manga_preview
Boruto TBV 09

Kdo jenom ksakru jsi? 02

Tak tohle je druhej dílek celý je to takový divný, ale i přes to jsem to chtěl dokončit. Nwm co říct, mno snad jsi to aspoň někdo přečte a bude se mu to líbit. A těm Itadakimasu!

02-Narutova beznaděj!

„Dokud…dokud se nestanu Hokagem, tak neprohraju! Dattebayo!“ Řekl Naruto a začal se trochu měnit.
„Podoba poustevník, hotovo. A ještě něco! Tajuu Kage Bushin no Jutsu! Tak a můžeme začít!“ Vykřikl nakonec.

Tajemný kluk zůstal chvíli stát v úžasu nad tolika Kage Bushin. Najednou se zase pousmál a řekl: „No asi nebudeš tak bezcenný a nemožný! Co, Naruto.“
Naruto se taky pousmál a začal spolu se svými dvěma Kage Bushin tvořit své ultimátní jutsu. Zatímco ostatní klony zaútočily.

„Fuuton Rasen Shuriken,“ řekl Naruto a znovu se rozběhl proti protivníkovi. Ten kluk se také rozběhl a běžel přímo naproti Narutovi, jeho jutsu a silou jsi razil cestu mezi Kage Bushin.
„Egh? Co to dělá? Proč běží přímo proti mně?“ Napadlo Naruta.
Těsně před jejich střetem se najednou Narutův protivník rozdělil a byl u všech Narutových Kage Bushin najednou.
Narutovo jutsu minulo. A ten tajemný kluk s pomocí kunaií zničil všechny Narutovy Kage Bushin na ráz tím, že je podřízl pod krkem. Naruto zůstal stát na místě a přemýšlel co se právě vlastně stalo:

„Jak? Hhh no jasně. Opravdu to provedl tak rychle? Bylo to skutečné Shunshin no Jutsu?“
„Jestli ano, tak je opravdu dobrý!“ Pomyslel jsi.
„Nemůžu si dovolit prohrát! Musím teďkon zkusit něco úplně nového! Kuchiyose no Jutsu!“ Zvolal Naruto a v tu chvíli se pod ním objevila obrovská žába!
„Co zase chceš, Naruto?“ Ozvala se!
„Potřebuji pomoc proti támhletomu klukovi!“ Řekl Naruto a poukázal na tajemného kluka stojícího hned pod žábou.
„Tak žábu sis zavolal na pomoc, jo!“ Křikl s úsměvem na tváři kluk, protože věděl moc dobře, že svou silou dokáže Kuchiyose no Jutsu poměrně rychle zrušit. A taky se tak stalo znovu použil Shunshin no Jutsu, aby se vyhnul všem útokům žáby. Vyskočil vysoko k žabí hlavě a nakopl jí tak silně, že se Narutovo Jutsu opravdu zrušilo.
„Ne, to snad ne! To není možné!“ Vydal ze sebe po chvíli Naruto, který již seděl na zemi a ne na žábě.

„A teď teprve něco uvidíš! NARUTO!“ Křikl a začal rychle dělat ruční pečetě…
Nejdřív udělal nějaký zvláštní obraný štít a nadále pokračoval v další kombinaci pečetí.
Naruto se po celou dobu co jeho protivník dělal pečetě snažil a snažil prolomit jeho obrané Jutsu, ale nikdy tak silnou obranou techniku neviděl. Chtěl zkusit ještě něco silnějšího. Jeho poslední naději na prolomení toho Jutsu. Ale na to už mu nezbyl čas. Protivník dokončil své pravděpodobně Ultimátní Jutsu a zvolal.

„Katon“ potom ještě něco zamumlal, ale nebylo mu rozumět. Jednu ruku dal k ústům druhou napnul za sebe a z úst mu vyšel obrovský oheň. Naruto si nejdřív myslel, že je to Goukakyuu no Jutsu. Mýlil se. Šlo úplně o něco jiného, čehož si všiml až ve chvíli kdy se oheň začal tvarovat do jisté podoby.

„Fénix?“ Pomyslel si Naruto, když uviděl obrovského ohnivého ptáka. Se spoustou ocasů. Jehož záře se linula do dalekého okolí. A jehož žár byl tak silný, že Narutova kůže úplně vyschla a myslel, že kdyby se přiblížil jen o metr, tak by se nejspíš spálil a shořela by mu kůže. Naruto se přesto ještě pokusil o Kage Bushin, ale jakmile je vytvořil, všichni horkem zmizeli.

Protivník dal Fénixovi pokyn pečetí. Fénix se nejprve vznesl do výše a za okamžik se vrhl střemhlav dolů směrem k Narutovi.
Fénix byl čím dál tím blíž a blíž. Naruto byl donucen horkem a bolestí sice padnout na koleno, ale nepřestal jedním okem a druhým přivřeným, sledovat ohnivého Fénixe.

„Brzy z tebe zbude jen hrstka popele. Uzumaki Naruto. Kyuubi Jinchuriki!“
„I když se díky tý zatracený lišce léčím mnohem rychleji a efektivněji, tak to tentokrát nebude stačit. Sem na konci svých sil. Už nemůžu.“ Povzdychl si Naruto.
„Promiň mi to. Promiň!“

Poznámky: 

Co se stane? Má Naruto ještě nějakou šanci? Je tohle konec? Pokračování příště!

Ach ten pravopis! Smiling njn co dodat!

4.96
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Po, 2008-12-01 21:10 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

tyyyyjo to vypadá dobře, už se těším na pokáčko Smiling

Obrázek uživatele -Monkey69.L-
Vložil -Monkey69.L-, St, 2008-12-03 19:55 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

jj doufám, že budu mít čas a náladu!
Když jo, tak tu další díl bude, tak v neděli na večer! Smiling

Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)