol vymýtit všechno zlo na světě a k tomu máme najít ještě čtyři společníky!”řekl Naruto stručně. Gaara pouze kývl a neočekávaně všechny přenesl do svého domu.
„Tak a ted mi řeknete všechno od začátku!!!”vyzval je Gaara a Narutovi se Soulem nezbylo nic jiného než mu říct všechno!

Jejich rozhovor trval celou noc a když Gaara poslal Michiho do postele odmítl a řekl, že to chce celé slyšet! A když Naruto se Soulem skončili nastalo v místnosti ticho.
„Takže za chvíli odcházíte?!”zeptal se po chvíli Gaara. Naruto přikývl ale pak se na Soul podíval. Ten kývl.
„No popravdě chceme aby jsi šel s námi!”vysoukal ze sebe Naruto a díval se na Gaaru. Ten na něj překvapeně hleděl.
„Proč?!”zeptal se pouze. Naruto zvedl ruku a odhrnul si ofinu stejně jako Soul a ukázali na znak co na něm měli.
„Dotkni se mě Gaaro!”vyzval ho Naruto a Gaara tak učinil. Hned na to se Narutův a Soulův znak rozzářil. Když se Gaara odtáhl znak přestal zářit!
„Co se stalo?!”zeptal se Gaara. Naruto se pousmál.
„Víš jak tady předtím Soul říkal, že zabíjení zločinců je druhá věc! A ještě je jedna kvůli které tyto cesty podnikáme?!”zeptal se Naruto. Gaara kývl.
„Hledáte další lidi k vám aby vám pomohli! Ale co to má společného se mnou?!”zeptal se Gaara nechápavě.
„Noo hodně! Znamená to, že jsme našli dalšího z nás! Tebe Gaaro!”vysvětlil Naruto. Gaara a Michi na něj zírali s otevřenou pusou dokořán.
„A-ale to nejde! Vždyt jsem kazekage! Nemůžu si jen tak odejít z vesnice.”řekl odmítavě Gaara. Naruto kývl.
„Ano já vím!”přikývl chápavě Naruto.
„Ale je to tvůj osud!”řekl tajemně Naruto. Gaara se po těch slovech zarazil. Dlouze se podíval na Naruta a zvažoval pro a proti. Nakonec rezignovaně rozhodil rukama.
„Ok! Půjdeme! Ale nejdřív musím nějak zařídit svůj odchod! Jako, že stále budu Kazekage ale, abych se pak měl vůbec kam vrátit! A Michi .... no ty půjdeš samozřejmě s námi!”dodal Gaara a po donucujícím výrazu svého syna kývl. Soul a Naruto se zaradovali.
„To je skvělé Gaaro! Kdy můžeme vyrazit?”zeptal se Naruto.
„Myslím, že za dva dny to půjde!”řekl po dlouhé odmlce Gaara. Naruto kývl a společně se Soulem zamířil do pokoje, aby se mohli aspon trochu prospat. Gaara zamířil do kanceláře a Michi do Akademie.

4.8169
Průměr: 4.8 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, Ne, 2010-02-07 18:01 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

XDDD Whoaaaa hezuuu poviedka ^^len tak dalej

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, Ne, 2010-02-07 17:44 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

kurňa to je příběh

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-01-31 23:22 | Ninja už: 5342 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

paraadne Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Út, 2009-05-12 06:16 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Jůů Paráda Jako Vždy JsiPotěšila

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Ne, 2009-03-15 11:47 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Naruto a gara opet spolu paradni

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 13:52 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super FF série

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Ne, 2008-11-30 12:57 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

taky jsem na to dnes narazila ale nelituji je to fakt uuuzasne u vetsiny FF to vzdam kdyz naruto umre ale u te tve se mi to tak zalibilo ze se presto cetla dal fakt uuuzasne!!! Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Ne, 2008-11-30 13:08 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

tjn tohle je úžasná série

Obrázek uživatele -Monkey69.L-
Vložil -Monkey69.L-, Čt, 2008-11-20 19:59 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

jj přesně! Včera jsem na to náhodou narazil a nemohl jsem se od toho odtrhnout a najednou bum a byl jsme na konci. Napjatě čekám na dálší. Eye-wink Dík, že píšeš!

Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Čt, 2008-11-27 19:48 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

njn tak to nebudeš první všichni očekáváme na další díly a pokud chceš tak napiš na hinatino fórko

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Po, 2008-11-17 15:12 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

SUPEEEER Laughing out loud len som čítala a čítala, ani som to nekomentovala, len som čítala a zrazu som na konci- teda na poslednej zatiaľ napísanej časti Laughing out loudLaughing out loud teším sa na pokračko Laughing out loud

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 16:48 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super díl Laughing out loud

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Pá, 2008-11-07 12:49 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

tak to je sepr díl sem zvědav na další pokračování

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Út, 2008-11-04 17:51 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

supr extro jooo dalsi dil je super aby uz tu byl dalsi

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-11-02 21:45 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Supeeeeeeeeer Gaara sa na to bude hodit Laughing out loud

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, Pá, 2008-10-31 21:03 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

to je čuprrrrrr!!!!konečně další díl!

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, Pá, 2008-10-31 21:03 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

to je čuprrrrrr!!!!konečně další díl!

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, St, 2008-10-29 11:00 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

parádní

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Út, 2008-10-28 19:11 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

jejjh peknee.. pokrackoooo

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Po, 2008-10-27 21:22 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

další super dílek už se těším jako vždy na další

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!